فال روز سه شنبه 8 ژوئیه - 17 تیر

فروردین


شما شهرت افسانه ای در داشتن یک فکر باز و روشن برای پذیرش طرز فکر آدم های دیگر ندارید،‌دوست عزیز. بنابراین اگر می خواهید روابط تان با دیگران را بهبود بخشید بهتر است به صحبت کردن ادامه دهید امروز به علت صبوری شما به افرادی که مواجه میشوید، این اجازه را می دهد که از بودن با شما قدردان باشند بنحوی که تا بجال برایشان سابقه نداشته. برنامه ها، جلسات و بحث های مهم چند روز آینده را برنامه ریزی کنید، این زمانی است که شما قادرید عقاید جدی خود را عنوان سازید در حال آنکه به دیگران نیز فرصت ابراز عقیده می دهید، واگر لازم به سازش بود، نگرانی به خود راه ندهید به نفع شماست.
حافظ :
به بال و پر مرو از ره که تیر پرتابی هوا گرفت زمانی ولی به خاک نشست
زبان کلک تو حافظ چه شکر آن گوید که گفته سخنت می‌برند دست به دست
تعبیر:سختی ها و مرارت ها را آسان بگیر تا در زندگی شاهد مقصود را در بر بگیری. فروتن باش تا سربلند شوی. هیچ راحتی بدون تحمل سختی و تلاش بدست نمی آید، بنابراین زندگی بهتر در سایه تلاش و کوشش است.


اردیبهشت


حتی اگر امروز یک قرار ملاقات بسیار مهم داشته باشید، ممکن است اتفاقاتی برایتان بیفتد که مجبور شوید آن را به وقت دیگری موکول کنید. شاید شما مسئول باشید که کارهای بیشماری را در اندک زمان یانجام دهید، اما ممکن است انتخاب دیگری نداشته باشید. اگر روال عادی زندگی تان امروز دچار تغییراتی شد و مجبور شدید برنامه‌ریزی دوباره‌ای داشته باشید نگران و مضطرب نشوید. فقط با جریان تغییرات پیش بروید و بهترین کاری که می‌توانید را انجام دهید و مطمئن باشید دیگران نیز شما را حمایت می‌کنند.
حافظ:
هر راهرو که ره به حریم درش نبرد مسکین برید وادی و ره در حرم نداشت
حافظ ببر تو گوی فصاحت که مدعی هیچش هنر نبود و خبر نیز هم نداشت
تعبیر:تا رنج و سختی را تحمل نکنی به شادی و سرور دست نخواهی یافت. از شکست نا امید و مأیوس نشو. هر شکستی مقدمه ی پیروزی است. فعلاً روزگار به کام بی هنران و نامردان است اما همیشه حال روزگار یکسان نیست


خرداد


باوجود اینکه شا خیلی تحت تاثیر دیگران قرار نمی‌گیرید، اما ظاهرا امروز کسی هست که بیشتر از قبل روی شما تسلط دارد. حقیقت این است که اطرافیان شما امروز ادعاهای زیادی دارند و از همین راه نیز به نان و نوایی می‌رسند! به جای اینکه خودتان را وارد کشمکش‌ها و جنجال‌ها کنید، نیت و مقصود خود را برای رسیدن به هدفتان تعیین کنید و برای رسیدن به آن اقدام کنید. اصلا مهم نیست که دیگران چه می‌گویند
حافظ:
مددی گر به چراغی نکند آتش طور چاره تیره شب وادی ایمن چه کنم
حافظا خلد برین خانه موروث من است اندر این منزل ویرانه نشیمن چه کنم
تعبیر:خود را مأیوس و افسرده می بینی و از بدخواهی دشمن شکوه و شکایت داری. خود را نباز و دل به تقدیر بسپار. هر چه خیر است پیش می آید. به خدا توکل کن و با دوستان دانا مشورت کن تا راه چاره ای پیدا شود.


تیر


شما اعتقاد دارید یکی از مسیرهایی که برای تمام کردن کارهایتان باید طی کنید به روابط تان بستگی دارد. درحال حاظر شما کارهایی که باید انجام دهید را تجزیه و تحلیل می کنید، اگر شما برای خود اهداف کوتاه مدت تعیین کرده باشید می توانید به مقصد برسید. به جای اینکه در شک و بدبینی سیر کنید، جمله « من می توانم » را مدام به کار برید.
حافظ:
به تاج هدهدم از ره مبر که باز سفید چو باشه در پی هر صید مختصر نرود
بیار باده و اول به دست حافظ ده به شرط آن که ز مجلس سخن به درنرود
تعبیر:به دنبال هوا و هوس مرو. در کاری که در پیش داری عاقبت اندیش باش و لجبازی را رها کن. جوانب کار را بسنج. هر آرزو و هدفی را نمی توان مفید و خوب دانست. بهتر است که با دقت و مشورت با دیگران راه های تازه ای را


