فال روز شنبه 28 ژوئن - 7 تیر

فروردین


شما امروز دوست دارید همه چیز در محل کارتان روبراه و درست باشد اما اتفاقا یک جای کار می‌لنگد.حتی اگر فکر می‌کنید که بهتر است نارضایتی تان را برای خودتان نگه دارید، ‌می‌دانید که اگر اکنون از آن صحبت نکنید ممکن است فرصت خوبی را از دست بدهید.عاقلانه تر این است که لبخند بزنید و نکوهش و انتقاد کردن را به روز دیگری موکول کنید
حافظ:
فلک جنیبه کش شاه نصرت لدین است بیا ببین ملکش دست در رکاب زده
خرد که ملهم غیب است بهر کسب شرف ز بام عرش صدش بوسه بر جناب زده
تعبیر :سعادت و نیکبختی در انتظار تو است به شرط آن که غفلت نورزی و از لحظات زندگی به درستی بهره بگیری و تصمیمات عاقلانه بگیری. با پیران خردمند مشورت کن و عجولانه تصمیم گیری نکن. به خداوند توکل کن.


اردیبهشت


در زمینه مسائل عاطفی و احساسی شرایطی بوجود آمده که متولدین مجرد باید آخرین تصمیم خود را برای شروع یک زندگی جدی بگیرند و در ضمن بعضی ها اگر تکلیف رابطه عاشقانه خود را روشن سازند و بلاتکلیفی موجود را به نقطه مشخصی برسانند نامزدیهای تازه ای برای خیلی از خانواده ها و دختر خانم ها با شادی و امید همراه است.
.حافظ:
دل و دینم دل و دینم ببرده‌ست بر و دوشش بر و دوشش بر و دوش
دوای تو دوای توست حافظ لب نوشش لب نوشش لب نوش
تعبیر :آرام و قرار داشته باش. در راه عشق صبور و شکیبا باش و نا امیدی را از خود دور کن. به زودی به مقصود و آرزوی خود می رسی.

خرداد


شما آمادگی کامل دارید که مسئولیت‌های بیشتری قبول کنید، اما این کار دردسرهایی برایتان به همراه دارد. این سخن بدین معنی نیست که شما توانایی انجام دادن کارهای خاص و خارق العاده را ندارید، بلکه بدین معنی است که شما به دلیل اینکه به نیازهایتان واقع بینانه نگاه نمی‌کنید، طاقت شکست خوردن را هم ندارید. با کم کردن سطح توقعات خود شانس خوشبخت شدن خودتان را بیشتر کنید.
حافظ:
در این خیال به سر شد زمان عمر و هنوز بلای زلف سیاهت به سر نمی‌آید
ز بس که شد دل حافظ رمیده از همه کس کنون ز حلقه زلفت به در نمی‌آید
تعبیر :نگران و مضطرب هستی و می ترسی به هدف خود نرسی اما نا امید نباید بود. خداوند با صابران است.


تیر


امروز سوالات سختی از خودتان می پرسید اما پاسخ های آن ها بیشتر از آن چیزی که فکر می کنید در دسترس هستند. مسائل را از دیدگاه جدیدی می بینید. شاید تصمیم بگیرید شروعی دوباره در کارها داشته باشید.
حافظ:
به بال و پر مرو از ره که تیر پرتابی هوا گرفت زمانی ولی به خاک نشست
زبان کلک تو حافظ چه شکر آن گوید که گفته سخنت می‌برند دست به دست
تعبیر :سختی ها و مرارت ها را آسان بگیر تا در زندگی شاهد مقصود را در بر بگیری. فروتن باش تا سربلند شوی. هیچ راحتی بدون تحمل سختی و تلاش بدست نمی آید، بنابراین زندگی بهتر در سایه تلاش و کوشش است.


