داغداری یک زوج در هر دو سانحه هوایی مالزی

یک زوج استرالیایی بدشانس در هر دو سانحه خطوط هوایی مالزی بستگان خود را از دست دادند.

به گزارش ایسنا به نقل از «خبرآنلاین»، هافینگتون پست گزارش داد: «کایلینه مان» و «جیدن بارروز» زوج استرالیایی، هنوز در سوگ از دست دادن دو تن از اعضای خانواده خود در سانحه ناپدید شدن هواپیمای مالزیایی بر فراز اقیانوس هند بودند که دو تن دیگر از اعضای خانواده خود را در سانحه سرنگون شدن یک هواپیمای دیگر خطوط هوایی مالزی بر فراز اوکراین از دست دادند.

روزنامه استرالیایی «بریسبان تایمز» در گزارشی نوشت که در پروازMH370 خطوط هوایی مالزی که در ماه آوریل بر فراز اقیانوس هند ناپدید شد، برادرزن و همسر برادرزن «کایلینه مان» کشته شدند.

هواپیمای دیگری از این خطوط هوایی توسط موشکی بر فراز اوکراین سرنگون شد و همه 298 سرنشین آن جان باختند. در این پرواز نیز «مان» دخترخوانده و همسرش را از دست داد. آنها از تعطیلات چهار هفته‌ای خود در اروپا به کشور برمی‌گشتند.

«گرگ باروز» برادر «جیدن بارروز» می‌گوید: این حادثه ما را ویران کرد و نمی‌دانیم چه کاری باید انجام دهیم.

باروز افزود: نمی‌دانم چگونه این همه بلا بر سر یک خانواده آن هم در مدتی کوتاه می‌آید.

او در عین حال تاکید کرد که خطوط هوایی مالزی را در این دو حادثه مقصر نمی‌داند و هیچ نفرتی نسبت به این شرکت ندارد.

این زوج از رسانه‌ها خواسته‌اند که در این اوقات غم‌انگیز آنها را راحت بگذارند تا به سوگواری بپردازند.

+77
رأی دهید
-4

juvel - اسلو - نروژ
چه دنیای کثافتی شده خدا میدونه به کجا داریم میریم ، سیاست برای کسب قدرت و پول بیشتر ..و اون هم به هر قیمت ممکن، واقعا دنیا به کجا داره میره ؟؟؟!!!
شنبه 28 تير 1393 - 23:34
behrooz_f16 - منچستر - منچستر
خدا بیا مرز‌ها خیلی‌ بد قدم بودن که تا حالا نزدیک به ۵۰۰ نفر باهاشون رو به کشتن دادند
یکشنبه 29 تير 1393 - 03:20
sarap - ونکوور - کانادا
این نفر و نفرت ورزیدن کار ما ایرانیهاست. انقدر از بچگی تو گوشمون خوندن بگو مرگ بر فلان مرگ بر بهمان، اینهمه از همه چیز و همه کس نفرت و انزجار داریم اینا ادبیات جمهوری اسلامیه
یکشنبه 29 تير 1393 - 03:55
marineboy - لس انجلس - امریکا
درک و فهم این چند تا استرالیایی را ببینید. با یکی که برادرش را از دست داده بود مصاحبه میکردند، گفت در پی انتقام گیری نیست و بخشش را پیشه میکنند زیرا اعتقاد مذهبی شان نفرت و انتقام را جایز نمیداند. و اینکه از این واقعه درس گرفته تا زمانی که زنده است درست زندگی کند و منشا خیر باشد. حالا مقایسه کنید با برخی ایرانیان، تا کسی قتلی میکند زود میگویند اعدامش کنید، خانواده مقتول میبخشد اینها بهشان برمیخورد، در همین سایت کارشان مرگ بر این و آن گفتن است. کاربر بالا درست میگوید اینها نتیجه تربیت و فرهنگ این رژیم است متاسفانه در میان خارج نشینان و نامذهبی ها هم رواج دارد. چیزی که به ناخودآگاه انسان رفت به این سادگی بیرون نمیاید.
یکشنبه 29 تير 1393 - 13:56
shayan_mehran - تهران - ایران
دوستان راست میگن ماایرانیها فقط دنبال کینه ورزی و انتقامیم همه زندگیمون صرف این میشه که چطورحال کسانی رو که به اصطلاح درحقمون بدی و ناحقی کردن بگیریم اصلا نمیدونیم بخشش چی هست و این واقعا فاجعس حتی واسه خودمون چون فکر انتقام و کینه روح آدم رو میخوره
جمعه 3 مرداد 1393 - 22:41
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.