واکنش های نامداران فوتبال به خداحافظی علی کریمی

پروین: کریمی می‌تواند در مربیگری هم جادوگر باشد/وقتی‌ عرب‌ها با دریبل‌های او گیج می‌شدند لذت‌بخش بود


فارس نوشت:علی پروین پس از خداحافظی علی کریمی گفت: او بهترین کار ممکن را انجام داد.

در خصوص موفقیت والیبالیست‌های کشورمان در لیگ جهانی اظهار داشت: به نظر من بچه‌های ما در این مسابقات شاهکار کردند و همین که تا اینجای کار آمدند باید کلاهمان را بالا بیندازیم و به آنها بگوییم ملت ایران به شما افتخار می‌کند.

وی افزود: البته ما پتانسیل شکست آمریکا را هم داشتیم اما خستگی برزیل توان بچه‌ها را کم کرده بود ولی این بچه‌ها از نظر ما و همه جهانیان قهرمان لیگ جهانی هستند چون هر روز می‌بینید فقط همه از ایران در سراسر جهان تعریف می‌کنند.

پروین در خصوص خداحافظی علی کریمی نیز گفت: علی بچه با استعداد و واقعاً جادوگر بود. او در مربیگری هم به نظر من می‌تواند جادوگر باشد چون این پتانسیل را به خاطر فکر خوب و خلاقش می‌بیند.

این پیشکسوت پرسپولیس افزود: ای کاش هیچ وقت بدبدرقه نباشیم نمی‌دانم آروزی کریمی در این فوتبال چه بود اما به تمام سطوح بالا رسید و شاید اگر می‌خواست در بارسلونا هم بازی می‌کرد اما ای کاش ما هیچ‌وقت بد بدرقه نباشیم. من نمی‌دانم پشت ماجرا چیست ولی خوب بود که علی با پیراهن پرسپولیس و یا تیم ملی از فوتبال خداحافظی می‌کرد. اما همه چیز تمام شد رفت و باید علی را به حال خودش نگذاریم و از او استفاده کنیم.

پروین خاطرنشان کرد: به نظر من کریمی تصمیم خوبی گرفت و به موقع این تصمیم را عملی کرد باید به بهترین کار کریمی آفرین گفت چون می‌دانم این بچه کلافه شده بود و دوست نداشت هر روز در یک تیم بازی کند. علی عزیز هر جا هستی ان‌شالله سربلند، موفق و مثل دوران فوتبالت دل مردم را شاد کنی. چون مردم تو را دوست دارند.

پروین در پایان در پاسخ به این سؤال که خاطره شیرینت از علی کریمی چیست،‌گفت:‌دریبل‌های کریمی و اسیر کردن بازیکنان مخصوصاً عرب‌ها که چند تا را با خود می‌پیچاند و آنها را گیج می‌کرد خیلی لذت‌بخش بود به همین دلیل چند سالی بود که عرب‌ها چهارنفری هم حریف کریمی نبودند و واقعاً‌ قبول داشتند که او یک جادوگر است. درست است دوران فوتبال کریمی امروز با خداحافظی‌اش تمام شد اما امثال کریمی همیشه در خاطرات مردم می‌مانند و این موضوع استقلال و پرسپولیسی ندارد. خبر تلخی برایم بود اما باز هم می‌گویم علی جان تو بهترین تصمیم را گرفتی علی‌رغم اینکه باز هم می‌توانستی با همین شرایط برای هر تیمی مؤثر و تأثیرگذار باشی.

 

عابدزاده: از خداحافظی علی کریمی ناراحت شدم/ امیدوارم از تصمیمش برگردد و به راه‌آهن بیاید

 

احمدرضا عابدزاده می‌گوید تعصب علی کریمی او را به چهره‌ای ماندگار در فوتبال ایران تبدیل کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از سایت باشگاه راه آهن؛ احمدرضا عابدزاده، مربی دروازه بانان تیم فوتبال راه آهن، در خصوص خداحافظی علی کریمی از دنیای فوتبال گفت: از خداحافظی علی کریمی از دنیای فوتبال ناراحت شدم چون به نظرم وی در این خصوص زود تصمیم گرفت. ما خیلی دوست داشتیم که در فصل پیش رو، او درکنار ما در راه آهن باشد البته هنوز هم دیر نشده و امیدوارم علی از تصمیم خود برگردد و به راه آهن بیاید.

