لوپیتا نیونگو زیباترین فرد سال ۲۰۱۴ نام گرفت

هفته نامه آمریکایی پیپل (People) لوپیتا نیونگو، بازیگر ۳۱ ساله کنیایی برنده اسکار، را زیباترین فرد سال ۲۰۱۴ معرفی کرد.

لوپیتا نیونگو گفته است که هیچ گاه در خواب هم نمی دیده که بابت چهره اش تحسین شود و خود را روی جلد این هفته نامه آمریکایی ببیند.

نیونگو با بازی در فیلم ۱۲ سال بردگی به کارگردانی استیو مک کوئین به شهرت رسید و ماه گذشته جایزه اسکار بهترین بازیگر زن نقش مکمل برای بازی در نقش پتسی را برد.

او اکنون چهره جدید تبلیغاتی شرکت لوازم آرایشی فرانسوی لانکوم پاریس شده است.

نیونگو به مجله پیپل گفته است که "برای همه دخترهایی که مرا روی جلد دیده اند و احساس می کنند که کمی بیشتر دیده شده اند، خیلی خوشحالم."

لوپیتا نیونگو در مکزیک به دنیا آمده و در کنیا بزرگ شده است. مادرش دوروتی مدیر عامل و رئیس روابط عمومی بنیاد سرطان آمریکاست و لوپیتا می گوید:‌"مادرم همیشه به من می گفت که من زیبا هستم و سرانجام یک جا حرفش را باور کردم."

این شماره از هفته نامه پیپل در روزهای آینده منتشر می شود ولی فهرست ۱۰ چهره اول از فهرست ۴۰ نفره این مجموعه در فضای آنلاین منتشر شده است.

کری راسل، جنا دیوان تاتوم، میندی کیلینگ، گبریل یونیون، مالی سیمز، استیسی کیبلر،‌ کری واشینگتن، پینک و امبر هرد از دیگر چهره هایی اند که هفته نامه پیپل به عنوان شخصیت های زیبای ۲۰۱۴ برگزیده است.

انتخاب زیباترین چهره زن روی جلد این هفته نامه سابقه ای طولانی دارد. نخستین برنده این عنوان میشل فایفر بود که عکسش در سال ۱۹۹۰ روی جلد رفت.

از سال ۱۹۹۰ تاکنون برنده زیباترین فرد سال همواره زن بوده است، جز سه سال که در آنها لئوناردو دی کاپریو، تام کروز و مل گیبسون برنده این عنوان شدند.

گوئینت پالترو در سال ۲۰۱۳ و بیانسه در سال ۲۰۱۲ زیباترین چهره سال معرفی شده بودند. جولیا رابرتز تاکنون چهار بار برنده این عنوان شده است. کریستینا اپلگیت، کیت هیودسن، درو بریمور، آنجلینا جولی، کارترین زتا جونز و نیکول کیدمن از دیگر چهره های برگزیده سال های پیش بوده اند.

