عربستان موشک های هسته ای خود را به نمایش گذاشت/پیام سعودی ها به ایران و آمریکا

دبکا در گزارشی تحت عنوان «رژه نظامی عربستان برای مقابله با توافق هسته ای ایران و آمریکا» نوشت: عربستان سعودی نخستین کشور در خاورمیانه است که آشکارا موشک های هسته ای DF3 خود را به نمایش گذاشت.

به گزارش سرویس بین الملل «انتخاب»،  این موشک های بالستیک که برد زیادی دارد 27 سال پیش از چین خریداری شده است.

DF3 دارای برد 2650 کیومتر است و مجهز به یک کلاهک هسته ای است.

این رژه نظامی که در آن مقامات ارشد نظامی و دفاعی به ریاست سلمان عبدالعزیر حاضر شده بودند پایانی بر مانورهای «شمشیر عبدالله» بود.

ژنرال شریف رئیس ستاد متشرک ارتش پاکستان نیز در میان حاضران دیده می شد. پادشاه بحرین و شیخ محمدبن زاید ولیعهد ابوظلی نیز در این رژه نظامی حضور داشتند.

دبکا در ادامه نوشت: عربستان با این اقدام، صریحا اعلام کرد که به سلاح هسته ای دست پیدا کرده و آماده ی استفاده از آن در جنگ با ایران است.

نمایش این موشک ها پیامی به واشنگتن داشت که ریاض همچنین به توافق دائم با ایران اعتراض دارد.

از سوی دیگر، حضور ژنرال پاکستانی در رژه نظامی اثبات کننده نقش فعال اسلام آباد به عنوان منبع زرادخانه هسته ای سعودی است.

+96
رأی دهید
-183

جنگنده - تهران - ایران
چی شده چرا آمریکای وحشی خفه خون گرفته. یعنی عربستان هسته ای داشته باشه ولی ایران نه !!!!!!!!!!!!!!!!!!! آمریکای وحشی روز به روز به زباله دانی تاریخ نزدیکتر میشوی.
‌چهارشنبه 10 ارديبهشت 1393 - 15:08
naslesookhteh - تهران - ایران
زمان اون خدابیامرز این عربها اسم ایران رو میشنیدن دشداشه شون رو خیس میکردن. حالا برای ایران خط و نشون میکشن. ز شیر شتر خوردن و سوسمار / عرب را بدانجا رسیدست کار / که تخت کیانی کند آرزو / تفو بر تو ای چرخ گردون تفو
‌چهارشنبه 10 ارديبهشت 1393 - 15:21
romano - تهران - ایران
خیلی خوب ملت بزرگ ایران رو تحقیر کردید 36 سال همه چیز را سوزاندید تا به بلاهت خود در اداره یک ملت بزرگ مانند ایران پی ببرید که به آنهم از بی شعوری و دگمی خود پی نبردید و در سال 2014 برای ملتی که بدون هیچ سرمایه و برنامه ریزی تیمهای والیبال بزرگترین و صنعتی ترین کشورهای جهان را شکست می‌دهد فرمول ممنوع کردن کاندوم و امت اسلامی مینویسید. حتی اینقدر بیشعورید که قدرت ذاتی این ملت را که عربها با خرید بمب اتم از آن ترس دارند و خواب راحت ندارند نمی‌بینید و درک نمیکنید. کشورهای دیگر ملتشان مانند یک بچه نونور و تنبل می‌ماند که با پول پدر رفاه و حفاظت می‌بینید ولی شما ملتی دارید که برایتان هنر، فیلم، ورزش و دانش در نقطه صفر و تحقیر می‌آفریند و شما باز هم از تحقیر آن لذت می‌برید آنرا خس و خاشاک و بزغاله و گشنه در صفهای یارانه می‌کنید. شرم بر بیشرفیتان حتی دیکتاتورها و بیشرفها و دزدان نیز برای خود قواعدی دارند که شما از همه آنها پستتر هستید.
‌چهارشنبه 10 ارديبهشت 1393 - 15:30
martinT - هایدلبرگ - آلمان
روی من با اون ایرانی‌های احمق هست که به مکّه و مدینه می‌رن(برای هر منظوری که می‌رن،عبادت هیچگاه مهم تر از حفاظت از سرزمین نیست) و دلارهای ایرانی‌ رو دو دستی‌ تقدیم به عربهای وحشی می‌کنن تا اونها با این پولها بمب اتم برای تهدید سرزمین مادری عزیزم ایران بخرند.
‌چهارشنبه 10 ارديبهشت 1393 - 15:37
hamed-irooni - سیستان - ایران
حالا آمریکا جرات داره به عربستان بگه بالای چشمت ابروست، تحریم پیش کش
‌چهارشنبه 10 ارديبهشت 1393 - 16:01
فضول میرزا - استكهلم - سوئد
اگر موشک ها چینی هستند و 27 سال پیش از چین خریده شده اند به احتمال زیاد مواد داخلشون پوسیده و غیر قابل استفاده هستند!
‌چهارشنبه 10 ارديبهشت 1393 - 16:03
ارسطو عامل‬‎ - لندن - انگلیس
حالا طرز استفاده ازش رو هم بلدند این عربها؟؟؟؟ یا باید از برادران سرباز چینی استفاده کنند؟؟؟ این خبر بیشتر برای گوسفندان عازم حج است.
‌چهارشنبه 10 ارديبهشت 1393 - 16:07
بشنو از نی‌ - لوگانو - سویس
ای جان، ای جان این است اسلام ناب محمدی. ‌ای خاک عالم بر سرتون اگر هنوز فکر می‌کنید که اسلام و انقلاب اسلامی راه نجات تان هست. در تاریخ ایران هیچ نژادی از عرب‌ها و هیچ دینی به جز اسلام ایرانیها را انقدر نکشتند. حال بروید در خیابان‌ها سر فرزنداتتان را با قمه پاره کنید. بروید انقدر زنجیر بزنید تا از پوست پشت تان خون بزمین بریزد. چه قدر لازم هست تا این ملت بفهمد. دست سران اعراب درد نکند، بهترین زندگی‌ را برای ملت ‌شان آماده کردند ، بهترین دارو‌ها بهترین بیمارستان‌ها بهترین ماشینها بهترین هتل‌ها فروشگاه‌های دنیا در اختیار همین اعراب هست. و ما ایرانیها فکر فلسطین و نوار غزه را می‌کنیم.‌ای که خاک عالم بر سرما.
