آیت الله مصباح یزدی:دست به دامن آمریکا می شوند که بخشی از پول هایی که از ما دزدیدند را برگردانند

استاد اخلاق حوزه علمیه قم: اگر اهل استغفار و توبه باشید خدا شما را به خشکسالی و قحطی مبتلا نمی کند؛ حالا اگر باران نبارد می گویند برویم ابر مصنوعی درست کنیم چند برابر باران هزینه می کنند اما حاضر نیستند بروند نماز استسقاء بخوانند و توبه کنند، این حماقت نیست؟!

آیت الله مصباح یزدی با اشاره به تأکیدها و ابراز نگرانی رهبر معظم انقلاب نسبت به مسأله فرهنگ، گفت: اوج اسلام خواهی برخی این است که می گویند دانشجویان و اساتید ما باید با فرهنگ ملی و فرهنگ اسلامی آشنا شوند؛ مگر زمان شاه آشنا نبودند؟

به گزارش سرویس سیاسی انتخاب، آیت الله محمدتقی مصباح یزدی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم شب گذشته در حسینیه امام خمینی(ره) قم، با استفاده از حدیث قدسی معراج یکی از ویژگی های اهل دنیا را حماقت خواند و در بیان برخی مصدایق آن، اظهار داشت: برخی رقبای سیاسی همدیگر را تخریب می کنند، کارهای خوب یکدیگر را انکار می کنند و تنها کارهای خود را خوب می دانند.


وی افزود: به جای این که با دوستان خود همفکری و همکاری کنند، پنهانی با دشمن رابطه برقرار می کنند تا آنها کمک کنند که در انتخابات پیروز شوند؛ این حماقت نیست؟ بارها دیده ایم که دشمن چگونه این اشخاص را فریب می دهد؛ آنها همیشه به فکر منافع خود هستند و هیچ گاه دلشان به حال ما نسوخته است.


رییس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) ادامه داد: اهل آخرت نظرشان به خدا است؛ اگر در همه مراحل زندگی سختی بکشند اما خدا راضی باشد، خشنودند؛ حتی اگر همه دشمنان علیه آنها متحد شوند می گویند«حَسْبُنَا اللَّهُ وَ نِعْمَ الْوَکِیلُ».


عده ای معتقدند نباید کاری کنیم که آمریکا و انگلیس از ما ناراحت شوند
نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که اگر اهل دنیا به زبان هم بگویند امیدواریم خدا ما را کمک کند در دل چنین باوری ندارند، گفت: اینها اتکایشان به امکانات مادی خود و در نهایت به دشمن خارجی است؛ به خود می بالند که ما توانستیم از آمریکا استفاده کنیم و خود را عاقل و سیاست مدار می دانند و می گویند یک عده بی سواد می خواهند آمریکا و انگلیس را از دست ما ناراحت کنند که چه شود؟


استاد اخلاق حوزه علمیه قم ابراز داشت: آیا این حماقت نیست که انسان خدا، آخرت، توسل، دعای مردم و شب قدر را فراموش کند و دست به دامن آمریکا شود که شاید بخشی از پول هایی که از ما دزدیدند را برگردانند؟ چرا این همه آیات، روایات و سفارش بزرگان را نادیده می گیرید؟


آیت الله مصباح یزدی با اشاره به داستان جنگ بدر، گفت: خداوند می فرماید در جنگ بدر چیزی نداشتید حتی برخی شمشیری برای دفاع نداشتند در برابر لشکر مجهزی که پول، اسلحه، آذوقه و امکانات فراوان داشتند و تعدادشان 3 برابر بود«نَصَرَکُمُ اللَّهُ بِبَدْرٍ وَ أَنْتُمْ أَذِلَّةٌ فَاتَّقُوا اللَّهَ لَعَلَّکُمْ تَشْکُرُونَ».


امداد غیبی در جنگ 33 روزه لبنان
وی به آیه«إِذْ تَقُولُ لِلْمُؤْمِنِینَ أَ لَنْ یَکْفِیَکُمْ أَنْ یُمِدَّکُمْ رَبُّکُمْ بِثَلاَثَةِ آلاَفٍ مِنَ الْمَلاَئِکَةِ مُنْزَلِینَ»اشاره کرد و بیان داشت: خداوند هزار فرشته برای کمک به مسلمانان نازل فرمود؛ اینها دروغ است؟! سید حسن نصرالله می گفت در جنگ 33 روزه ما شاهد امدادهای غیبی بودیم.


عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: در همین دوران چند جوان و طلبه فداکار برای دین قیام می کنند و خدا این گونه آنها را یاری می کند؛ آنها در برابر قدرتمندترین لشکریان منطقه با دست خالی پیروز شدند، ارتش رژیم غاصب صهیونیستی پیش تر توانسته بود به تنهایی در 6 روز چندین کشور عربی را شکست دهد؛ اگر کسی این امدادها را نادیده بگیرد می گوید ما نمی توانیم در مقابل اسرائیل مقاومت کنیم.


رییس مؤسسه امام خمینی(ره) با بیان آیه«أَ فَلَمْ یَهْدِ لَهُمْ کَمْ أَهْلَکْنَا قَبْلَهُمْ مِنَ الْقُرُونِ» گفت: فرعون ها چه شدند؟ او که می گفت انا ربکم الاعلی و مردم در مقابلش به خاک می افتادند کجا رفت؟ به وعده های بی ارزش دلخوش کرده اید، به این که پول هایمان را از آمریکا پس می گیریم، عجب هنری؟!


اوج اسلام خواهی برخی فراهم کردن شرایط برای آشنایی اساتید و دانشجویان با فرهنگ ملی و اسلامی است
نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری به تأکیدها و ابراز نگرانی رهبر معظم انقلاب نسبت به مسأله فرهنگ اشاره کرد و گفت: اوج اسلام خواهی برخی این است که می گویند دانشجویان و اساتید ما باید با فرهنگ ملی و فرهنگ اسلامی آشنا شوند؛ مگر زمان شاه آشنا نبودند؟ اسرائیل و آمریکا مراکز تحقیقاتی و شیعه شناسی دارند که از برخی طلبه های ما نسبت به تشیع آشناترند.


استاد اخلاق حوزه علمیه قم به بحث صدور انقلاب اسلامی اشاره و تصریح کرد: ما ادعا می کردیم کاری خواهیم کرد که به زودی مردم دنیا بخواهند که فرهنگ اسلام را در کشورهای خود پیاده کنند حالا کارمان به جایی رسیده که می گوییم استادیار ما با فرهنگ اسلام آشنا شود؛ خدا ما را از این حماقت نجات دهد.


آیت الله مصباح یزدی یکی از اوصاف اهل آخرت را که در حدیث قدسی آمده است کم بودن حماقت آنها برشمرد و گفت: اهل دنیا خودشان را بسیار عاقل و اهل کیاست می دانند اما در نظر اهل معرفت آنها احمق اند؛ در مقابل ممکن است برخی از افراد اهل آخرت خطاهایی داشته باشند اما نسبت به اهل دنیا حماقت شان کمتر است.


وی در توضیح مفهوم حماقت، اظهار داشت: در مقام عمل اگر کاری از روی نادانی صورت بگیرد می گویند احمقانه است و اگر رفتاری از روی علم باشد می گویند عالمانه است؛ حماقت این است که فرد در عمل راهی را انتخاب کند که در نهایت به ضررش تمام شود، حتی ممکن است فرد خیال کند که خدمت می کند، به همین دلیل در روایت داریم با افراد احمق نگردید.


عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که بسیاری از علوم، اکتشافات و مسائل پزشکی به وسیله اهل دنیا کشف و در اختیار دیگران قرار می گیرد، گفت: انسان با خود می گوید این که حماقت نیست، در مقابل برخی از افراد اهل آخرت هستند که تظاهر به تقدس می کنند اما نمی دانند در هر زمان و مقطعی باید چه کار کنند، این هم حماقت است؛ بنابراین در هر دو طایفه انسان عاقل و احمق پیدا می شود.


رییس مؤسسه امام خمینی(ره) در پاسخ به این شبهه، بیان داشت: بسیاری از ما کم و بیش اهل دنیا هستیم بنابراین نگاه مان با خداوند در تعیین حماقت تفاوت دارد؛ همه ما می دانیم که به صورت فطری انسان به دنبال لذت بیشتر و طولانی تر است؛ برخی حاضرند به اندازه تمام درآمد عمر خود پول خرج کنند تا یک سال بیشتر زندگی کنند بسیاری هم دوست دارند هزار سال عمر کنند«یَوَدُّ أَحَدُهُمْ لَوْ یُعَمَّرُ أَلْفَ سَنَةٍ».


نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که اهل دنیا خوشی دنیا را بر لذت بی نهایت آخرت ترجیح می دهند، گفت: انسان اگر عقل داشته باشد لذت طولانی و بی نهایت را انتخاب می کند اما برخی زندگی دنیا را به آخرت ترجیح می دهند«الَّذِینَ یَسْتَحِبُّونَ الْحَیَاةَ الدُّنْیَا عَلَى الْآخِرَةِ».


استاد اخلاق حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: برای زندگی دنیا چقدر پول به بیمه می دهیم تا اگر زمانی حادثه ای رخ داد ما را حمایت کند اما با این که بیش از ثلث قرآن در مورد آخرت است کاری برای آن انجام نمی دهیم؛ خداوند می فرماید«وَ الْآخِرَةُ خَیْرٌ وَ أَبْقَى»آخرت هم بهتر و هم پایدارتر است.


باور نکردن تحقق وعده های الهی حماقت است
آیت الله مصباح یزدی یکی از نشانه های حماقت را باورنکردن تحقق وعده های الهی با وجود تجربه های عینی در این زمینه دانست و گفت: خدا و انبیای الهی فرمودند که اگر برای رضای خدا کاری انجام دهیم، امدادهای غیبی شامل حال ما خواهد شد؛ ما در جنگ تحمیلی 8 ساله به اندازه 8 هزار سال تجربه در این زمینه آموختیم.


وی افزود: رزمندگان اسلام هر روز کمک های الهی و تحقق وعده خداوند را می دیدند و خودشان هم باورشان نمی شد که بدون هیچ امکانات و آموزش درست و حسابی بتوانند این گونه بر دشمن پیروز شوند؛ جنگ که تمام شد عده ای انگار نه انگار، فراموش کردند که خدایی هم وجود دارد.


عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که خداوند سنت هایی دارد که برای زندگی بهتر در دنیا قرار داده است گفت: خداوند می فرماید اگر از این سنت ها استفاده کنید در زندگی دنیا نیز موفق تر خواهید بود؛ یکی از این سنت ها شکر است«لَئِنْ شَکَرْتُمْ لَأَزِیدَنَّکُمْ»اما اهل دنیا آن را فراموش می کنند و به کمترین مشکلی که بر می خورند دائم غر می زنند.


رییس مؤسسه امام خمینی(ره) استغفار را یکی دیگر از سنت های الهی برشمرد و با اشاره به آیه«وَ یَا قَوْمِ اسْتَغْفِرُوا رَبَّکُمْ ثُمَّ تُوبُوا إِلَیْهِ یُرْسِلِ السَّمَاءَ عَلَیْکُمْ مِدْرَاراً وَ یَزِدْکُمْ قُوَّةً إِلَى قُوَّتِکُمْ وَ لاَ تَتَوَلَّوْا مُجْرِمِینَ»بیان داشت: اگر استغفار کنید خداوند رحمت خود را فراوان بر شما می بارد، بر نیروهایتان می افزاید.


استاد اخلاق حوزه علمیه قم افزود: اگر اهل استغفار و توبه باشید خدا شما را به خشکسالی و قحطی مبتلا نمی کند؛ حالا اگر باران نبارد می گویند برویم ابر مصنوعی درست کنیم چند برابر باران هزینه می کنند اما حاضر نیستند بروند نماز استسقاء بخوانند و توبه کنند، این حماقت نیست؟!

