توجیه جالب داعش برای نجنگیدن با اسرائیل

ایرنا می نویسد: بسیاری از تحلیلگران اعتقاد دارند داعش دست پخت سازمان های اطلاعاتی غربی و رژیم صهیونیستی است و به همین دلیل است که این گروه هیچ گاه از حمله به صهیونیست ها سخن نمی گوید اما در مقابل مسلمانان شیعه و سنی را به فجیع ترین شکل ممکن به قتل می رساند.
 
به گزارش ایرنا، گروه تروریستی تکفیریˈ داعشˈ در پاسخ به سوال بسیاری از منتقدان از خود در خصوص علت حمله نکردن این گروه به اسرائیل  اعلام کرد جنگیدن با دشمن نزدیک واجب و در اولویت است.
 
یکی از مسئولان گروه تروریستی  داعش که هم اکنون مشغول جنگ با مسلمانان شیعه و سنی مذهب و پیروان دیگر ادیان در سوریه و عراق است و سعی می کند دایره نفوذ خود را به شمال آفریقا برساند دریکی از شبکه های اجتماعی در خصوص علل خودداری این گروه از مبارزه و جنگیدن با اسراییل و در پاسخ به سوال چالشی یک مسلمان که گفته بود با اینکه اسراییل هر روز شمار زیادی از مسلمان را به خاک و خون می کشد و سرزمین مسلمانان را غصب کرده چرا داعش با آن نمی جنگد ، گفت : قرآن کریم دستور داده است ما با دشمن نزدیک بجنگیم .
 
گفتنی است پیش از این نیز یکی از سرکرده های این گروه گفته بود قران کریم به ما دستور نداده است با اسراییل بجنگیم.
 
بسیاری از تحلیلگران اعتقاد دارند داعش دست پخت سازمان های اطلاعاتی غربی و اسرائیل است و به همین دلیل است که این گروه هیچ گاه از حمله به صهیونیست ها سخن نمی گوید اما در مقابل مسلمانان شیعه و سنی را به فجیع ترین شکل ممکن به قتل می رساند .

+215
رأی دهید
-25

paksan - آمریکا - آمریکا
راست گفتن دیگه.آخه بشار اسد عرض سه سال بیش از 300هزار مسلمان رو کشت اون موقع هیچ حرفی نبود؟ حالا اسرائیل اگر محاسبه کنید کلاً در طول 50سال گذشته انقدر مسلمان نکشته! شما حالا کشتار جمهوری اسلامی یا طالبان رو نادیده بگیرید .. هر عقل سلیمی میگه حماسی ها سه نفر اسرائیلی رو کشتند خوب حالا هم باید جواب بدن اگر تنشون نمیخواره چرا هی سیخ می زنند؟!!!
جمعه 27 تير 1393 - 00:30
dkdk - اسلیس - دانمارک
من هرگز موافق حماس نبودم و کلا با اعراب میانه خوبی ندارم.اما از اینکه اسرائیل در نهایت پستی و بیشرمی بیرحمانه کودکان معصوم را بخاک خون میکشد ازش متنفرم.اخه حیوانهای کثیف و لجن مگر میشه به بهانه جنک با حماس صدها زن و کودک بیگناه را قصابی کرد!!!!!کسانیکه از قتل عام زنان و کودکان ناراحت نمیشوند و طرف اسرائیل را میگیرند اصلا انسان نیستند، چه برسه به اینکه دلسوزی کنند.
جمعه 27 تير 1393 - 01:11
amin4497 - نیویورک - آمریکا
هر اتفاقی که در دنیا رخ دهد طبق عادت همیشگی و زود باوری باید کار کار اسراییل باشد،ترک عادت موجب مرض است.
