فال روز یکشنبه 13 ژوئیه - 22 تیر

فروردین


شما ممکن است امروز نگران این باشید که دوستان تان درباره شما چه فکری می‌کنند، ‌احتمال دارد اگر دیگران بخواهند به شما سری بزنند، شما از آنها کناره گیری کنید. اما این حساسیت بیش از حد شماست، و هیچ کس دعوایی با شما ندارد که این طور بخواهید گارد دفاعی بگیرید. سعی کنید با دیگران راحت باشید. این مهم نیست که احساس می‌کنید چقدر آسیب پذیر هستید!
حافظ:
به صبر کوش تو ای دل که حق رها نکند چنین عزیز نگینی به دست اهرمنی
مزاج دهر تبه شد در این بلا حافظ کجاست فکر حکیمی و رای برهمنی
تعبیر:قناعت بزرگترین ثروت و گنجینه برای انسان است. آسودگی و فراغت زندگی خود را با ندانم کاری به خطر نینداز. قدر زندگی و خانواده ی خود را بدان. صبر داشته باش و سختیها را تحمل کن تا به نتیجه ی مطلوب برسی. روزگار همیشه نامساعد باقی نخواهد ماند. صبر و قناعت را فراموش نکن. از همنشینان بد احتراز کن تا گمراه نشوی


اردیبهشت


احساسات شما امروز عمیق‌ترو شدیدتر از همیشه شده و باعث می‌شود احساس ناراحتی و نارضایتی کنید. شما فرصتی برای اشتباه ندارید، پس قبل از اینکه بخواهید برنامه و پروژه جدید را آغاز کنید خوب به آن فکر کنید تا وسط کار مجبور نشوید آن را رها کنید.
حافظ:
من این مرقع رنگین چو گل بخواهم سوخت که پیر باده فروشش به جرعه‌ای نخرید
بهار می‌گذرد دادگسترا دریاب که رفت موسم و حافظ هنوز می‌نچشید
تعبیر:رنج و سختی عاقبت به راحتی و سعادت منجر می شود و به آرزوی خود می رسی. قدر لحظه های زندگی را بدان و دم را غنیمت بشمار تا نادم و پشیمان نشوی. سعی و کوشش را رها نکن


خرداد


امروز شما طرز فکر خود را عوض کرده‌اید و برای همین کارهای شما نسبت به دیگران متفاوت‌تر است، شما همچنین قوانینی که دیگران آنها در زندگیشان به صورت پایه و الگو قرار داده‌اند را اصلاح می‌کنید. متأسفانه امروز این طرز فکر شما باعث شادی و خوشبختی شما نمی‌شود، برای اینکه ونوس زیبا امروز ترجیح می‌دهد که بی طرف بماند و پلوتو هم تشویقتان می‌کند که بعضی از چیزها را پنهان نگه دارید.
حافظ:
تازیان را غم احوال گران باران نیست پارسایان مددی تا خوش و آسان بروم
ور چو حافظ ز بیابان نبرم ره بیرون همره کوکبه آصف دوران بروم
تعبیر:اگر می خواهی به هدفت برسی، از ملامت و سرزنش دیگران بیمی به دل راه نده. اگر برای مقصود خود ارزش قائل هستی، دست از سعی و تلاش بر ندار. دقت و تعمق بیشتری داشته باش. بیهوده ناامید و مأیوس نباش و با اندک ناملایمتی هراسان نشو.


تیر


از اینکه شما کارهای بسیاری برای انجام دادن دارید‌ و این می‌تواند مانع لذت بردن شما از این تعطیلات شود چرا که شما باید انرژی لازم را برای رویارویی با کارهای بی شماری که در هفته آینده خواهید داشت بدست آورید.اگر چه ممکن است اهداف شما در مسیر شما و درست جلوی رویتان قرار داشته باشند، ‌اما به نظر نمی‌آید که رسیدن به آنها کار آسانی باشد. اگر احساسات ناگفته شما روی هم انباشته شده، می‌تواند موقعیت و حالت خوشی را در شما تبدیل به نارضایتی و نگرانی کند. وقت را هدر ندهید ؛‌همین الان برای حل کردن مشکلی که خودتان مسبب گره خورده شدنش بودید اقدام کنید!
حافظ:
به وصل دوست گرت دست می‌دهد یک دم برو که هر چه مراد است در جهان داری
چو گل به دامن از این باغ می‌بری حافظ چه غم ز ناله و فریاد باغبان داری
تعبیر:از لحظات عمر کمال استفاده را ببر. مراقب باش تا با اعمال و رفتارت دیگران را از خود نرنجانی. در مقابل رنج و مشکلات، استقامت کن. ناله و شکایت از دوران فایده ای ندارد. خودخواهی را رها کن تا بدانی که دیگران هم تو را دوست دارند.