+18
رأی دهید
-126

eydad - مونترال - کانادا
آاه ! چقدر اراجیف میبافه این مرتیکه مفت خور! من به خودش و دور و بریاش چیزی نمیگم ، چون خوب میدونن چجوری از پول مفت نفت بخورن، اما به کسانی که می‌رن به حرف‌هایش گوش میدان و باور می‌کنن میگم حیف اسم آدم که بذارن روی شما!
دوشنبه 30 تير 1393 - 17:12
afshin8 - لوس انجلس - امریکا
این پفیوز هنوز فرق دیپلماسی با دست به دامن شدن رو نمیدونه یا اینکه واقعا الاغه.
دوشنبه 30 تير 1393 - 17:13
zapata_zendebad - منچستر - انگلستان
یه سری خرافات به نامه دین .. فرقی‌ نداره اسلام، مسیحیت، جهود، بودایی.. همشون یک سری خرافات برای به سلطه کشیدن انسان و انسانیت ....
دوشنبه 30 تير 1393 - 17:15
باور عمیق - قم - ایران
کاسبی حاج آقا کااااسب . این حرفها اگر از دهان یک آدم صالح خارج بشه فوج فوج طرفدار داره . اما افسوس وقتی که از دهان امثال شما خارج بشه . دیگه نه تنها باعث رونق بازار شما نمیشه بلکه از توجه و اهمیت هم خارج میشه . لعنت بر هر کسی که به اسم دین دکان زد .. لعنت بر هر کسی که به اسم دین دکان زد .. شما دکاندارید حاج آقا .. صبح از خواب پا میشید کرکره دکان رو میدید بالا .. دم غروب هم کرکره رو میکشید پایین . بعدش تصمیم میگیرید شب برید خونه کدوم عیال .. دهان باز نکنیم بهتره
دوشنبه 30 تير 1393 - 17:18
dara20 - تهران - ايران
وقتی‌ یک مشت احمق همانند تو و احمقی نژاد و خامنه‌ای روانی‌ شرایطی را بوجود بیاورند که غارتگران غربی و شرقی اموال ملت ایران را مصادر نمایند یه مشت احمق دیگر از داخل همین سیکل بسته مدیریت ناکارآمد باید به شکر خواری بیافتند تا با التماس و خواهش و علط کردیم و با دهان رهبر شکر خوردیم این اموال را آزاد کنند تا در داخل کشور مورد چپاول و غارت داخلی اصحاب پلید حکومتی قرار گیرد
دوشنبه 30 تير 1393 - 17:20
Arash_Barcelona - بارسلونا - اسپانيا
برای اینکه تو دزد و خانواده فاسد تو پولهای دزدی رو برگردانید،،باید دست به دامن چه کسی‌ بشویم؟؟؟
دوشنبه 30 تير 1393 - 17:54
Arash_Barcelona - بارسلونا - اسپانيا
استاد اخلاق هستند ایشون؟؟یا استاد در دزدی و مال ملت رو به یغما بردن ؟؟
دوشنبه 30 تير 1393 - 18:00
mehr47 - تهران - ایران
از خودم خجالت میکشم وقتی میبینم همچین افکار بی محتوا و بی معنایی میکروفن را دست گرفتند و صدای نکره شون همه جا رو گرفته ....یک مشت مفت خور تنبل دهن گشاد که روی گرده ملت سوارن البته مردم رو هم به اندازه ارزن قبول ندارن...باور کنید من حتی حاضر نیستم مدیریت یک طویله را به اینها بدم. چهره های کریه با افکار به مراتب کریه تر....
دوشنبه 30 تير 1393 - 18:19
روشنایی - تورنتو - کانادا
خب الاغ! تو که اینها را بلدی برو دو رکعت از اون نماز بزن به کمرت و کشور را از خشکسالی نجات بده!
دوشنبه 30 تير 1393 - 18:24
majid63 - پاريس - فرانسه
آخر فهمیدی که باید حرف حسابی‌ بزنی‌!!!
دوشنبه 30 تير 1393 - 18:25
azadeh11 - آمستردام - هلند
الهی تو را موش بخوره. آنهم موش کور بخوره. که نفهمه چه گ...خور ده
دوشنبه 30 تير 1393 - 18:31
Ramin-cph - کپنهاگ - دانمارک
مردک قاطر بیسواد...
دوشنبه 30 تير 1393 - 18:38
علی چپ دس - رشت - ایران