جمعه 27 تير 1393 - 01:14
قهوه تلخ - منجستر - انکلستان
ابوبکر کوادی کجاست ،،،بره غزه ،،،تا اسرائیل شلوارش و سرش کنه ،،،،هههههه
جمعه 27 تير 1393 - 01:43
مترلینگ - منچستر - انگلستان
اونوقت تو قران نوشته شیعه وسنی بکشید؟زنو بچه وکوچک بزرگ رو سرببرید؟
جمعه 27 تير 1393 - 02:13
انگوری انگوری - لندن - انگلیس
این که اینا را غرب درست کرده شکی توش نیست ، پشت گوش انداختن آمریکا برای کمک به دولت عراق هم ۱۰۰ % دستشنو رو کرد
جمعه 27 تير 1393 - 02:54
سرسره - اهواز - ایران
مگه مسلمون نباشن
جمعه 27 تير 1393 - 03:31
samisan - توکیو - ژاپن
داعشی راست گفته اخه قران داعشیها توسط اسرایلیها نوشته شده و دارن اجرا میکنن 
جمعه 27 تير 1393 - 06:08
samisan - توکیو - ژاپن
داعشی راست گفته اخه قران داعشیها توسط اسرایلیها نوشته شده و دارن اجرا میکنن و اون پرچم هم دسشون هست خدا رو بازیچه کردن و توهین به مسلمانهاست و دارن عوام فریبی میکنن
جمعه 27 تير 1393 - 06:12
amir-amir - تورنتو - كانادا
من یکى واقعا دارم بالا مى آرم هر وقت شکل و شمایل این لاشه ها و مردارها را مى بینم
جمعه 27 تير 1393 - 06:14
aziz iran - کپنهاک - دانمارک
خب مگر جمهوری اسلامی میجنگه ... مردم غزه را گذاشته جلوی موشک پس زر زدنهای اخوند که اسرائیل را باموشک هامون میزنیم کجا رفت...اینها همه اش کشک است داعش خود آخوند است و بس .
جمعه 27 تير 1393 - 07:08
azadeh11 - آمستردام - هلند
عجب این ملت را سر کار گذاشتند. داعش اسرائیلی هست. کردستان عراق را داعش کمک می‌کنه که استقلال بگیرند. چه مردم را سر گرم کرده‌اند و دارند میکشند و مملکت را حراج میکنند، بعد میگند اینها هیچ غلطی نمیتونند بکنند. .آمریکا و اسرائیل را دست کم گرفتید.. حالا همه خاورمیانه را دارند میسوزانند،،خدا راهم کنه.....
جمعه 27 تير 1393 - 06:13
Ahmad_Esfahani - اصفهان - ایران
امیدوارم روزی برسد که مردم به این اگاهی دست پیدا کنند که همانند اسپانیا که هفت صد سال سلطه مسلمانان بر آن خطه نتوانست آنان را خوار و ذلیل کند و دست آخر همه اثار شوم این هجوم قوم وحشی را از سراسر اسپانیا پاک کردند کل این کشورها این اتار را از کشور و جان و وجود خود پاک کنند و مانند مردم اسپانیا یه خواب راحت بروند.
جمعه 27 تير 1393 - 07:11
گشتاسپ - شیراز - ایران
داعش میوه درخت اهریمنی اسلام است و بس.اسلام در ذات خود آدمکشی را توجیه میکند
جمعه 27 تير 1393 - 08:06
alborzi - کرج - ایران
کلا وقتی بدون دردسر میشه مردم بدون سلاح رو سلاخی کرد چرا باید با اسراییل سرشاخ شد ؟
جمعه 27 تير 1393 - 08:07
cobalt3 - کرج - ایران
بلاخره طرف هر چی هم کله خر باشه میفهمه زمین سفت وضو باطل میکنه کبلائی.
جمعه 27 تير 1393 - 08:09
Majid63 - پاريس - فرانسه
از یک جهت راست میگه کجای قرآن نوشته به اسرائیل بجنگید!؟
جمعه 27 تير 1393 - 08:39
hossein+87= - ایران - ایران
در به در بی پدر. اسلام کمرتون رو بزنه. مردک تف مال. معلومه که چرا حمله نمیکنه؟! پرسیدن داره؟! به قول یه بنده خدا که میگفت: آم مگه انگشت تو چشم خودش میکنه؟!
