هیچگاه از ظاهر افراد , آنها را قضاوت نکنیم

+205
رأی دهید
-89

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۲
    nejaat2006 - منچستر، انگلستان

    وقتی یک مسلمان ریش میگذارد به این معنی است که در باور خود تعصب دارد! تجربه ثابت کرده که بیشتر این افراد پتانسیل داعش شدن را دارند. مثل مسلمانان افراطی که در غرب زندگی میکنند. با این تبلیغ نمیتوان آبروی از دست رفته مسلمانان افراطی را خرید.
    12
    47
    ‌سه شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Humans win - فرایبورگ، سوییس
    romano - تهران - ایران مرسی خوب گفتی . در ضمن الان توی اروپا ریش مد شده حالا اگر اروپایی چشم آبی و مو بلوند بزاره همه میگن به به چه خوش تیپه اما اگر ماها ریش بزاریم میگن یارو تروریسته هر جا میری پلیس جولوتو میگیر ه و کنترلت میکنه مخصوصا تو این کشور که همیشه ضد خارجی بوده البته ضد خودش نه ضد پولش چون وقتی صعودی ها وارد بانک میشن رییس بانک چنان دستمالی میکشه که نگو و نپرس ;)
    8
    7
    ‌سه شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۱
    فدای آقا - اودنسه، دانمارک
    کاملا دروغ. معلومه که خود عمریها فیلم رو درست کردن. اصلا از قیافه اینهاخباثت، وحشیگری و آدم کشی کاملا مشخصه. از همه هم بدتر، زشت تر و ضایع تر همون تمبون گشادی که پاشون میکنن.
    3
    9
    ‌چهارشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    Shahin.Orel - تهران - ایران
    با تبلیغ تصویر جعلی از هویت و باور های عده ای نمیشه آبرو واسه اسلام خرید ! خیر این چهره مسلمانان نیست ! گذر از اسلام طالبانی به اسلام لیبرال , که شاید مزاحم کسی نیست , تنها با تغییربرقه , به روسری گل گلی , میسر نیست , بلکه تنها این شرمندگی از رفتار گذشته و جبران اون هست که در جایگزینی هویت مسلمانان به انسانی محترم نقشی موثر بازی خواهد کرد.
    شنبه 28 تير 1393 - 00:07
    romano - تهران - ایران
    الهی بمیرم. از قدیم گفتن روباه در خونه خودش شکار نمیکنه وگرنه دهاتیها دخلشو میارن! حالا قضیه اینه که اینها نگران احزاب کرد ایرانی و انواع و اقسام اقوام ایرانی شدن (خیلی باحاله در کشوری که هیچ حزبی به رسمیت شناخته نمی‌شه اینها احزاب کرد رو به رسمیت میشناسن که هیچ حتی نگران زبانهای مادری دهات کوره‌های ایران هستن اما هیچکدوم نگران طبیعت و اعدامیهای ایران از جمله کرد بدبخت نیستن البته جوابش ساده است تفرقه بنداز حکومت کن). قضاوت شما هرچی می‌خواد در مورد من باشه باشه! ولی اگر اروپایی یک زبان فرانسه یا آلمانی رو به رسمیت میشناسه و اگر برای ترسهای مشروعش زیردریایی اتمی می‌سازه و در تاریخش 400 سال فروش برده‌داری، قرون وسطا و جنگ جهانی اول و دوم رو داره پس منم به خودم حق می‌دم بعنوان یک ایرانی از ترس مشروع خودم در مقابل تمام قالتاقهای دنیا دفاع کنم همونطور که هندی و چینی کرد و حالا کاسه سگهای کاپیتالیست اروپا تنگ شده و درحال دوشیدن مردم خودشون و حمله به مرزها و مام وطن ما هستند ایران فوق هرچیز و هر قوم.
    شنبه 28 تير 1393 - 08:02
    shamilla - مونترال - کانادا
    خوب این هم مثل تبلیغ های کالاهای تحاری می مونه مثل تبلیغ سیگار خیلی شیگ زیبا و ناز اما خوب وقتی مضر هستند مضر هستند دیگه . وقتی از اروپا بیشتر همین ها به سوریه و عراق و افغانستان میروند برای ادم کشتن . کشتن بچه بی گناه مردان غیر نظامی و به اسارت و غارت بردن و تجاوز به زنها . دیگه میگه میشه به این ها اعتماد کرد. اگه اینها واقعا مسلمان هستند برگردند در کشور های اسلامی زندگی کننند چرا در بلاد کفر میمونند. چون بیشتر اینها تنبل هستند و برای کمک های اجتماعی مجانی به غرب میروند و کارشون به جز زاد و ولد کاری دیگه نیست . بیشتر اشون هم چند زن دارن با اینکه در غرب ممنوع هست اما این ها قواننی را دور میزنند
    شنبه 28 تير 1393 - 08:17
    cobalt3 - کرج - ایران
    من قضاوت نمیکنم اما اندکی توجه و احتیاط میکنم ضرر نداره کبلائی.
    شنبه 28 تير 1393 - 08:32
    davood63 - تهران - ایران
    تبلیغات برای دأعشی ها!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! منتظر کلیپ شماره ۲ هستیم
