فال روز جمعه 11 ژوئیه - 20 تیر

فروردین


شما می‌توانید چیزهای خیلی زیادی از دیگران یاد گرفته و روز فوق العاده ای داشته باشید. اما امروز زمانیکه آرزوی شما برای جمع کردن اطلاعات بیشتر در مورد هر چیزی بی نتیجه می‌ماند، شما نیز نمی‌توانید به راحتی به حرفهای افراد دیگر گوش دهید. اجازه ندهید ناامیدی و یاس جلوی موفقیتان را بگیرد. فقط آرام تر حرکت کنید، تا جایی که می‌توانید بر موانع غلبه کنید و سپس به مرحله بعدی بروید.
حافظ:
قدم منه به خرابات جز به شرط ادب که سالکان درش محرمان پادشهند
جناب عشق بلند است همتی حافظ که عاشقان ره بی‌همتان به خود ندهند
تعبیر :سست اراده نباش. دوستان صادق را بشناس. فریب و دو رنگی تو را از مقصود دور می کند. ساده اندیشی تو را گرفتار بلا خواهد کرد که رهایی از آن دشوار است. بنابراین تمام جوانب کار را با دقت بسنج تا فریب ظاهر ریاکاران را نخوری.

اردیبهشت


شما ممکن است امروز مسئولیت کارهای زیادی را به عهده بگیرید چون که به نظرتان می‌رسد آنها ساده تر از همیشه هستند. اما مشکل اینجاست که مایل نیستید که پروژه‌ای را ادامه دهید تا زمانیکه بدانید واقعا آن کار درست است، وگرنه ممکن است همه راهی که رفته بودید را بازگردید. اگر چه ممکن است دیگران به این تفاوت‌ها توجهی نکنند، اما مهم این است که شما کار خود را با کیفیت خوبی انجام دهید. به جای اینکه بعضی وظایف خود را کنار گذاشته و انجام ندهید، آن را به روز دیگری موکول کنید.
حافظ:
دل رمیده ما را که پیش می‌گیرد خبر دهید به مجنون خسته از زنجیر
حدیث توبه در این بزمگه مگو حافظ که ساقیان کمان ابرویت زنند به تیر
تعبیر :به آنچه داری قناعت کن. زندگی را با خوش بینی سپری کن و از لحظه لحظه ی آن استفاده کن. غم و اندوه خوردن برای چیز های بی فایده و بی اساس، کاری ابلهانه است. واقع بین باش و به دنبال خیالات بیهوده، خود را دچار رنج و عذاب نکن.


 خرداد


آشنایی با افرادی که نقطه نظرات و عقایدی مشابه شما دارند، امکان ترقی در آینده را در اختیارتان قرار می دهد. ممکن است برای اثبات خودتان، لازم باشد که تلاش بیشتری به خرج دهید. برای مدتی بازی و تفریح را رها کنید؛ در این روزها کارهای مهمتری دارید که باید آنها را انجام دهید و زمان هم به سرعت می‌گذرد. خوشبختانه، شما آماده هستید که کارهای لازم را به خوبی انجام دهید، اگرچه کمی‌ آن را به عقب می‌اندازید.
حافظ:
میل من سوی وصال و قصد او سوی فراق ترک کام خود گرفتم تا برآید کام دوست
حافظ اندر درد او می‌سوز و بی‌درمان بساز زان که درمانی ندارد درد بی‌آرام دوست
تعبیر :در دوستی فداکار و ثابت قدم هستی و وفای به عهد و پیمان را فراموش نمیکنی و این بسیار خوب است. با کمی تلاش به مقصود خود خواهی رسید. انتظار وفای به عهد از جانب دوستان را داری.

 تیر


شما بعضی وقتها حتی زمانی که حس خوبی دارید خیلی بی عاطفه می شوید. البته منظور این نیست که فرد بی تفاوتی هستید؛ بلکه مشکل اینجاست که شما شاید نتوانید احساس افراد دیگر را درک کنید. اما امروز شما بیش از اندازه به احساسات افراد دیگر توجه می کنید تا کاری کنید آنها حس بهتری داشته باشند و در نتیجه احساس شما نسبت به خودتان نیز بهتر می شود. احساس مسئولیت کردن در قبال مشکلات افراد دیگر اول از همه شما راتبدیل به یک قهرمان می کند و اما اگر بیشتر ادامه دهید بعدها بدیهی است که تبدیل به وابستگی بینتان وکشمکشهای شدید شود.
حافظ:
سر و زر و دل و جانم فدای آن یاری که حق صحبت مهر و وفا نگه دارد
غبار راه راهگذارت کجاست تا حافظ به یادگار نسیم صبا نگه دارد
تعبیر :اگر می خواهی به موفقیت برسی خدا را فراموش نکن و با اعتدال و میانه روی زندگی کن. افراط و تفریط در کارها زندگی را دچار مخاطره خواهد کرد. دوستان با وفا و مهربان را فراموش نکن و به عهد و پیمان دوستی وفادار باش.