جمعه 27 تير 1393 - 09:03
jalal50 - بیرمینگهام - انگلستان
بین مسلمانان این همه شکاف و تفرقه وجود داره که سازمان های اطلاعاتی غربی و اسرائیل براحتی همشونو میزارن سر کار و بسادگی فریبشون میدن و میدازنشون به جون هم.
جمعه 27 تير 1393 - 09:29
hossein+87= - ایران - ایران
paksan - آمریکا - آمریکا - با این جنگی که آمریکا و اسرائیل و اعراب جیره خور تو سوریه راه انداختن بیشتر ثابت کرد که حق با این اسد ننه مرده بود. اسد اگه مقبولیت نداشت و مردمش ازش خسته شده بودن ، الان با این جنگی که راه افتاد همه رضایتشون بیشتره که اسد رو کار باشه تا القاعده و داعش.گرچه همه اینا در آخر به آمریکا ختم میشه.از زمین و هوا حمله کردن به سوریه و از اسد انتقاد میکنن که چرا داری دفاع میکنی؟!! خوبه کور نشدی و داری میبینی که همین داعش چقدر داره جنایت میکنه! چرندیات دیگران رو نشخوار نکنید خواهشا. یکم فکر کنید.
جمعه 27 تير 1393 - 09:47
Ahmad_Esfahani - اصفهان - ایران
dkdk - اسلیس - دانمارک. آقای دانمارک یه کوچولو هم به این حماسی های پست فطرت یادآوری کنید شاید یه حرف شما گوش کردند 1 بگویید که چرا میره تو مدرسه ها و بیمارستانها و مساجد پشت سر کودکان و مردم بیدفاع سکوهای موشک خود را پیاده میکند و از انجا شلیک میکند بگویید مرد باش و برو تو پادگانهای خود اگر شهامت دارید خوب معلومه وقتی اسراییل بخواهد این موشک پراکنی را متوقف کند اون کودکان که حماس به زور دورو بر سکو نگه داشته کشته میشند. ایا اسراییل بیشتر مقصر است یا حماس؟ 2 به انها بگویید ما به خدا راضی نیستیم که با پول مای بدبخت این شرارت ها را درست میکنید اگر راست میگید اون تن لش خود را به کار ببندید و پول در بیارید ببینم دیگه از این کارا میکنید؟
جمعه 27 تير 1393 - 10:26
zapata_zendebad - منچستر - انگلستان
این داعشی‌ها با این عقل الکنشون میدونن که قلمرو اشون کجاست، ما ایرانیها هنوز تو فکر فلسطینو اسرائیل. ...........................اگر خیلی‌ مردید واسه مملکتی که هر روز کشاورزها و صنعت گرش در حال ورشکستگی هستن دل‌ بسوزونید نه واسه غریبه.
جمعه 27 تير 1393 - 10:32
biparva-jan - تهران - ایران
کل تلفات جنگ در سوریه 300000 نیست paksan بعد تو میگی اسد 300000 نفر رو کشته و صدها هزار تروریستی که اونجا هستند حتی یک نفر رو نکشته اند؟ به شعور خودت توهین کن عمو.
