حرکت چندش آور مربی تیم ملی فوتبال آلمان!


+49
رأی دهید
-39

sharafYabi - بیمبه - انگولا
به علمش به مغزش نگاه بندازید.
جمعه 27 تير 1393 - 20:19
marineboy - لس انجلس - امریکا
عجیب است که آدمی به این غیر بهداشتی و بی تربیتی چگونه یک تیم را تا جام قهرمانی بالا برده. بدبخت بازیکنانی که هرروز با چنین آدم بی اتیکتی سر و کار دارند. بیخود نبود که کاپیتانشان پس از جام جهانی استعفا کرد.
جمعه 27 تير 1393 - 21:12
ensanam arezoost - خارگ - ایران
فدای یه تار موهای زیبا و با حالی که داره...خوب یک اشتباه و سوتی کوچک که دلیلش استرس و فشار بالای نیمکت مربیگری است در مقابل این همه خوبی هایی که داره...خوش قد و قیافه...باهوش و با استعداد و نبوغ بالا...مدرس و استاد...با فرهنگ و شعور بالای انسانی...با کلی افتخار و سربلندی و سرافرازی...
جمعه 27 تير 1393 - 23:30
دانشجوی ایرانی - تهران - ایران
ای کلک تویی که اینو گذاشتی خودتو لو دادی از قهرمانی آلمان ناراحتی!این خیلی قدیمی شده چرا الان گذاشتی؟علتش فقط اینه که از قهرمانی آلمان بشدت ناراحتی!عیب نداره بزرگ میشی یادت میره!
شنبه 28 تير 1393 - 00:21
seyed ali geda - لندن - انگلیس
استرس زیاد باعث شده نفهمه که چکار میکنه. ای‌ کاش, کی‌ روش هم همین کارها میکرد ولی تیم‌ ملی‌ جم جهانی‌ را می‌‌برد.
شنبه 28 تير 1393 - 02:53
faranak-montreal - مونترال - کانادا
sharafYabi - بیمبه - انگولا -گل گفتی‌
شنبه 28 تير 1393 - 06:22
shirzan - برلین - آلمان
اولا که ممکنه تحت استرس شدید بوده باشه ثانیا ممکنه مونتاژ باشه ثالثا حسودان اونقدر حسودیش رو بکنید که خفه شید کار مربیگریش عــــــــــــــالــــــــــــی بود.
شنبه 28 تير 1393 - 08:00
marineboy - لس انجلس - امریکا
نه خیر این ویدئو را من نگذاشته ام، و ضمنا بشدت هم ناراحت قهرمانی نیستم چون چیزهای بسیار مهمتری هستند که ادم باید غصه شان را بخورد. خاورمیانه در اتش جنگ و تعصبهای مذهبی میسوزد داعش نزدیک مرزهای کشورمان است، برای من چه اهمیتی دارد کی جام جهانی را برده است؟ اما ظاهرا گندی که ملاها به کشور زده اند مردم را نسبت به این رفتارهای چندش آور بی حساسیت کرده است. وقتی سران کشور با دمپایی و شلوار پاره سر کار حاضر میشوند و آفتابه بدست اینور و انور میروند، وقتی در خیابانهای تهران نمیشود راه رفت بدون اینکه پایت به هزار و یک کثافت بخورد، باید هم کار این مرد عادی و نرمال باشد.
شنبه 28 تير 1393 - 10:17
marineboy - لس انجلس - امریکا
shirzan کاش شما هم کمی فرهنگ سخن گفتن را یاد میگرفتید و اگر کسی از چیزی انتقاد کرد با ادبیات زننده و زشت برخورد نمیکردید. هیچ فرقی با بسیجیان ذوب شده ندارید.
شنبه 28 تير 1393 - 11:58
shirzan - برلین - آلمان
marineboy - لس انجلس - امریکا / کاش شما هم ادبیات زننده داشتید اما با فیلم های اینچنینی آبروی یک انسان مفید برای جامعه را نمی بردید.
شنبه 28 تير 1393 - 19:32
marineboy - لس انجلس - امریکا
shirzan - کافر همه را به کیش خود پندارد. ظاهرا امر برت مشتبه شده که من این ویدئو را ساخته ام؟ شاید هم کامنت بالا مال خودت است. نه من مانند شما بیکار نیستم که فیلم علیه این و ان بسازند. این بیشتر به شخصیت شما میخورد و ظاهرا اینکاره هستی. چقدر آدم باید سخیف باشد که چیزی که بر وفق مرادش نباشد را توطئه دشمن بداند. ضمنا انگاری زیاد دعای ندبه و کمیل میخوانی و کاملا متوهم و خیالاتی هستی. کلا آدم مشکل دار و متعصب و خشک مغزی هستی و کامنتهایت در این سایت هست که چگونه به این و آن تهمت میزنی. تا حالا بارها باهمه مشاجره های بیهوده کرده ای و جال همه را بهم زده ای. صبح تا شب در حال بردن آبروی هموطنانت هستی چون با افکار قرون وسطایی ات هم عقیده نیستند. آنهم از ادعا و تظاهر به مسلمان دیندار بودن ، اینهم از پرده دری هایت برای یک مربی خارجی که خدا میداند چه ربطی به امثال شما دارد. باز هم میگوم آدم بی نزاکتی مانند شما ارزش بحث ندارد و دیگر هم برای من کامنت نگذارو با همان خیالات و اوهام خودت درباره این مربی خوش باش.