عابدزاده تاکید کرد: علی کریمی بازیکنی متعصب در عرصه ملی و باشگاهی است که این موضوع وی را تبدیل به چهره ای ماندگار در عرصه ملی و باشگاهی کرده است.

  

محرمی: امیدوارم کریمی در یک بازی با شکوه خداحافظی کند/ نباید بدون اطلاع در مورد او حرف بزنیم  


سایت فوتبال ایران نوشت:

مجتبی محرمی کاپیتان اسبق پرسپولیس امیدوار است که علی کریمی در یک بازی با شکوه از دنیای فوتبال خداحافظی کند.
محرمی در خصوص خداحافظی کریمی می گوید:«این تصمیمی بود که خودش گرفت و حالا ما هر نظری بدهیم زیاد مهم نیست.من برای کریمی آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم همچنان در کنار فوتبال باشد و با حضور در دنیای مربیگری،تجربیاتش را به جوان ها انتقال دهد.»
او در پاسخ به این سوال که فکر نمی کنید در پرسپولیس با او برخورد خوبی صورت نگرفت تاکید می کند:«ما خیلی از مسائل را نمی دانیم و نباید بدون اطلاع حرف بزنیم.پرسپولیس هم قطعا قدردان زحمات کریمی خواهد بود و برایش بازی خداحافظی خواهد گرفت.امیدوارم او در یک بازی با شکوه از دنیای فوتبال خداحافظی کند.»

 

استیلی: خداحافظی علی کریمی مرا شوکه کرد اما همچنان منتظرش می‌مانم!


 حمید استیلی می‌گوید درهای باشگاه راه آهن همیشه بر روی علی کریمی باز است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از سایت باشگاه راه آهن؛ حمید استیلی، سرمربی تیم فوتبال راه آهن، در خصوص تصمیم علی کریمی برای خداحافظی از دنیای فوتبال، گفت: وقتی خبر خداحافظی علی کریمی را شنیدم شوکه شدم چون ما همچنان منتظر پیوستن عجوبه فوتبال ایران به تیم راه آهن بوده و هستیم.

وی در همین خصوص افزود: زمانی که من تیم راه آهن را تحویل گرفتم با اولین بازیکنی که برای پیوستن به راه آهن صحبت کردم، علی کریمی بود اما اختیار عمل را در زمینه تصمیم گیری به خود او واگذار کردم. من معتقدم که علی کریمی همچنان پتانسیل بالایی در فوتبال ایران دارد و جوان های فوتبال ما همچنان می توانند از تجربیات این بازیکن ارزشمند در عرصه فوتبال ملی و باشگاهی استفاده کنند.

استیلی تاکید کرد: امیدوارم علی از تصمیم خود برگردد چون ما همچنان منتظر پیوستن وی به باشگاه راه آهن هستیم و در باشگاه راه آهن همیشه بر روی او باز است.

 

واکنش فردوسی‌پور به خداحافظی شماره "8"از دنیای فوتبال/حیف شد کریمی رفت 


 سایت فوتبال ایران نوشت:

عادل فردوسی پور گزارشگر با سابقه سیما و مجری برنامه نود نسبت به جدایی علی کریمی از دنیای فوتبال واکنش نشان داد.

فردوسی پور در خصوص خداحافظی علی کریمی که امروز این اتفاق افتاد، گفت:« فقط می توان گفت حیف،حیف از اینکه کریمی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.»گفتنی است که بعد از خداحافظی کریمی،شخصیت های مختلف همچنان در مورد این تصمیم او اظهار نظر می کنند.