جمعه 27 تير 1393 - 10:35
rezahiz - دوسلدورف - آلمان
سرائیل دستت درد نکنه اولا داری دفاع میکنی وقتی طرف راکت چند متری ساخت سپاه رو با سلام وصلوات پرت میکنه سمت خاک اسرائیل ، تو هم خوب میکنی بکوب تا درز حماس و حزب الله و حامی های گشادش رو حسابی خونی و مالی کنی ...دوم حماس چی از جون ملت یهود می خواد واقعا مگه این ها آدم نیستن؟؟؟ فقط مسلمون و شیعه وسنی آدم هستن؟؟ نه باباجون همه آدم هستن ملت اسرائیل هم باید زندگی کنه..حالا ازهمه اینها بگذریم کشوری که توان نظامی نداره و هی با پول قرضی وسلاح قرضی سرپا واستاده بیجا میکنه پارس الکی میکنه وچنگ میندازه....اسرائیل عزیز بزن بترکون....این تخم فاسد رو
جمعه 27 تير 1393 - 12:38
david_02003 - هاسلت - بلژیک
ما ایرانیها تو همه چی از همه داناتر و باهوش تر هستیم و از همه چی سر در میاریم ،. از ما اگر از شیر سماور تا جون آدمیزاد بپرسن باز کم نمیاریم جواب داریم که بدیم ،. هیچ وقت نه نمیگیم ، که نمیدونیم ، اصلا غرور نداریم ، ما دانشمندان کل دنیا هستیم،. هیچ وقت هم یکطرفه قضاوت نمیکنیم ، انسانهای منظقی هستیم ، . همیشه دو طرف سکه را میبینیم ، هیچوقت به گوش هامون اطمینان نداریم ، اگر چشمی هم داریم با دقت و منطقی می بینیم ، ما ایرانیها خیلی آدمهای خوب و شاد و منطقی ، پاک ،در صلح و صفا ، وووووووووو هر چی خوبی هست تو دنیا مال ماست ، چقدر خوبه من ایرانی هستم ، الان تو دنیا حرف اول را داریم میزنیم
جمعه 27 تير 1393 - 11:04
آخوندستیز - نیریز - ایران
هر وقت جمهوری اسلامی ایران با موشکهای دور برد و نقطه زن- به قول خودشان- تل آویو را زد آنموقع میتوان از این درنده خویان داعش ایراد گرفت. اینقدر این دین و مذهب خر تو خر است که ایتها فقط همدیگر را میکشند یا شاید هم آنقدر از لحاظ فکری عقب مانده هستند که همیشه از آنها سوء استفاده میشود.
جمعه 27 تير 1393 - 12:06
سربازایران - زاهدان - ایران
توجیه داعشی ترسو با جنگ نکردن با اسراییل مسلما ناشی از ترس از اسراییل است . ولی بیبینید ما شیعیان ایران چکار میکنیم ما با برادران حزب الهی مان در لبنان وبرادران هزاره افغان مان وسروران وسیدان عرب عراقی وسروران وسیدان تاج سرامان اعراب حوثی یمن اول یهودی های سوریه وعراق بحرین وکویت سعودی وقطر وامارات (برادران عمانی) نه را که تقیه میکنند وخودشان را مسلمان می نامنند نابود میکنیم بعد از نابودی انها اسراییلی ها از ترس فرارمیکنند وگنبد اهنی را می کشیم روی ایران راحت با شیطان بزرگ می خوابیم
جمعه 27 تير 1393 - 14:17
rezahiz - دوسلدورف - آلمان
اسرائیل اگرازخودش دفاع نکه احمقه٬ یک مشت پارتیزان و خودجوش به نام حماس که اصلا معلوم نیست ازکجا میارن دارن موشک وراکت سپاه پاسداران و وزارت دفاع ایران رو در انواع واقسام نام ها وبردهای متفاوت سمت اسرائیل پرت می کنند اونوقت میگن چرا اسرائیل جواب میده! معلومه باید بکوبه تا چاک حماس و پشتیبان اونها حسابی پاره بشه....خب عزیزنزن تا نخوری...تازه هیچی هم که نداری از کیسه خلیفه جنگ میکنی...نه اقتصادی ٬ نه ارتشی٬ ......
جمعه 27 تير 1393 - 14:40
taghebostan - فرانکفورت - آلمان
اسلام حربه ایست برای حکومت کردن بر مردم بیسواد
جمعه 27 تير 1393 - 15:09
jalal50 - بیرمینگهام - انگلستان
david_02003...در ضمن ما ایرانیان اصلا نژادپرست نیستیم . کلا عقل کل هستیم...هاها.
جمعه 27 تير 1393 - 15:24
aram.01 - کردستان - ایران
به امید روزی که جنگ اسرائیل با اعراب تموم بشه و اسرائیل یک وجب جا داشته باشه بلاخره از مریخ نیومدن که تو این کره خاکی جایی نداشته باشن و عربها هم تولید مثل رو کم کنن تا با عواقب ازدیاد جمعیت روبرو نشن.