‌چهارشنبه 10 ارديبهشت 1393 - 15:50
yas abi - ببرسل - لز
هیچ خطری ایران را تهدید نمیکند. اگر راست باشد، بیش از همه رژیم صهیونیستی باید بترسد. ضمنا اگر او اجازه دارد داشته باشد چرا دیگران نباید داشته باشند؟ این موضوع جدی است و حالا شرایط فرق خواهد کرد. باید یک چیز را دانست و اون اینکه این سلاح‌ها ساخت جای دیگر است و به هر کسی‌ میتواند داده شود و بدون اجازه آمریکا نبوده. شاید هم همه داستان سازی است.
‌چهارشنبه 10 ارديبهشت 1393 - 16:28
آرمان شهر من - استهبان - ایران
متاسفانه پاکستان تروریست با دستیابی به سلاح هسته ای تونسته کشورهای تروریست پروری چون عربستان رو هم به این سلاح مخوف مسلح کنه! ولی کشورهای غربی همچنان سر در لاک خود فرو کرده و فقط به دنبال منافع مالی و اقتصادی خود هستند و این کشورهای بس خطرناک برای بشریت را به حال خود رها کرده اند.
‌چهارشنبه 10 ارديبهشت 1393 - 16:38
new idea - لندن - انگلستان
اینا دیگه چی‌ میگن این وسط.؟عرب سوسمار خورا..چطور هسته ای‌ واسه ما بده،ولی‌ واسه عرب‌ها که خون تو جنگ به مغزشون نمیرسه و هر کاری می‌تونن بکنن،آزاده؟
‌چهارشنبه 10 ارديبهشت 1393 - 16:42
batistuta - تهران - ایران
این هم از سعودی های متحد و دوست استراتژیک آمریکای جنایتکار.روسیه خوب این آشغالهای تروریست را شناخت.درود بیکران بر ولادیمیر پوتین و سرگی آکسیونوف(رئیس جمهور ولایتمدار شبه جزیره کریمه) که به صورت پیاپی و روزانه به اردوگاه غرب وحشی سیلی می زنند.به امید جدایی دیگر بخشهای شرقی اوکراین و الحاق آن به خاک پاک روسیه و حقیر شدن بیش از پیش استعمارگران غربی.
‌چهارشنبه 10 ارديبهشت 1393 - 16:51
sarbaz007 - المان - المان
بازم برو سالی‌ ۶ میلیارد بریز توی جیبشون !!!!!!!
‌چهارشنبه 10 ارديبهشت 1393 - 17:06
tony_3344 - بوخارست - رومانیا
منفی زدم چونکه دولت عربستان هیچ زمانی جرات نداشته و نخواهد داشت به اهند ایران حمله کند در ضمن مانور‌هایی‌ که انجام میدهند با همکاری ( متخصصان خارجی انجام می‌گیرد ) تمام کشورها ی اعراب خلیج فارس همینگونه مثل عربستان از متخصصان خارجی استفاده میکنند
‌چهارشنبه 10 ارديبهشت 1393 - 17:06
wato wato - شیراز - ایران
اینا که چیری نیست در برابر جنتی یه ورد بخونه اینا همش غیب میشه تازه اینا چیزای عربان بریدن گذاشتن اونجا یه کم که از هیجان افتاد خودش کوچیک میشه میره.
‌چهارشنبه 10 ارديبهشت 1393 - 17:16
Pahbod - اسکیلستونا - سوئد
فگر نمیکنم این خبر معتبر باشه اینها موشکهای چینی DF3 ساخته شده حدود نیم قرن پیش هستن که قابلیت نصب کلاهک هسته ای دارند اما این ربطی به این نداره که عربستان کلاهک هسته ای هم داشته باشه. خیلی موشکها هستن که میشه روشون کلاهک هسته ای نصب کرد اما داشتن کلاهک هسته ای بحثش جداست.فکر میکنم موشک شهاب ایران هم این قابلیت رو داره.
‌چهارشنبه 10 ارديبهشت 1393 - 17:29
Behdin - آمستردام - هلند
حالا به این قرار گاه خاتم انبیا، سپاه قدس و دیگران بگو برای اسرائیل خط و نشان بکشید. دشمن ایران عرب‌ها بودند، هستند و خواهند بود. چین برای یک چاه نفت شما را علاف کرده، اما ۲۷ سال پیش موشک تحویل این‌ها داده. راست یا دروغ هم از این پاکستان تروریست پرور هسته خرما گرفتند، حالا برای ما شاخ و شانه میکشند.‌ای ارتش شاهنشاهی، که فقط آسمت لرزه بر دشمنان ایران زمین می‌انداخت، کجایی
‌چهارشنبه 10 ارديبهشت 1393 - 17:53
bineshaan - لندن - انگلیس
این خبر غیر واقعی و دستکاری شده. DF3 قابلیت حمل کلاهک هستهای داره. کدوم منبع نوشته عربستان به سلاح اتمی دست پیدا کرده؟. این موشکها با اجازه آمریکا و تایید سازمان سیاه توسط چین ساخته و در سال ۲۰۰۷ به عربستان داده شده.
‌چهارشنبه 10 ارديبهشت 1393 - 16:49
آرمان شهر من - استهبان - ایران
متاسفانه پاکستان تروریست با دستیابی به سلاح هسته ای تونسته کشورهای تروریست پروری چون عربستان رو هم به این سلاح مخوف مسلح کنه! ولی کشورهای غربی همچنان سر در لاک خود فرو کرده و فقط به دنبال منافع مالی و اقتصادی خود هستند و این کشورهای بس خطرناک برای بشریت را به حال خود رها کرده اند.
‌چهارشنبه 10 ارديبهشت 1393 - 16:38
اسب آتش - سیدنی - استرالیا
بقول احمدی نژاد: همتون تو صفید.فقط با این نمایش ها نوبت خودشونو جلو میاندازن.تو آکادمی آموزشی افسران پنتاگون نقشه آینده عربستان به سه قسمت(کشور) تقسیم شده: منطقه خود مختار نفت خیز شرق/ الظفران-منطقه مرکزی حجاز سعودی به مرکزیت ریاض-منطقه مذهبی خود مختار غرب به مرکزیت جده شامل مکه ومدینه. حالا صد تا بمب اتم داشته باشید مگه ایران قصد حمله داره؟ مگه این بمبها شوروی رو از تجزیه نجات داد؟ در واقع بدون نفت- وهابیت بدون شلیک حتا یک گلوله به عمر کثیفش پایان داده میشه چون تاریخ مصرفش تموم شده.استارت این کار کم شدن وابستگی آمریکا به نفت وارداتی عربستانه که زده شده.این بمبها هم به کشور جدیدالتاسیس کردستان (اسرائیل دوم)منتقل میشن.
