مقبره امامزاده در روستای مهرآباد سبزوار پیدا شد

روزنامه ایران , داود آجورلو: همه تصور داشتند یک افسانه است، قدیمی‌های روستا همه از مقبره امامزاده‌ای می‌گفتند که هیچ اثری از آن نبود و این داستان نسل‌به‌نسل بازگو شد.
پیدا شدن یک امامزاده در مقبره‌ای که گفته می‌شود متعلق به چند صد سال پیش است کافی بود تا پای باستان‌شناسان و میراث فرهنگی به روستای «مهرآباد» در سبزوار باز شود.
بنابر گزارش خبرنگار «شوک» در این امامزاده که کارشناسان و اهالی این روستا را حیرت‌زده کرده است جسد با نهایت احترام در کنار دو ستون سنگی نسبتاً بزرگ به ارتفاع بیش از چهار متر به خاک سپرده شده و این ستون‌ها در دل زمین جای گرفته‌اند و ارتفاع دقیق آن نیز نامشخص باقی مانده است.
به‌گفته یک مسئول تقریباً قدمت این جسد به قرن پنجم هجری قمری می‌رسد و سن جسد از 45 تا 50 سال تخمین زده شده است.بنابر همین گزارش، جسد در 200 متری «باغ ترشیزی» مدفون بوده و دو ستون در ضلع غربی مقبره قرار دارد.«احمد مهدی‌نژاد» دهیار روستای مهرآباد گفت :داستان این مقبره نسل به‌نسل از بزرگان و پدران نقل شده بود. با این‌حال کسی نمی‌دانست قبر واقعی این امامزاده دقیقاً در کجا قرار دارد. در حالی که در سال‌های بسیار دور گودالی در نزدیکی «باغ ترشیزی» وجود داشت که روی آن یک قطعه سنگ کوچک قرار داشت اما دو سال پیش این قطعه سنگ ناپدید شد. احساس می‌کردیم آنجا همان محل گمشده‌ ما است که سال‌ها در داستان‌های بزرگانمان آن را شنیده‌ایم، به‌خاطر همین  تصمیم گرفتیم این محل را بازسازی کنیم.وی افزود: به‌مدت دو سال نامه‌نگاری کردیم، به سازمان اوقاف شهر «داورزن» و میراث فرهنگی سبزوار رفتیم اما هیچ‌کس توجهی نمی‌کرد تا این‌که یکی از مسئولان میراث‌فرهنگی به خواسته‌هایمان توجه کرد و با همکاری قاضی دادگاه و میراث فرهنگی، مجوز حفاری و بازسازی محل احتمالی امامزاده را گرفتیم. بهمن ماه سال گذشته بود که همراه «محسن گلستانی» رئیس سازمان اوقاف، «عبداللهی» یکی از نمایندگان میراث فرهنگی، امام‌جمعه شهر داورزن و سرباز به همراه یک درجه‌دار از پاسگاه انتظامی به حفاری دست زدیم.این دهیار روستای مهرآباد در ادامه افزود: روز نخست گود‌برداری نتیجه‌ای نگرفتیم، روز دوم در حال گودبرداری بودیم که متوجه یک جسد شدیم. بلافاصله مسئولان و نمایندگان را فراخواندیم و همه از وجود یک جسد تقریباً سالم متعجب شدیم.


غلام مهرآبادی از کشاورزان این روستا نیز گفت: روز دوم گودبرداری وقتی خبری از مقبره نشد احساس کردم باید اطراف گودال را نیز حفاری کنیم، بلافاصله به خودروی حفاری اشاره کردم 5/1 متر جلوتر را گودبرداری کند. حدود دو متری گودبرداری شده بود که به یکباره خودروی خاکبرداری خاموش شد. باورتان نمی‌شود درست بالای سر جسد بودیم و حتی ستون‌های سنگی نیز دیده می‌شدند.
متأسفانه مقداری به جمجمه جسد صدمه وارد شد، بلافاصله نماینده سازمان اوقاف، نیروی انتظامی و امام‌جمعه را با خبر کردیم و فردای آن روز یک باستان‌شناس و تیمی از میراث فرهنگی بالای سر مقبره آمدند.
وی افزود: روز سوم پس از بررسی باستان‌شناس و نماینده میراث فرهنگی اعلام شد قدمت این جسد حدوداً به قرن پنجم هجری قمری می‌رسد و سن آن نیز تقریباً 45 تا 50 سال تخمین زده شد. در این صحنه تیم‌های میراث فرهنگی عکاسی و فیلمبرداری کردند و قرار شد ساعت هشت صبح روز چهارم مقبره را سنگ‌چین و بازسازی کنیم.
این مرد 65 ساله روستای مهرآباد خاطرنشان کرد: محل کشف شده از قدیم به‌نام روستای «یحیی‌آباد» معروف بود و دو روستای یحیی‌آباد و مهرآباد تنها دو تا سه کیلومتر با هم فاصله داشتند اما به مرور زمان این روستا –یحیی‌آباد- از بین رفت و جز یک باغ خشک به‌نام «باغ ترشیزی» که در 200 متری این مقبره قرار دارد چیز دیگری از آن باقی نماند و ما از سال‌‌ها پیش از پدرانمان شنیده بودیم اینجا یک امامزاده وجود داشته و بارها خواستار بازسازی این مقبره بودیم.محمد مهرآبادی یکی از خادمان روستای مهرآباد گفت: ما از بزرگان نسل در نسل شنیده بودیم در جنوب غرب روستای مهرآباد یک امامزاده مدفون شده است، همه در این چند سال تلاش کردیم از این قبر بزرگوار محافظت کنیم. متأسفانه هیچ کس به درخواست‌های ما توجهی نکرد تا این‌که به یاری روستاییان و دهیاری توانستیم مجوز حفاری و بازسازی را با کمک میراث فرهنگی بگیریم.وی خاطرنشان کرد: در این مدت نیز به دنبال شجره‌نامه هستیم اما تا این لحظه نتوانستیم شجره‌نامه‌ای را به‌دست آوریم.

+24
رأی دهید
-135

sayeh tars - لندن - بریتانیا
به همین سادگی‌ یک قبر رو تبدیل کردند به امام زاده اینقدر امام زده تو ایران هست تو زادگاه اصلی‌‌شون یعنی‌ عربستان یک هزارمشون رو پیدا نمیشه کرد
‌پنجشنبه 4 ارديبهشت 1393 - 12:55
سلطنت طلب - ابوظبی - امارات متحده عربی
در ادامه فکر کنم اسمش رو بزارن امام زاده جمجمه طلا ههههههه. امان از دست رافضی ها خخخخخخ
‌پنجشنبه 4 ارديبهشت 1393 - 12:56
zavareh - رودسر - ایران
واقعا که این جانیان اشغالگر این ملت سیاه بخت را اسگول گیر آورده اند...
