سوریه؛ دخترهایی که مادر می‌شوند - ویدیو

بی بی سی : سازمان ملل به بی بی سی گفته افزایش تعداد دختر بچه هایی که جنگ سوریه آواره شان کرده و وادار به ازدواج می شوند، مایه نگرانی جدی است. قبلا میزان این ازدواج ها در سوریه ی قبل از جنگ ۱۳ درصد بود، حالا این رقم بین آوارگان سوری در اردن به ۲۵ درصد رسیده.اورلا گیرین گزارش می دهد.

+44
رأی دهید
-7

freepersia - کلگورلی - استرالیا
مرگ بر جنگ و خشونت.
‌چهارشنبه 5 شهريور 1393 - 11:03
mountainman - استکهلم - سوئد
زمان بشار اسد همه به جز افراطیون ازاد بودن . تو ایران که بودم چند تا رو میشناختم بین افغانستان و ایران و سوریه تجارت میکردن همش هم پارچه و پوشاک میاوردن لباسهاشون به قدری کیفیت داشت که بعد از چند سال مثل روز اول میموند یا محصولات صنعتی شون زبان زد بود. از پاکی خیابونا میگفتن از ازادی از قیمت ارزان زندگی در سوریه. این ارتش ازاد یا همون اخوان مسلمین که تقیه پیشه کرده کشور رو مثل مرسی به گند کشید. همین اخوان مسلمین که مصر رو به گند کشید لیبی رو به گند کشیده تو سوریه ایجاد شد ولی پدر بشار اسد جنبششون رو تار و مار کرد همون روزهای اول تشکیلش و تو سوریه که مهد اخوان مسلمین هست تا قبل از این شورشها اخوان مسلمین غیر قانونی بود ولی کشورهای دیگه که اخوان مسلمین داشتن به فنا رفتن فقط مصر به خاطر ژنرال وطن پرستش تونست همشون رو به عزا بنشونه کاری که پدر بشار اسد در سی سال پیش کرد کاری که غرب ازش به بدی یاد میکنه
‌چهارشنبه 5 شهريور 1393 - 11:24
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
عملیاتِ میدانی از نوع داعش و نظامِ ولایتِ فقیه که سپاه پاسداران مدِ نظر دارد. برای عقب نماندن از قافله داعش نظامِ ولایتِ فقیه میخواهد ژن و نطفه پاک مردمِ ایران را هم غصب کند تا توله‌هایِ نظام مانندِ خودشان از مردم ایران بهره کشی‌ کنند، داعش و نظام ولایتِ فقیه که هر دو هم خلیفه دارند در یک مسیر و هدف حرکت میکنند.
‌چهارشنبه 5 شهريور 1393 - 13:45
سبز کم رنگ - آمریکا - آمریکا
اسلام نکبت!!
‌چهارشنبه 5 شهريور 1393 - 13:19
martinT - هایدلبرگ - آلمان
فرزندان اعراب در زمان حملهٔ آنها به ایران که حالا سید ازشون نام برده می‌شه!
‌چهارشنبه 5 شهريور 1393 - 14:55
Barzani - کریستیانساند - نروژ
من خوشحالم که تونستم با منطق و حرف حساب چندین ادم را که گمراه شده بودن و اسلام اسلام میکردند را به راه راست و غیر عربى هدایت کنم و ان هم دین زرتشت است دین ما تمام ملتهاى ایرانى.
‌چهارشنبه 5 شهريور 1393 - 23:26
Alfatier - برلین - آلمان
با وجود اینکه از این بشار خوشم نمیاد ولی‌ اگر بشار این قدر سخت نمی‌گرفت و سرکوب نمیکرد الان خیلی‌ بیشتر از این آمار زنها و دختران سوری بچه ا‌ی در شکم داشتن، داعش آدمخوار رحم به حیوانات هم نمیکن، الان تمام دختران سوری در بازار برده فروشها به فروش میرفتن. خیلی‌ها می‌گویند چرا شاه ایران در مقابل اسلامگراها محکم نایستد و سرکوبشون نکرد، اگر میکرد باید خیلی‌ بیشتر از بشار آدم میکشت و ایران حتا خرابتر از سوریه میشد. بشار اسد داره کاری رو می‌کنه که شاه ایران نکرد و رفت و دستش رو به خون ملت آلوده نکرد.. ولی‌ اگر از من بپرسید جواب میدم کاشکی‌ میکرد و این آدمخواران ولایت فقیه به قدرت نمی‌رسیدن..
‌پنجشنبه 6 شهريور 1393 - 06:54
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.