مرداد


شما هنوز به سمت نقطه عطف قدرتمند زندگی خود پیش می‌روید، و اکنون احساس می‌کنید از همیشه به آن نزدیکتر شده‌اید. شما لزوما احساس راحتی و آرامش نمی‌کنید، چراکه روش‌های قدیمی که شما را به آینده مرتبط می‌ساختند در حال عوض شدن هستند، اما نگرش و دیدگاه جدید خود را به طور کامل مشخص کرده‌اید. خیلی خوب است که از رنجش‌ها و موانع که پیرامون مسیر خود می‌بینید آگاهی داشته باشید، اما خودتان را درگیر آن نکنید.
حافظ:
الملک قد تباهی من جده و جده یا رب که جاودان باد این قدر و این معالی
مسندفروز دولت کان شکوه و شوکت برهان ملک و ملت بونصر بوالمعالی
تعبیر :از شکست ها، ناامید و مأیوس نباش. غم و حسرت بر ایام گذشته دردی را از تو دوا نمی کند. شادمان باش و به خداوند توکل کن و کارها را سخت نگیر تا جهان بر تو سخت نگیرد. انسان دو بار متولد نمی شود پس لحظات عمر را غنیمت بدان و از آن لذت ببر.


شهریور


ممکن است پولی به دست شما برسد که منتظرش بودید. با این حال شما باید مواظب باشید که در لذت بردن چه از لحاظ جسمی و چه مالی افراط و تفریط نداشته باشید. اگر برای رسیدن به آرزوهای های خود مدت زمان زیادی است که منتظر مانده اید، نباید دلسرد شوید و باید به مسیر خود ادامه دهید و سعی کنید تنش هایی که ممکن است بوجود بیایند را تا حد ممکن کاهش بدهید.
حافظ:
بر جمال تو چنان صورت چین حیران شد که حدیثش همه جا در در و دیوار بماند
به تماشاگه زلفش دل حافظ روزی شد که بازآید و جاوید گرفتار بماند
تعبیر :راه رسیدن به مقصود دشوار و ناهموار است. شکست امروز به معنی پیروزی فرداست به شرط آنکه از لحظات کمال استفاده را ببری. صبور و شکیبا باش.


مهر


امروز به دنبال پاسخ سوالهایتان می گردید که در مورد شرایط اخیرتان است . بهتر است در محل کار سعی نکنید از زیر کار در بروید. اگر می خواهید یه تغییری ایجاد کنید بهتر است بیشتر فکر کنید. گذشته را فراموش کنید زیرا شما را به عقب بر می گرداند و از پیشرفتتان جلوگیری می کند.
حافظ:
به تخت گل بنشانم بتی چو سلطانی ز سنبل و سمنش ساز طوق و یاره کنم
ز باده خوردن پنهان ملول شد حافظ به بانگ بربط و نی رازش آشکاره کنم
تعبیر :توقعات بی جا و آرزوهای دست نیافتنی را از سر خود بیرون کن و عاقلانه بیندیش. در زندگی میانه رو باش تا دچار مشکل و سختی نشوی. شجاع باش و از ناملایمات زندگی، خود را نباز.

آبان


اراده ای قوی و محکم داری و همین برای تو کافی است. در مواقع سختی ثابت قدم و با اراده هستی. اخلاص و صداقت به همراه اراده ی محکم، راه گشای تو خواهد بود. مطمئن باش که به مقصود خود می رسی هرچند که گاهی مشکلات، راه تو را سد کنند.
حافظ:
نه عمر خضر بماند نه ملک اسکندر نزاع بر سر دنیی دون مکن درویش
بدان کمر نرسد دست هر گدا حافظ خزانه‌ای به کف آور ز گنج قارون بیش
تعبیر :شک و تردید در وجود تو موج می زند. به خاطر مسائل مادی خود را به زحمت نینداز. با انسان های با تجربه مشورت کن تا به هدف خود برسی. پشتکار داشته باش و نا امیدی را رها کن. چنانچه یک بار شکست خوردی، آن شکست را به تجربه ای برای رسیدن به پیروزی تبدیل کن.