‌چهارشنبه 10 ارديبهشت 1393 - 18:19
همسایه دکتر شریعتی - ایران - ایران
خدایا شر اسلام ومسلمین را از سر همه مردم جهان کم کن امین
‌چهارشنبه 10 ارديبهشت 1393 - 18:31
hosseinir - لندن - انگلستان
با پول ایرانیها آ دم شدن یه زمانی‌ شکمشن را با ملخ سیر میکردند !!!!!!!حالا اون ایرانیهای که پولاشون مبرند اینجا خرج میکنند تحویل بکیرند !!!!
‌چهارشنبه 10 ارديبهشت 1393 - 19:03
alborzi - کرج - ایران
احتمالا دیدن 2 هفته به توافق مونده کرم ریختنشون شروع شد.
‌چهارشنبه 10 ارديبهشت 1393 - 19:20
Afshin8 - لوس انجلس - امریکا
با این وجود داشتن موشک‌های بالستیک برای ایران یک ضرورت است.
‌چهارشنبه 10 ارديبهشت 1393 - 19:41
انگوری انگوری - لندن - انگلیس
با حلوا حلوا دهان شیرین نمی‌شه ، حالا هی‌ بشینید بگید این بد اون خوب بابا مملکت به .. رفت می‌فهمید یأ ۳۴ سال دیگه باید فشار بدن تا حالیتون شه ! چشماتون رو باز کنید ، عرب داره بهتون حکومت می‌کنه ! لاریجانی‌ها عراقی‌ ، رهبر سیّد= عرب زاده، رئیس جمهور نخودی !!!!!
‌چهارشنبه 10 ارديبهشت 1393 - 19:11
Freedom-is-not-free doom - ملبرن - استرالیا
به نظرم غیر ممکن میاد که به فناورى این کار دست پیدا کرده باشن! تعداد خاصى رو تهیه کردن فقط! یه جور خرید فست فودى!
‌چهارشنبه 10 ارديبهشت 1393 - 19:20
sharafYabi - بیمبه - انگولا
پس ۲۷ سال است که اینها هسته‌ای هستند و ما فقط میوه ‌اش را میخوردیم، و . !
‌چهارشنبه 10 ارديبهشت 1393 - 19:52
کبالت3 - کرج - ایران
حاجی پول میدی و به کی سنگ میندازی ؟حجکم مقبول و سعیکم مشکور کبلائی.
‌چهارشنبه 10 ارديبهشت 1393 - 20:19
biparva-jan - تهران - ایران
یعنی عربستان سلاح هسته ای داره؟
‌چهارشنبه 10 ارديبهشت 1393 - 20:20
بی غم - تهران - ایران
عربستان و بقیه کشورهای عربی حوزه خلیج اگه عرضه جنگیدن داشتن که توی جنگ خلیج فارس در مقابل صدام دست به دامان امریکا نمی شدن. مثلا میخواد با این موشک ها کی رو بترسونه!!!
‌چهارشنبه 10 ارديبهشت 1393 - 20:46
ali.reza.london - لندن - انگلستان
ما مردمهای ایران قدرت بزرگتر از بمب اتم از هفت هزار سال پیش داشتیم و عقل ایرانی و تمدن و فرهنگ ایرانی هست که بمب اتم پشه بیشتر نیست در مقابل اتحاد ملت ایران تو هر دوره که باشه ما با عقل کار می کنیم نه تعصب
‌چهارشنبه 10 ارديبهشت 1393 - 20:56
samavat - شیراز - ایران
بعید میدونم موشک بعد از 27 سال سالم بمونه.مخصوصا موتورش.ایشالله توی همون سکوی پرتابش موتورش گیر میکنه میره تو بغل پادشاه نامردشون.
‌چهارشنبه 10 ارديبهشت 1393 - 21:06
pasargad2 - شیراز - ایران
خلایق هر چه لایق. عربهای موش خور هم شما رو ادم حساب نمیکنن. احمقای بی شعور که با کثافت کاریاتون این ملت بزرگ رو تو دنیا تحقیر کردید کثافتای اشغال. شما خیلی ادمای کوچکی هستید و واسه همینه که ادمای کوچک و استخدام میکنید.
‌چهارشنبه 10 ارديبهشت 1393 - 21:52
سلطنت طلب - ابوظبی - امارات متحده عربی
داشتن بمب هسته ای مشکلی رو حل نمیکنه. عربستان اکر این بمب رو داشته باشه هیج وقت بر علیه ایران استفاده نمیکنه و همینطور ایران هیج وقت در صورت داشتن بمب از اون بر علیه عربستان استفاده نمیکنه اون جیزی که یکبارجکی جهان اسلام رو تهدید میکنه خطر روافض و شبه افکنی اونهاست. اما در مورد بمب قطعاً کشورهای مسلمان باید قدرت و توان نظامیشان را بر علیه غرب و امریکا و اسراییل افزایش بدن جون این جنک قطعاً رخ خواهد داد جنک خیر و شر و این بیش بینیها قبلاً توسط بیامبر مکرم اسلام شده و ایرانیان جزوی از نیروهای هستند که با همکاری برادران مسلمانشان در فتح غرب مشارکت میکنند
‌چهارشنبه 10 ارديبهشت 1393 - 21:55
ordak - بن - المان
batistuta - تهران - ایران رئیس جمهور ولایتمدار شبه جزیره کریمه!!!!???ظاهرا داروهات و باز قاطی کردی و خوردی،کریمه ولایتمدار پوتین؟؟بهتر نیست بری پابوس امام رضا شاید اونجا شفا بگیری.
‌چهارشنبه 10 ارديبهشت 1393 - 23:46
dark night - تهران - ایران
اجناس چینی‌ بنجله و به درد نخور،حالا اون مردمی که حج ثبت نام می‌کنن با پول خودشون ، مردم ما رو به خطر انداختن.