مردک منقلی وافوری . فقط چرت و پرت میگه
دوشنبه 30 تير 1393 - 16:55
metti - تهران - ایران
هاهاهاهاهاههاها جووووووووون چه بویه سوزشی بلند شده ههاهاهاههاهاهاهاه
دوشنبه 30 تير 1393 - 18:23
amir-amir - تورنتو - كانادا
اگر مردم و دانشجویان با فرهنگ ملی و فرهنگ اسلامی آنطور که در تاریخ نوشته شده بود آشنا بودند ملت ایران هرگز به خودش اجازه نمى داد که در مملکت تغییر حکومت صورت پذیرد. اگر دانشجویان و عموم روشنفکران آگاه بودند و اگر دولت پهلوى در کتب بچه هاى دبستان مطالب تلخ تاریخ را مى گنجاند و آشکار مى کرد که خلیفه هاى اسلامى با سپاهیان خونخوار عرب تازى اسلامى اش در موقع اشغال ایران چه جنایاتى در حق مردم ایران کردند هرگز انقلابى رخ نمى داد و تو بى سواد هرگز میدان عمل نداشتى که خزعبلات و جفنگیات به خورد دیگران بدهى. بچه هاى دبستانى تنها حکایتى که از کتاب درسى تاریخ پهلوى به یاد دارند اشاره اى خلاصه به جنگ اعراب با ایران در قادسیه و کشته شدن یزدگرد بدست یک هموطن آسیابان بود.
دوشنبه 30 تير 1393 - 18:24
khorramdin babak - فرانكفورت - فرانكفورت
باز شروع کردی به دری وری گفتن ؟ اگر باران و خشک سالی‌ به تر مویه زری خانم بسته است. پس ایران سالهاست که از بی‌ آبی رنج می‌‌برد .یک فتوا دهید .که خواهران بسیج کمی‌ چادر شل کند .تا باران کافی‌ سرما بارد . حال ما نمی‌‌گوهیم .دامن کوتا. سیل نمی‌‌خواهیم . کمی‌ زلف پریشان نشان دهند باران که کافی‌ آمد . تند دوباره بپوشند. ولی‌ بین خود بماند .چه خدای هیزی شما دارید. ۲ تر موی بیندد .سرما .برف واریز می‌‌کند .چه می‌‌کند گرا ساق لخت نسوان بیند.
دوشنبه 30 تير 1393 - 18:30
greentree - تهران - ایران
تمامی‌ اطرافیان این شیطان پیر در آمریکا و انگلیس حساب بانکی‌ دارند ، در زمان احمدی‌ نژاد مبلغ ۴ میلیارد دلار فقط مشایی دزدیده و بین افراد این سازمان تکفیری مصبآح تقسیم کرده . این گروه دنبال تجزیه ایران و جنگ مذهبی‌ در ایران هست و تمامی‌ بیت رهبر را هم اشغال کرده اند ، مجتبی خامنه که فردی ساده لوح و کم عقل هست به وسیله همین گروه کنترل میشود
دوشنبه 30 تير 1393 - 19:20
تیتو تیتو - تهران - ایران
مردکه حرف مفت زن اینو باید تحویل امریکایی ها بدن ببینیم چه میکنه اینجا قایم شده تو ایران واسه امریکا شاخ و شونه میکشه چک اولو که بخوره میگه نزنید من اسراییلی هستم!
دوشنبه 30 تير 1393 - 19:26
shana - ایران - ایران
به قول قدیمیا دیگی که برای ما نمی جوشد می خوام سر سگ توش گذاشته باشند .پولی که درد مردم رو دوا نمی کنه و فقط مسععولان رو چاقتر می کنه می خوام تو ایران نیاد
دوشنبه 30 تير 1393 - 19:44
samuk66 - قطر - قطر
بمیر بابا مردمو شما‌ها بدبخت کردید...
دوشنبه 30 تير 1393 - 19:44
siavash2a - تهران - ایران
چرا دندونت درد میکنه نمیری دعا بخونی میری دکتر؟؟ مملکت داری هم علمه نه پای منبر که هرچی دلت خاست بگی
دوشنبه 30 تير 1393 - 20:54
matin 1357 - روتردام - هلند
آقای تمساح یزدی شما خودتان دزد سر گرده هستید....نگران نباشید
دوشنبه 30 تير 1393 - 21:04
همسایه دکتر شریعتی - ایران - ایران
واقعا حیف عمر و جوانی که در مجاورت اسلام و مسلمبن به هدر رفت.
دوشنبه 30 تير 1393 - 21:41