+140
رأی دهید
-12

mahdi_n130 - منچستر - بریتانیا
داش علی هرکجا هستی سلامت باشی. با تمام وجودم عاشقتم. لعنت به علی دایی که بخاطر حسودی باهات از تیم محبوبت دورت کردن.
یکشنبه 29 تير 1393 - 18:10
کامیاب قزوینی - ملبورن - استرالیا
عقلش رسید چکار کنه.قبل از اینکه مثل خداداد و غیره باهاش رفتارکنند خودش فهمید و رفت . علی جان دوست داریم. ایران به پاهات و فکرت افتخار میکنه.همیشه زنده و سربلند باشی.
یکشنبه 29 تير 1393 - 19:32
ab shangooli - لندن - انگلند
علی‌ کریمی‌ اعجوبه فوتبال ما بود یادش بخیر ، به یاد بازیکن با اخلاق و با تکنیک فوتبال ایران که بدون خداحافظی رفت ، سیروس قایقران روحت شاد.
یکشنبه 29 تير 1393 - 20:22
ضدسرخابي - سانتا انا - امریکا
حالا به کدام فک بخندیم
یکشنبه 29 تير 1393 - 21:21
ommolfesad - تهران - ایران
جادوگر رفتی و بدان هر پنجاه سال عمرا مادر همچو تو بزاید ! حیف که در ایران بدنیا آمدی حیف
یکشنبه 29 تير 1393 - 21:29
shamilla - مونترال - کانادا
همه تمام کلی پول خرج میکنند سرمایه گذاری میکنند که فوتبالیت های این طوری را برای کشورشون بخرن بعد این قدر اذیت کردند و باند بازی مافیا باززی و کثافت کاری های دیگه که تو اقتصاد و سیاست و غیره هست تو فوتبال هم هستند خیلی ها گذاشتند کنار و رفتند این هم خسته شد از این باند بازی ها حیف باشه که جوان های مملکت سرمایه های بزرگ ورزش را این طوری ایران از دست میده
یکشنبه 29 تير 1393 - 22:58
ghanber jakson - فرانكفورت - المان
ضدسرخابی - سانتا انا - امریکا. به یک روانی مثل تو !
یکشنبه 29 تير 1393 - 23:00
Perspolisi - سیدنی - استرالیا
ضدسرخابی - سانتا انا - امریکا. یه نگاه به اینه بندازی از خنده روده بر میشی، راستی تو این یک ماهی که نبودی تو سوراخ موش خیلی بیشتر بهت بد گذشت نه؟؟؟
یکشنبه 29 تير 1393 - 23:22
reza.dk - شاهین شهر - دانمارک
۸ دوست داشتنی ،حالا حالا‌ها خیلی‌ مونده که کسی‌ بیاد چه از لحاظ محبوبیت ،چه فنی‌ که بشه باهات مقایسه کرد،حیف که دیگه تو مستطیل سبز نمیبینیمت ،حیف حیف
یکشنبه 29 تير 1393 - 23:38
razmande - بروکسل - بلزیک
زدسرخابی سنتانا آمریکا به .. خانواد‌ت بخند
دوشنبه 30 تير 1393 - 01:03
jimmy666 - توکیو - ژاپن
به فک مادرت بخند
دوشنبه 30 تير 1393 - 01:18
star44 - یوتبوری - سوئد
آقای کریمی هرگز فراموشت نمی کنیم, نام و اخلاق نیکو ماندگار است , در بازی فوتبال هم منحصر به فرد بودید. درد و بلات بخوره تو سر ساندیس خورا .
دوشنبه 30 تير 1393 - 11:00
رضاخان - تاسمانی - استرالیا
توکیو ژاپن .پوکیدم از خنده
دوشنبه 30 تير 1393 - 11:18
ommolfesad - تهران - ایران
مافیا و فساد ریشه مملکت رو سوزونده ! در ضمن ضدسرخابی از روستاتون زدی بیرون پیش یه دکتر روانپزشک برو ، حیف هست بذار پدر و مادرت دلشون بهت خوش بشه ، هر چی باشه برات زحمت کشیدن . گناه دارن
دوشنبه 30 تير 1393 - 14:15
ensanam arezoost - خارگ - ایران
انسانم (جهان پهلوان علی کریمی) آرزوست...زنده باشی اسطوره...در یاد و خاطره ایران و ایرانی نقش بستی و سلطان قلبهای روشن و پر مهر شدی...همواره دوستت خواهیم داشت...
‌سه شنبه 31 تير 1393 - 13:30
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.