‌چهارشنبه 10 ارديبهشت 1393 - 23:48
azadi2011 - تورنتو - کانادا
شاید ما باید به دوست دیرین خود که همان اسراییل است فکر کنیم واینقدر زبان عربی را وارد زبان پارسی نکنیم و به جای سفر به حج برویم کشور های دیگر۰ اسلام منهای ایران یعنی یک برکه ی آب که زود می گندد۰
‌چهارشنبه 10 ارديبهشت 1393 - 23:55
kawir - فرانکفورت - آلمان
حالا باز بگین ما چند هزار سال تمدن داشتیم،مردم عربستان ۸۰ درصدشون هنوز دم و ابشش دارن،هنوز دگردیسی پیدا نکردن،ولی اینقدر هارت و هورت مثل ملت ایران نداشتند و نکردند،ولی قدرت اتمی شدن،مطئن باشیم که فردا پس فردا افغانستان و بورکینافاسو هم قدرت اتمی میشه ولی ما هنوز کورش داریوش تمدن چند هزار ساله هذیان میگم و ابگرمکن شلیک میکنم و میگیم قدرت اول منطقه هستیم،اهریمن نژاد باباش و تو تلوزیون نشون میده و میگه فرستادیمش فضا و سالم برگشت،ملت هم یا نماز جمعه میرن یا تماشای اعدام
‌چهارشنبه 10 ارديبهشت 1393 - 23:56
شیعه ولایتمدار - مونیخ - آلمان
عددی نیستند. شترسوارن رو چه به تکنیک
‌پنجشنبه 11 ارديبهشت 1393 - 00:59
batistuta - تهران - ایران
ordak،تو فرق بین شوخی و جدی رو نمی فهمی؟
‌پنجشنبه 11 ارديبهشت 1393 - 01:05
zooom - تهران - ایران
ن عرب نه عرب نمیتواند با ایران حمله کند جون ایرنیها پبچیده هستند از کحا معلوم که ما هم سلاح هستهای نداسته باشیم
‌پنجشنبه 11 ارديبهشت 1393 - 01:47
sepherdad - سیدنی - استرالیا
romano - تهران - ایران. متاسفانه اینها به قضیه اینجوری نگاه نمیکنند، فکر می‌کنن دوران قاجار هست و باید حسابی‌ از ملت سواری‌ بگیرن، نمیدونن که دشمن اصلیشون همین پاکستان عزیز هست
‌پنجشنبه 11 ارديبهشت 1393 - 02:30
sepherdad - سیدنی - استرالیا
تنی_۳۳۴۴ - بوخارست - رومانیا. اگه حمله کرد بیایم در خونه شما دیگه?!!
‌پنجشنبه 11 ارديبهشت 1393 - 02:34
Geelongcat - سیدنی - استرالیا
من مقالهٔ دبکا را خوندم. همچنین مقاله‌ مشابهی از تلگراف انگلیس را خواندم. هیچ کدام نگفته که عربستان کلاهک هسته‌ای داره. این موشک‌ها قادر هستند کلاهک هسته‌ای حمل کنند - همین.
‌پنجشنبه 11 ارديبهشت 1393 - 05:22
تیردادسورنا - ایران - ایران
batistuta - تهران - ایران بازم نشستی پای منقل؟!
‌پنجشنبه 11 ارديبهشت 1393 - 05:44
تیردادسورنا - ایران - ایران
سلطنت طلب - ابوظبی - امارات متحده عربی چرا هر مسلمونی علاقه به فتح کردن داره ..فتح غرب!؟ دوست عزیز من روزی هزار بار خدا رو شکر میکنم که این غرب مسلمون نیست..که اگر میبود الان اینترنتی نبود!
‌پنجشنبه 11 ارديبهشت 1393 - 06:02
akhoond shepeshoo - ورونا - ایتالیا
هسته های اینها را قبلا در اوردن که یکوقت موقع خوردن تو گلوی شیخها گیر نکنه
‌پنجشنبه 11 ارديبهشت 1393 - 10:09
سلطنت طلب - ابوظبی - امارات متحده عربی
تیردادسورنا - ایران - ایران از حرفات تعجب میکنم ممکنه بکی غرب در خاورمیانه جی میخواد ؟؟جرا باید برای بربا کردن کشوری به نام اسراییل این همه جنک رخ بده؟؟الان در دنیا سیطره طلبی و حکومت از ان کیه ؟کدام یک از کشورها الان دیکران رو به بردکی کرفتن؟؟مکه همین غرب و علی الخصوص امریکا نیست؟مکه امریکا مردم کشور ما رو کرسنکی فقر و تحریم نمیده ؟؟اما این تسلط روزی به بایان میرسه و طبق وعده خداوند (بندکان صالح خویش را خلیفه بر روی زمین میکنیم )یقین داشته باش افول غرب و تسلط موحدان بر دنیا قطعیست اما قبل از اون باید باک و ناباک از میان مسلمانان جدا شوند و به توحید یکبارجه برسند به عنوان مثال روافض یا تغیر عقیده میدن و به اکثریت مطلق مسلمانان میبیوندند یا نابود میشوند
‌پنجشنبه 11 ارديبهشت 1393 - 13:02
آرمان شهر من - استهبان - ایران
سلطنت طلب - ابوظبی - امارات متحده عربی! ایرانیان هیچگاه با اعراب احساس برادری نداشته و نخواهند داشت! بزرگترین مشکل ما در طول تاریخ همسایگی با تازیان بوده است.
‌پنجشنبه 11 ارديبهشت 1393 - 16:37
آرمان شهر من - استهبان - ایران
سلطنت طلب - ابوظبی - امارات متحده عربی! ایرانیان هیچگاه با اعراب احساس برادری نداشته و نخواهند داشت! بزرگترین مشکل ما در طول تاریخ همسایگی با تازیان بوده است.
‌پنجشنبه 11 ارديبهشت 1393 - 16:37
بهرام2012 - تهران - ایران
1از9= سلطنت طلب - ابوظبی - امارات متحده عربی) آقای شیخک طلب مامور امارات متحده عربی و ساکن در ابوظبی اگر میگوئی عربستان از بمب هسته ای علیه ایران استفاده نمیکند منظورت واقعاً چیست؟؟ میخواهی بگوئی از آن علیه اسرائیل که سالهای سال است به امر آمریکا با آن بهترین و نزدیکترین روابط را بخصوص علیه ایران اشغال شده توسط جمهوری اسلامی ضدایران دارد استفاده خواهد کرد؟؟ یا علیه آمریکا که از بدو پیدایش حجازنشینان دشداشه پوش و نگهبان مکه و مدینه ولی درحقیقت غارتگر سرمایه های ملی عربستانی ها و شبگرد میخانه ها و قمارخانه های لندن و نیویورک و پاریس استفاده خواهد کرد؟؟ کمی پائین تر نیز مدعی هستی ایران هم اگر بمب هسته ای داشته باشد از آن علیه عربستان استفاده نخواهد نمود!!!!