مرداد


شما کارهای بسیار سخت و سنگینی در هفته آینده پیش روی خود دارید؛ پس بهتر است حالا که فرصت استراحت دارید از آن لذت ببرید. متاسفانه،‌ شما نمی‌توانید بگویید که این تعطیلات خوب و کاملی بود، پس روی کارهایی که باید انجام شوند تمرکز کنید و خودتان را مجبور کنید که به بهترین نحو ممکن از این تعطیلی استفاده کنید.
حافظ:
فرصت شمر طریقه رندی که این نشان چون راه گنج بر همه کس آشکاره نیست
نگرفت در تو گریه حافظ به هیچ رو حیران آن دلم که کم از سنگ خاره نیست
تعبیر:در انجام کاری که در پیش داری درنگ و شتاب نکن. عشق و محبت و ایمان به هدف تو را بهتر و زودتر به هدف می رسانند. در امر ازدواج موفق خواهی شد.


شهریور


زندگی شما این روزها بیشتر از خورشید انرژی خواهد گرفت چرا که خورشید تابان وارد اولین خانه از شخصیت شما شده است و باعث می‌شود که احساسات قلبی‌تان را بیان کنید. دیگران ممکن است بر سرسختی بی پایان شما غلبه کنند، اما شما فقط می‌خواهید که اوضاع را درست کنید. ممکن است شما احساس رقیبی را داشته باشید که از جنگ جان سالم بدر برده است. اما دوست ندارید که اشتباهی کنید که شما را از مسیر و هدف خود دور کند. راهی پیدا کنید که در کشمکش و درگیری فائق آیید تا بتوانید در بازی برنده باشید.
حافظ:
در بیابان فنا گم شدن آخر تا کی ره بپرسیم مگر پی به مهمات بریم
حافظ آب رخ خود بر در هر سفله مریز حاجت آن به که بر قاضی حاجات بریم
تعبیر:قدر لحظات را بدان و بیهوده آنها را به هدر نده. در این راه احساسات را رها کن و به عقل و تدبیر خود تکیه کن. راه سخت و دشواری در پیش داری. از دوستان خیر اندیش کمک بطلب و با آنان مشورت کن. به خدا توکل کن تا آرامش خاطر داشته باشی.


مهر


امروز کاملا بی تعصب باشید وگرنه تمام فرصتهایتان از دست خواهد رفت. اگر هم اکنون از این فرصتها با خبر هستید حتما باید بدانید که برای استفاده از آنها باید خطر کنید. اما اگر یک بهمنی واقعی باشید از این که به طرف ناشناخته ها بروید بسیار خوشحال خواهید شد.
حافظ:
می‌کشیم از قدح لاله شرابی موهوم چشم بد دور که بی مطرب و می مدهوشیم
حافظ این حال عجب با که توان گفت که ما بلبلانیم که در موسم گل خاموشیم
تعبیر:ناراحتی و غم روزگار را فراموش کن و به شادی و طرب زندگی فکر کن. اگر عاقل باشی می توانی غم ها را به شادی تبدیل کنی. اگر به نتیجه ی مطلوب نرسیدی نا امید نباش. زندگی فراز و نشیب بسیار دارد.


آبان


شما شوخ طبعی خود را از دست داده‌اید. برای همین مثل همیشه نمی توانید از روزتان لذت ببرید، ولی این اتفاق در نهایت به نفعتان خواهد بود. نگران آینده نباشید؛ امروزتان را بسازید، آینده هم به زودی از راه می رسد
حافظ:
دوران همی‌نویسد بر عارضش خطی خوش یا رب نوشته بد از یار ما بگردان
حافظ ز خوبرویان بختت جز این قدر نیست گر نیستت رضایی حکم قضا بگردان
تعبیر:غرور و خودپسندی دام راه زندگی است. با دوستان خود با صداقت رفتار کن تا در مواقع ضروری به کمک تو بشتابند. فراق و دوری به دوستی و وصال منجر می شود. به آنچه داری قناعت کن و زیاده طلبی نکن.