+56
رأی دهید
-92

mi cielo - کاراکاس - ونزوئلا
آخر زمونکه میگن همینه دیگه.
‌پنجشنبه 4 ارديبهشت 1393 - 19:11
spelesh kon - شفیلد - انگلیس
والا حالا اگر یه چیزی بگم میگن طرف ریسیست هست، پس بهتره هیچی نگم.
‌پنجشنبه 4 ارديبهشت 1393 - 20:00
new idea - لندن - انگلستان
دوستان منفی‌ به معنی بد بودن و عدم تایید چهرهٔ ایشون نیست ،که اینقدر منفی‌ دادید..مثبت و منفی‌ به معنی اهمیت خبره.بعید میدونم این خبر همون ابتدا،یازده تا منفی‌ بخوره،پس اشتباه شده.دقت کنید لطفا..اگه چهرهٔ این خانوم رو مثل من دوست ندارید،چرا به درج خبر منفی‌ میدید؟!اگر هم من اشتباه کردم،معذرت می‌خوام.. اما این خبر: بنظرم معروفیت باعث میشه که حتا بیخود و بی‌ دلیل ببرنت تو فهرست چهره‌های مطرح..اگه خوشگل باشه که هیچ،اگر هم زشت باشه،میگن سکسی‌ یا جذبه!! خدا بده شانس والّا!
‌پنجشنبه 4 ارديبهشت 1393 - 20:11
yas abi - ببرسل - لز
البته اینکه واقعا ایشان زیباترین زن جهان است اغراق بزرگی‌ است ولی‌ اینکه به الاخره یک سیاه پوست را برای این عنوان پذیرفتند جای خوش حالی‌ داره. تبعیض نژادی به هادی در کشور‌های غربی زیاد است که قابل وصف نیست البته نه در ظاهر بلکه در باطن، همینطور تبعیض دینی. هنوز در محافل خصوصی صهیونیستی آمریکا از اینکه اوباما رئیس جمهور شده بحث و اعتراض است و دنبال راه هستند که از تکرار اون جلوگیری کنند. همه دیدیم که این سیاه پوست شرافت بیشتری داشت به اون قبلیها به خصوص بوش پسر و پدر ۲ تا لات نیو یورک.
‌پنجشنبه 4 ارديبهشت 1393 - 19:32
raha1984 - هامبورگ - المان
پناه بر خدا !! زیبا ؟؟ به قول مامان بزرگم ادمی تو این دنیا چه جیزها که نمیبینه و نمیشنوه !!!
‌پنجشنبه 4 ارديبهشت 1393 - 20:14
hossein+87 - ایران - ایران
زتــــــــــــــرشک!
‌پنجشنبه 4 ارديبهشت 1393 - 20:20
ekman - شیراز - ‫ایران
ما مو میبینیم،داورها پیچش مو !!!حتما از نظر داورها زیبا بوده که انتخاب شده.زشتی و زیبائی مطلق نیست،همه چیز نسبی است.امکان داره خانمی از نظر من زیبا باشد،ولی نظر شما غیر از این باشد.یا خانمی آقائی را خوش تیپ میبیند ولی خانم دیگری شاید بگوید وای چقدر این آقا بد قیافه است.
‌پنجشنبه 4 ارديبهشت 1393 - 20:44
آزاد10 - آلمان - المان
عنوان زیباترین زن سال درست نیست، درستش زیباترین شخصیت ساله. این رو از بین هنرپیشه ها و خواننده ها و اگر شانسی برای دیگران باقی بمونه افراد معروف دیگه انتخاب میکنند.
‌پنجشنبه 4 ارديبهشت 1393 - 22:27
داماهی - بندرعباس - ایران
سیاه مهربونن سیاه خیلی جونن سیاه زعفرونن سیاه نرمه نرمه سیاه توبه توبه.
‌پنجشنبه 4 ارديبهشت 1393 - 23:18
بی غم - تهران - ایران
این خبر بیشتر به جک شبیه هست تا واقعیت!!! بهتره می گفتن زیبا بین زنان سیاهپوست نه زیباترین زن دنیا!!! احتمالا کسانی که این انتخاب رو کردن خودشون هم خندشون گرفته یا شاید هم برای اینکه پای این خانم رو به شرکت های تبلیغاتی باز کنن دست به این کار زدن.
‌پنجشنبه 4 ارديبهشت 1393 - 23:20
Amoo Ashkan - لوکزامبورگ - لوکزامبورگ
فکر کنم باید برم لغتنامهٔ دهخدا بخونم چون من تاحالا تصویر دیگی‌ از معنی‌ زیبا داشتم فکر کنم اینهمه سال اشتباه معنی‌ زیبارو فهمیده بودم
‌پنجشنبه 4 ارديبهشت 1393 - 23:35
Boogie Nights - لندن - انگلیس
من نمیدونم کسایی که به ایشون عنوان زیبا ترین انسان دنیا رو دادن چی فکر میکردن واقعا.اصلا عقل و شعور درستی داشتن یا نه .همین الان اگه بطور رندوم و اتفاقی بریم تو خیابون و ١٠٠ نفر رو بیاریم هر ١٠٠ تا از ایشون زیباتر خواهند بود.گارانتی.
جمعه 5 ارديبهشت 1393 - 01:12
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
قشنگه, خصوصا حالته چونش که ظریفه صورتش رو بیضی کرده و در زیبایی موثر است، پیشانی بلند با بر آمدگی مناسب ، دندانهایِ خوش ترکیب و سفید، لبهاش به نسبتِ دیگر سیاه پوستان خیلی‌ کلفت نیست، گونه برجسته , بینی‌ کوچک البته باز هم در مقایسه سیاه پوستان ، چشمانِ باحال و گیرا با ابروانی که سرِ جایِ خود است و پوستی‌ کشیده شاداب , کلا چهره ائی با انرژی خوب و زیبایی طبیعی.
جمعه 5 ارديبهشت 1393 - 01:23
مسیح پسر مریم - تهران - ایران
میبینم همه در شگفتند. کاملا مشخصا، غرب و هالیوود همیشه در صدد دادن الگو به جوامع مختلف هست این رو هم برای دختران سیاه پوست داره الگو میکنه یک زندگی بورژوایی با زرق و برق ها و رویاهایی که برای اکثر افراد نرسیدنیه و فقط توهم و حسرت رو رقم میزنه
جمعه 5 ارديبهشت 1393 - 04:06
seyd ali geda - یورک - انگلیس
به نظر من که جذاب و زیبا هست و همچنین بازیگر توانایى هم هست،مثل سوپر استارهاى هالیوودى هم همه جاش را عمل زیبایى نکرده و صورت طبیعى دارد،
جمعه 5 ارديبهشت 1393 - 06:11
cardenas - تهران - ایران
انتخاب کنن٬ کیه که قبول کنه
جمعه 5 ارديبهشت 1393 - 06:15
telesm - لس آنجلس - ایالات متحده
یعنی‌ ما ایرانیها تنها آدمهای نژاد پرست دنیا هستیم.
جمعه 5 ارديبهشت 1393 - 07:04
saman.mainz - ماینز - آلمان
بهش تبریک میگم .
جمعه 5 ارديبهشت 1393 - 09:49
davood63 - تهران - ایران
دوستان عزیز اشتباه نکنید طرف ما حتما زیبائی درونی داره ما نمیدونیم
جمعه 5 ارديبهشت 1393 - 09:50
alborzi - کرج - ایران
اگه نژاد پرستی رو هم باید به مجموعه خصایل ایرانی ها اضافه کنند چه معجونی دربیاد .
جمعه 5 ارديبهشت 1393 - 11:52
Jalal50 - بیرمینگهام - انگلستان
بیشترین نژادارستان ما ایرانیان هستیم. هیچ نداریم جز ادعا و افاده.
جمعه 5 ارديبهشت 1393 - 12:31
HAMID71 - ابهر - زنجان - ایران
حیف که زیبا رویان ایران امکان معرفی شدن ندارند من نمی گم این خانم زیبا نیست ولی اگه یه سر می اومدند تو شهر رضاییه دختران بسیار زیبایی رو می دیدند که بدون کوچکترین آرایشی چقدر از زیبارویانی که اونا انتخاب می کنند سر تر هستند البته من فقط رضاییه رو گفتم خیلی دیگر از شهرهای ایران هم همینطورند ))
شنبه 6 ارديبهشت 1393 - 06:03
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.