داماهی - بندرعباس - ایران
اگراون دهان گشادوکثیفت بازنکتی بهترین کارتوعمرت انجام دادی.
دوشنبه 30 تير 1393 - 19:56
نازک بین - شفیلد - انگلستان
این استاد خرافات حوزه فراموش کرده حاصل 8 سال جنگ بی نتیجه. کشته شدن 800 هزار از جوانان مملکت و ویرانی خانه ها و کارخانجات و زیربنای اقتصاد وآواره شدن میلیونها انسان از شهر و کاشانه خود شدند. ایده ها و راهکارهای این ملای بی بصیرت اگر به اجرا در آید دیگر چیزی از ایران باقی نخواهد ماند.مردم هرگز فراموش نخواهند کرد که چگونه تمام قد از آدم بی سواد و دزدی مثل احمقی نژاد دفاع میکرد. و اورا سرباز امام زمان و بازوی اصلح رهبر معرفی میکرد.
دوشنبه 30 تير 1393 - 21:24
khorramdin babak - فرانكفورت - فرانكفورت
باور عمیق - قم - ایران : این یک جنایتکار است.قاتل همان کسی‌ می‌‌باشد که تجاوز به زن و مرد را در زندان حلا‌ل می‌‌داند. دشمن ایران و ایرانی‌ می‌‌باشد . و تکلیف ما با دشمن مشخص است. ولی‌ یک دشمن آشکار است . ولی‌ تشخیص ما با امسال شما مشخص نیست. می‌‌گوهید دهان باز نکنم. زمانی‌ که کسی‌ مثل شما چنین کلام می‌‌گوید. باید درک کرد که این دولت و آخوند چه جرثومه فسادی می‌‌باشند . می‌‌دانید قدرت از کجا دارد؟ از یارانی مثل شما که برای او .........Drẹckarbeit .... انجام می‌‌دهند . به فارسی نمی‌‌شود ترجمه کرد. گوگل بزن تا ترجمه را درک کنید. خیانتی که امسال شما می‌‌کنند بیشتر از این می‌‌باشد . من که لهنت به خدای عرب دارم ولی‌ تو که مسلمان هستی‌ و علی‌ را شاهد داری . نبود که می‌‌گفت گرا مسلمان نیستی‌ آزاده باش . پس کجا رفته آزده شما؟ دهان باز کن و شیخ را رسوا کن ما که گوهیم. شیخ شیخ است گرمصباح گر شاه علی‌ خامنه‌ای
دوشنبه 30 تير 1393 - 21:49
paksan - آمریکا - آمریکا
شما که توی قم با این همه جمعیت شیخ و آیت الله و طلبه می خونید چرا پس قم انقدر خشک هستش؟ اول خودت انجام بده بعد ملت رو اسکول کن. خدا هیچ نیازی نداره و این نیاز انسان هستش که به خدا اعتقاد داشته باشه از همه نظر انسانی که درستکار هستش منفعت می بره ولی این وسط شماها چکاره اید؟ دلال مابین خدا و انسان شدید؟ برای خودتون متخصص شدید اشکالی نداره ولی چرا به زور و تهدید سعی میکنید مردم رو بیارید به دکونتون؟! داستان شما مثل دکتریه که درس خوانده و پرفسور شده حالا به تهدید و ترساندن مردم از بیماری ها و چیزهای دیگه سعی میکنه مردم رو بیاره مطلب تا بیزینس کنه. روضه میگیرن میلیونی پول برای روضه خون و آقا میدن! کلی هم آب گوشت و غیره می دن که ملت بیان دکون اینا بشینند و به زور گریه کنند
دوشنبه 30 تير 1393 - 21:39
آخوندستیز - نیریز - ایران
این خودش نماد حمافت است و بالاخانه اش را تمام و کمال و بدون رهن و کرایه واگذار کرده است. این راس آخوند مظهر خرافه پرستی و سمبل نادانی است. با یک سری حرفهای مزخرف و بی سر و ته و با تکیه بر حرفهای خرافه پرست دیگری روزگار فلسطینی و لبنانی را سیاه کرده است.چرا امدادهای غیبی به داد بیچارگان غزه نمیرسد؟ کجایند فرشتگان الله که مسلمانان را یاری کنند؟( آل عمران آیه 124 الله3000 فرشته به یاری مسلمانان فرستاد اما الله فراموش کرد و در سوره انفال آیه 9 شد 1000تا فرشته - جنگ بدر-) چرا کافران مومنان را به چشم خود دو برابر نمی بینند؟