قتل رئیس گروه تبهکاران ترکیه‌ای در نزاع مسلحانه لندن

روزنامه ایران : قاتل اجیر شده یک باند ترکیه‌ای خلافکار درلندن که رئیس گروه رقیب را کشته بود به حبس ابد محکوم شد.
«جیمز مارش اسمیت» 23 ساله در درگیری دوباند از تبهکاران ترکیه‌ای لندن «ظفر ارن» رئیس گروه مخالف را کشته و قصد کشتن همدست و راننده گروه را نیز داشت که ناکام ماند. به‌گفته پلیس گروه‌های خلافکار ترکیه‌ای با درگیری‌های متعدد در خیابان‌های لندن، امنیت این شهر را به مخاطره ‌انداخته‌اند که 26 مورد آن‌ها مسلحانه بوده است.
این قاتل که در جریان تحقیقات تخصصی پلیسی دستگیر شده بود در دادگاه «اولدبیلی» انگلیس محاکمه شد و قاضی دادگاه این مرد را به حبس ابد با دست کم 38 سال حبس به جرم قتل و 30 سال حبس برای هر یک از سوءقصدهای ناکامش محکوم کرد.  «زاری»، همدست «اسمیت» که در پرونده قتل رئیس گروه رقیب مجرم شناخته شده نیز به حبس ابد با حداقل 28سال زندان محکوم شد.  «زاری» در جریان حمله «اسمیت» از ناحیه گردن و بازو تیر خورده بود که با خوش‌شانسی از مرگ حتمی نجات یافت و پس از به‌هوش آمدن با پلیس تماس گرفت. به‌گزارش پلیس لندن با وجودی که عاملان قتل سردسته باند تبهکاران ترکیه‌ای‌لندن دستگیر و مجازات شده‌اند اما پلیس با تعیین جایزه 30 هزار پوندی از مردم خواسته در صورت داشتن اطلاعاتی درباره تبهکاران به مأموران خبر بدهند. برادر «مارش اسمیت» نیز به دلیل کمک به برادرش برای فرار از دست پلیس به چهار سال و شش ماه حبس محکوم شده است.

+44
رأی دهید
-7

kurd_irani - کرمانشاه - ایران
... چه تو ترکیه باشن چه قلب اروپا؛ جالبه با این فرهنگ انتظار دارن به اتحادیه اروپا هم ملحق بشن
‌چهارشنبه 25 تير 1393 - 13:09
pink panther - ابیجان - ساحل عاج
پروردگارا دنیا رو از دست این ترکان وحشی شکم پرست نجات بعده آلمان رو به ......کشیدن حالا نوبت انگلند
‌چهارشنبه 25 تير 1393 - 13:35
oghab - هلسینکی - فنلاند
ﺧﻼﻓﺸﻮﻥ ﺣﺘﻤﻲ ﺳﻴﺐ ﺯﻣﻴﻨﻲ ﭘﻴﺎﺯ ﻳﺎ ﻓﻮﻗﺶ ﮔﻮﺷﺖ ﭼﺮﺥ ﻛﺮﺩﻩ ﻛﻢ ﺭﻳﺨﺘﻪ ﺑﻮﺩﻥ ﺗﻮ ﮔﻮﻧﻲ ....ﺁﻗﺎ ﺗﺮﻛﻪ ﻋﺼﺒﻲ ﺷﺪﻩ ﺳﻲ ﺳﺎﻝ ﺭﻓﺘﻪ ﺯﻧﺪاﻥ
‌چهارشنبه 25 تير 1393 - 19:25
آتیلا قشقایی - کپنهاک - دانمارک
kurd_irani - کرمانشاه - ایران,گفتنند سگ راه میرود اما این کاروان هست که مسیر طی‌ می‌کند، تو زیاد ناراحت نباش. آتیلا قشقایی.
‌چهارشنبه 25 تير 1393 - 20:09
mir1976 - واشنگتن - آمریکا
این نظرهای رو که بصورت ناشیانه و نژاد پرستانه دادید به نظرتون کی توی ای دنیا، وحشی نیست؟ به نژاد خاصی تعلق نداره، آلمانی ها: کشتار میلیون ها انسان، آمریکایی های کشتار سرخپوستان، کردها: کشتار مردم ترکیه، ایران، عراق توسط گروهای تروریستی پ ک ک و پژاک، عربهای چه در گذشته و چه حال با گروهای تکفیری و کشتار وحشیانه، اسرائیل، فرانسه: کشتار در الجزایر و آفریقا، ایتالیا: کشتار در لیبی و اروپا ، اسپانیا: کشتار سرخپوستان و نابودی تمدن های آنها و ... ، راستی کی وحشی نیست؟ اصلا همین ایران هر روز خبر های وحشتناک از کشتن همدیگر میخوانیم. یا همون آفریقایی که زندگی میکنید، نمیشود یک روز از آنجا خبر کشتار، قتل عام و کودتا مخابره نشود. همه به نوعی خوی توحش دارند. تا این غریضه کنترل نشود، کشتارها خواهد بود تا زمانی که انسان و زمین هست.
‌چهارشنبه 25 تير 1393 - 21:27
بی هوا - استکهلم - سوئد
Mir 1976. کشتار ایرانیها در هند یادت رفت بگی. همه جا را گفتی بجز وطن را. امان از ........
‌پنجشنبه 26 تير 1393 - 08:24
mir1976 - واشنگتن - آمریکا
بی هوا - استکهلم - سوئد، اون نقطه چین را برای کسانی گذاشتم که فکر میکنن چیزی جا گذاشته شده، خودشون اضافه کنند. یعنی حالا حالا جاداره توی این نقطه چین خیلی چیزا اضافه بشه،
‌پنجشنبه 26 تير 1393 - 16:21
persianlover - لندن - انگلستان
mir1976 - واشنگتن - آمریکا - مرسی خیلی گل گفتی. بقیه دوستان میدونن آب رو کجاشون بریزن که نسوزونه.
‌پنجشنبه 26 تير 1393 - 22:40
آرمان شهر من - استهبان - ایران
من نمی دونم چرا یه عده تا اسم یه قوم یا ملت می یاد زود شروع می کنن به فحاشی و کامنتهای نژاد پرستانه! بابا تو همه ملتها و نژادها بد و خوب هست دست بردارید از این همه انگ زدن به دیگران و نفرت پراکنی...
جمعه 27 تير 1393 - 10:54
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.