‌پنجشنبه 11 ارديبهشت 1393 - 17:39
بهرام2012 - تهران - ایران
2از9= آیا واقعاً تجزیه و تحلیل دستگاه های اطلاعاتی اماراتی ها همینقدر ناپخته و احمقانه است؟؟ به یقین همین هم هست وگرنه از کسی مثل شما جهت گسترش عقاید خرافی و مزخرفاتی که درباره دین میگوئی اصلاً استفاده نمیبردند. بعنوان یک ایرانی که هست و نیست او توسط قداره بندان اشغالگر میهنم یعنی نظام ضدایران جمهوری اسلامی مورد تعرض و نابودی قرار گرفته اما برغم آن تا آخرین نفس همانند هزاران و میلیونها ایرانی میهنپرست دیگر تا نابودی کامل نظام دینی جمهوری اسلامی علیه آن مبارزه خواهم کرد و بویژه برای شیرفهم شدن و توضیح دادن شما به اربابتان، میگویم اگر عربستان تحت هر شرایط دسترسی به تسلیحان هسته ای پیدا کند بدون تردید از آن علیه ایران و نه علیه جمهوری اسلامی (با تاکید تکرار میکنم
‌پنجشنبه 11 ارديبهشت 1393 - 17:39
بهرام2012 - تهران - ایران
3از9= علیه ایران و نه جمهوری اسلامی) استفاده خواهد نمود زیرا هدف عربستان و شیخک های سلطان نمای آن البته با موافقت آمریکای مدعی دموکراسی و حقوق بشر همانا آن گسترش خرافه پرستی وهابیگری و سلفی گری در منطقه است که ماحصل آن را فعلا در شکل جریانات جنایتکاران فعال در سوریه هم از نوع علوی و شیعه اثنی عشری و غیره و هم از نوع سنی آدمخوار و غیره مشاهده میکنیم و در سایر نقاط هم سوابق طالبان آدمخوار و القاعده و رهبر معدومشان اسامه بن لادن که بعد از سالها نوکری آمریکا بدست همان ارباب هم معدوم شد بر همگان محرز و مشخص است. برای درک بهتر ماوقع لازم دیدم اشاره داشته باشم آنچه اکثریت قریب به اتفاق ایرانیان میخواهند احیاء و برقراری نظام شاهنشاهی ایران و
‌پنجشنبه 11 ارديبهشت 1393 - 17:39
بهرام2012 - تهران - ایران
4از9= برگماردن یک شاهنشاه لایق و فداکار و مبارز در راس امور بمنظور ایجاد توازن و عدالت اجتماعی و سیاسی و غیره بین اقوام مختلف ایرانی و اجرای صحیح قوانین ایرانزمین توسط دولتهای مسئول و پاسخگو میباشد ، یعنی نظام اداری و کشوری ، از نوعی که از هزاران سال قبل تا به امروز و در حقیقت هزاران سال قبل از پیدایش دشداشه پوشان قهرمان دیسکوها و کازینوهای امروزین در غرب، موجبات بقای پرافتخار ایرانزمین را فراهم آورده و قوانین و آداب و رسوم آن نیز بگونه ای بوده که هم اینک لوح پرافتخار آزادی دین و آزادی بیان و آزادی عقیده شاهنشاه کورش کبیر در سالن سازمان ملل متحد میدرخشد و نمایانگر آزادگی اندیشه ایرانیان میباشد. بنابراین ما ایرانیان نیازی به رافضی و سلفی و وهابی و القاعده و الطالبان و
‌پنجشنبه 11 ارديبهشت 1393 - 17:40
بهرام2012 - تهران - ایران
5از9= الکوفت و الزهرمارهای جنایتکاری که هی تکرار میکنی نداریم زیرا در آئین و آداب و در سرزمین ما هرکسی مسلمان از نوع شیعه یا سنی آن است برای خودش و باورهای خودش هست و نمیتواند امتیازی خاص را بخاطر باورهای دینی تصاحب نماید هرکسی هم سایر ادیان را دارد شامل همین قاعده میباشد. یادت نرود در توضیحات قبلی برایت نمونه هم از بزرگان تاثیرگذار که هریک در مسندهای حساس نظام شاهنشاهی ایران پیش از فاجعه آمریکائی آخوندی بهمن1357 نیز نشسته بودند برایت ارائه کرده و برخی را که ایرانی مسیحی، ایرانی بهائی ، ایرانی سنی ، ایرانی شیعه و غیره بودند را نیز بنام برایت نوشته بودم. میخواهم جنابعالی و اربابان جنابعالی شیرفهم شوید که داستان وهابیت و القاعده و طالبانیسم و
‌پنجشنبه 11 ارديبهشت 1393 - 17:40
بهرام2012 - تهران - ایران
6از9= رافضی و این و آن اصلاً ربطی به ما ایرانیان ندارد که شما اینهمه تلاش برای تثیبت آن کلمات نامانوس در اذهان ما مینمائی..... برای من ایرانی اگر مجبورم کنند یکی یعنی یا سرزمینم ایرانزمین ویا دین پدر و اجدادم اسلام شیعه اثنی عشری را انتخاب نمایم تردید نداشته باش انتخاب من سرزمینم ایرانزمین میباشد یعنی همان انتخابی که آبا و اجدادم هم کردند و برای بیرون ریختن تازیان غارتگر و قداره بند و آدمخوار از ایران جان های بسیاری هم فدا نمودند.....امروز هم اگر میبینی ایرانیان در داخل و در خارج از میهنشان علیه رژیم قداره بندان تازی پرست مبارزه میکنند نه بخاطر وجود منحوسشان است بلکه به یقین بخاطر اندیشه ایران بر باد ده آنان و تلاش مذبوحانه آنان بمنظور ابقای نظام ضدایران جمهوری اسلامی شیعه
‌پنجشنبه 11 ارديبهشت 1393 - 17:40
بهرام2012 - تهران - ایران
7از9= که به تعبیر ما ایرانیان کمترین فرقی با نظام پادشاهی سنی عربستان سعودی یا جمهوری یهودیان اسرائیل ویا اسقف نشین واتیکان مسیحیان (البته در ابعاد کمتر) ندارد، ویا نظام شیخک نشینان حاشیه جنوبی خلیج همیشه فارس(البته در ابعاد به مراتب خیلی خیلی کمتر زیرا سوابق قابل مقایسه و مطالعه ندارند) میباشد. ما ایرانمان را یعنی میهنمان یعنی دینمان یعنی ناموسمان یعنی همه هست و نیستمان را همانگونه که هزاران سال ساخته و نگهبانش بودیم ولی متاسفانه با یک فریب شوم که در بهمن1357 از غرب و بخصوص از آمریکا خوردیم آن را به مشتی ملا و مکلای رجاله بی وطن فروختیم، میخواهیم یعنی ایرانی آباد و آزاد که در آن ایرانیان از هر قوم و با هر مسلک و از هر عقیده و مرام که به سایرین زیان و ضرر نرساند
‌پنجشنبه 11 ارديبهشت 1393 - 17:40
بهرام2012 - تهران - ایران
