فال روز شنبه 27 دسامبر - 6 دی

فروردین

شاید شما بتوانید در ذهنتان راه هایی را مجسم کنید که بدان وسیله می توانید احساس خود را به کسی که دوستش دارید ابراز کنید، اما نمی توانید به راحتی از این روش ها پیروی کنید. با وجود اینکه شما می خواهید تاثیری مثبت داشته باشید، ولی بیش از اندازه پرخاشجو شده اید. تلاشی آگاهانه برای ملایم کردن صحبت هایتان به شما کمک می کند تا بتوانید اهداف واقعی خود را به دیگران بگویید.

حافظ:
یا رب این کعبه مقصود تماشاگه کیست      که مغیلان طریقش گل و نسرین من است
حافظ از حشمت پرویز دگر قصه مخوان   که لبش جرعه کش خسرو شیرین من است
تعبیر:آرزوهای بسیاری در سر داری. تا فرصت داری موقعیت را غنیمت بدان. ثابت قدم باش تا به مقصود برسی. سختی و مشکلاتی در سر راه خود می بینی که با صبر و توکل از سر راه تو برداشته خواهند شد.


اردیبهشت

ورود ماه به هفتمین خانه از "شرکاء" شما احتمالا باعث بوجود آمدن یک مخالفت و درگیری خواهد شد. سرسختی و لجاجت تان می‌تواند به شما کمک کند تا امروز این درگیری را به نفع خود تمام کنید،‌ اما احتمالا بهای زیادی را برای آن پرداخت می‌کنید. پیروزی شما یک موفقیت توخالی است اگر احساسات و عواطف بر شما چیره شوند. برای موقعیت خود یک دلیل متقاعد کننده بیاورید، اما بعد باید مشتاق باشید که روش خود را تغییر داده و در میان راه به دیگران ملحق شوید.

حافظ:
طبیب عشق منم باده ده که این معجون   فراغت آرد و اندیشه خطا ببرد
بسوخت حافظ و کس حال او به یار نگفت   مگر نسیم پیامی خدای را ببرد
تعبیر:اگر خود را ضعیف و ناتوان بدانی زندگی سختی در پیش خواهی داشت. روزگار پستی و بلندی دارد. در انجام کاری که در پیش داری دقت کن و با درایت پیش برو تا دچار دردسر و مشکل نشوی. اگر نا امید نشوی موفق و پیروز خواهی شد. آرزوهای محال را رها کن.


خرداد

 شما در حالیکه سعی می کنید چیزهایی را بخورید که بیشترین فایده را برایتان دارند، ترجیح می دهید که به فعالیت های منظم روزانه خود بچسبید!! متاسفانه آرزوهای ناآگاهانه ممکن است شما را از مسیر اهداف منطقی تان دور گرداند. اگر امروز کمی کارهایتان را کنار گذاشتید به خودتان سخت نگیرید. حرکت به سوی جلو زمانی امکان پذیر است که تمام نظام هستی برای حمایت کردن از رشد و پیشرفت شما آمادگی کامل داشته باشند.

حافظ:
ناوک غمزه بیار و رسن زلف که من           جنگ‌ها با دل مجروح بلاکش دارم
حافظا چون غم و شادی جهان در گذر است   بهتر آن است که من خاطر خود خوش دارم
تعبیر:روزگار شاد و خوشی در انتظار تو است. قدر لحظات خوب زندگی را بدان. نگرانی و اضطراب را از خود دور کن. به خانواده و دوستان خود اعتماد کن. رنج و سختی روزگار به سرعت باد می گذرد. از آنها برای زندگی خود تجربه ای کسب کن. به شادی های زندگی فکر کن.


تیر

احتمالا امروز مسائل مالی گریبانگیر شما خواهد شد چرا که ماه کامل در دومین خانه از "دارایی و سرمایه" شما افتاده است. ممکن است تلاش کنید تا بین درآمد و مخارج خود تعادل ایجاد کنید . همچنین می‌فهمید که در موقعیتی نیستید که ثروت و دارایی بیش از آنچه نیاز دارید بدست بیاورید. همچنین ممکن است بفهمید که رویاها و تصورات قدیمی‌تان با چیزهایی که اکنون می‌خواهید جور در نمی‌آید. آرام آرام به سوی آینده گام بردارید. اگر روی پاهای خود بایستید خیلی زودتر از آنکه فکرش را بکنید به تعادل مالی می‌رسید.

حافظ:
تو کافردل نمی‌بندی نقاب زلف و می‌ترسم          که محرابم بگرداند خم آن دلستان ابرو
اگر چه مرغ زیرک بود حافظ در هواداری   به تیر غمزه صیدش کرد چشم آن کمان ابرو
تعبیر:با تمام وجود عاشق شده ای و از غم دوری در رنج و عذاب به سر می بری. نا امید و مأیوس نباش. صبر و حوصله داشته باش تا به مقصود خود برسی.