(آل عمران آیه 13). چرا محمد در جنگ احد شکست خورد؟ حتما جناب الله در خواب خرگوشی بود... پاک بودن,خوب بودن, پایبند به اخلاقیات بودن, وارسته بودن, به دیگران کمک کردن ووووو هیچ ربطی به دین ندارد جناب دراکولا. این را کی میخواهید در اون کله پوکتان جای دهید؟اگر مادیات بد است چرا دست از قدرت و مادیات نمیکشی سنگ سرِ بد سرشت؟ شما را به آن وجدان نداشته تان دست از سر یک عده بدبخت و بیچاره بردارید و از سادگی آنها استفاده نکنید. استاد اخلاق ما که این باشه ما باید بریم خودکشی کنیم.
دوشنبه 30 تير 1393 - 20:19
metti - تهران - ایران
اقایه باور عمیق_قم عزیز دل اینقدر فیلم بازی نکن اخوی این اقایه کاسب نور چشم رهبر چلاق پنج تومنیه شماست صد درصد مورد وثوق علی روضه خون هستش ایشون از هر لحاظ اینو تایید کرده علی گدا...مارو فیلم نکن عمو این کثافتیه که گریبان کشوره عزیزمون رو گرفته تنها نقطه ای که میتونه من و تو رو و بقیه رو مثل برادر به هم گره بزنه ...
دوشنبه 30 تير 1393 - 20:44
delmorde - یوتوبوری - سوئد
ملت ایران هرچه می کشد از همین کتابست. از همین ایاتست و تو احمق هم خوب میدانی که همش قصه ای بیش نیست. وگرنه اینهمه دزدی و چپاول و غارت و جنایت نمی کردید. از زمانی که تو و امثالت حکومت را قبضه کردید کدام مرکز فعال علمی تحقیقاتی بجز در رابطه با همین کتاب قصه بوجود اوردید. جز اینکه از صبح تا شب فقط بخورد بچهای مردم، اراجیف این کتاب داستان را میدهید و حالا می خواهید بچها را وادار کنید این چرندیات صدتا یک غاز را هم از بر کنند. اما در غرب علم دارد و درنتیجه قدرت و دانشمندانشان فکر تحقیقات در علم واقعی اند. شما خود را عالم میدانید اما مشتی کلاشید که مخشان مملو از شرندیاتست و هنرشماچپاولست و جنایت و خیانت از طریق ارسال ونفله کردن پول ملت به خارج.
دوشنبه 30 تير 1393 - 20:48
سربازایران - زاهدان - ایران
این روشی که حاج اقا فرمایش میکنند خیلی ساده است پیشنهاد میکنم حاج اقا چند فقره برای ما اجرا بفرماییند نوکرش هم هستیم مثلا بجای زدن چاه نفت ولوله کشی انها وساخت پتروشیمی وپالایشگاه چند رکعت نماز بخوانیم حماقت نیست میلیارها هزینه کنیم تا نفت مان بیاد بالا وپالایش بشه برای سد سازی 3رکعت نماز برای جاده سازی وفرودگاه 1.5 رکعت برای تولید برق 1 رکعت خانه سازی نیم رکعت معدن وساخت نیروگاه وهواپیماسازی وکامپیوتر و........................همه جمعا 5 رکعت با فرمول حاج اقا ایران به همین زودی بهشت میشود ولی متاسفانه بعضی ها نمی فهمند
دوشنبه 30 تير 1393 - 21:18
hamid71 - ابهر - زنجان - ایران
مردک بیشعور هرچقدر هم پول بگیرند به نفع تو واون موسسه ات هست که سالی۸ ۱ میلیاردی که ازحق این مردم بدبخت توحلقوم کثیف تو ونوچه هات ریخته میشه جور بشه پس تو یکی حداقل خفه شو وزر نزن پفیوز
دوشنبه 30 تير 1393 - 22:04
باور عمیق - قم - ایران
metti - تهران - ایران .. فیلم واسه کی بازی کنم ؟ واسه تو؟ آره ؟ یا امثال تو؟ خودتو خیلی جدی گرفتی ها؟ بین جماعت آخوند هم خوب هست هم بد .. این بابا و بسیاری مثل این بابا از بدتریناشن .. فرق بد آخوندا با بقیه بدا اینه که ، آخوند بد کثیف ترین موجود روی زمینه ...
