4 طرح مانتوهای باشگاهی بانوان رونمایی شد

به گزارش خبرنگار مد و لباس هنرآنلاین، 4 طرح از مانتوهای باشگاهی بانوان در جمع خبرنگاران و کارشناسان این حوزه در خانه مد رونمایی شد.

در این نشست مریم مویدی، مدیر خانه مد گفت: فضای موجود جامعه مربوط به جام جهانی است به همین خاطر رونمایی از آثار ورزشی خالی از لطف نیست؛ البته قرار بود طرح‌ها قبل از جام‌جهانی رونمایی شود اما به دلیل مشکلاتی دریافت مجوز به طول انجامید.
او در ادامه درباره ویژگی طرح‌های ارائه شده گفت: 4 طرح به نام‌های پانچو یوز، مانتوزا، آرک ایرانی و مانتو یوز است که هر کدام به خاطر استفاده از المان‌هایی نظیر یوزپلنگ و پرچم ایرانی اینچنین نامگذاری شده‌اند.

مویدی تصریح کرد: طرح یوزپلنگ ایرانی روی لباس ملی‌پوشان که بدون توجه به استعدادهای داخلی در خارج از کشور تهیه شده بود، قابلیت واقعی این طرح را ارائه نکرد به همین خطر در این آثار روی این المان زیبای ایرانی تاکید کردیم.

جاوید شیرازی، مدیر مسئول موسسه تک‌منظوره خانه مد نیز در این مراسم ضمن تشکر از خدمات ارزنده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد ملی مد و لباس گفت: امیدواریم این محصولات در بازی‌های آسیایی مورد استقبال واقع شود در این راستا نیز کلیه عواید حاصله از محصولات آن برای حمایت از تیم ملی کشورمان صرف می‌شود.

او راحتی کار را اولویت نخست این آثار دانست و بیان کرد: فضای موجود در خانه مد این امکان را فراهم کرده تا طراحان و علاقمندان بتوانند کارهایی با کیفیت بالا، راحتی و منطبق بر استانداردهای جامعه ارائه کنند.


امیر دست طلا، طراح و مدرس این رشته نیز در این مراسم نسبت به ارائه محصولات ایرانی تاکید کرد و گفت: من یک ایرانی هستم و معتقدم که ما می‌توانیم از ترکیه و کشورهای دیگر در این عرصه پیشروتر باشیم.

او افزود: باید بتوانیم یک جایگاه معتبر برای آموزش این رشته تعیین کنیم و روش‌هایی نظیر مولر را با استانداردهای بین‌المللی به علاقمندان ارائه کنیم. به همین خاطر اتحاد عامل بسیار مهمی است.

نوید فرید، مدیر موسسه ویولت نیز برگزاری نمایش زنده لباس را گام مهمی در راستای گسترش صنعت مد و رشد این بخش دانست و گفت: این بخش به تبلیغات صنعت مد کمک می‌کند لذا باید آن را جدی بگیریم زیرا تولید بدون تبلیغات بی‌نتیجه است.

در این مراسم 4 اثر معرفی شده طی نمایش زنده به نمایش در آمدند.

گفتنی است، خانه مد از جمله موسسات تک منظوره‌ای است که بنیاد ملی مد و لباس برای مدسازی و ارائه طرح به بازار تایید کرده است.

+24
رأی دهید
-94

jila.purple - وین - اتریش
چقدر زشت و عتیقه...خسته هم نباشید خیلی ممنون حالا که تو دور دوم جام جهانی هستیم و ایران حذف شد لباسا رو می دید بیرون؟؟!!!واقعا که عقبیم ما
شنبه 7 تير 1393 - 23:05
jalal50 - بیرمینگهام - انگلستان
jila...تو اول فارسی را صحیح بنویس بعد انتقاد کن. در ضمن فکرمی کنم حسودی میکنی که این خانمها در ایران چه خوش اندام هستند.
یکشنبه 8 تير 1393 - 10:33
ousi.gh - مانیل - فیلیپین
یا امــــــام، اینو کجای دلم بذارم؟ اینا که همه بالای زانوِ میگیرن می برنشون
دوشنبه 9 تير 1393 - 04:50
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.