رقص جنجالی رهبر کره شمالی و فقر مردم این کشور.

+37
رأی دهید
-9

hossein+87= - ایران - ایران
بابا جر دادین خودتون رو بسکه کلمه فقر رو با هسته ای تکرار کردین. خواستین بگین یه کشور اتمی و در عین حال فقیره.فهمیدیم. اما که چی؟مگه انرژی اتمی طاعونه که فقر و بدبختی بیاره؟ این فقر رو کشورهایی مثل امریکا و غیره میارن که با قلدری اون کشور رو تحریم میکنن و مردمش میشن فقیر!چرا اسرائیل که داره مردم بدبخت رو تیکه پاره میکنه و همه نوع سلاح هم داره و عضو ان پی تی هم نیست مردمش بدبخت نیستن؟ مگه اونا هسته هلو دارن و کره شمالی هسته زردآلو؟! به شعور مردم توهین نکنید و سعی نکنید شیره بمالید سرشون.
دوشنبه 30 تير 1393 - 22:54
cobalt3 - کرج - ایران
دستپخت دین و مکتب با سس اتم
‌سه شنبه 31 تير 1393 - 04:26
همسایه دکتر شریعتی - ایران - ایران
خداییش در دنیاهیچ دیکتاتوری جنایتکارتر و بی شعور تر از رهبر کره شمالی وجودنداره مردم بیچاره کره هم که شستشوی مغزین وعقلشون اصلا رشد نکرده و فکرمی کنن بهترین کشور دنیا هستن! بهرحال از اونجایی که همه چیز حکمتی داره!!!! حکمت وجود این کشور هم اینه که ما زیاد احساس بدبختی نکنیم!
‌سه شنبه 31 تير 1393 - 05:34
vahid_ - گلاسگو - انگلستان
hossein+87= - ایران - ایران.......دقیقا . این مدیاها با شعور مردم بازی می کنند
‌سه شنبه 31 تير 1393 - 10:05
vahid_ - گلاسگو - انگلستان
روستاهای ایران و خیلی از کشورهای آسیایی بروید ببینید ,, از این صحنه ها پر هست . من هوادار هیچ نوع دیکتاتوری نیستم . ولی اگر هر کشور دیگر اندازه کره شمالی تحت تحریم های همه جانبه اقتصادی میبود بهتر از این نمیشد . در آخر هم بگم هیچ مدیایی در دنیا پیدا نمیشه که وابسته نباشه دویچه وله هم استثنا نیست .
‌سه شنبه 31 تير 1393 - 10:03
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.