شرط فدراسیون جهانی برای عدم حذف ایران/مشکل حضور بانوان را حل کنید

فارس نوشت:اجلاس دپارتمان لیگ جهانی صبح جمعه به منظور بررسی برگزاری مسابقات لیگ جهانی در سال 2014 با حضور اعضا آغاز شد. در این اجلاس که  از ساعت 9 صبح در فلورانس آغاز شد، یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین موارد این جلسه رسیدگی به عدم حضور تماشاگران زن ایرانی در سالن مسابقات در تهران بود.

محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال که به عنوان یکی از اعضای اصلی این دپارتمان باید در این جلسه شرکت می‌کرد، یک روز زودتر برای شرکت در این اجلاس راهی فلورانس شد و در این فاصله طی نشست‌های مختلف با دکتر گراسا، رئیس فدراسیون جهانی، الکساندار بوریچیچ، نایب رئیس فدراسیون جهانی موفق شد دیدگاه FIVB  را نسبت به این موضوع اصلاح و لطیف‌تر کرده و نظر مسئولان فدراسیون بین‌المللی را برای تعامل بیشتر برای حل مسئله به وجود آمده در راستای اجرای قوانین جهانی والیبال در برگزاری مسابقات والیبال لیگ جهانی و همچنین همخوانی با قوانین جمهوری اسلامی ایران جلب کند.

با رایزنی‌های انجام شده سرانجام بحث پیرامون وضعیت ایران از دستور اصلی جلسه لیگ جهانی خارج و حضور ایران در دسته اول (گروه دو) لیگ جهانی 2015 مشروط به همکاری دولت ایران و ارائه تعهد در خصوص موضوع مورد بحث شد. مقرر شد فدراسیون جهانی والیبال کتباً نامه‌ای به ایران ارسال کند و با توجه به درخواست هزاران زن ایرانی از فدراسیون جهانی والیبال برای حضور در سالن مسابقات از دولت و فدراسیون والیبال ایران رسماً درخواست حل این موضوع را کند.

+107
رأی دهید
-1

همسایه دکتر شریعتی - ایران - ایران
خوشم اومد! مگه به زور سنبه بشه این احمقها رو مجبور کرد از عقاید عصر حجرشون کوتاه بیان و بفهمن همه انسانها چه مرد و چه زن برابرن و حقوق یکسان دارن، وگرنه طبق نظر اسلامشون زن (تازه با ارفاق!) نصف مرد بحساب میاد.
شنبه 28 تير 1393 - 11:01
ghormeh sabzi - تهران - ایران
جمهوری فسیله متحجر آخوندی به غیر از ضربه زدن به ایران و ایرانی‌ کار دیگه‌ای بلد نیست حالا که والیبال ایران به این مرحله رسیده با این کارهای عقب افتادشون ،کاری می‌کنن که ایران محروم بشه .
شنبه 28 تير 1393 - 11:11
shivaa - تهران - ایران
بحث درمورد ایران از دستور اصلی جلسه خارج شد؟! واقعا که....
شنبه 28 تير 1393 - 11:51
cobalt3 - کرج - ایران
خوب برادر اسلام راهش رو بلده ایندفه زنها رو فقط راه میده .مردها برن اعتراض.
شنبه 28 تير 1393 - 12:21
shahab46 - هانوفر - المان
خریّت مردم در سال ۱۳۵۷ نابخشودنی است
شنبه 28 تير 1393 - 18:38
marineboy - لس انجلس - امریکا
مشکل تعصبی بودن مردم ایران و این حکومت که نماینده طرز تفکر اکثریت جامعه است. متاسفانه تعصب را به اشکال مختلف میتوان دید نمونه کوچکش همین سایت است، تا دیروز که دینداری مد بود اکثرا تعصب این امام و آن امام را داشتند، الان که عده ای به غرب مهاجرت کرده اند تعصب خود را از دین و مذهب به اطرافیان خود متمرکز کرده اند. یا شاه الهی هستند یا رجوی پرست یا عاشق کشته مرده پوتین هستند یا غرب پرست سه اتشه! به تازگی که عده ای کشته مرده تیم آلمان شده اند. البته طرفداری نرمال بد نیست اما وقتی رنگ تعصب و خشونت میگیرد متاسفانه نشاندهنده مشکلی اساسی است.
شنبه 28 تير 1393 - 21:12
shayan_mehran - تهران - ایران
این غربیهای عوضی اخرش ازینا پول میگیرن قضیه رو میپیچونن حالا ببینین کی گفتم
جمعه 3 مرداد 1393 - 22:34
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.