جمعه 27 تير 1393 - 16:56
aram.01 - کردستان - ایران
به امید روزی که جنگ اسرائیل با اعراب تموم بشه و اسرائیل یک وجب جا داشته باشه بلاخره از مریخ نیومدن که تو این کره خاکی جایی نداشته باشن و عربها هم تولید مثل رو کم کنن تا با عواقب ازدیاد جمعیت روبرو نشن.
جمعه 27 تير 1393 - 16:56
marineboy - لس انجلس - امریکا
سروران وسیدان عرب عراقی وسروران وسیدان تاج سرامان اعراب حوثی یمن..دیگر چه صیغه ای است؟ اصلا سرور و تاج سر چه معنی دارد؟ همگی بندگان خدا هستیم و در برابر او یکسان هستیم. سر بر آستان انسان فروآوردن شرک است چطور خود را مسلمان میدانی و این دروغهای شرک آمیز را باور داری؟ دین برای رهاسازی انسان از یوغ بردگی انسانهای ظالم آمد نه برای سرور سازی و یک مشت عرب بیابانی بادیه نشین وحشی را تاج سر خواندن! آن آدمی که خدارا باورندارد و آزاده است شرف دارد به یک بنده انسان.
جمعه 27 تير 1393 - 22:50
سربازایران - زاهدان - ایران
marineboy-لس انجلس -امریکا قسم حضرت عباست را باور کنم یا دم خروست را . اول می گویی همگی بندگان خدا هستیم ودر برابر او یکسان.وبعد می گویی اعراب یک مشت بیابانی و وحشی هستند وما اهلی هستیم. اقا جان شما رفتی امریکا گمراه شدی خبر نداری مرده های اعراب در ایران همه کاره اند شب وروزدور شان می چرخند قربان وصدقه شان می گردند از انها شفا میگیرند گنبد طلا دارند از تاج سر هم بالاترند خلاصه همه کاره اندشما به انها میگی وحشی بگم سنگ سیاهت کنند زود توبه کن
شنبه 28 تير 1393 - 09:05
kimiaa - تهران - ایران
داعشی ها ممکنه وحشی باشند اما عاقلتر از انند که با جنگ با اسرائیل کار ایران و حماس و حزب الله را بسیار اسان کنند.
شنبه 28 تير 1393 - 11:59
marineboy - لس انجلس - امریکا
سربازایران....تو کی هستی که به من میگویی توبه کن؟! منظور قرآن را نگرفتی و ادعای مسلمانی داری.ظاهرا در مکتب خانه های طالبان درس خوانده ای. گفته شده انسانها در برابر خدا برابر هستند یعنی کسی سرور کسی دیگر نیست بلکه این خدا است که سرور است. گرفتی؟ قرآن نگفته همه خوب و نیکوکار هستند که برای مشرکانی مانند شما، و وحشی ها و آدمکشان و تروریستها و بمبگذاران عذابی بزرگ است. در قران بارها به بدرفتار بودن اعراب بادیه نشین اشاره شده. هنوز هم پس از هزار و چهارصد سال مانند حیوان همدیگر را میدرند. مسلما همه اعراب وحشی نیستند بلکه شهر نشین و آدم عادی میانشان زیاد هست اما آنهایی که تو نام بردی و سرور خودت دانستی، بادیه نشینهای یمن و حجاز همیشه مخالف بشریت و طرفدار آدمکشی و آشوب بوده اند که اینها مورد لعن خداوند هستند.