‌پنجشنبه 4 ارديبهشت 1393 - 13:46
سلطنت طلب - ابوظبی - امارات متحده عربی
بیا حالا باز هم بکید سلطنت طلب حرف بی ربط میزنه. میبینید جطور مردم رو دراز کرش فرض میکنن و اونها رو به طرف قبر برستی هدایت میکنند؟این هم ارمغان ملایان صفویه رافضه اخه من در عجب هستم که حالا امامی یا بزرکی اونجا دفن شده باشه خوب این خداییامرز اکر میتونست کاری بکنه اول برای خودش میکرد تا نمیره یا در همین حفاری جمجمه اش زخمی نشه. ای ملت از شرک ورزی خسته نشدید؟خداوند در قران میفرماید :(ایا خداوند برای بنده اش به تنهای کفایت نمیکند تا فقط و فقط از او خواسته شود و در برابر مشکلات مادی و معنوی و هزاران درد و مرض دیکر ایا جاره رسانی او شما را کفایت نمیکند؟ایا با وجود بودن خداوند نیازی هست که حامی و بشتیبانی به جز او برکزینید؟أَلَیْسَ اللَّهُ بِکَافٍ عَبْدَهُ وَیُخَوِّفُونَکَ بِالَّذِینَ مِن دُونِهِ وَمَن یُضْلِلِ اللَّهُ فَمَا لَهُ مِنْ هَادٍ
‌پنجشنبه 4 ارديبهشت 1393 - 12:55
pasargad2 - شیراز - ایران
تا خر نباشد خرسواری نخواهد بود. تا اینجور ادما تو ایران هستن اخوند هم ماندگار است.
‌پنجشنبه 4 ارديبهشت 1393 - 13:53
Kaspian - لندن - انگلستان
تبریک چه کشف بزرگی حالا موندم با این کشف جهانیان همه هاج و واج میمونن
‌پنجشنبه 4 ارديبهشت 1393 - 14:04
Azadikhah - تكسل - هلند
از یک طرف جریان این جسد جزو آثار باستانشناسی هست و از طرف دیگه اینکه این امامزاده پولش میره تو جیب آخوند!
‌پنجشنبه 4 ارديبهشت 1393 - 14:25
دوستدار - استهکلم - سوئد
حتما کسانی دیگر شاهد گود برداری بودن و به محض مشاهده استخوان با داد و فریاد از راننده ماشین گودبرادار خواستن به گود برداری ادامه ندهد و راننده هم دستپاچه شده و ماشینش را خاموش کرده و طرفداران خرافات هم میخواهند خاموش شدن ماشین را معجزه کنند. حالا یک قبر چه ارزشی برای مردم دارد , انهم اگر یک جسد پوسیده شده زیر خاک و سنگ صدها سال پیش باشد؟ تا کی مردم دست از گور پرستی بر نمی دارند؟ به چه معلوم این جسد متعلق به یک دزد و جنایت کار نبوده باشد که دورتر از گورستان زیر خاکش کردن؟ و در مرور زمان بعضیها الکی گفتن این گور امام زاده است ! واقعا حیف است بعضی از مردم ایران هنوز هم به دنبال خرافات گور گور پرستی هستند!
‌پنجشنبه 4 ارديبهشت 1393 - 14:27
همسایه دکتر شریعتی - ایران - ایران
واقعا با وجود این مردم مخ لص هیچ امیدی به اینده این کشور نیست
‌پنجشنبه 4 ارديبهشت 1393 - 15:48
aram.01 - کردستان - ایران
شجره نامه ش که ساده ست. یکی از سربازان عمر که ازش تنفر دارید هنگام حمله و اشغال ایران در آنجا در جنگ کشته شده.
‌پنجشنبه 4 ارديبهشت 1393 - 16:03
عقاب سرخ - پرسپولیس - پرشیا
امان از مرام این مردم پست :: مردم زنده کش, مرده پرست!
‌پنجشنبه 4 ارديبهشت 1393 - 16:10
sharafYabi - بیمبه - انگولا
من یک دوستی‌ داشتم و دارم که در زمان سربازی در مشهد خدمت میکرد. به سبب اسم قلمبه سلمبه عربی‌ داشتن مورد محبت سر گروه بود. و ایشان را مامور گذشته بودند در حرم، مواظبت از یکی‌ از درهای طلایی نقره‌ای ورودی. میگفت بعد از مدتی‌، کم کم قیافه افرادی که مرتب می‌آمدند، به خاطرم میماند. خلاصه اینکه یک گروه ۶-۷ نفری، هر هفته یک بچه ۳ تا ۵ ساله را میاوردند وسط جمعیت، و یک دفعه فریاد می‌زدند معجزه شد! مثلا چشمش شفا پیدا کرد یا فلجی بود و سالم شد و بشمار. میگفت در همین حین بچه را می‌گذاشتند روی کولشان و با ژست محافظت و مثلا از شادی، د در رو به طرف بیرون. بعضی‌ از زائران شروع میکردند به تلاش برای تبرک کردن از بچه یا تکه‌ای از لباسهاش را کندن! میگفت من هم بعد از اینکه متوجه این مکر بزرگ (به قول سلطنت طلب) شدم هم از دین برگشتم هم خودم را زدم به اون راه! البته برای من هم آموزنده بود، چون تا آن موقع، فکر می‌کردم این داستانهای شفا از این‌ور انوار حقیقت است؟! نمید‌انستم که معجزه گر واقعی‌ تلاش انسان و دانشمندانش میباشند.
‌پنجشنبه 4 ارديبهشت 1393 - 16:20
aram.01 - کردستان - ایران
شجره نامه ش که ساده ست. یکی از سربازان عمر که ازش تنفر دارید هنگام حمله و اشغال ایران در آنجا در جنگ کشته شده.
‌پنجشنبه 4 ارديبهشت 1393 - 16:03
sepherdad - سیدنی - استرالیا
این که جسد سالم هست بعد از حدود ۱۰۰۰ سال !! یعنی‌ که کسی رو کشتن به اسم امام زده!! قضیه رو دیگه کشش ندین :))
‌پنجشنبه 4 ارديبهشت 1393 - 16:44
sharafYabi - بیمبه - انگولا
حالا از کجا معلوم که ایشان رهبر یک گروه پولدار راهزن، قاتل و حروم خور نبوده که نوچه‌هایش برای حفاظت جسد ایشان از گزند گروه مقابل، مثلا ابا و اجدادی عبدالمالک ریگی! اینجا مخفیانه دفن نشده؟ شاید وقتی‌ بچهاش می‌آمدند برای سوگواری، دهاتیها میپرسیدند چه کار دارید اینجا؟ این زبلها هم می‌گفتند که ما شنیدیم یک امام زاده این اطراف دفن شده!، داریم برای اون گریه می‌کنیم؟ اگر شفا میداد به قول سلطنت طلب، سر خودش را حفاظت میکرد. ملت احمق هم که دنبال خوراک می‌گرده. پس فردا میشه گردش گاه خرافات و مردم میان دخیل می‌بندند به قبر یک راهزن!!!!!؟؟؟
‌پنجشنبه 4 ارديبهشت 1393 - 16:51
کبالت3 - کرج - ایران
اون خطه پر از امامزاده است و فراوونی نعمت شرط انصاف اینه که اونو هدیه کنید به مناطق محروم و کم امامزاده مثل مناطق کویری ثواب داره اونم که مرحوم شده سردی و گرمی براش مهم نیست کبلائی.
‌پنجشنبه 4 ارديبهشت 1393 - 17:26
raha1984 - هامبورگ - المان
نه اینکه خیر سر پدرشون کم بودنند این یکی هم مثل قارچ از زمین سر در اورد !!
‌پنجشنبه 4 ارديبهشت 1393 - 18:50
jam121 - تهران - ایران
آنکه گفته : آیا خدابرای بنده اش کافی نیست ؟ مگرشیعه چه میگوید ؟ شیعه هم میگوید خدابرای بندگانش کافیست . شمابه خدامراجعت کن دیگری به آبروداردرخانه ی خدامراجعه می کندومیگویدتوکه آبروداری ، شفاعت مراهم بکن . ضمانت مراهم بکنیاوجیهاعندالله اشفع لناعندالله قبرپرستی دیگرچیه؟احترام کردن ، غیرازپرستیدن است . تعصب ، وتکرارکردن حرف های جاهلی وخشک مغزی وکورکورانه ی دیگران ، نادانیست . ماهابرای مردن خلق شده ایم ودربرابرهرگفته ونوشته مسوولیم . پس مراقبه ، داشته باشیم ( یعنی مواظب باشیم چه میگوییم )وچه چیزی بایدروکنندتاکمی باعث تکان خوردن اینگونه اشخاص بشود؟صحیح وسالم بودن جسدخوددلیلی برای اینکه من نوعی بیشترفکرکنم نیست ؟جسدی که ظرف مدت حدکثرسه ماه فقط استخوان های اسکلتش باقی می ماند اینهمه سال سالم وصحیح بوده!!!
