محکوم دیگری در آمل یک قدمی چوبه دار بخشوده شد.

+78
رأی دهید
-2

hossein+87 - ایران - ایران
پس تکلیف مردمی که صبح به این زودی میان جون دادن ببینن چیه آخه. مسئولین لطفا بررسی کنن.خخخخ. باور کنید شک ندارم خیلیا تو اون لحظه که اعدام کنسل میشه ناراحت میشن که چرا مردن یه نفر رو نمیبینن! من موندم این حیوانات اون وقت صبح به چه امیدی پا میشن میرن سر صحنه اعدام! جلل الخالق!
‌پنجشنبه 4 ارديبهشت 1393 - 19:16
spelesh kon - شفیلد - انگلیس
جای بسی خوشحالی هست. حالا اینها شاکی خصوصی دارن که از مرگ نجات پیدا میکنن ولی اون زندانیهای سیاسی که سر و کارشون با این دولت جنایتکار هست و تند و تند در خفا اعدام میشن کی به دادشون میرسه ؟؟
‌پنجشنبه 4 ارديبهشت 1393 - 20:13
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
امیدوارم به برکتِ این بخشش‌ها میزان جرم و جنایت در ایران از سویِ خود مردم کم شود و کنترلِ اعصابشان را دستِ شرایطِ نابسامان نسپارند، ما آدمها عادت داریم وقتی‌ مشکلی‌ پیش میاید خودمان از همه بیشتر خود را استرسی می‌کنیم و انگار انتظارمان از خودمان این است که اگر عصبانی و خشمگین نشویم کم آورده ایم، دقیقا بر عکس است انسانهایِ قوی هستند که همیشه کنترلِ روانشان دستِ خودشان است، قوی بودن به معنی زندگی‌ مرفه داشتن یا خوشبخت بودن یا کسی‌ بودن نیست ، قوی بودن یعنی آرامشِ درون ، یعنی تو اینقدر در درونت رشد کرده باشی‌ که با تلنگری خصلتِ یک گرازِ وحشی را پیدا نکنی‌ یا کینهٔ را مانندِ شتر در خود حفظ نکنی‌ که به موقع ضربه را بزنی‌، ...
‌پنجشنبه 4 ارديبهشت 1393 - 20:43
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
...نگذاریم کسی‌ به ما اجحاف کند و نه خود اجحاف کنیم، اگر روحِ بخشش در جامعه حکم‌فرما شود انسانها تا این حد خود را از هم جدا نمی‌بینند بلکه یک تنِ واحد می‌بینند که هر قدمِ مثبت گامی‌ به پیش برایِ پیشبردِ انسانیت است و یا بر عکسِ آن گامی به عقب در جهتِ خلافِ انسانیت، درود بر اولیأِ دم، روحِ جان باخته‌شان شاد و خداوند نسبت به آنها در روزِ باز پرسی‌ با رحمتِ خود رفتار کند نه با عدالتش.
‌پنجشنبه 4 ارديبهشت 1393 - 20:44
MIRZADEH I ESHGHI - دوسلدورف - آلمان
خوب خدا رو شکر.اما خودمونیم عجب ملت جوّ گیری هستیم!!
‌پنجشنبه 4 ارديبهشت 1393 - 23:33
baluch m - اسلو - نروژ
دوست خوب حسین+۸۷ - ایران - ایران. کاملا حرف شما درست است.مردم نادان و بیکار از کنسل شدن این برنامه ناراحت و سرخورده میشوند زیرا تمام شب موبایل‌های خود را شارژ کرده‌اند تا از زجر و شکنجه یک انسان عکس و فیلمبرداری بکنند. یا مثل این میماند مردم در نوبت مرغ و تخم مرغ باشند و در دکان را باز کنند و بگویند امروز مرغ توزیع نمیشود.طبیعتاً مردم ناراحت میشوند.
جمعه 5 ارديبهشت 1393 - 08:25
کبالت3 - کرج - ایران
خوب بازم خوبه این نمایش از اعدام به مراسم اعدام و بخشش تبدیل شده اما استقبال امت همیشه در صحنه کم نمیشه چون بقرار اطلاع محل خوبی شده برای شرط بندی .میبخشه یا میکشه .
جمعه 5 ارديبهشت 1393 - 17:31
datis - سن دیگو - امریکا
حالا ملت جوگیر شدن هی‌ این قاتلای اوباشو میبخشن، این اراذلم ۸۰ درصدشون ۱ تا ۲ سال بعد از آزاد شدن جرم بعدیو مرتکب میشن، نمونه‌اش قاتل اون پسر ۲۴ ساله درست ۶ ماه بد از آزاد شدن ۳ تا ورزشکارو تو قهوخونش سوزوند..مردم جوگیر و احساساتی
جمعه 5 ارديبهشت 1393 - 18:56
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.