دوشنبه 30 تير 1393 - 22:23
منوچهری - کرمان - ایران
باور عمیق - قم - ایران.. خیلی با حال مینویسی. ( بازی کنم ؟ واسه تو؟ آره ؟ یا امثال تو؟ ) خخخخ ... لطفا از این به بعد اولش بنویس داخل- یا خارج .. درست مثل سناریو نویسها ... از طرف من یک اسکار با یه ساندویج ٢ نونه برای خودت بخر... خخخخ
دوشنبه 30 تير 1393 - 22:57
شاهین کردستان - سوێد - گوتنبرگ
این چرت و پرتا چیە میگی حاج تمساح
‌سه شنبه 31 تير 1393 - 00:06
Realman - ارواین - امریکا
کاشکی این کامنتها رو میخوند ، بعدش کاندید رئیس جمهوری میشد ، خیلی طرفدار داره :)
‌سه شنبه 31 تير 1393 - 01:26
hamid71 - ابهر - زنجان - ایران
بازم این منوچهری کرمان توپ توپ نئشه کرده ونشسته داره کامنتها رومی خونه و درعالم نئشگی خودش برای هرکامنتی که به نظرش سخت میاد وفهمش براش غیر ممکنه یه جوابی به مقتضای سواد کمش می نویسه البته طفلک تقصیر نداره عالم نئشگی همینه دیگه میخواد بگه علامه دهره و ازهمه چی هم سر درمیاره (بقول خودش خخخخخ)
‌سه شنبه 31 تير 1393 - 01:48
omidvaran - نورکل - امریکا
این مردک بیسواد بداخلاق چطور استاد اخلاق حوضچه علمیه شده وچطور هنوزدرقرن 21 داینا سورها میتونن برای مردم تعیین تکلیف کنند وچطور هنوز ابلهانی هستند که به اراجیف این مردک گوش میدن
‌سه شنبه 31 تير 1393 - 09:07
marineboy - لس انجلس - امریکا
جنگنده بدو بیا اربابت نطق کرد. میگویند آب که سر بالا میره قورباغه ابو عطا میخونه.
‌سه شنبه 31 تير 1393 - 17:57
باور عمیق - قم - ایران
فضول میرزا - استکهلم - سوئد .. عزیز منی تو . این ماه رمضون تموم شه تو مارو دعوت کنی ما پاشیم بیایم کرمان بشینیم پای جنس زرد کرمان .. یعنی وقتی مینویسی با تمام وجود از راه دور حس میکنم تو چه حالی هستی که داری مینویسی .. برو عزیزم . برو تا سرد نشده و از دهن نیفتاده .
‌سه شنبه 31 تير 1393 - 22:45
منوچهری - کرمان - ایران
hamid71 - ابهر.. برادر متعهد با سواد!! ما که ساندیس نخوردیم یه شبه مثل شما علامه شیم.. ولی لطفا این ویدئو رو نگاه کنید تا بدونید سوقات شما خارجی پرستها برای این مملکت فقط به کرمان یا اصفهان یا شیراز یا مشهد یا ... ختم نمیشه!! https://www.youtube.com/watch?v=Y93BarL0BH8 کلاهتون رو بزارید بالاتر....!!
‌چهارشنبه 1 مرداد 1393 - 04:33
منوچهری - کرمان - ایران
باور عمیق - قم - ایران.. شما هم بهتره بری خونه این خانوم مهمونی حداقل یه چند تا میخ صاف گیرت میاد تو تظاهرات بعدی بزنی سر چماقت بکوبی تو صورت مردم https://www.youtube.com/watch?v=8y-z2nRpaRQ .. جان دل برادر
‌چهارشنبه 1 مرداد 1393 - 04:40
metti - تهران - ایران
باورعمیق_قم برادر عزیز سربازه سایبری خدا قوت اخوی من کشورم رو جدی گرفتم وطنم رو جایی که داره توسط اخوندهایه بیشعوره بیسواد وحشی تیکه پاره میشه و یه مشت ادم مثل شما دارین با نهایت دقت به این ویرانی توسط این حرامی ها کمک میکنید راستی شما که منظوره منو از وطن میفهمی انشاللا؟؟؟در ضمن این اخوند تمساح اگه بده اون اخونده روضه خونه پنج تومنی چی؟ اون خوبه یا بده؟؟.
‌چهارشنبه 1 مرداد 1393 - 07:55
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.