لیگ جهانی والیبال: ایران به مرحله نیمه نهایی صعود کرد

تیم والیبال ایران با نتیجه ۳ بر ۱ مقابل برزیل به پیروزی دست یافت و به مرحله نیمه نهایی لیگ جهانی والیبال صعود کرد.

این اولین باری است که والیبال ایران به چنین موفقیتی می‌رسد. ایران از گروهی به عنوان تیم نخست بالا می‌رود که دو تیم دیگر آن، برزیل و روسیه، قهرمان و نایب قهرمان دور قبل بوده‌اند.

ایران ست‌های اول و دوم را به ترتیب با نتایج ۲۵-۲۱ و ۲۵-۱۹ برد. برزیل موفق شد ست سوم را با نتیجه‌ نزدیک ۲۳-۲۵ از آن خود کند اما ایران در نهایت ست چهارم را ۲۸-۲۶ برد و بازی را به نفع خود به پایان رساند.

با این پیروزی ایران برای اولین بار در میان چهار تیم والیبال جهان قرار می‌گیرد.

ایران باید در مرحله بعدی با تیم دوم گروه دیگر مسابقه بدهد. احتمالا این تیم آمریکا خواهد بود.

پیش از این سیلوانو پرندی، مربی سابق تیم‌ ملی والیبال ایتالیا گفته بود: "ایران به یک سورپرایز در مسابقات جهانی والیبال تبدیل شده است."

+181
رأی دهید
-0

دانشجوی ایرانی - تهران - ایران
بچه ها مچکریم!فوتبالی ها یه کم یاد بگیرند البته مقصر اونها نیستند وقتی یک دلقک رییس فدراسیون باشه بهتر از این نمیشه!باید برای موفقیت برنامه داشته باشند.فقط حیف که مرتیکه احمق کاسه لیس داور زنی همه زحمات بچه ها و کارهایی که مدیران قبلی کردند رو به اسم خودش تموم میکنه!هنوز واق واقش و دم تکون دادنش برای حکومت در مورد کودتای 88 از یادها نرفته!
جمعه 27 تير 1393 - 23:31
mohsen_oslo - اسلو - نروژ
آفرین بچها
جمعه 27 تير 1393 - 23:36
arkadash - نیکوزیا - قبرس
کلا از قدیم گفتند آدمهای دراز، خون به مغزشون نمیرسه....اینها هم که اونقدر مثل قورباغه بپر بپر میکنند که اصلا مغزی براشون نمیمونه...از هیچ ورزشی به اندازه والیبال متنفر نیستم...حالا هم که طرفداری از والیبال توی ایران به ادا و کلاس تبدیل شده، بیشتر حالم بهم میخوره....حالا مثلا قهرمان هم بشن...چه ارزشی داره!
شنبه 28 تير 1393 - 07:48
parsa85 - تهران - ایران
آرکاداش شما مگه مغز دارید قبرسی جان؟!
شنبه 28 تير 1393 - 12:23
shayanuk - لندن - انگلستان
جناب arkadash قدیمیها چه خوب گفتند ...از ... میارند
شنبه 28 تير 1393 - 12:41
ایرانی غیور - کرج - کرج - ایران
arkadash - نیکوزیا - قبرس،. ممکنه بگی احتمالاً به چه رشته ورزشی علاقه مندی؟ شایدم فقط پای ثابت سریالهای ترکیه ای با موضوع دوست دختر دوست پسری هستی. تمام دنیا کلی هزینه میکنن و از تیم های ورزشی شون حمایت میکنن. اونوقت یه.... مثل تو میاد به بازیکن های تیم کشورش که طراز اول دنیا هستن، لقب قورباغه میده. تمام دنیا حتی از تیم های ورزشی کم طرفدارتر هم حمایت میشه حتی از واترپولو، قایقرانی و ... اگه داخل ایران بودی و این حرف رو میزدی، خیالی نبود ولی خیر سرت 4 تا خارجی رو دیدی و تا حدی با فرهنگ اونها آشنایی داری. واقعاً برات متاسفم.
شنبه 28 تير 1393 - 14:01
romano - تهران - ایران
arkadash - نیکوزیا - قبرس ترکم و می‌دونم ترکی و از حسودی داری می‌میری چون تیم الهام و اردوگان نیست (از آدمهایی که پای تلویزیون ترکیه بزرگ شدن نباید توقع بیشتر از این داشت) زنده باد ایرانم زیاد آدم ورزش نیستم اما این بچه‌ها از یک کشور بیمار و پر از اعتیاد به این رتبه رسیدن و بینهایت منو شاد کردن و امیدوارم کارشون باعث تحرک هزاران جوان در کشور پر استعدادم ایران بشه. اینها معدود بچه‌هایی هستند که از بچگی به توپ والیبال دسترسی داشتن ببین اگر کل کشور و روستاهاش به امکانات دسترسی داشتن چه ثروت انسانی داشتیم.
شنبه 28 تير 1393 - 16:23
marineboy - لس انجلس - امریکا
آفرین و درود بر تیم والیبال ایران از بازیکنان و مربیان و دیگر دست اندر کاران که با برنامه ریزی و پشتکار برای نخستین بار به این مرحله رسیدند. دستتان درد نکند و خسته نباشید که افتخار آفریدید و مقام نخست در آسیا و چهارم در دنیا هستید.
یکشنبه 29 تير 1393 - 08:42
aram.01 - کردستان - ایران
فقط یکبار از والیبال خوشم اومد اونم وقتی بود که ایران سه بر صفر باخت و بازی زود تموم شد و تلویزیون بازی فوتبال هلند رو با اون یکی تیم که یادم نیست رو پخش کرد.
یکشنبه 29 تير 1393 - 10:07
marineboy - لس انجلس - امریکا
arkadash خوبست یکی هم به خودت لقب قورباغه بدهد؟ چقدر یک انسان باید بی ادب و بی فرهنگ و سخیف و نادان باشد که به ورزشکاران یک کشور که در میدان ورزشی جهانی موفق شده و برای مردم کشورشان افتخار کسب کرده اند این چنین لقب زشتی بدهد. شما بهتر است نوکری همان اردوغان را بکنید و بقول دوستان پای سریالهای ترکیه بنشینید و آبگوشت بکوبید و به ورزش کاری نداشته باشید.
یکشنبه 29 تير 1393 - 08:40
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.