آذر


امروز تماس با دوستان و همراهی کردن آنها، برایتان دشوار خواهد بود. ترجیح می دهید در کنار شخصی که دوستش دارید باشید. امید خود را از دست ندهید چرا که درست زمانی که انتظارش را ندارید یک اتفاق خوب و دلچسب برایتان رخ خواهد داد
حافظ:
دانم سر آرد غصه را رنگین برآرد قصه را این آه خون افشان که من هر صبح و شامی می‌زنم
با آن که از وی غایبم و از می چو حافظ تایبم در مجلس روحانیان گه گاه جامی می‌زنم
تعبیر :برای رسیدن به آرزوها، هر راهی را امتحان کن و دست از تلاش و کوشش بر ندار تا به نتیجه برسی. هرچند که راه مقصود دور و دراز است اما عاقبت به آرزوی خود می رسی.

دی


هر روز این اتفاق نخواهد افتاد که برنامه هایی که می ریزید تاثیر بسزایی روی زندگی تان داشته باشد. ولی این دقیقاً همان چیزیست که اخیراً برایتان اتفاق افتاده و یا قرار است انجام بدهید. بقدری شما مثبت هستید که عمیقاً در وجود خود می دانید تصمیم صحیح چیست. اگر مسایل را با یک شخص مطمئن یا یک شخص الهام دهنده در زندگی تان مطرح کنید اشتباه نکرده اید و کمکتان می کند که برنامه کارتان را تنظیم کنید.
حافظ:
تو را آن به که روی خود ز مشتاقان بپوشانی که شادی جهان گیری غم لشکر نمی‌ارزد
چو حافظ در قناعت کوش و از دنیی دون بگذر که یک جو منت دونان دو صد من زر نمی‌ارزد
تعبیر :غم و اندوه بیهوده برای کاری که فایده ای برایت ندارد، کاری ابلهانه است. به دشمنان خود اعتنایی نکن. هر کار بزرگ و خطیر، مشکل و دشوار است. نخست جوانب کار را بسنج و سپس شروع به کار کن.


بهمن


شما نمی‌توانید منشأ ناراحتی های خود را پیدا کنید. برای شما خیلی مهم است که بفهمید چه چیزهایی را از دست داده اید، اما اطلاعات حیاتی جلوی چشم‌های هوشیار شما ظاهر نمی‌شوند. به جای اینکه برای یافتن حقیقت خوتان را عذاب دهید، در حالیکه شکیبایی را پیشه خود می‌سازید، سعی کنید به اطلاعاتی که دارید قناعت کنید.
حافظ:
چه ساز بود که در پرده می‌زد آن مطرب که رفت عمر و هنوزم دماغ پر ز هواست
ندای عشق تو دیشب در اندرون دادند فضای سینه حافظ هنوز پر ز صداست
تعبیر :غرور و تکبر را از خود دور کن و شک و دودلی را از خود بران. به سخن ناصحان مشفق گوش کن. اگر چه توجهی به مال دنیا نداری اما کوشش و تلاش را در زندگی خود فراموش نکن. در غیر این صورت دچار مشکل خواهی شد.


اسفند


قدرت های شخصی زیادی دارید و می توانید با تمام تغییرات زندگی کنار بیایید، مخصوصاً تغییراتی که در رابطه با مسائل کاری هستند. جهت آرزوها و اهدافتان به طور غیر منتظره ای تغییر یافته است اما این توانایی را دارید که خودتان را با آن وفق دهید.
حافظ:
هر آن که روی چو ماهت به چشم بد بیند بر آتش تو بجز جان او سپند مباد
شفا ز گفته شکرفشان حافظ جوی که حاجتت به علاج گلاب و قند مباد
تعبیر :آسوده و مطمئن به انجام کاری که در نظر داری بپرداز زیرا به موفقیت بزرگی دست خواهی یافت. از طعنه ی سرزنش کنندگان و کینه ی دشمنان به زودی خلاص خواهی شد.

+19
رأی دهید
-2

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.