مرداد


امروز در حالیکه مدام از این شاخه به آن شاخه می‌پرید، تمرکز کردن واقعی برایتان تبدیل به چالش شده است. هر ایده خوبی که به ذهنتان می‌رسد فقط تا موقعی که ایده جدیدتری از راه نرسیده افکارتان را تحت تاثیر قرار می‌دهد و این تمام کردن کارهایی که شروع کرده اید را برایتان مشکل می‌سازد. شما نمی‌توانید جلوی حواس پرتی‌هایتان را بگیرید، ولی می‌توانید روی عکس العمل‌هایتان کنترل داشته باشید. حداقل برای کشیده شدن به سمت کارهایی که باید انجامشان دهید از تمایلات و گرایشهای جدید خود آگاه شوید.
حافظ:
پند حکیم محض صواب است و عین خیر فرخنده آن کسی که به سمع رضا شنید
حافظ وظیفه تو دعا گفتن است و بس دربند آن مباش که نشنید یا شنید
تعبیر :با دوستان مهربان خود صادق و بی ریا باش. هر کس را محرم اسرار خود قرار نده. به سخنان بزرگان و دوستان مطمئن گوش کن و از سختیها و رنج های روزگار مأیوس و نا امید نباش.


 شهریور


گزینشی عمل کردن در مورد دلایل و فاکتورهایتان امر خیلی مهمی ‌است؛ چرا که درگیر کردن خودتان در گروه‌های خیلی زیاد از مردم می‌تواند انرژی خیلی زیادی ازتان بگیرد. آنچه که اهمیت دارد این است که شما می‌خواهید مادامی‌ که تاثیر و نفوذی که می‌خواستید را ایجاد نکردید، سفت و سخت به وظایفتان بچسبید!
حافظ:
حافظ از سرپنجه عشق نگار همچو مور افتاده شد در پای پیل
شاه عالم را بقا و عز و ناز باد و هر چیزی که باشد زین قبیل
تعبیر :شاهد مقصود از تو دور است. برای رسیدن به آن صبر و تحمل لازم است. پشتکار داشته باش و مأیوس نشو. کسی را دوست داری که باید برای رسیدن به او صداقت و صبر داشته باشی.


مهر


این روزها ریسک برای متولدین مهر با نتایج خوب همراه است، البته این ریسک در زمینه های خرید و فروش و اقداماتی برای تغییر و تحول در کسب و کار با پیش بینی های منطقی حتما” توام با موفقیت است. جاه طلبی بعضی از اطرافیان برای درصدی از متولدین این ماه دردسر و مشکل ایجاد نموده است و بهتر اینکه تا حد ممکن جلوی این گروه را بگیرند.
حافظ:
ترسم که روز حشر عنان بر عنان رود تسبیح شیخ و خرقه رند شرابخوار
حافظ چو رفت روزه و گل نیز می‌رود ناچار باده نوش که از دست رفت کار
تعبیر :حسرت گذشته را مخور. آنچه که از دست داده ای به زودی پیدا خواهد شد. مال و منال دنیوی زودگذر است و دائمی نیست. بهتر است که قانع باشی و زندگی آسوده و آرامی در پیش بگیری.


آبان


در حین یادگیری مهارتهای جدید یا ثبت نام در کلاسهایی که برایتان جالب هستند، اوقات خوب و خوشی را در پیش رو خواهید داشت. در صورتی که متاهل هستید و وقت خیلی زیادی را با همسرتان در خانه سپری میکنید قطعا احساس کسالت و افسردگی بر شما مستولی می شو، پس از خانه بیرون بزنید، در سرگرمی های جمعی شرکت کنید.
حافظ:
بیا و از غبن این سالوسیان بین صراحی خون دل و بربط خروشان
ز دلگرمی حافظ بر حذر باش که دارد سینه‌ای چون دیگ جوشان
تعبیر :مراقب و مواظب باش تا دیگران از سادگی و صداقت تو سوء استفاده نکنند و فریب ظاهر دیگران را نخور. برای روبرو شدن با مشکلات، بهتر است عزم و اراده ای محکم داشته باشی. بهتر است قبل از هر کار، توانایی های خود را بشناسی و قدرت تحمل خود را آزمایش کنی.