مرداد

شما معمولا از اینکه کاری را درست انجام دهید راضی و به آن قانع هستید، اما امروز ماه وارد دهمین خانه یعنی خانه"وضعیت" شما می شود و نیازهای شما را به آگاهی از آنچه که انجام می دهید نشان می دهد. این حرف به این معنی نیست که اعتماد به نفس شما پایین است یا اینکه از کاری که دارید می کنید مطمئن نیستید. بلکه درباره این است که کاری را بکنید که شایسته آن هستید. اگر مجبور شدید راه تان را بازبینی کنید و آن را دوباره بررسی کنید، از این بابت شرمنده نباشید. حتی ممکن است باعث شود شما احساس ناخوشایندی بکنید، یا برعکس ممکن است به طور شگفت انگیزی قدردانی شایسته ای از شما بشود.

حافظ:
تو به تقصیر خود افتادی از این در محروم   از که می‌نالی و فریاد چرا می‌داری
حافظ از پادشهان پایه به خدمت طلبند   سعی نابرده چه امید عطا می‌داری
تعبیر:کاری را که از حد توانایی تو خارج است انجام نده و قدرت و توانایی خود را بسنج. با ندانم کاری، خود را دچار رنج و زحمت نکن. باید سعی و تلاش کنی تا به هدف برسی. اشتباهات خود را با تعقل و اندیشه برطرف کن.

شهریور

با وجود اینکه شما تلاش می‌کنید تا از کانون توجه بودن دوری کنید اما دیگران شما را به چشم یک رهبر نگاه می‌کنند و شمااین احترام را از آنها دارید. شما واقعا دوست ندارید که قدرت و اختیار را در انحصار خود داشته باشید حتی اگر قبول کردن آن همراه با ارزش و احترام باشد. شما این توانایی را دارید که حواس خود را جمع کرده و تصمیماتی بگیرید که به نفع همه باشد. بنابراین یک نفس عمیق بکشید و ظرفیت خود را بالا ببرید و عقل و دانایی خود را در این موقعیت به دیگران نشان دهید.

حافظ:
در گوشه امید چو نظارگان ماه   چشم طلب بر آن خم ابرو نهاده‌ایم
گفتی که حافظا دل سرگشته‌ات کجاست   در حلقه‌های آن خم گیسو نهاده‌ایم
تعبیر:با همه ی توان خود در راه مقصود تلاش و کوشش کن و اعتنایی به حرف دیگران نکن. آنچه که بدست آورده ای با سعی و تلاش خودت به دستت رسیده، پس مراقب باش تا آن را به آسانی از دست ندهی.


مهر

سیاره حاکم شما یعنی عطارد ششمین خانه از کار شما را امروز فعال می کند، و باعث سریع تر شدن ادراک و آگاهی شما می شود. به نظر می رسد که شما هیچ فرصتی را برای پیشرفت و ترقی از دست نمی دهید، اما این تا زمانی امکان پذیر است که شما تمرکز خود را بر کارتان از دست ندهید. خوشبختانه، اکنون شما قادر هستید که از زمانتان لذت کافی را ببرید، حتی زمانیکه شما به سختی کار می کنید فرصت تفریح و شادی را از خودتان دریغ نمی کنید.

حافظ :
گفتم دل رحیمت کی عزم صلح دارد        گفتا مگوی با کس تا وقت آن درآید
گفتم زمان عشرت دیدی که چون سر آمد   گفتا خموش حافظ کاین غصه هم سر آید
تعبیر:در آرزوی جلب محبت کسی هستی. با کمی صبر و صداقت به مقصود خود خواهی رسید.به خداوند توکل داشته باش تا غمها و غصه هایت به پایان برسد.


آبان

وقتی که احساس گیجی و پریشانی می‌کنید واقعا دست پاچه و نگران می‌شوید در حالیکه دیگران شما را به عنوان شخصی می‌بینند که گام‌هایتان را استوار و مطمئن بر زمین می‌گذارد. با وجود اینکه ماه نشان شما هنوز تحت تاثیر زحل تاریک و محزون است و در اولین خانه از شخصیت شما قرار دارد، افکارتان در ابرها شناور هستند. سیاره حاکم شما عطارد اکنون مقصر است چرا که به نپتون رویایی می‌پیوندد تا شما را به یک سفر جادویی و مرموز بفرستد. ممکن است زمانیکه از دنیای خیال به زمین برمی‌گردید بین حقیقت و خیال غوطه ور باشید.