‌پنجشنبه 4 ارديبهشت 1393 - 19:14
azadi-iran - وین - اطریش
مردم ایران به دوران جهالت و نادانی مطللق تاریخ بشریت رسیده اند. و این هما هدف اصلی جمهوری اسلامی از لحظه بوجود امدنش بود که بسیار موفق عمل کرد. بنظر من این موضوع ها نباید گزارش شود چون این یک امر طبیعی می باشد این گزارشها باعث خوشحالی رژیم می شود. باید مرذم ایران را اجازه داد که در این لجن نادانی غرق شوند.
‌پنجشنبه 4 ارديبهشت 1393 - 20:22
m.n.s - کرج - ایران
شما عزیزان خیلی ساده تشریف دارین همین الان خمینی امام زاده نیست ؟ امام زاده نه ببخشید خود امام آیا شما ندیدین یک عده مرده پرست که میان سر قبرش چه میگن به صدها بار دیده شده بالای سر خمینی میگن امام مریض مارا شفا بده پناه بر خدا عجب مردم جاهلی حالا ببینید بعد از 100 سال دیگه که اگر جنتی مرد امامزاده میشه یا نه ؟ مردم این آبادی هم بیکار بودن یک سر گرمی برایشان درست کردن که صداشان در نیاد ببینید شجرش پیدا کنند اسمش چه میشه امامزاده ؟؟ بعدش یک حاله نور پخش میکنه بالای سر احمدی نژاد دوباره میشه رییس جمهور کشور .
‌پنجشنبه 4 ارديبهشت 1393 - 20:28
باور عمیق - قم - ایران
سلطنت طلب .. (1)سپاس خدای را که دشمنان اهل بیت و فرزندان رسول خدا را در زمره نادانان قرار داد .. ببین نادانی تا چه حد که این نادان استنباط میکند که : اگر کاری از دستش بر میامد از شکستن جمجمه خود محافظت میکرد .. نادان جان . مگر رسول خدا توانست از شکستن پهلوی پاره تنش محافظت کند؟ . نادان جان . مگر حسین شهید توانست از پاره پاره شدن پیکرش زیر سم اسب سواران خلیفه فاسق شما یزید بن معاویه علیه الهاویه جلوگیری کند؟ نادان جان . مگر رسول خدا حتی در زمان حیاتش نیز در هنگام جنگ میتوانست از وارد شدن زخم و ضربت شمشیر بر پیکر مبارکش جلوگیری کند؟ شاید بیشتر میپسندیدی ایشان مثلا به عنوان پیامبر خدا با یک فوت جلوی ضربت هر شمشیری را بگیرند؟ به شما از دین چه میآموزند؟ مگر نمیدانی در قرآن از کشته شدن چند پیامبر به دست قوم خود سخن گفته شده؟ نادان جان .. عزیزم . تو که با مبانی دینت آشنایی نداری چرا سعی میکنی از خود بدون لحظه ای تفکر کلام نسنجیده در کنی؟ اما میدانم دردت چیست .. دردت را من میدانم . درد تو خزعبلات جاهلان عالم نمای مذهب توست ..
‌پنجشنبه 4 ارديبهشت 1393 - 20:29
باور عمیق - قم - ایران
(2)تمام تلاش آنان بر این است که بگویند شیعه مرده پرست است حال آنکه شیعه رسول الله خداپرست و زنده پرست است زیرا میداند بنا بر فرموده قرآن : وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ (البته نپندارید که شهیدان راه خدا مردگانند بلکه زنده به حیات ابدی شدند و در نزد خدا متنعم و روزی داده میشوند) . بله نادان جان . ما شهدای راه حق را مرده نمیدانیم .. زنده میدانیم . زنده میدانیم . و به طریق اولی فرزندان رسول خدا که از نسل زهرای اطهر هستند و در راه حق و در حال گریز از ظلم و ستم و تهدید جان خویش و یا ابلاغ رسالت دینی به دست عمال حکومتی خلفای جائر شما (علیهم لعنه الله ابدا من الاولین الی الاخرین) شهید شدند را افضل از دیگر شهدا میدانیم . ما آنها را عبد خدا و شفیع آبرومند به درگاه خدا میدانیم .
‌پنجشنبه 4 ارديبهشت 1393 - 20:29
باور عمیق - قم - ایران
(3)ما آنان را وسیله میدانیم چون بر خلاف شما آنقدر پیرامون دین خود مطالعه کرده ایم که بدانیم خداوند کریم در قرآن مجید میفرماید : یا ایها الذین آمنوا اتقوا الله و ابتغوا الوسیله : ( ای اهل ایمان ، تقوا الهی پیشه کنید و به وسیله به خدای متعال توسل جویید) بعد اگر بیای بگی مراد از وسیله فلان چیز بوده یا ابوبکر دم بریده یا عمر بوده بعد من میام به ترتیب از کتب خودتون مثل : حافظ ابونعیم اصفهانی در (نزول القرآن فی علی) و حافظ ابوبکر شیرازی در (ما انزل من القرآن فی علی) و امام احمد ثعلبی در تفسیر خود نقل مینماید : مراد از وسیله در آیه شریفه عترت و اهل بیت پیامبرند و دهها نفر از علمای بزرگ خودتون و فقط و فقط و فقط خودتون .. جمجمه طلا اون دومیه که وقت جهاد بنا بر اسناد کتب خودتون جمجمه طلاییشو مثل بز پایین مینداخت و میزد به کوه . جمجمه طلا اون دومیتونه که بنا بر ذکر کتابهای خودتون ( و دوائه ماء الرجل) ..
‌پنجشنبه 4 ارديبهشت 1393 - 20:29
باور عمیق - قم - ایران
(4)اینقدر مطلب توی کتابای خودتون که همه چاپ مصره و خریداری کردم و مطالعه کردم در باب ثواب زیارت قبور اهل بیت پیامبر ذکر شده که اوائل همش از خودم میپرسیدم خدایا این کتابای ایناست؟ اینا خودشون خبر دارن؟ بعد فهمیدم شما مصداق (وَ جَعَلْنَا مِن بَیْنِ أَیْدِیهِمْ سَدّاً وَمِنْ خَلْفِهِمْ سَدّاً فَأَغْشَیْنَاهُمْ فَهُمْ لَا یُبْصِرُونَ‏) هستید .. کورید و کرید . لعن الله اول ظالم ظلم حق محمدا و آل محمد و آخر تابع له علی ذلک . هر موقع جیغ شما بلند شد یعنی انگشتمون رو جای درستی فرو کردیم .. میسازیمو و میسازیم . هر روز با شکوه تر از قبل . بیش از هزار سال تخریب کردید و قتل عام کردید تا اثری از آثار خاندان پیامبر به جا نماند .. اما به لطف خدا ساختیم و آباد کردیم . اینقدر میسازیم و اینقدر با شکوه میسازیم که دق کنید . بمیرید . از زور خشم و نفرت بمیرید . شما 4 گروهید (البته اگر اصیل باشید و وهابی یا ناصبی یا بکری یا سلفی نباشید) حنفی،مالکی،شافعی،حنبلی ..
