رواج "ازدواج سفید" در ایران؛ زندگی مشترک بر پایه تفاهم.

+109
رأی دهید
-25

araz 32 - تبیلیسی - گرجستان
خلق را تقلیدشان بر باد داد,,,,من نمیدونم چرا ما از آلمانی ها منظم بودنشون ,,کار کردن مفیدشون ,نحوه درست استفاده از تکنولوژی و ....رو یاد نمیگیریم ولی به سرعت این کار ها رو یاد میگیریم و انجام میدیم
‌پنجشنبه 18 ارديبهشت 1393 - 10:50
رزم جو - لوس انجلس - امریکا
منم با نظر این کارشناس موافقم ایران جای این جور کارا نیست و این جور روابط جواب نمیده.
‌پنجشنبه 18 ارديبهشت 1393 - 13:07
perser68 - آلمان - آلمان
پس جیب آخوندای مفتخور زیر شکم پرست پر پر نمیشه چه باید کرد!اینجوری که ملا ها از گشنگی ورمشون می خوابه!به هر حال خدا رو خوش نمییاد اینجوری،از ما گفتن;-)
‌پنجشنبه 18 ارديبهشت 1393 - 14:02
باور عمیق - قم - ایران
انشالله بزودی این پدیده هم از حالت مخفی خارج و بزودی همه گیر میشه . یه مدت دیگه هم اگر کسی انتقادی کنه ضد روشنفکری یا مزدور رژیم معرفی میشه. پله پله انشالله
‌پنجشنبه 18 ارديبهشت 1393 - 15:38
آزاده هبوط - ملبورن - استرالیا
جالبه
‌پنجشنبه 18 ارديبهشت 1393 - 16:04
تیتو تیتو - تهران - ایران
متاسفانه این حکومت همه چیزمان را به فساد کشانده . یک پسر هزار دختر را خراب میکند با وعده ازدواج و همزمان با چندین نفر رابطه دارد به همه هم قول ازدواج داده و در سطح بالاتر طرف را میتیغد و همچنین دخترهایی که بعد این روابط خود ذهنیتی انتقامی میگیرند و تعدد رابطه دارند و دنبال پسران پولدار میگردند تا ملکه باشند! و هیچ کار ی نکنند زهی خیال باطل و خیلی از این دخترها باز هم با این نگاه فریب میخورند کافی است به طرف بدروغ بگویی دکترم یا خانه ام فلان جاست براحتی طرف تسلیمت میشود غافل از اینکه خود فریب خورده است. در نوع پوشش و ارایش بعضا در خیابان و محل کار بگونه ای هستند که فقط در فیلم های پورن اروپایی یا محل های مخصوص اینکار میتوانی در اروپا و امریکا میتوانی ببینی. ای کاش حجاب اجباری در کشور نبود و مکانیسمی برای تخلیه مردم ایران در جای مناسب وجود داشت تا مملکت اینچنین در عطش و هرج و مرج فرهنگی نباشد.
‌پنجشنبه 18 ارديبهشت 1393 - 16:56
m.n.s - کرج - ایران
با صیغه فرقی ندارد . در هردو حالت عمل زنا انجام میشه . تنها صیغه این خوبی را دارد که نیروی انتظامی با اون کاغز فریب میخورد و آزار و ازیت نمیکند کسی را.
‌پنجشنبه 18 ارديبهشت 1393 - 18:19
روستایی ساده دل - تهران - ایران
من بدون اینکه بخواهم این نوع رابطه را درست و یا نادرست بدانم سوالم اینه: آیا زن و مرد در جوامعی مثل ما محکوم هستند که در طول عمرشان فقط با یک نفر باشند؟ اگر جواب منفی است نحوه آن را مشخص فرمایید.
‌پنجشنبه 18 ارديبهشت 1393 - 19:23
gaagol - دالاس - آمریکا
این عکس چیه گذاشتی
‌پنجشنبه 18 ارديبهشت 1393 - 20:47
بی غم - تهران - ایران
شاید نویسنده منظورش این بوده که هستن پسرهایی که بادوست دخترشون زیر یک سقف زندگی می کنن. موارد اینجوری توی تهران زیاد سراغ دارم ولی تا جایی که من می دونم چیزی به عنوان ازدواج اینجا دیگه مطرح نیست حالا چه از نوع سفید یا سیاهش چون خطبه عقدی جاری نمی شه.
‌پنجشنبه 18 ارديبهشت 1393 - 22:55
goosfand - نیویورک - آمریکا
هنوز که این پدیده مخفی‌ انجام میشه، میتونیم بهش گیر بدیم و از بدیهاش بگیم، اما فردا که دیگه به زور توی جامعه جای افتاد، اگه حرفی‌ از آسیبهاش بزنیم، صدها روشنفکر پیدا میشند که به ما برچسب مزدور آخوند و ... بزنند؛ این روشنفکرا که فقط بلدند برچسب بزنند الان کجاند که خوب و بد این پدیده رو به دور از پیروی کورکورانه از غرب تحلیل کنند و واسه مردم توضیح بدند؟
جمعه 19 ارديبهشت 1393 - 14:55
shayan96 - تهران - ایران
این خبرا که می شنوم سرم می خوام بکوبونم به دیوار این سایت چه با آب و تاپ و خوشحالی این خبر را منتشر کرده بخدا ای کاش ما جان سومی ها به جای رواج این عمل زشت علم و تکنولوژی ازشون یاد می گرفتیم تا این همه جوان بیکار تو خیابونا پرسه نمی زدند هر کاری اصولی داره
جمعه 19 ارديبهشت 1393 - 19:40
Hamid411 - لس آنجلس - آمریکا
واقعا بدور از تعصب، أین کار چه عیبی داره؟ اگر أین تقلید کورکورانه است، صیغه اسمش چیه؟ خود اون خطبه عقد اسمش چیه؟
شنبه 20 ارديبهشت 1393 - 08:33
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.