بکن‌باوئر، قیصر فوتبال هم به جمع ریش‌داران پیوست

در این دوران گذاشتن ریش در کشورهای غربی مد شده و بسیاری از چهر‌ه‌های سرشناس ریشو شده‌اند. فرانتس بکن‌باوئر، ملی‌پوش و سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال نیز حال به جمع ریش‌داران پیوسته و خبرساز شده است.

فرانتس بکن‌باوئر از جمله شخصیت‌های فوتبال آلمان و جهان است که نام او به گوش کمتر فوتبالدوستی ناآشناست.

بکن‌باوئر همواره به موازات فعالیت‌های خود در صحنه ورزش، چه به عنوان بازیکن و چه به عنوان سرمربی یا رئیس باشگاه، چهر‌ه‌ای تبلیغاتی و رسانه‌ای نیز بوده است.

او مدت‌هاست که به عنوان کارشناس فوتبال با شبکه معروف اسکای همکاری دارد و به ویژه بازی‌های لیگ قهرمانان باشگاه‌های اروپا را مورد تحلیل و بررسی قرار می‌دهد.

بکن‌باوئر که شامگاه چهارشنبه (۲۳ آوریل) برای تحلیل دیدار تیم‌های رئال مادرید و بایرن مونیخ در استودیو حاضر شده بود، با چهره‌ای تازه بینندگان را غافلگیر کرد. او که تنها در دوران جوانی زمانی سبیل داشت، حال با ریش پرفسوری جلوی دوربین ظاهر شد.

پیوستن بکن‌باوئر به جمع ریش‌داران معروف سبب شد که او در میزگرد کارشناسی شبکه اسکای از ماجرای ریش‌گذاشتن خود نیز به‌ناچار سخن بگوید.

او گفت: «این ریش بازمانده‌ی سفر اخیرم به آفریقا و انجام "سافاری" به همراه خانواده‌ام است. در حین چنین سفری که دیگر نمی‌شود ریش را اصلاح کرد.»

البته ریش قصیر مورد استقبال همسرش "هایدی" نیز قرار گرفته است. او در گفت‌وگویی با نشریه آلمانی بیلد در این باره گفته است: «به نظرم ریش کوتاه و تروتمیز به او می‌آید و او را جوانتر می‌کند.»

ریش‌گذاشتن بکن‌باوئر بلافاصله به موضوعی داغ در شبکه‌های اجتماعی، به ویژه توئیتر بدل شد و حتی نشریاتی مهم چون فوکوس هم چهره‌ی تازه‌ی قیصر را به رأی کاربران گذاشتند. به اعتقاد ۴۴ درصد شرکت‌کنندگان در نظرسنجی فوکوس ریش به چهره‌ی بکن‌باوئر می‌آید.

+22
رأی دهید
-26

raha1984 - هامبورگ - المان
ریش به مردهای پوست روشن خیلی میاد و جذابتر میشوند جون روح به صورتشون میده بر عکس برای اقابونی که پوست نیره و موهای مشکی دارنند اصلا قشنک نیست !!!
‌پنجشنبه 4 ارديبهشت 1393 - 20:11
کبالت3 - کرج - ایران
خوش اومدی کبلائی.
‌پنجشنبه 4 ارديبهشت 1393 - 23:22
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.