‌پنجشنبه 4 ارديبهشت 1393 - 20:30
باور عمیق - قم - ایران
(5)جالب اینجاست که هر کدام از این آقایان یعنی ابوحنیفه،امام مالک،امام شافعی و امام احمد به تفصیل در نوشتارش دیگری را به گند و فضاحت میکشد فقط یک نمونه میگم حال کنی :امام شافعی میگوید : ما ولد فی الاسلام اشام من ابی حنیفه ( متولد نگردید در اسلام شوم تر و پست تر از ابوحنیفه) . اصحاب ابوحنیفه و ابن حزم و غیرهما پیوسته به لجن میکشن امام مالک و محمد بن ادریس شافعی رو و در کمال لذت و قاه قاه و خخخ خخخ که جدیدا یاد گرفتی تو نوشته هات بنویسی امام الحرمین و امام غزالی و غیره به لجن میکشن ابوحنیفه و مالک رو .. اصلا یه وضعیه ، یک خر تو خریه که نگو و نپرس . آدم میمونه به خدا .. شما ¾ از جمعیتتون همدیگرو قبول ندارید . من نمیدونم ولله پوستتون از چه جنسیه .. شما یک زحمت بکش وقتی خواستی در مورد اولاد پیامبر صحبت کنی یه دفع فکر نکنی داری در مورد خلفای فاسدت حرف میزنی ...
‌پنجشنبه 4 ارديبهشت 1393 - 20:30
دوستدار - استهکلم - سوئد
jam121 - تهران - ایران؟ جمله بندی کامنتت خیلی مشکل دارد جیگر!
‌پنجشنبه 4 ارديبهشت 1393 - 20:49
nimaaa - نیویورک - امریکا
لیاقت مردم ایران همین دولت هست ما ایرانیهای خارج نشین بیخودی داریم دل واسه اینها میسوزونیم اگر سر به امام زاده ها برنید میبینید که کارو کاسبی اونها سکه هست
‌پنجشنبه 4 ارديبهشت 1393 - 21:18
ekman - شیراز - ‫ایران
از فردا به فکر بارگاه و متولی میافتند و عدّه ای فرصت طلب جیب میدوزند که مردم ساده و بیسواد را چطوری تلکه کنند.خوب نیست که این جنازه ها در غربت باشند و بهتر آنست که تمام قبرهای امام و امامزاده ها را نبش قبر کنند و جهت آرامش ابدی روح آنان،استخوان هایشان را به وطن اصلی شان منتقل کنند.چرا امامی باید غریب باشد!!.
‌پنجشنبه 4 ارديبهشت 1393 - 21:22
nasl sokhta - لندن - انگلیس
امان از دست خریت این مردم ،
‌پنجشنبه 4 ارديبهشت 1393 - 23:03
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
مشکل ما ملت در این است یکبار مارکس میشود خدای‌مان ، یکبار خمینی میشود، یکبار بدگویی از باور و اعتقاد میشود هدفمان و تماِم معضلات را از آن می بینیم، ما دنبال معلول هستیم نه علت، به شخصه ایرانیانی را می‌شناسم که از تئوریسین‌هایِ انقلاب بوده ، همه هم تحصیل‌کرده‌ اما سطحی و بی‌ محتوی ، اکنون چنان بحثی‌ میکنند و چنان اعتراض به کسانی که باوری دارند که انگار آنها این بالا را بر سرِ ما نازل کردند ، کسانی‌ که نه تنها دخل و تصرفی نداشتند بلکه مخالف هم بودند، اینهمه حقارتِ اینان مرا متاسف می‌کند که بی‌ انصافی چه بر سرِ انسانها میدهد، اجازه ندهیم ملعبه دست واقع شویم، در این قحطِ انسان و انسانیت میتوانیم از خدایِ درونِ خود کمک گرفته و برایِ درکِ حقایق از او مدد بگیریم، همه چیز را با هم مخلوط نکنیم که بعد جدا کردنش امکان پذیر نباشد، شما اگر بخواهید در زمینه خاص تخصصی بگیرید آیا نیاز به استاد دارید یا خیر ؟ چرا از خداوند کمک نمیگیرید مگر او همه علوم را خلق نکرده و دانایِ کلّ نیست که . شاهکارش در جهانِ خلقت در شی‌ و جاندار نمایان است، ...
جمعه 5 ارديبهشت 1393 - 00:39
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
...به هر بخشِ وجودِ خود و اطراف که بنگری آثارِ دانأیی و توانأیی او را خواهی یافت، علومِ دینی و خدا شناسی‌ هم اساتیدِ خود را میخواهد، چه کسی‌ بهتر از کسانی‌ که ارتباطِ تنگاتنگ و حقیقی‌ با خداوند داشته و دارند، روح زنده است جسم فانی ست آنهم تنها در زمستانِ دورهِ حیاتِ زمین ، در آن دنیا در بهارِ زندگی‌ ابدی مانندِ درخت خشکی که در بهار هر ساله زندگی مجدد پیدا می‌کند ، حیاتِ دوباره خود را آغاز می‌کند، رفتارِ آخوندها ، رفتار مغرضین ، رفتارِ کسانی‌ که خود به پوچی رسیده و در این راهِ تهی و خالی‌ همراه میخواهند اغوایمان نکند تا در تله آنها بیفتیم و از جستجو در راهِ حقیقت دست بکشیم. این کنترلِ بر خود و این سد ایجاد نکردن ما را بر رویِ خودِ واقعی‌ مان در جأیی که از هر دستبردی در امان است می‌رساند، خداوند تمامِ اسباب و علت را در اختیارمان نهاده،...
جمعه 5 ارديبهشت 1393 - 00:39
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
.. برایِ سفرِ بی‌نهایتِ حقیقت به جفتی کفشِ کهنه و فرسوده عاریه ائی اکتفا نکنیم و انتظار نداشته باشیم که آنها مرکبِ ما حتی تا اولین کوچه باغِ وجودمان شوند، ما میتوانیم از هر زاویه وجود خود به هستی‌ و حقیقتِ موجود در آن بنگریم به هر اسمی یا به اسمِ هر مذهبی‌ اگر با عشق و درکِ دیگران باشد به حقیقتی واحد منجر خواهد شد، جوینده یابنده است , درهایِ حقیقت برویمان گشوده خواهد شد و حقیقت بی‌ دریغ ما را به سویِ خود آگاهی‌ دعوت میکند.
جمعه 5 ارديبهشت 1393 - 00:42
فضول میرزا - استكهلم - سوئد
باور عمیق - قم - ایران / مگر زبان فارسی چه اشکالی دارد که تو اینقدر به زبان عربی بلغور می کنی؟ تو که این ابو ها و ابا های عرب را به این خوبی می شناسی، بگو ببینم از اریوبرزن های ایرانی چه می دانی؟
جمعه 5 ارديبهشت 1393 - 00:50
sharafYabi - بیمبه - انگولا
باور عمیق- انگار شما طلبه تشریف دارید؟ حرفهای آسمانی زدن و کتابهای انسانی‌ نوشتن ذره‌ای ارزش ندارد وقتی‌ که سر دمداران و محافظان این کتابها، به جز دزدی، انتزال انسانیت مسلمانان ایران، و آلوده کردن اکثریت به حرام، رشوه خواری، گناه و بی‌ ناموسی .. ثمره دیگری نداشته‌اند. ۳۵ سال هم فرصت دادیم و بودجه آی با ۱۵۰۰ میلیارد دلار به علاوه خمس و زکاتی که به دستشان می‌رسد. قرار بود چه بشود، نمی‌دانم بحث چه میکنید آیا ۳۵ سال دیگر با ۱۵۰۰ میلیارد و ۲ نسل آینده احتیاج دارید؟ اگر باز هم نشد چی‌؟ این ره که تو میروی به ترکستان هم نیست!