8از9= با سربلندی در آن زندگی کنند و بخش جدائی ناپذیر جامعه جهانی هم باشد. بنابراین امیدوارم بعداز مشورت با اربابانت دیگر این داستان رافضی و اسلام واقعی و غیره را برای ما و در رسانه ما تکرار نکنی و یقین داشته باشی اسلام دو بخش عمده دارد یکی سنی و دیگری شیعه که لابد بهتر از من میدانی که هریک نیز شعب و شاخه های متعددی دارند اما در نهایت آنچه ما در ایران امروزی تجربه میکنیم دقیقاً و نه حتی یک اپسیلون کمتر بلکه بطور صد در صد دقیق مطابق احکام دین اسلام و مطابق مذهب تشیع اجرائی میشود و آنچه در عربستان میبینیم نیز دقیقا و نه حتی یک اپسیلون کمتر بلکه بطور صد در صد دقیق مطابق اجکام دین اسلام و مطابق مذهب تسنن اجرائی میشود. حال تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل و بگو کدامیک را میخواهی؟؟؟
‌پنجشنبه 11 ارديبهشت 1393 - 17:41
بهرام2012 - تهران - ایران
9از9= من ایرانی با قطعیت میگویم هیچکدام. من ایرانم را میخواهم ، من آداب و سنن پرافتخار ایرانیم و آزادگی خاص ایرانیان را میخواهم و میدانم میهن من هزاران سال قبل از حتی بوجود آمدن این شیخک نشین های سنگر گرفته پشت بیضه های آمریکا و انگلیس بوجود بیایند از ده ها تراژدی خطرناکتر و سخت تر از جمهوری اسلامی ضدایران عبور کرده و همیشه هم سرفراز بیرون آمده و نظام همیشه جاویدان شاهنشاهی خود را مستحکمتر و راسختر از قبل دوام بخشیده و همین نیز بزودی دوباره تکرار خواهد شد. تاریخ همین تکرر تکرارهاست. شیخک نشین ها که تاریخی ندارند آیا بهتر نیست اقلا زحمتی تقبل کرده و کمی تاریخ ایرانزمین را مطالعه کنید؟؟
‌پنجشنبه 11 ارديبهشت 1393 - 17:41
kuhestan - میلان - ایتالیا
سوسمار؟
‌پنجشنبه 11 ارديبهشت 1393 - 20:34
تیردادسورنا - ایران - ایران
سلطنت طلب - ابوظبی - امارات متحده عربی هر کشوری منافع خودشو دنبال میکنه اما چیزی که هست در بیشتر موارد منافع کشور ما با منافع آمریکا در یک راستا بوده اگه آمریکا نبود امروز همان عربستان شما از طریق جمهوری دمکراتیک خلق یمن جنوبی به اشغال شوروی در میامد..اگر آمریکا نبود افغانستان حکومت کمونیستی داشت..اگر آمریکا نبود آذربایجان و در مرحله بعد ایران جزیی از شوروی میشدو....
‌پنجشنبه 11 ارديبهشت 1393 - 19:28
تیردادسورنا - ایران - ایران
ادامه..فراموش نکنید که اگر روافض هم نباشند مسلمان سنی سر مسلمان سنی را میبرد همانطور که در پاکستان و افغانستان و نیجریه و سودان وووو طالبان و اسلامگرایان رگ گردن بیرون زده به مسلمانان هموطن و سنی مذهب خودشان رحم نمیکنند..خلاصه دین زدگی از هر نوعش بد دردیه! و تازه همه هم میگن تنها اسلام اونها واقعایی و بقیه کشکند!
‌پنجشنبه 11 ارديبهشت 1393 - 19:35
سلطنت طلب - ابوظبی - امارات متحده عربی
بهرام2012 - تهران - ایران اقا واقعاً طولانی مینویسی کم ولی کامل بنویس. اقای عزیز وطن برست محترم اولاً اخوندا اصلا عرب نیستن و عقایدشون هم عقاید و اسلام اعراب نیست اینها دینشون رو از قزلباشها کرفتن بنده هم هیج نسبتی با اعراب ندارم و اکر در این کشور هستم دلیلی نداره من رو متهم به خیانت کنید اقا من قبلاً هم بهت کفتم تنها اشتراکات من با اعراب اعتقاد مذهبیست و اکر بحث ملی در میان باشه خدای تورا و خدای خودم را قسم میدهم سینه ام رو اماده فدا شدن برای میهنم میکنم کاری که در جنک انجام دادم بنده یک جانباز هستم لطفاً زود قضاوت نکنید فقط هدف من اینه به همه بکم اخوندا دینی رو که تبلیغ میکنند اسلام نیست و اهداف شومی رو در سر دارند
‌پنجشنبه 11 ارديبهشت 1393 - 21:24
سلطنت طلب - ابوظبی - امارات متحده عربی
بهرام2012 - تهران - ایران شما تشریف بیارید اینجا و تن فروشی نوامیس ما رو ببینید دلتون خون میشه بنده با خرج خودم و برای رضای خدا تمام سعیم رو کردم تا انجا که در توان دارم به این دختران باک کمک کنم و تعدادی انکشت شمار رو هم اندازه توان مالی خودم تحت حمایت کرفتم و خرج برخی رو در ایران با کمال افتخار برعهده کرفتم و به این کارم افتخار میکنم. حقیقت اینه که این مزدوران قزلباش به نام اسلام به این ملت و کشور خیانت میکنند و جون اکثریت مردم اعتقادات ویزه به مذهب دارند به همین راحتی از اخوند دست نمیکشن اولین هدف من و تو باید این باشه مردم دین روافض رو ترک کنند تا از فانه اخوند در امان باشن حالا هر دینی که میخوان داشته باشن بعد از اون به تشکیل دولتی ملی با انسجام ملی و همه اقوام و مذاهب مختلف اقدام کنیم
‌پنجشنبه 11 ارديبهشت 1393 - 21:29
سلطنت طلب - ابوظبی - امارات متحده عربی
بهرام2012 - تهران - ایران در بایان حرفهام در مورد شما میهن برست عزیز بکم قضاوت زود هنکام نکنید من فقط فرصت کافی ندارم به خاطر مشغله کاریم اما بنده از سلطنت رضا شاه دوم حمایت میکنم و برای من تفاوتی نداره سران کشور جه دین و مذهبی داشته باشند مهم وطن دوستی و خدمتشان هست اما در مورد رافضی خطاب کردن من تنها رافضی کسانی هستند که عقاید و اندیشه قزلباشان و صفویان رو در کشور به نام اسلام ترویج میکنند و جون اکثریت ملت ما بایبند به مذهب هستند و اخوندان رو رهبر معنوی و مذهبیشون میدونن حالا حالاها از اخوندا دست نمیکشند به خاطر تقدسی که برای اخوندان قایل هستند بس اولین کار برجیدن این اخوندان از حکومت میباشد و برای این کار باید مردمان ما بفهمند اینها هیج باور اسلامی و مذهبی ندارند و تمام این دسیسه ها برای بردکی ملت شریف ایران هست بس رافضی اخوندان هستند نه ملت ایران. خواهش میکنم این نکته رو فراموش نکنید
‌پنجشنبه 11 ارديبهشت 1393 - 21:55
SABZ 52 - بخارست - رومانی
اگه جنگ بشه اولین موشک رو می‌زنیم تو مکّه. .