شنبه 28 تير 1393 - 21:57
سربازایران - زاهدان - ایران
اقایmarineboy لوس انجلسی ماشالله اینقدر ای کیو شما بالا هست که هنوز مطالب طنز را از غیر طنز تشخیص نمی دهی وبه همین سرعت حکم مشرک بودن منو صادر کردی شما مطالب منو به دقت بخوان بعد مثل برادران داعشیت حکم ارتداد صادر کن
یکشنبه 29 تير 1393 - 09:07
marineboy - لس انجلس - امریکا
سربازایران ..برادر همان اول میگفتی شوخی کردی. مشکل در مذهبی هایی است که بت پرستی و انسان پرستی را پیشه کرده اند. حتی کسانی که از ایران مهاجرت کرده اند هنوز در خرافات مذهبی شان درگیر هستند، و انسان پرستی و بت سازی رهایشان نکرده است. نمونه هایش دراین سایت فراوان است. پرستش انسان شرک است متاسفانه کسانی که خود را مسلمان میدانند و تعصب هم دارند، شب و روز سر در آستان انسانها میسایند. از دید من ارزش یک مرتد بالاتر از مشرک است. موفق باشید.
یکشنبه 29 تير 1393 - 12:54
سربازایران - زاهدان - ایران
marineboy-لس انجلس -تقاضای عفو وبخشش از برادر بزرگوارمرا دارم .موفق باشید
دوشنبه 30 تير 1393 - 02:35
جنگنده - تهران - ایران
marineboy - لس انجلس - امریکا ............................... بدتر از ارتداد و شرک هم میدونی چیه, وجود موجودات خائنی مانند تو که به راحتی به کشور خود خیانت میکنند و جیره خور دشمن کشور خود هستند. روزی میرسد که دنیا از وجود خائنینی امثال تو پاک خواهد شد و دسته دسته به جهنم وارد خواهید شد.
دوشنبه 30 تير 1393 - 09:38
fafa316 - تهران - ایران
کمپانی های آمریکا و انگلیس و صهیونیست دارند اسلحه می فروشند اینا القاعده نباشه داعش اون نشد یه گروه تروریستی دیگه از کودن ها درست می کنند تا به افکار شوم و پلیدشان برسند تف به ذاتتون
دوشنبه 30 تير 1393 - 11:42
marineboy - لس انجلس - امریکا
جنگنده تو خسته نشدی صبح تا شب تهمت خائن بودن به همه میزنی‌؟ عجب آدم بی‌چاره‌ای هستی‌ که به من تهمت خائن بودن میزنی‌. معلومه همین‌جوری باید فحش بدی وگرنه روزت شب نمی‌شه. مشخص است کامنت من بد جوری تو را آزار داده اما ما به امثال شما اهمیت نمیدهیم و قرآن برای ما ملاک است نه حرفها و اعمال شماها. وطن فروش هم شما هستید که سرمایه‌هایش میدزدید و به جیب میزنید.
‌سه شنبه 31 تير 1393 - 17:40
marineboy - لس انجلس - امریکا
سربازایران خواهش می‌کنم.
‌سه شنبه 31 تير 1393 - 17:43
marineboy - لس انجلس - امریکا
جنگنده ....معلوم نیست چه جور جنگنده‌ای هستی‌ که از پشت کامپیوتر گرد و خاک میکنی‌. اگر واقعا جربزه جنگ داشتی چرا نرفتی غزه برای برادرانت بجنگی؟ نگو که می‌ترسی‌. حتا از آن بچه‌ها و پیر زنهای ی غزه هم کمتری پس بی‌خود مثل خاله زنک‌های کنار حوض به این و آن نپر.
‌سه شنبه 31 تير 1393 - 17:49
جنگنده - تهران - ایران
marineboy - لس انجلس - امریکا ........................... اونهایی که باید برن غزه میرن ما هم نوبتمون شود میریم ولی قبلش امثال تو رو آدم میکنیم بعد دمار از صهیونیستها هم در میاوریم پس مطمئن باش همیشه تعدادی باقی خواهند ماند تا پوزه تو و امثال تو را به خاک بمالند پس بشین سرجات و سکوت مرگ کن، همانطور که اربابت اسرائیل و آمریکا حریف چنتا موشک اسباب بازی فلسطینیها نشدند و گنبد پشگلینشون، گند زد به سر تو امثال تو.
‌چهارشنبه 1 مرداد 1393 - 10:29
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.