جمعه 5 ارديبهشت 1393 - 02:18
سلطنت طلب - ابوظبی - امارات متحده عربی
باور عمیق - قم - ایران خوبی اهل سنت اینه که جز قران هیج کتابی رو مرجع قرار نداده بنابه قول الله عزوجل(واکر در کارتان به اختلاف برخوردید به خداوند بازکردید)من جنتا ایه از کتاب الله میارم امیدوارم موجب هدایت تو ای دوست خوبم بشه ولی قبل از اون ازتون خواهش میکنم فقط ده روز برنامه های شبکه به قول خودتان وهابی رو نکاه کن و موج کرویدن مردم به اهل سنت رو بخصوص در برنامه طلسم شکنان از شبکه جهانی کلمه توجه کنید البته به یاد داشته باش اقای سجودی از کردانندکان شبکه کلمه شیعه هدایت یافته هست اقایون شمرانی و انصاری در وصال. عادل اسدی نیا سفیر ایران در امارات و برتقال اقای مرتضی رادمهر که در شهرخودتون بودن و جند سال بیش ترور شد همجنین حیدر علی قلمداران و علامه برقعی قمی همه اینها از بزرکان تشیع بودن که اسلام اوردن
جمعه 5 ارديبهشت 1393 - 01:07
سلطنت طلب - ابوظبی - امارات متحده عربی
و اما این اخرین ایه رو توجه کن این رو جدا از همش اوردم برات دقیقاً حرف مشرکان قدیم رو امروزه شما دارید میزنید(أَلَا لِلَّهِ الدِّینُ الْخَالِصُ وَالَّذِینَ اتَّخَذُوا مِن دُونِهِ أَوْلِیَاءَ مَا نَعْبُدُهُمْ إِلَّا لِیُقَرِّبُونَا إِلَى اللَّهِ زُلْفَىٰ إِنَّ اللَّهَ یَحْکُمُ بَیْنَهُمْ فِی مَا هُمْ فِیهِ یَخْتَلِفُونَ إِنَّ اللَّهَ لَا یَهْدِی مَنْ هُوَ کَاذِبٌ کَفَّارٌ). اقای باور عمیق دقیقاً در دوماه قبل داماد ایت الله حکیم از دین روافض دست کشید و اسلام اورد که ایشون از شخصیات بزرکی بودن که در حوزه علمیه قم 18سال درس میدادن لطفاً مراجعه کنید
جمعه 5 ارديبهشت 1393 - 01:16
کبالت3 - کرج - ایران
یکی هم این حاج خانم معلم قران .اخلاق و فلسفه و حکمت و فرهنگ و هنر.ورزش و نظام جمع . طب و سیاست.و پژوهشگر عالم ملکوت و جبروت ناسوت و لاهوت برزخ و دوزخ رو دریابه با امام و امامزاده این بحرالعلوم چیکار دارید آخه. دعا میکنه سیاه میشید ها کبلائی.
جمعه 5 ارديبهشت 1393 - 07:08
romano - تهران - ایران
باور عمیق - قم - ایران من شیعه هستم و به شما می گم به هیچ وجه حق نداری به اهل سنت بی ادبی کنی (الا مامور جمهوری اسلامی باشی). همونقدری که در مورد بدویترین آداب دینمون مانند وضو گرفتن و نماز اختلاف داریم و نمی‌دونیم درستش چیه در مورد زمان حضرت رسول هم اطلاع درستی نداریم و حق نداریم به یاران پیغمبر به هر دلیلی توهین کنیم چون توهین به میلیون بلکه میلیارد خواهر و برادرمونه که هر روز سر بندگی به یک طرف می‌زارن بیشک همنشین پیامبر کمتر از خودش نبوده آقا دست بردارین از این فاشیزم. هرکی توهین میکنه به خودش می‌کنه بهترین جواب خاموشیه. من دینم و وطنم رو نه بدون شیعه اش می‌خوام و نه بی سنی نه بی عرب نه بی ترکمن همه چیز باهم این وحشی بازیها برای جای دیگس اینجا ایرانه بچه‌ها کوچک و بزرگ همه بچه هستند و عزیز. با عرض ارادت و دستبوسی برادران اهل سنت.
جمعه 5 ارديبهشت 1393 - 08:03
باور عمیق - قم - ایران
sharafYabi - بیمبه - انگولا .. سه چهار بار زحمت کشیدی اینور اونور بنده رو نصیحت کردی و گفتی و گفتی ، اما پاسخی ندادم .. حالا یکم تو گوش کن . میخوام یه کم روشنت کنم . دقت کن ببین چی میگی و چی مینویسی . نقل از شما : وقتی‌ که سر دمداران و محافظان این کتابها .. آقا جان . کتاب از کی تا حالا سردمدار داشته . آقا .. بنده طلبه . بنده ارتش سایبری . شما دقت میکنی چی مینویسی؟ سردمدار و محافظ کتاب؟ یعنی الان این کتابها محافظ دارن ، مثلا با اسلحه؟ یا مثلا این کتابا سردمدار دارن؟ میدونی عزیزم .. خیلی زور زدی نتونستی منظورت رو برسونی . اجازه بده من کمکت کنم . منظورت این بود که چون عده ای با عملکرد غلط خودشون ظرف مدت 35 سال دزدی،ارتشاء، فساد و بی دینی رو گسترش دادن و همچنین این عده خود را مدعی عمل به نوشتار و محتوای این کتب میدانند پسسسس نتیجه میگیریم این کتب ارزش ندارند . شما ابتدا زحمت بکش اندکی مطالعه کن محتوای این کتب را آنگاه قضاوت کن و ببین آیا مدعیان عاملین به این کتبند یا غافلین از آن
جمعه 5 ارديبهشت 1393 - 10:30
دوستدار - استهکلم - سوئد
باور عمیق - قم - ایران؟ حدود 1400 سال است کتابی به نام قران توسظ عثمان درست شد و این کتاب را هرکس به نوعی تفسیر کرده. جالب اینجاست عقل بشریت به حدی رسبده که احتیاج به چنین کتابی نداشته باشند و اگر اخوند جماعت نانی وقدرتی از این کتاب پیدا نمیکرد سالیان سال بود که پرتش کرده بودن تو زباله دان تاریخ . در هر حال ما در خال حاضر مشکل با کسانی داریم که مرده پرست و قبر پرستان. تو تعریف کن زیارت کردن گور پیامبر یا امامن و امام زاده ها چه ارزشی برای مردم دارند؟ نفع این گور پرستیها به جیب اخوند میرود و کشورهای اسلامی . واقعا زشت است با این مثالها بالا میخواهید مردم را به جهل و نادانی بکشانید! انکسانی که پیش از ما برروی زمین زندگی کردن و به خاطر هرچیزی کشته شده باشند یا مرده باشن , چرا باید گورشان بشود زیارت گاه برای ما. اگر هر سال یاد بود سرکار امدن پهلوی ها را جشن بگیریم هزار هزار برابر ارزشش بیشتر از این است که ارمگاه یک نتفه عرب را پرستش کنیم و برایش عزا بگیریم. امیدوارم به باور عمیقت بشتر رسیدگی کنید و چند کتاب هم در مورد چگونکی پیدایش اسلام وحتی مذهب را بخوانید.