‌پنجشنبه 11 ارديبهشت 1393 - 23:03
بهرام2012 - تهران - ایران
1از9= سلطنت طلب - ابوظبی - امارات متحده عربی ) تصور دارم بقدر کافی درباره آنچه تبلیغ میکنی نوشته ام هرچند مفرمائی کم بنویس و پر بنویس ولی گوئیا با همه توضیح و تشریحات بالا هنوز اصل منظور را نگرفته ای شاید هم قصد گرفتن نداری منتها من هرگز نسبت به شما یا سایرین هرکه هستند بی ادبی نکرده و نمیکنم زیرا بدور از آداب ایرانیان است. من هرگز شما را خائن خطاب نکرده ام و نخواهم کرد زیرا درحال حاضر شما را ایرانی نمیدانم تا خادم و خائن بناممتان و همزمان بقول خودتان شما رافضی هم خطاب نکرده ام زیرا میدانم خلاف آن هستید و عمل میکنید بنابراین هنوز هیچی نشده بقول ما ایرانی ها تا چوب را برداری گربه دزده فرار میکنه......شما نیز نقش مظلوم بازی نکنید هم من میدانم چه مینویسم و هم سایر هم میهنان میدانند چه میخوانند.
جمعه 12 ارديبهشت 1393 - 17:42
بهرام2012 - تهران - ایران
2از9= اگر هم آنگونه که مدعی هستی بدلیل کاری فرصت خواندن نداری ، خب نخوان؟؟؟ من که اصراری ندارم زیرا هدفم افشاء انگیزه پنهان شما و امثال شماست تا سایر هم میهنان بخصوص جوانان با خواندن نوشتار دوطرف، خود قضاوت نمایند. ایرانیان امروز بویژه جوانان دلیر و میهن پرست ایرانزمین بسیار بسیار بیشتر از بنده و جنابعالی میدانند و میفهمند لذا در این شرایط حساس میهنمان اصلاً نیازی نیست که جنابعالی در نقش آخوند سنی بر مقام راهنمائی ایرانیان بنشینی و دم از رافضی و غیره بزنی. برای من مهم نیست رافضی کی هست یا از کجا و توسط چه کسی آمده؟ اما همانند تو نیز نمیایم به یکباره چوب را بردارم و بر فرق تاریخ ایرانزمین بکوبم و صفویه را مسئول رافضیون معرفی بکنم. میخواهم بدانی که بقول خودت رافضیون توسط صفویه وارد ایران نشدند بلکه
جمعه 12 ارديبهشت 1393 - 17:42
بهرام2012 - تهران - ایران
3از9= توسط علی ابن ابیطالب پسرعم پیغمبر جنابعالی ابداع و حمایت شدند و از صدر اسلام هم وجود داشتند منتها در هر زمان متفاوت به اسامی مختلف نامیده میشدند. میخواهم بگویم من ایرانی منهای برخی پادشاهان نالایق و اسیر آخوند شده در دوره صفوی همزمان سایر پادشاهان آن سلسله را ارج هم مینهیم زیرا انگیزه اصلی بقدرت رسیدن صفویان در ایران همانا جنگ و بیرون ریختن تازیان و دین و مذهب آدمخور آنان بود منتها برخی موفق شدند و برخی هم خود اسیر دست آخوند عرب تبار گردیده و میهنمان را بسوی متلاشی شدن سوق دادند و به همین دلیل نیز حکومتشان توسط ایرانیان میهن پرست دیگری برباد فنا رفت و برای ابد سلسله صفوی برغم همه خدمات مهمی که برخی شاهنشاهان آن کرده بودند به تاریخ پیوستند منتها دلیل نمیشود انگیزه میهنی آنان را که
جمعه 12 ارديبهشت 1393 - 17:42
بهرام2012 - تهران - ایران
4از9= صرفا برای و بمنظور بیرون راندن و نابود کردن دین و مذهب عرب های غارتگر از ایران ایجاد کرده و گسترش میدادند را زیر سئوال ببریم. همین برایمان قابل احترام است که توانستند با همان مرام خود ساخته التقاطی با اسلام (ناچار به التقاط بودند زیرا تا آن زمان در اثر سده ها تاخت و تاز و غارتگری و جنایات مستمر اعراب بنام دین ضدانسانی آنها در سرزمین ما، ملت ایران هم از روی ترس و هم از روی نداشتن چاره ، به اسلام عربی گرویده و در نتیجه قبل از صفوی ها مملکتمان تکه پاره شده و حتی زبان ملی ما و کلیه آداب و شعائر و رسوم و سنت های ایرانی ما نیز توسط حاکمان عرب تبار ممنوع و رو به زوال بود) بنابراین من بعنوان یک ایرانی اصیل هرگز سلسله صفویان را متهم نمیکنم و منکر نمیشوم و به
جمعه 12 ارديبهشت 1393 - 17:43
بهرام2012 - تهران - ایران
5از9= روان پاک شاهنشاهان میهن پرست آن نیز درود میفرستم و همزمان به روان پادشاهان نالایق و بی عرضه همان صفویان نیز لعن نفرت میفرستم که موجبات کجروی در اندیشه ضدعرب موسسین صوفیه شدند. یقین کن هر ایرانی نیز همیگونه میاندیشد و این یکی از بارزترین و مهمترین و قابل افتخارترین خصوصیات تاریخ ایران و مملکت ایران بوده و هست که برعکس مثلاً انگلستان که خاندان سلطنت فعلی آن کمی بیش از هزار سال است با همه جنایتهائی که کرده و با همه خیانتهائی که کرده هنوز سکان هدایت مملکت را به نوع امروزین آن دردست دارد و سمبل انگلیس شناخته میشوند درحالیکه در سرزمین من برغم هرنوع خدماتی که چند شاهنشاه از یک خاندان سلطنتی ایرانی نموده اند اما ملت هرگز زیر بار بی لیاقتی و ناتوانی برخی از شاهنشاهان همان سلسله
جمعه 12 ارديبهشت 1393 - 17:43
بهرام2012 - تهران - ایران
6از9= هم نرفته و چنانچه به هشدارهای ملت توجه نمینمودند و خود را اصلاح نمیکردند منتهی به انقراض خاندان آنان میشد و نه نظام شاهنشاهی ایران.....این است که ما در تاریخ پرافتخار و هزاران ساله خود تعداد فراوانی خاندان ها داشته ایم که سکان هدایت میهنمان را بدست گرفته اند و تا لیاقت و میهن پرستی آنان بر ملت محرز و آشکار بوده و ایران ما را بسوی رشد و ترقی رهنمون میشدند از حمایت ملت برخوردار بودند ولی وقتی شاهنشاهان بعدی همان خاندان به هردلیل و علت عدم کفایت و لیاقت خود را نشان میدادند فارغ از خدمات اجدادشان ملت ایران آنان را به زیر میشکید و سکان هدایت مملکتش را به دستان پرتوان خاندان جدید و شاهنشاهی میهن پرست میسپرد. به همین دلیل نیز قاجاریه که در ابتدا با پشتیبانی ملت بر قدرت دست یافتند
جمعه 12 ارديبهشت 1393 - 17:43
بهرام2012 - تهران - ایران
7از9= در انتها نیز با عزم ملت از سلطنت خلع و جایشان را به خاندان سلطنت میهن پرست پهلوی دادند. امروز نیز من بنام یک ایرانی خودم را پیرو هیچ شخصی نمیدانم حتی بقول شما رضا شاه دوم و معالاً برای بقدرت رسیدن هیچ شخص خاصی نیز مبارزه نمیکنم حتی بقول شما رضا شاه دوم.........اما من برای استقرار نظام شاهنشاهی ایران تا پای جان میجنگم و خواهم جنگید....اگر من و امثال من که بسیاریم، پیروز شویم که خواهیم شد آنگاه ملت ایران است که برای بازگردانیدن شاهنشاهی ایران به خاندان سلطنت پهلوی ویا به خاندان جدید دیگری که طی این سالهای سیاه مملو از خون و جنایت عرب تبارهای اشغالگر میهنمان از خود نشان داده اند تصمیم نهائی و اجرائی خواهد گرفت و من نیز بعنوان جزئی کوچک از ملت بزرگ ایران مطیع آن تصمیم ملی خواهم شد.