حافظ :
از زبان سوسن آزاده‌ام آمد به گوش   کاندر این دیر کهن کار سبکباران خوش است
حافظا ترک جهان گفتن طریق خوشدلیست   تا نپنداری که احوال جهان داران خوش است
تعبیر:دوران سختی به پایان می رسد. از ناملایمات زندگی و سرزنش دیگران هراس نداشته باش. قانع و راضی باش و از پیروزی خود مغرور نشو. با صداقت و صفا زندگی کن.


آذر

به جای اینکه با ذهن خود کلنجار بروید، چند روز صبرکرده تا بتوانید آنچه در ذهنتان می گذرد را با افراد دیگر در میان بگذارید. وقتی یک نفر دیگر در حال حرف زدن است، شما به جوابی که می خواهید به او بدهید فکر نکنید؛ در عوض به حرف هایی که او می زند گوش دهید. فقط وقتی که احساس کردید باید در مورد چیزهایی که می شنوید دیدگاه خود را بیان کنید شما هم شروع به حرف زدن کنید. اگر هنگام ملاقات کردن دیگران به اندازه کافی انعطاف پذیر باشید، بیشترین تاثیر را روی آنها خواهید گذاشت.

حافظ:
حاشا که من از جور و جفای تو بنالم   بیداد لطیفان همه لطف است و کرامت
کوته نکند بحث سر زلف تو حافظ     پیوسته شد این سلسله تا روز قیامت
تعبیر:از گرفتاری هایی که به تو روی آورده نگران و مأیوس نباش. سعی کن تا خود را از چنگ گرفتاریها برهانی. با دست روی دست گذاشتن به هیچ جا نمی رسی.


دی

شما این توانایی را دارید که حقیقت را بوسیله انتخاب درست کلمات تان دست کاری کنید. شما بسیار باهوش هستید و می‌توانید حتی بدون اینکه متوجه باشید نظرات دیگران را تغییر دهید. متاسفانه، ممکن است از تاثیر خود کاملا آگاه نباشید. شما می‌توانید تاثیر مثبتی بر دیگران  داشته باشید، بنابراین قبل از اینکه دهان تان را باز کنید و حرفی بزنید درباره چیزی که می‌خواهید بگویید کاملا بیندیشید.

حافظ :
سرشکم آمد و عیبم بگفت روی به روی   شکایت از که کنم خانگیست غمازم
ز چنگ زهره شنیدم که صبحدم می‌گفت   غلام حافظ خوش لهجه خوش آوازم
تعبیر:خود را غریب و تنها می بینی و دوستان ریاکار را باعث شکست خود می دانی. بهتر است بار دیگر گذشته ها را با دقت بررسی کنی و پی به اشتباهات خود ببری تا دوباره شکست نخوری. آدم عاقل از هر شکست، برای خود تجربه ای می اندوزد. امیدوار باش و عاقلانه رفتار کن.


بهمن

حالا که ماه پرستار و نگهبان برج سرطان در دهمین خانه تان یعنی خانه مسئولیت های اجتماعی قرار گرفته است انگار که از شما خواسته اند از افراد دیگر محافظت کنید! اگر امروز از عهده کارهایی که ازتان خواسته شده است برنیایید، مطمئنا مسئولیت پذیری تان زیر سئوال می رود. اگر شما واقعا اعتقاد دارید که می توانید این کارها را انجام دهید، فقط باید روش جالب و جذابی برای نشان دادن استعدادهای خود پیدا کنید.

حافظ:
دلم رفت و ندیدم روی دلدار   فغان از این تطاول آه از این زجر
وفا خواهی جفاکش باش حافظ       فان الربح و الخسران فی التجر
تعبیر:باید رنج و مصیبت ها را تحمل کنی تا به نتیجه برسی. روزگار ناکامی به زودی طی می شود به شرط آنکه صبور باشی و امید خود را از دست ندهی و از حرکت و تلاش منصرف نشوی.


اسفند

بسر بردن با دیگران احتمالا امروز بیشتر از همیشه پیچیده و دشوار است چرا که ماه کامل نشان خوش گذران شما برج قوچ را فعال می‌کند. اگر در اطراف تان شخصی با تجربه‌های شگفت انگیز وجود داشته باشد و شما با او همراهی کنید لذت فراوانی خواهید برد. اما ممکن است امروز زیاد صبور نباشید تا روابطی را که ضروری است گسترش دهید. امیدتان را از دست ندهید؛ در روزهای آینده اتفاقات شگفت انگیزی برای تان خواهد افتاد وشما را هیجان زده خواهد کرد!

حافظ :
بده کشتی می تا خوش برانیم         از این دریای ناپیداکرانه
وجود ما معماییست حافظ   که تحقیقش فسون است و فسانه
تعبیر:خودبینی و تکبر را رها کن تا بهتر بتوانی در مورد کار خود فکر کنی. با عقل و درایت به کار و تلاش خود ادامه بده. صبور و متکی به ایمان خود باش تا به هدف و مقصود خود برسی.

+6
رأی دهید
-2

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.