قاتل دختر ایرانی در تگزاس دستگیر شد

مأموران پلیس تگزاس پس از گذشت دو سال از مرگ دختر دانشجوی ایرانی «گلاره باقرزاده»، توانستند قاتل وی را بازداشت کنند.

«گلاره باقرزاده» دانشجوی ایرانی رشته پزشکی در منطقه «هیوستون»‌ امریکا به وسیله یک ضارب ناشناس به قتل رسیده بود تا این‌که جمعه گذشته مأموران پلیس توانستند مرد 56 ساله‌ای را در این ارتباط دستگیر کنند.
پلیس هیوستون جسد «گلاره» را در حالی پیدا کرد که پشت فرمان اتومبیلش با گلوله به قتل رسیده بود.
به گزارش پلیس، اتومبیل گلاره باقرزاده با دیوار گاراژ خانه‌ای برخورد کرده و موتورش نیز روشن مانده بود.وی در زمان قتل با نامزد خود تلفنی صحبت می‌کرد که با شلیک گلوله‌ای کشته شد.

قاتل دختر ایرانی در تگزاس دستگیر شد


باقرزاده 30 ساله در رشته فناوری ژنتیک مولکولی در مرکز سرطان شناسی «آندرسون» مشغول به تحصیل بوده و از فعالان حقوق زنان به شمار می‌رفت.پلیس هویت متهم به قتل را «ماهوود آواد ایرسان» 56 ساله شناسایی کرده که به گفته پلیس با شلیک گلوله به سر گلاره او را به قتل رسانده است. پلیس برای دستگیری ضارب جایزه 200 هزار دلاری تعیین کرده بود.
یکی از همسایگان متهم در این ارتباط به پلیس گفته فردای روز حادثه قتل متوجه شده که این مرد شیء مشکوکی را ساعت 3 صبح در باغچه خانه‌اش پنهان کرده است.اطلاعات دیگر نشان می‌دهد «ایرسان» از مخالفان حقوق زنان بوده و چند بار نیز با گلاره بر سر این موضوع بحث کرده است.

+151
رأی دهید
-5

آزاده هبوط - ملبورن - استرالیا
الهی بمیرم . طفل معصوم
یکشنبه 4 خرداد 1393 - 11:51
shana - خ - ایران
این کثافت باید میومد تو ایران زندگی میکرد تا با دیدن قوانین ضد زن دلش خنک بشه
یکشنبه 4 خرداد 1393 - 14:24
farokhzad - کنت - انگلستان
احتمالا از تروریست‌های سپاه پاسداران هستند به فرمان سید علی‌ چلاق با کمک همین مزدورهای اینترنتی ساعتی‌ ۵ دلار
یکشنبه 4 خرداد 1393 - 14:28
kimiaa - تهران - ایران
خانم باقرزاده فعال جدی حقوق زنان بود و خیلی هم علیه حکومت ایران تبلیغ میکرد.بعید میدونم این اقا به انگیزه شخصی چنین کاری کرده باشه
یکشنبه 4 خرداد 1393 - 15:02
irani iran - آمریکا - آمریکا
قاتل یک مسلمان افراطی از کشور اردن هست و خانم باقر زده با دختر این مرد آشنایی داشته و او را تشویق به ازدواج با مرد مورد علاقه خود بدون اجازه پدر کرده بود. دختر این مرد با یک مرد آمریکایی هم سنّ و سال خود ازدواج کرده که این به مذاق پدر افراطیش خوش نیامده و خانم باقر زده را در این مورد مقصّر دانسته و به همین دلیل مرتکب قتل او گردیده است. لازم به یاد آوریست که این آقا قبل از این داماد نگون بخت را هم به قتل رسانده که البته مدارک و شواهد لازم در این مورد وجود ندارد اما داماد جوان همیشه به برادر دو قلوی خود میگفته که اگر من کشته شوم کار پدر همسرم است.
یکشنبه 4 خرداد 1393 - 15:36
sepherdad - سیدنی - استرالیا
ایرانی‌ ایران - آمریکا - آمریکا. دلیلشه مبارزه به خاطر زنان نبوده!! دخالت کردن در زندگی‌ دیگران و به فساد کشیدن دختر و زن مردم از عادت‌های زشت ما هست.
یکشنبه 4 خرداد 1393 - 19:18
Princesse - تهران - پرژن
sepherdad - سیدنی -ما دلیل واقعیش رو نمیدونیم بهتره قضاوت نکنیم . روحش شاد .
یکشنبه 4 خرداد 1393 - 23:59
azadi2011 - تورنتو - کانادا
بسیار آدم کش بیرحمی بوده که یک چنین دختر زیبایی را به زیر خاک فرستاده۰خدا همه ی فرزندانش را از او بگیردکه اینگونه جنایتی کرده۰
‌سه شنبه 6 خرداد 1393 - 00:07
لهراسپ - شیراز - ایران
sepherdad - سیدنی - استرالیا. برو خجالت بکش پشت سر کسی که نیست از خودش دفاع کنه ورور نکن
‌سه شنبه 6 خرداد 1393 - 11:09
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.