آذر


حتماً لازم نیست تمام فعالیت‌های تفریحی و سرگرمی‌های خود را قطع کنید، بلکه فقط باید بفهمید امروز روزی نیست که بتوانید آن ‌طوری که دلتان می‌خواهد تفریح کنید. شاید شما دوست داشته باشید که با کار کردن بیشتر سهم خودتان را انجام دهید، ولی واقعاً دلتان نمی‌خواهد تنها فردی باشید که این کار را انجام می‌دهید. در برابر کسانی که به شما امر و نهی می‌کنند ایستادگی کنید. به آنها اجازه ندهید که به رویه خود ادامه دهند، چرا که فکر می‌کنند همه چیز تحت سلطه و اختیار خودشان است.
حافظ:
خدا را رحمی ای منعم که درویش سر کویت دری دیگر نمی‌داند رهی دیگر نمی‌گیرد
بدین شعر تر شیرین ز شاهنشه عجب دارم که سر تا پای حافظ را چرا در زر نمی‌گیرد
تعبیر:ریا و دروغ را رها کن تا اعتماد مردم را جلب کنی. صداقت و درستی را پیشه ی خود ساز تا بهتر به هدف خود دست یابی. دوستان و ناصحان خیراندیش را از خود نرنجان زیرا در هر کار به کمک فکری دیگران احتیاج پیدا میکنی


دی


شما دوست دارید کاری را به روش خودتان انجام دهید، اما لازم است که یکی از همکاران هم به کمک شما بیاید. برای اینکه شما در بعضی از زمینه‌ها مهارت ندارید و این شخص از این توانایی‌ها برخوردار است و می‌تواند کمکتان کند. یا شاید شما می‌خواهید اقدام به کاری شراکتی بکنید و به فردی نیاز دارید که با شما همراهی کند. هر کدام از این کارها را بخواهید انجام دهید باید حواستان را جمع کنید، چرا که فرد دیگر بیشتر از شما تلاش نخواهد کرد و یا بیشتر از شما سرمایه گذاری نخواهد کرد و ممکن است نتایج حاصل باعث رضایت شما نشود.
حافظ:
ماییم و آستانه عشق و سر نیاز تا خواب خوش که را برد اندر کنار دوست
دشمن به قصد حافظ اگر دم زند چه باک منت خدای را که نیم شرمسار دوست
تعبیر:زندگی بر وفق مراد و آرزویت می چرخد. خبر های خوشی را خواهی شنید که زندگی تو را دگرگون می کند. از طعنه ی دشمن بیمی به دل راه نده.


بهمن


اعتماد به نفس شما خوب است، اما نباید به مرز غرور و تکبر نزدیک شوید. هدف ویژه ای دارید و این نکته مثبتی در زندگی شماست، البته به شرطی که اطلاعات لازم را کسب کنید و قدم به قدم پیش بروید.
حافظ:
صرف شد عمر گران مایه به معشوقه و می تا از آنم چه به پیش آید از اینم چه شود
خواجه دانست که من عاشقم و هیچ نگفت حافظ ار نیز بداند که چنینم چه شود
تعبیر:دوستان را در انتظار نگذار. در زندگی وفای به عهد را فراموش نکن تا موجب رنجش یاران نشوی. یک نفر تو را دوست دارد. به عشق او احترام بگذار. عاقبت اندیش باش و فردای خود را نیز در نظر بگیر.


اسفند


ممکن است شخصی از اطرافیان شما شخصیت واقعی خود را نشان ندهد یا حداقل این طور به نظر می‌رسد. ذهن شما بدنبال کشف چیزهایی است که نمی‌دانید. شاید به سرانجام کارهایی می‌اندیشید که دیگران برضد شما انجام می‌دهند. این لزوما یک بیماری روحی روانی نیست و به آن بدی هم که شما فکر می‌کنید به نظر نمی‌رسد. حتی با بهترین مقاصد نیز ممکن است امروز واقعیات تبدیل به مجموعه‌ای از پیچیدگی‌ها شود. خوشبختانه شما قادر هستید که با کمی‌تمرکز به کارهایتان سروسامان دهید.
حافظ:
دامن مفشان از من خاکی که پس از من زین در نتواند که برد باد غبارم
حافظ لب لعلش چو مرا جان عزیز است عمری بود آن لحظه که جان را به لب آرم
تعبیر:دوران هجر کم کم به سر خواهد آمد و به آرزوی خود می رسی. اعتماد دوستان را با رفتار بی ریای خود جلب کن. اعتماد به نفس داشته باش تا شاهد موفقیت را در آغوش گیری.

+26
رأی دهید
-0

tirdad_1 - ونتو.ونیز - ایتالیا
این بخش خیلی دوست دارم...ادم خرافاتی نیستم ولی برام جالب دیگه ...
یکشنبه 22 تير 1393 - 12:29
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.