جمعه 5 ارديبهشت 1393 - 11:04
sharafYabi - بیمبه - انگولا
باور عمیق- تشکر از محبّت شما. من منظورم روشن شدن خودم و دیگران است و پاسخ ندادن شما را مبنی بر صحیح بودن و به فکر انداختن شما در آن موارد ارزیابی می‌کنم که مثبت است. اما در پس مغلطه ی که کردید، میبینم که منظورم را کاملا درک نمودید. پس زور نمی‌زدم! و سواد شما را درست ارزیابی کرده بودم. طلبه بودن گذشته از اینکه یک‌شان محترمانه منزویست، دلیل بر خوبی‌ یا بدی شخص نمیباشد. زود حساس میشوید! شما را سایبری هم خطاب نکردم! باور بفرمایید که با ارزش بودن این کتابها برای هیچ انسان فهیمی پوشیده نیست. اما انجام دادن آن چیزی که در این کتابها نوشته شده توسط مردم، یک انتخاب شخصی‌ بنا بر سلائق مختلف میباشد. پس بنابرین فرض را بر بی‌ اطلاعی دیگران از این کتابها قرار نده. دانستن جزئیات دین، همزمان با ناتوانی در فراهم کردن عدالت و یا حتی سایه ی از آن! (همین‌طور که ۳۵ سال است میبینیم + ۱۵۰۰ میلیارد دلار!) توسط افرادی مثل شما مانند پزشکی‌ میباشد که بعد از ۲۰ سال مطالعه تنها کاری که می‌کند، کشتن بیمارانش به جای شفای آنان است!... ادامه
جمعه 5 ارديبهشت 1393 - 12:33
sharafYabi - بیمبه - انگولا
.... و متأسفانه دو قرت و نیم شما هم هنوز به بزرگی‌ نابودی یک نسل آینده باقی‌ مانده و دست بردار نیستید. اگر انصاف داری و جزئیات دینی را آگاهی‌ و از فاجعه اسلامی و انسانی‌ با خبر هستی‌، که هستی‌، مسئولی، برو در همان شهر قم که مرکز و شروع این نهضت بود وا اسلاما، وا مصیبتا و وا مظلومین سر بده چون تمامی‌ این مشکلات و فقر ۳۰ ۴۰ میلیونی سر چشمه فاسدش از آنجا تراوید. افکار یک بعدی شما احتیاج مبرم به تکامل دارد.
جمعه 5 ارديبهشت 1393 - 12:33
سلطنت طلب - ابوظبی - امارات متحده عربی
باور عمیق از قم جندین ایه قران رو بنده ذکر کرده بودم که مسولین سایت تصمیم کرفتند اون رو در این ستون درج نکنند خوب بنده به مدیریت سایت احترام میزارم و بع تصمیمشون اعتراض نمیکنم البته هیج وقت این ایات حکیمانه مشکلی رو برای سایت به وجود نمی اورد اما خوب بنده به عضویت این کروه در اومدم و مدیریت سایت رو نقد نخواهم کرد جون به ازادی بیان اهمیت داده هرجند که در برخی موارد نوشته های رو که از طرف ما نوشته میشه رو درج نمیکنه
جمعه 5 ارديبهشت 1393 - 13:04
باور عمیق - قم - ایران
سلطنت طلب - ابوظبی - امارات متحده عربی (1).. این که هیچ مسلمانی هیچ نوشته ای و هیچ کتابی به غیر از قرآن رو نباید مرجع قرار بده اظهر من الشمس است و من در این بیان با شما اختلافی ندارم .. پس از پست اولی که برات ارسال کردم مشغول تلاوت قرآن بودم که به این آیه برخورد کردم ، پیرو صحبت قبلیم برات مینویسم شاید پند بگیرید : سوره بقره آیه 154 : و لا تقولوا لمن یقتل فی سبیل الله اموات بل احیاء عند ربهم و لکن لا تشعرون : و آن کسی را که در راه خدا کشته شد مرده نپندارید بلکه او زنده ابدی است و لیکن همه شما این حقیقت را در نخواهید یافت .. و چه زیبا خداوند میفرماید که همه شما این حقیقت را در نخواهید یافت .. و شما فعلا از این دسته ای . یکی از مشکلاتی که موقع صحبت با شما وجود داره فرار رو به جلوی شما موقع صحبته . من توی پست قبلی یک آیه از قرآن آوردم و پشت سرش 3 سند از کتب خودتون که تایید میکنند وسیله ای که خداوند در این آیه میفرماید اهل بیت هستند ..
جمعه 5 ارديبهشت 1393 - 13:26
باور عمیق - قم - ایران
(2)یا بیا بفرما بگو سندت دروغه . که بعدش من ول کن شما نخواهم بود . یا بیا بفرما من این گفته علمای خودمون رو قبول ندارم . یا بیا بگو درست میگی .. فرار رو به جلو انجام نده .. گفته ای رو هنگام صحبت بدون پاسخ نذار . و اما شبکه های مورد اشاره . شما فکر کردی ندیدم و نمیبینم؟ فقط به خاطر یک مقاله که از سایت عقیده دانلود کرده بودم 10 روز اوقات بعد از ساعت کاریمو گذاشتم روی همین مقاله که نویسنده به نقد آیه تطهیر پرداخته بود : انما یرید الله لیذهب عنکم الرجس اهل البیت و یطهرکم تطهیرا و به زیبایی و قشنگی و زیرکی اما مبتنی بر جهل تمام تلاشش بر این بود که واضح ترین آیه قرآن در باب تاکید و تصریح مطهر بودن اهل بیت پیامبر یعنی 5 تن آل عبا و اولاد پیامبر رو از هرگونه پلیدی ابتدا نفی کنه و در ادامه بگه خوب اگر منظور اهل بیته پس عایشه و غیره و ذلک هم داخل این آیه میشن .
جمعه 5 ارديبهشت 1393 - 13:27
باور عمیق - قم - ایران
(3)خدا شاهده که قسم خوردم اگر بر رد این مقاله قانع نشدم نه تنها تشیع بلکه اسلام رو هم کنار بذارم . این قضیه همزمان بود با طرح ادعای خیالی کتابچه (چگونه هدایت یافتم) و داستان تخیلیه آقای مرتضی رادمهر . 2 عدد آخوند اهل مطالعه رو دعوت کردم خونه و با هر کدام مجزا دو روز بحث و صحبت کردیم . خودم رو به عنوان یک سنی در مقام دفاع از این مقاله قرار دادم و ظرف این چهار روز نتونستن قانعم کنن که این مقاله اشتباهه . اما بر اثر لطف خدا و در شرایطی که دیگه تقریبا خودم رو داشتم آماده میکردم که بزنم توی جاده خاکی با یک راهنمایی مراجعه کردم به جلد پنجم کتاب ادب فنای مقربان آقای جوادی آملی که یه چیزی حدود 200 صفحه در باب این موضوع نوشته بود و چقدر لذت بخشه وقتی نور بر تاریکی بتابد .. در ادامه وقتی بیش از 70 جلد از کتب خودتون رو زیر و رو کردم دیدم عینا همگی متفق القول صحبت همین آخوند شیعه رو دارن انجام میدن . فلذا فکر نکن ما بدون مطالعه و یا بدون آگاهی از صحبتهای این شبکه و اون سایت استدلال میکنیم
جمعه 5 ارديبهشت 1393 - 13:27
باور عمیق - قم - ایران
(4)در ادامه کتابچه این مرتضی رادمهر خیالی رو نشستم شکافتم . خیلی واست جالب خواهد بود اگر یک روز وقت بذاری و من واست توضیح بدم که به چه دلایلی این جریان یک دروغه واضح و آشکاره . ماجرای کتاب تیجونی دقیقا به همین اسم (چگونه هدایت یافتم ) که یک عالم سنی بود و از گمراهی نجات یافت و شیعه شد به حدی برای وهابیت دردناک بود که چاره ای جز این دروغ پردازی برای مقابله به مثل نداشتن . به عنوان فقط یک مثال ایشان که سابقا از طلاب بسیار با سواد در قم بوده(طبق ادعای خودش) میگه . با شروع سال فلان با توجه به آغاز (ترم) دوم در کلاسهای فلان ثبت نام کردم . آخه نادان مگر حوزه نظام ترمیکه که ترم اول و ترم دوم داشته باشه؟ آخه نادان مگر دروس خارج نیاز به ثبت نام داره؟ وووو حداقل 10-12 تا از این سوتی های خیلی درشت تر و کپل تر . بگذریم . رفقایی داریم که به محض برپاییه جلسات مناظره با اهل تسنن یا جلسات گرویدن از انحراف اهل سقیفه به مذهب تشیع بنده رو خبردار میکنن .