جمعه 12 ارديبهشت 1393 - 17:43
بهرام2012 - تهران - ایران
8از9= منتها اینها اصلاً ارتباطی با آنکه شما میگوئی و سعی بر القاء آن داری ندارد. لطفی بفرما نظرت را صریح و بی پرده درباره حکومت های عربستان سعودی ، قطر ، بحرین، کویت، امارات متحده عربی و حاکمین آنها بنویس تا هم من و هم سایرین مستفیض گردیم....لطف فرموده نظرت را درباره سلفی ها و القاعده و الطالبان و الکوفت و الزهرمارهای سنی هم بنویس......تا برسیم به القدس ها و الخامنه ای های شیعه....... این که نمیشود شما از رسانه میهنی ما سوء استفاده بکنی و در پوشش سلطنت طلب هر مزخرفی را القا نمائی....یقین کن ملت ایران و بخصوص جوانان ایرانزمین بیدارند.... در انتها نیز اولین کار ایرانیان یقین داشته باش نه برچیدن آخوند بلکه برچیدن اسلام آخوندی از هر نوع آن اعم از سنی یا شیعه در سرزمینان میباشد.
جمعه 12 ارديبهشت 1393 - 17:43
بهرام2012 - تهران - ایران
9از9= میهن ما همیشه پناهگاه ملت های جهان و آزاد اندیشان بوده....بنابراین در آینده نیز هر ایرانی اراده اش بر باقی ماندن روی اسلام و مذهب تشیع ویا تسنن باشد ویا به هر دین و آئین دیگری بگرود....آن را تصمیم و عقیده شخصی وی تلقی و در نهایت احترام برای دارنده اش همه گونه آزادی قائل خواهیم شد و برآن اصل نیز با او رفتار خواهیم کرد... آزادگی ایرانیان یعنی همین و راز بقای هزاران ساله ایران و ایرانیان نیز همین بوده و هست. آزادی برای همه و در هرموردی تا جائیکه به آزادی سایرین صدمه نزند. بدیهی است شغل کثیف آخوندی و مداحی و لباس ضدایرانی آخوندی و اندیشه ناپاک و ضدایران ملائیسم و مکلائیسم اعم از سنی یا شیعه آن برای ابد و برای همیشه به دست پرتوان ملت تاریخ ساز ایرانزمین به زباله دان تاریخ شاهنشاهی ایران سپرده خواهد شد.
جمعه 12 ارديبهشت 1393 - 17:44
سلطنت طلب - ابوظبی - امارات متحده عربی
بهرام2012 - تهران - ایران حرفهاتون اصلاً مبنای علمی نداشت اقا و کاملا مشخصه از تاریخ اسلام و همجنین شکل کرفتن حکومت صفویان توسط شاه اسماعیل هیج اطلاعی ندارید متاسفانه اکثر برادران به ظاهر روشنفکر و ملی کرا که دوست دار تاریخ اصیل ایران زمین هستند هیج اطلاعات مبسوطی از عقاید و باورهای افکاری که دور و برشان در جریان است ندارند و به همین خاطر در تحلیل و تصمیم هاشون دجار اشتباه میشن دوست خوبم برای درک بهتر شکل حکومت صفوی و جنایتهای که انجام دادن و بیدایش مذهب رافضی که منبعی یهودی داشت شما رو ارجاع میدم به مطالعه کتاب شاه اسماعیل صفوی که در سایت (کتابخانه عقیده)میتونید مجاناً دانلود کنید
جمعه 12 ارديبهشت 1393 - 21:28
بهرام2012 - تهران - ایران
سلطنت طلب - ابوظبی - امارات متحده عربی) نیازی نیست کتابی را که شما میگوئید بروم و مطالعه بکنم زیرا با دقت خوانده ام و بسیار هم بیشتر از آن کتابهای دیگر نیز مطالعه کرده ام و میدانم چه میگویم و چه مینویسم. شما هم تعیین کننده علمی یا غیرعلمی بودن نظرات سایرین نیستید و صلاحیت آن را ندارید. لطفا فقط این داستان عرب ساخته رافضی و غیره و تبلیغات سنی گرائی و در حقیقت ملائیسم نوع سنی را دراین سایت متوقف کنید زیرا اگر ایرانی هم خود را بدانید موظفید بخاطر شئونات ایرانزمین که در آن خدا و دین و مذهب بعد از هر دین و آئین است سخن بگوئی وگرنه اگر خودت را ایرانی میدانی باید این را هم متوجه شده باشی که تاریخ مصرف اسلام سنی وشیعه هردو باهم در ایرانزمین به پایان رسیده و بوی گند هر دو وجه آن مشام ما ایرانیان را می آزارد.
شنبه 13 ارديبهشت 1393 - 18:31
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.