شنبه 28 تير 1393 - 21:35
marineboy - لس انجلس - امریکا
متاسفانه تعصب کور کشورمان را برباد داده است. یک عده از ایرانیان (شاید هم مال جای دیگرند) مثلا از نظر فیزیکی در غرب زندگی کرده اما روحی و روانی و مغزی هنوز در بیابانهای حجاز بسر میبرند. طرز تفکر ایشان با هزار سال پیش هیچ فرقی ندارد. منظورم هواداران عادی نیست. یک عده ای که واقعا روانی هستند اگر در خیالات موهومشان عاشق زن یا مردی یا هنرپیشه ای یا مربی یا بازیکنی یا سیاستمداری یا ملایی بشوند دیگر خدا را بنده نیستند و از هیچ فحاشی رویگردان نیستند. اگر هم دستشان برسد با قمه و چاقو طرف را ناکار میکنند. تعجب نکنید چرا اینقدر امار قتل و اسید پاشی بالا رفته. دلیلش مشخص است بیسوادی و عفده های حقارت و بدبینی بیمارگونه سبب کینه و نفرت و تعصبهای کور میشود و در یک لحظه واقعا نمیفهمند چکار میکنند.
شنبه 28 تير 1393 - 21:44
real_patriot - واشنگتن - آمریکا
marineboy - لس انجلس - امریکا. آدم به بی فرهنگی و نادانی تو نوبره. ژنده باد یوهاخیم لو و مرده باد امثال تو
یکشنبه 29 تير 1393 - 00:59
marineboy - لس انجلس - امریکا
real_patriot بسیجی افراطی که مرگ را برای این و ان آرزو میکنی. احتمالا پرچم اتش میزنی و از سفارت بالا میروی. همه تان یک کاربر با یک آی دی هستید شرم کن. کسی که به خاطر یک خارجی به یک ایرانی میگوید مرده باد دشمن ایران و ایرانی و وطن فروش است. شرم بر شما باد.
یکشنبه 29 تير 1393 - 12:44
marineboy - لس انجلس - امریکا
این موجودات یا موجودی که با ای دی های رنگارنگ این کامنتهای زشت و بی ادبانه و خصمانه را میگذارد از ان مردم متوهم و نادانی است که در رویای نژاد ژرمن و خزغبلات هفتاد سال پیش بسر میبرد. اینها هنوز فکر میکنند هم نزاد مردم آلمان هستند؟! آنهم با این قیافه و رنگ و مو پوست؟ چقدر این مردم عقب مانده اند. دنیا در این سالها چه تغییراتی کرده اینها کجا گیر کرده اند.
یکشنبه 29 تير 1393 - 12:49
marineboy - لس انجلس - امریکا
نکته دیگری که از کامنتهای بی ارزش این کاربر با چند آی دی روشن میشود فضای حاکم بردستگاه رسانه ای ایران مانند پرونده سازی، ویدئو سازی، مرگ بر این و آن، خفه شوید و غیره است. شک دارم این کاربر اصلا پایش به غرب رسیده باشد و از همان قم یا جایی مانند ان این کامنتهای خشونت بار را میگذارد. االبته کار اینها دو بهم زنی، اغتشاش کردن در سایتهای ایرانی و خراب کردن جو آن برای کاربران است. این بسیجی مزدور یا همکارانش باید همیشه ساز مخالف بزنند و یکبار در هیئت شاه الهی یا ژرمن پرستی یا سنی افراطی یا متعصب مذهبی و غیره ظاهر میشوند و به کاربران هتاکی و فحاشی میکنند. البته در زیر تاپیکهای کردستان عراق، جدای از برخی هم میهنان که واقعا نگران کشورمان هستند، نیز اقدام به فحاشی و توهین به کردها کردند و آبروی ایرانیها را بردند. این یک سایت عمومی است و ایرانیان در سراسر دنیا و دیگر فارسی زبانان گرامی این کامنتها را میخوانند بنابراین باید فرصت لجن مالی کردن وجهه ایرانیان را از اینها گرفت.
یکشنبه 29 تير 1393 - 13:44
real_patriot - واشنگتن - آمریکا
marineboy - لس انجلس - امریکا. حیلی جالبه اینچا همه دیوانه اند به جز تو.. کمی مغز نداشته ات را بکار بینداز. در ضمن کدام بسیجی میاد به قول تو از یک خارجی طرفداری کنه. راستی تا یادم نرفته بگم قبل از اینکه تو یاد بگیری....من اینجا توی georgetown زندگی میکردم من شک دارم ادم بی فکری مثل تو این طرفا باشه. زنده باد آلمان و ...
یکشنبه 29 تير 1393 - 18:13
*Fanoos* - ایران - ایران
دفعه اولش نیست چنین کارهای چندش آورو انجام میده همیشه در جام ها تکرار کرده
دوشنبه 30 تير 1393 - 10:58
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.