جمعه 5 ارديبهشت 1393 - 13:28
باور عمیق - قم - ایران
(5)به چشم خودم هر هفته دارم میبینم چه کسایی با چه یال و کوپالی از علمای اهل سنت میان آچمز میشن و یه عده گیج و منگ پا میشن میرن و یه عده هم همونجا اظهار و اعتراف به ولایت امیرالمومنین میکنن و به سلک شیعه مفتخر میشن . اینقد جلوی چشام توی این سالها دیدم که خوب خبر دارم چه خبره . و اما این داماد آقای حکیم رو زحمت بکش اسم کوچیکشو واسم بنویس دقیق من برم ببینم اینی که شما میگی جریانش چیه .. واسم جالبه کسی که 18 سال توی حوزه تدریس میکرده طبق ادعای شما سنی شده باشه .. سلطنت طلب جان . من منتظرم واسم اسم و مشخصات این آقا رو بفرستی . حکایت اینه که یکی بیاد بگه پدر زن پیامبر اسلام کسی بود که وصیتشو زیر پا گذاشت .. اما ایراد نداره ، خواهش میکنم مشخصات این داماد آقای حکیم رو برام بفرست ببینم این کی بوده ..
جمعه 5 ارديبهشت 1393 - 13:28
باور عمیق - قم - ایران
(6)اما در ادامه چون تصمیم گرفتم هر بار که باهات پیرامون موضوعی صحبت کردم یا هر بار که جایی صحبت کردی ، مستندا یکی از انحرافات و یا شاهکارهای عقیدتی شما اهل تسنن رو هم بیان کنم به عنوان نکته روز تا حال کنیم و مستفیذ بشیم و شما بهتر مذهبتو بشناسی : نکته اول : شراب خواری عده ای از صحابه فقط و فقط با استناد به کتب اهل سنت : ابن حجر در صفحه 30 جلد دهم فتح الباری، محمد بن اسماعیل بخاری در تفسیر آیه خمر در سوره مائده در صحیح خود ، مسلم بن حجاج در کتاب اشربه باب تحریم الخمر صحیح خود،امام احمد بن حنبل در صفحه 181 و 227 جلد سوم مسند،ابن کثیر در صفحه 93 و 94 جلد دوم تفسیر خود، جلال الدین سیوطی در صفحه 321 جلد دوم درالمنثور و یه عالمه دیگه که نمیشه تایپ کرد نقل کرده اند : ابوطلحه زید بن سهل در منزل خود مجلس شرابی تشکیل داد و ده نفر را به آن مجلس دعوت کرد که همگی شراب نوشیدند و ابوبکر (شرابو بی خیال حالا میگیم یه گهی خوردن شراب خوردن اینجاش باحاله) در مرثیه کفار مشرکین و کشته شدگان بدر سرود!!!
جمعه 5 ارديبهشت 1393 - 13:29
باور عمیق - قم - ایران
(7)حالا اسامی این ده نفر رو که نوشتن گوش کن : 1- ابوبکر بن ابی قحافه 2- عمربن الخطاب( یعنی هر جا پای لاشی بازی در میان بوده نام این دو نفر میدرخشیده) 3- ابو عبیده جراح(ایشون هم سینه چاک ابوبکر و عمر بود و بسیار فعال در قضیه غصب خلافت که فعلا بماند) 4- ابی ابن کعب 5- سهل بن بیضا 6- ابو ایوب انصاری 7- ابوطلحه (صابخونه بوده) 8- ابو دجانه 9- ابوبکر بن شغوب 10- انس ابن مالک(یکی از امامان چهار گانه شما که در آن وقت 18 ساله بوده و ساقی مجلس بوده چنانچه بیهقی در صفحه 29 جلد هشتم سنن از خود انس نقل مینماید که من در آن روز از همه کوچک تر و ساقی مجلس بودم) و احتمالا چون +18 بوده نوشیدن الکل از نظر قانونی برای رییس مذهب مالکی ایرادی نداشته .. این کتابا مال آخوندای شیعه نیستا .. این اسناد مال آخوندای صفوی نیستا
جمعه 5 ارديبهشت 1393 - 13:29
باور عمیق - قم - ایران
(8).. حالا زود برو بدو توی سایت عقیده سرچ کن ببین در مورد این افتضاح چی توضیح دادن بعد اگر اون تو دیدی یا خفقان گرفتن یا یکی پیدا شده گفته این ماجرای شعر در مدح کفار کشته شده صحیح اما شرابخواری قبل از آیه تحریم بوده اونوقت من بلافاصله یه لیست بلند بالا از کتب شما با ذکر دقیق آدرس ارائه میدم که علمای شما گفتند نخییییر .. بعد از تحریم الکل بوده .. بعد بشین کلاتو قاضی کن ببین چه کسانی بعد از رسول الله روی منبر پیامبر نشستن و حکومت کردن .. اگر امروز 140-150 میلیون یا چه میدونم کمتر یا بیشتر توی ایران و کشورای دیگه هست که شریف هستند و نجیب هستند به برکت وجود ائمه است . وگرنه الان ما هم باید عین شما بمب میترکوندیمو تو خیابون شلوار پای خر میکردیم . و العاقبه للمتقین
جمعه 5 ارديبهشت 1393 - 13:29
باور عمیق - قم - ایران
دوستدار - استهکلم - سوئد ...(1) دقت بفرما ببین چی نوشتی . حدود 1400 سال پیش کتابی توسط عثمان درست شد . خب الان تکلیف من چیه؟ میام شروع کنم به خواندن نوشتارت خط اول تمام نشده میبینم داری داستان سر هم میکنی . خط آخر نوشتارت بنده رو دعوت میکنی به مطالعه . ای حکیم . ای آگاه . زحمتی بکش معلوم کن چطور ادعا میکنی در 1400 سال پیش قرآن توسط عثمان درست شده؟ منظورت اینه که 1400 سال پیش قرآن توسط عثمان به عنوان یک کتاب از حالت پراکنده مستندا جمع آوری شد؟ میفرمایی این کتاب را هر کسی به نوعی تفسیر کرده . شما چند تا تفسیر خوندی؟ شما خود این کتاب رو بدون تفسیر بالا غیرتا چند بار خوندی؟ این افرادی که شما نسبت به تفاسیر اونها آگاهی ، اختلافات و اشتراکاتشون در تفاسیر نوشته شده بر قرآن به چه اندازه است؟
جمعه 5 ارديبهشت 1393 - 14:14
باور عمیق - قم - ایران
(2)دوستدار: میفرمایی عقل بشریت به حدی رسیده . یعنی عقل بشر امروزی برتر از عقل بشر مثلا 200 سال پیشه؟ اصلا میدانی عقل چیست؟ آیا منظورت اینه که دانش بشر امروزی نسبت به بشر اعصار گذشته پیشرفت کرده؟(که این دومی رو قبول دارم) . آیا مثلا عقل شخص شما از عقل حکیم بو علی سینا بیشتره؟(200-300 تا مثال دیگه هست که میشه زد اما بی خیال) .. شما عزیز دلم . سطح اطلاعات،استنتاج و نگرشت اگر چه از من بالاتره اما خیلی پایینه . بنا بر صرف نطفه عرب بودن(نتفه) قضاوت و نتیجه گیری کردن آیا صحیحه؟ آیا این همونی نیست که شما اهل علم بهش میگید نژاد پرستی؟ بنده میخوام شما رو به جهل و نادانی بکشانم .. نه عزیز . امکان نداره من قادر باشم همچین کاری انجام بدم . شما خودت پیشرو و پیش گام حرکت در این صراطی .. نیاز به من و امثال من نداری .. موفق باشی