آذر


امروز برای شما روز روزی و افزایش است! هر کاری که امروز انجام دهید ممکن است تاثیری مضاعف داشته باشد. همانطوری که ژوپیتر مطمئن شما را تشویق به لذت بردن از آزادی بیش از اندازه تان می کند، ونوس یعنی سیاره بختتان نیز بهتان می گوید که امروز هر چیزی که می خواهید را درخواست کنید! اما احتمالا شما زیاد دوست ندارید بدون اینکه بهایی پرداخت کرده باشید چیز زیادی بخواهید! ولی بهتر است قبل از اینکه فرصتهای تان را از دست داده و بعد پشیمان شوید بیشتر حد و حدود خود را بشناسید.
حافظ:
پیر گلرنگ من اندر حق ازرق پوشان رخصت خبث نداد ار نه حکایت‌ها بود
قلب اندوده حافظ بر او خرج نشد کاین معامل به همه عیب نهان بینا بود
تعبیر :از اشتباهات گذشته پند بگیر. هر شکستی مقدمه ی پیروزی است. عقل و دانش تنها کافی نیست، بلکه تجربه و ایمان هم لازمه ی کار است. با توکل به خدا در کارها کوشش کن تا به هدف برسی.

دی


هم اکنون استعدادهای خلاقانه شما تشدید شده و شما را قادر می‌سازد که کارهای اصیل و ناب خلق کنید. البته اگر شما در انزوا و خیلی سخت کار کنید شاید این استعداد خیلی هم برایتان خوب نباشد، چراکه آن موقع اصلا راه خروجی برای ابراز کردن ایده‌هایتان نخواهید داشت. اما مهم نیست که شغلتان چقدر شما را تحت فشار قرار دهد، شما با خودجوش بودن باید راه‌هایی را برای لذت بردن پیدا کنید. در نهایت راه‌های جدید انجام دادن کارها پیشی گرفته و جایگزین خستگی و حتی عادتهای نادرست می‌شود.
حافظ:
حافظ که ساز مطرب عشاق ساز کرد خالی مباد عرصه این بزمگاه از او
آیا در این خیال که دارد گدای شهر روزی بود که یاد کند پادشاه از او
تعبیر :برای رهایی از غم و اندوهی که دچار آن شده ای بهتر است که یک بار دیگر به اعمال و رفتار خود به دقت نگاه کنی تا نقطه ضعف خود را بفهمی. با اخلاص به کار خود ادامه بده و از خداوند کمک بخواه. مشورت با دوستان را فراموش نکن.


بهمن


امروز روی خط خوش شانسی و موفقیت هستید، اگرچه بخت و اقبال به شما رو آورده است، ولی نمیتوانید روی زمان وقوع آنها حساب کنید. امروز روزیست که باید حداکثر استفاده را از توجه اطرافیان ببرید، چراکه فرصت و دم غنیمت است. امروز فرصت بیشتری برای اندیشدن به کارهایی که انجام داده اید خواهید داشت. اگرچه همواره فرصت هایی را خوب تلقی میکنید که قبلا” تجربه کرده اید. مطابق معمول، هیچ ترس و واهمه ای از پیشروی در زندگی تان به خود راه نمی دهید.
حافظ:
چگونه شاد شود اندرون غمگینم به اختیار که از اختیار بیرون است
ز بیخودی طلب یار می‌کند حافظ چو مفلسی که طلبکار گنج قارون است
تعبیر :از دوری عزیزی در رنج و عذابی و آرزوی دیدن او را داری. صبر کن تا دوره ی هجران به سر آید. ارتباط خود را با او قطع نکن. مال و سرمایه ای را از دست داده ای. دوباره با کمی صبر آن را بدست خواهی آورد.


اسفند


دوستان و آشنایانی که تا چندی پیش اعصابتان را خورد می کردند، به شدت کمک حالتان خواهند بود، به شرط آن که مشتاقانه از آنها تقاضای کمک و همراهی کنید. شانس و اقبالی در خانه تان را به صدا در می آورد، به هیچ وجه آن را از دست ندهید و پذیرای آن باشید.
حافظ:
جرعه جام بر این تخت روان افشانم غلغل چنگ در این گنبد مینا فکنم
حافظا تکیه بر ایام چو سهو است و خطا من چرا عشرت امروز به فردا فکنم
تعبیر:حسرت گذشته را خوردن و غمگین بودن راه چاره ی تو نیست. اگر امروز دچار سختی و مشکلات شده ای تحمل خود را از دست نده. سختی های روزگار همچون باد گذران است. به لذت و ظواهر مادی تکیه نکن. با توکل به خداوند و عقل و خرد می توانی فردایی بهتر برای خودت درست کنی.

+18
رأی دهید
-1

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.