مرداد


برای شما بسیار مشکل است که امروز به دیگران بگویید که چه احساسی دارید و به چه می‌اندیشید، حتی اگر به روشنی میدانید که همین الان چه احساسی دارید. شما از این می‌ترسید که اگر با دیگران درباره احساسات تان صحبت کنید، ‌ناخودآگاه رازی را که نباید برای دیگری افشا شود، بروز دهید. اما اگر بخواهید تمامی افکار و اندیشه‌های خود را برای خود نگاه دارید ممکن است بسیار خشک و جدی به نظر برسید یا حتی از نظر احساسی جدا از دیگران بمانید. تمام شجاعت و جرأت خود را جمع کنید تا ترس‌های خود را پشت سر بگذارید، زیرا اگر بخواهید صبر کنید و زمان را تلف کنید بعدا برای تان بسیار سخت تر است که بخواهید از آنچه که در ذهن تان می‌گذرد صحبت کنید.
حافظ:
هزار عقل و ادب داشتم من ای خواجه کنون که مست خرابم صلاح بی‌ادبیست
بیار می که چو حافظ هزارم استظهار به گریه سحری و نیاز نیم شبیست
تعبیر:راه رسیدن به مقصود مشکل و ناهموار است اما با پشت گرمی به دعا و سعی و کوشش مشکل تو حل می شود. رسیدن به سعادت ساده و آسان نیست و سعی و تلاش و ثبات قدم می خواهد.


شهریور


خستگی ها و بی خوابیها برای گروهی از متولدین این ماه دردسر ایجاد نموده است . این عده باید برای سلامت روح و جسم خود روش تنظیم شده ای را دنبال کنند. بیشتر متاهلین این ماه همیشه نگران فرزندان خود هستند، گاه این نگرانیها سبب میشود دچار مالیخولیا و کابوس شوند در حالیکه بامراقبت های بیشتری نزدیکی و دوستی با بچه ها اطلاع از زندگی و حوادث روزانه شان میتواند سبب راحتی خیال شود.
حافظ:
نرگس مست نوازش کن مردم دارش خون عاشق به قدح گر بخورد نوشش باد
به غلامی تو مشهور جهان شد حافظ حلقه بندگی زلف تو در گوشش باد
تعبیر:در هر کار اعتدال و میانه روی را پیشه کن. تکبر و غرور را رها کن تا راهی تازه پیش پای تو گشوده شود. دوستی به تو خیانت و از سادگی و صداقت تو سوء استفاده کرده است. بهتر است واقع بین و امیدوار باشی و زیرکی و هوشیاری را از دست ندهی


مهر


ممکن است امروز شما در حال تجربه کردن افزایش امواج حس عملگرایی خود باشید که به شما کمک می‌کند تا برای سیاستی که باید برای هفته آینده اتخاذ کنید خوب فکر کنید. شما اکنون فرصت‌های بسیار خوبی دارید چرا که سیاره حاکم شما عطارد مستقیم حرکت می‌کند و املاک و قلمرو از دست رفته خود را باز می‌یابد. به یاد داشته باشید که شما نیاز ندارید که همین الان به این فاصله‌ها غلبه کنید. آهسته و آرام شروع به حرکت کنید و به تدریج سرعت خود را در روزهای آینده افزایش دهید.
حافظ:
با که این نکته توان گفت که آن سنگین دل کشت ما را و دم عیسی مریم با اوست
حافظ از معتقدان است گرامی دارش زان که بخشایش بس روح مکرم با اوست
تعبیر:آن کسی را که به او علاقه مندی از تو دور می شود و تو افسرده و غمگین هستی. عشق و محبت گره از مشکل تو می گشاید. با کمی تلاش و اراده می توانی به مقصود خود برسی.


آبان


ممکن است شما امروز احساس کنید اگر زمان را نگه دارید، با کمی‌انعطاف پذیری می‌توانید دیگران را تشویق کنید که طبق روش شما عمل کنند. در عوض، شما نیاز دارید که خودتان را سازگار با آنها کنید حتی اگر تغییر کردن روز شما برایتان دشوار باشد. خودتان را آماده کنید که اگر فرشته نگهبان شما سر رسید و خواست به شما یاری رساند بله بگویید. اجازه ندهید که غرور شما مانع رسیدن شما به موفقیت شود.
حافظ:
خدا را چون دل ریشم قراری بست با زلفت بفرما لعل نوشین را که زودش باقرار آرد
در این باغ از خدا خواهد دگر پیرانه سر حافظ نشیند بر لب جویی و سروی در کنار آرد
تعبیر:زندگی را سهل و آسان بگیر. دوستان خود را فراموش نکن و تکبر و خودپسندی را رها کن. با دوستان با مروت و مهربانی رفتار کن. از طعنه و سرزنش دوستان بپرهیز.