    شنبه 28 تير 1393 - 09:52
    jalal50 - بیرمینگهام - انگلستان
    غربیها ذهنیتی در جهان بوجود آورده اند که تمام مسلمانان ریش دارند و عبا می پوشند. و تمام تروریستها مسلمان و موی سیاه دارند.
    شنبه 28 تير 1393 - 10:28
    amirmontreal - مونتريال - کانادا
    مسلمونا با اعتقادات مسخر‌شون گند زدن به ممالک خودشون ، فرار کردن به دیار کفر. باز میخوان اعتقادات کثیفشون رو اونجا پیاده کنن ،البته من یه جورایی خوشحال میشم میبینم اسلام رو دارن پیاده می‌کنن تو دیار کفر ، مخصوصاً انگلیس چون این اسلام رو همین غربیها تقویت کردن واسه چپاول ملت احمق ولی‌ فکر نمیکردن مثل ویروس پخش میشن سراق خودشون هم میا‌‌ن ، حالا هی‌ تبلیغ مثبت کنید شاید فرجی شه
    شنبه 28 تير 1393 - 11:13
    nejaat2006 - لیدز - انگلستان
    مسلموناى پشمکى اومدن به غرب و زاد و ولد رو نوعى جهاد میدونن و میخوان جهان رو با جمیعت مسلمانان فتح کنن و اون رو مثل کشورهاى خودشون به گند بکشن. به قول دوستمون این ویدئو هم نوعى تبلیغ براى فرزندان ملکه بریتانیا (مسلموناى افراطى) و داعش است
    شنبه 28 تير 1393 - 15:18
    mosafer60 - لندن - انگلیس
    افکار کثیفشون رو میخواین چی‌ کار کنید؟واسه لباسشون و ظاهرشون تبلیغ کردید باطن بی‌ منطق و عهد هجرشون رو که نمیتونید سر پوش بذارید.گند زدن تو دنیا رفته اون تو ساکش مواد بود نه مواد منفجره
    شنبه 28 تير 1393 - 18:03
    zavareh - رودسر - ایران
    jalal50 - بیرمینگهام - انگلستان - نخیر هموطن اینطور نیست که میفرمائید، لازم به ذهنیت سازی غربی‌ها نیست، این نکته را خود برادران مسلمان همه روزه با اعمال ضدّ انسانی‌ به جهانیان ثابت میکنند.
    شنبه 28 تير 1393 - 23:39
    mohammadv - قزوین - ایران
    با یه نگاه ساده به کامنتهای بالا می شه فهمید که این افراد به اسلام اعتقادی ندارن ضمن اینکه عمق مشکل فرهنگی رو در نوع گفتار و طرز حرف زدنشون می شه فهمید. اینا رو اگه به قلب تمدن هم ببری همینن مشکل دارن مشکل فرهنگی. باید آموزش ببینن. باید یاد بگیرن فحش ندن. باید یاد بگیرن فقط صرفا چپ بودن و ضد اسلام بودن ارزش آفرین نیست. دوستان عزیز با رعد و برق زمین سیراب نمیشه باید بارون بباره.
    یکشنبه 29 تير 1393 - 08:41
    Ukguy4u - لندن - بریتانیا
    کاملا مشخصه که این تبلیغ توسط لابی مسلمانان دوست شده. پول نفتی کشورهای عربی در اروپا خرج مدارس و مساجد میشه بعد مسیحیان در خاور میانه باید از تبعیض رنج ببرن. من کاملا از روی قیافه قضاوت میکنم چون روزانه توی لندن ده ها از این. تروریست ها رو میبینم که با همین تیپ چندش میگردن و اروپایی ها احمق حالیشون نیست!
    یکشنبه 29 تير 1393 - 09:54
    marineboy - لس انجلس - امریکا
    mohammadv مهم نیست کسی به اسلام اعتقاد داشته باشد یانه. صرف اعتقاد دینی هم سبب گفتار درست نمیشود. متاسفانه برچسب زدن و فحاشی باب روز شده و نتیجه تربیت بی فرهنگی حاکم بر ایران است. برخی از کابران اینجا هم مثلا مذهبی و مومن هستند اما جز فحش چیزی از دهانشان بیرون نمیاید. حالا باز کامنتهای این تاپیک خوب است و بوی توهین نمیدهد تنها انتقاد میکنند که چیز بدی نیست.
    یکشنبه 29 تير 1393 - 14:08
    Gharibeh-Ashena - هانوفر - المان
    jalal50 - بیرمینگهام - انگلستان کسانی که بختیار و فرخزاد و قاسملو وووووو... را ترور کردند مسلمان نبودند ؟ موی سیاه نداشتند ؟ مرگ بر هر جه تروریسته و طرفدارانش .
    یکشنبه 29 تير 1393 - 19:49
    shahab46 - هانوفر - المان
    اخه آدم درست حسابی‌ اینجوری تو خیابان می‌چرخه؟ یارو دوست داره بیاید اینجا از امکانات اینجا استفاده کند ولی‌ حاضر نیست با شرایط محیط اینجا خودش را همرنگ کنه. در کل تبلیغ چرتی بود. باید با آنها همانجوری برخورد بشود که الان میشود
    دوشنبه 30 تير 1393 - 09:39
    persiangulf2535 - لند‌ن - انگلیس
    با اینجور تبلیقات نمیتونن واسه همچین جونورائی که فکرشون مثل لباس پوشیدنشونه ابرو خرید.
    ‌سه شنبه 31 تير 1393 - 10:59
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.