آذر


اگر شما تازگی‌ها با کسی دوست شده‌اید، ممکن است امروز کمی ‌با هم اختلاف پیدا کنید. مشکلاتی که برایتان به وجود آمده در حدی است که شما آرزو می‌کردید کاش جور دیگری رفتار کرده بودید و حالا نمی‌توانید درست تصمیم بگیرید که آیا به رابطه خود ادامه بدهید یا نه. البته در هر حال حاضر بهتر است به جای صحبت کردن در مورد این موضوع تصمیمی‌ عاقلانه بگیرید.
حافظ:
بر در میخانه عشق ای ملک تسبیح گوی کاندر آن جا طینت آدم مخمر می‌کنند
صبحدم از عرش می‌آمد خروشی عقل گفت قدسیان گویی که شعر حافظ از بر می‌کنند
تعبیر:دروغ و فریب، عاقبت انسان را رسوا می کند. صفا و صداقت در کارها باعث پیشرفت انسان می شود. مراقب وسوسه ی دشمنان نابکار باش. هوا و هوس را از خود دور کن که تو را به کجراهه می کشاند


دی


نگذارید کارها و مسئولیتهای عقب افتاده تان مرتب اضافه شود و همین برایتان کلی دردسر و مشکل و در عین حال نا امیدی ببار آورد. متولدین این ماه اصولا" آدمهای یک دنده ای هستند ولی بایستی این را بدانند که نمی شود در همه مسائل به یگ گونه عمل کرد. البته جای شکر دارد که نود درصد از متولدین این ماه آدمهای محکم و استواری هستند و خود را براحتی نمی بازند.
حافظ:
ازسیل این اشک روان صبر و دل حافظ برد بلغ الطاقه یا مقله عینی بینی
تو بدین نازکی و سرکشی ای شمع چگل لایق بندگی خواجه جلال الدینی
تعبیر:از هوا و هوس خود پیروی نکن، وگرنه پشیمان و نادم می شوی. در هنگام بروز مشکلات صبر و شکیبایی نداری. قدر خود و ارزش های خود را بدان. در انتخاب دوست دقت کن تا آنکه گمراه نشوی. در کارهای خود دقیق باش و نقاط ضعفت را بشناس و در برطرف کردن آنها کوشش کن.


بهمن


امروز باید خیلی مواظب پولتان باشید، برای اینکه شما می‌توانید آنقدر مشتاق رسیدن به تخیلاتتان بشوید که نتوانید تصویر ذهنی‌تان را تغییر دهید. اما پول خوشبختی نمی‌آورد، حتی اگر شما خودتان را درگیر خریدن کردن چیزهایی مثل لباسهای جدید، یک اثر هنری و یا یک اسباب بازی صنعتی کنید. به جای اینکه به فکر کمکهای مادی باشید، ذهنتان را معطوف به کارهایی بکنید که می‌توانید انجام دهید نه آن کارهایی که انجام داده‌اید.
حافظ:
مجلس انس و بهار و بحث شعر اندر میان نستدن جام می از جانان گران جانی بود
دی عزیزی گفت حافظ می‌خورد پنهان شراب ای عزیز من نه عیب آن به که پنهانی بود
تعبیر:دودلی و تردید را از خود دور کن. از همنشینان و دوستان بد دوری کن تا دچار رنج و گمراهی نشوی. آرزوهای دور و دست نیافتنی غیر از رنج و زحمت نتیجه ای ندارد. اعتدال و میانه روی را پیشه کن.


اسفند


در صورتی که با افراد خارجی ارتباطی دارید امروز باید منتظر یک ملاقات غیر منتظره باشید. آیا این موضوع شما را هیجان زده می کند و یا این که سبب می شود تا در خود فرو رفته و خود را کنار بکشید؟ اگر توانایی اجتناب از یک رودررویی قاطع که در حال شکل گرفتن است را ندارید، بهتر است در برابر این مسئله ایستاده و عواقب آن را بپذیرید.
حافظ:
این سرکشی که کنگره کاخ وصل راست سرها بر آستانه او خاک در شود
حافظ چو نافه سر زلفش به دست توست دم درکش ار نه باد صبا را خبر شود
تعبیر:صبر و استقامت و تحمل سختی ها، عاقبت تو را به آرزوهایت می رساند. گره ای که بر کارت افتاده است به خاطر غفلت تو و خیانت دوستان ظاهرالصلاح است. هر کس را محرم اسرار خود قرار نده. با تأمل و تعمق در کارها به پیروزی خواهی رسید.

+21
رأی دهید
-7

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.