جمعه 5 ارديبهشت 1393 - 14:14
باور عمیق - قم - ایران
قشنگ نوشتی کبلائی .. کلی خندیدم همشیره .. انشاء الله بری کربلا
جمعه 5 ارديبهشت 1393 - 14:22
سلطنت طلب - ابوظبی - امارات متحده عربی
باور عمیق قم. دوست عزیزم بنده همانند شما وقت کافی برای نکارش و بررسی سایت ندارم و خدامیداند که حقیقت رو میکم اما شیخ حسین الموید داماد ایت الله حکیمه به این لینک توجه فرمایید الشیخ حسین المؤید فی لقاء الجمعة مع عبدالله المدیفر - سر إنتقال الشیخ من المذهب الشیعی إلى السنی. https://m.youtube.com/watch?v=j5rJ17FvRS8
جمعه 5 ارديبهشت 1393 - 21:52
سلطنت طلب - ابوظبی - امارات متحده عربی
باور عمیق - قم - ایران در مورد اقای تیجانی هم ایشون مذهب زیدی داشتند شیعه زیدی و در مورد مسایل دیکری که فرمودین این رو بکم که من فقط در مورد توحید با شما بحث خواهم کرد در مورد کلمه لااله الا الله که تمامی بیامبران برای اعتلای این نام امدند بنده مسول اعمال کذشته هیج مسلمانی نیستم هرجند که کفته های شما تهمت و افترای بیش بر اصحاب بیامبر که خداوند در ایات متعدد انها را مدح کرده نیست و اما بزرکانی مانند حیدر علی قلمداران. دکتر علی مظفریان شیرازی. علامه ایت الله برقعی قمی از هم دوره های خمینی در این موارد سعی کن اطلاعاتت کامل بشه و اقای شهید رادمهر هم اقوامشون در همون قم هست این برادر شهید شاکرد ایت الله وحید خراسانی بوده میتونید از ایشون اطلاعات کسب کنید.
جمعه 5 ارديبهشت 1393 - 21:59
سلطنت طلب - ابوظبی - امارات متحده عربی
باور عمیق - قم - ایران به خدا قسم ارزوم اینه که برای تک تک سوالهات جواب بفرستم اما من در روز فقط نیم ساعت به انترنت وصل میشم که به خاطر تراکم کار نمیتونم فقط به این سایت مراجعه کنم اما این ختم کلام منه نظرات بنده دقیقاً همان نظرات شبکه جهانی کلمه هست و وصال . راستی در مورد اقای شمرانی و انصاری که در شبکه وصال اقای ملازاده برنامه دارن هم تحقیق کن اونها رافضی بودن که هدایت شدن از جمله اقای سجودی مازندرانی در شبکه کلمه
جمعه 5 ارديبهشت 1393 - 22:03
باور عمیق - قم - ایران
با تشکر . افکار سه بعدی شما بنده رو شگفت زده کرد .. از شوخی که بگذریم و از باب محافظت از کتاب و سردمداری کتب که خارج بشیم یکی دو تا نکته هست که میبایست دقت بفرمایی . اول اینکه ما برخلاف شما داخل مملکت ایستادیم و در مقابل هرگونه انحراف از مسیر صحیح اتفاقا فریاد وامصیبتا سر میدیم . احساس میکنیم حالا که حضرتعالی تشریف بردید آنگولا هم به سهم خودمون و هم به سهم شما باید مقابله و مبارزه کنیم چون بعید میدونیم شما اونجا هر چی فریاد وا مصیبتا سر بدی صدات به اینجا برسه . البته همین که اونجا هستی و میگی لنگش کن مطمئن باش کلی به ما روحیه میده . تازه دلمون هم خوشه وقتی با هم فارسی حرف میزنیم دیگه هراسی نیست مثلا 30 سال دیگه که 1500 میلیارد شد 15000 میلیارد یدفه ای بیای آفریقایی از حکومت انتقاد کنی چون میدونی که یه مقدار بعدا تاثیر گذاریش کمتر میشه . اما اصل عرض بنده رو نگرفتی . مخلص کلام این بود . اگر عده ای مدعی دینداریند اما عامل به احکام دین نیستند ، مشکل از خودشان است و نه دین
جمعه 5 ارديبهشت 1393 - 21:33
sharafYabi - بیمبه - انگولا
باور عمیق - قم - ایران- دست شما درد نکنه بابت این همه مقابله و مبارزه, دن کیشوت. یک مقدار از اون نعمات و برکات رو هم DHL کن بیاد به آنگولا شاید ما هم بتوانیم زندانهای اینجا را از ۱۰ هزار زمان شاه برسونیم به سی‌ صد هزار. ۱۶ میلیون پرونده داد گاهی‌ هم اینجا کم داریم. چون ۳۲ میلیون بیکار داریم زحمت بکش این برکت رو هم بذار بغلش. یک جزوه هم از برادران لاریجانی مرحمت کنین چون چند تا اهالی زنجان داریم که آرزو دارن بسیجی‌ اقتصاد شوند، یعنی‌ اقتصاد رو بسیج کنن. زنهای اینجا هم در هوای گرم (۳۶۵ روز) پر رو شدن، چند صد تا حزب ال بادی با عرضه پولدار میخاند که تو پستو به اینها حالی‌ کنند که باد از کدوم جهت میاد. قربون زحمتا ت ما هم چند سالی‌ است به اینها میگیم که ما مدعی امانت داری نفت شما هستیم اما نفتتان را میدزدیم. مشکل از ماست، امانت داری ما مشکلی‌ ندارد. اینها حالیشون نمیشه! یه بلیط بفرستم بیا اینها را ارشاد کن. ثواب داره. خودت هم حالیت شد خط آخر، چی‌ میگی‌. استاد، پروفسور روزهای زندگی‌.
شنبه 6 ارديبهشت 1393 - 01:47
باور عمیق - قم - ایران
سلطنت طلب - ابوظبی - امارات متحده عربی (1).. فرمودید :هرجند که کفته های شما تهمت و افترای بیش بر اصحاب بیامبر که خداوند در ایات متعدد انها را مدح کرده نیست .. نشد . ببین اخوی . بنده از علمای شما و کتبشون دقیقا و بدون کم و کاست سند آوردم و نشستم یک ساعت تایپ کردم . این که نمیشه . منظورت اینه که علمای شما بر اصحاب پیامبر تهمت بستن؟ چون اینا که گفته های من نیست . اینا گفته های علمای شماست و شما ازش بی خبری
شنبه 6 ارديبهشت 1393 - 10:45
باور عمیق - قم - ایران
سلطنت طلب - ابوظبی - امارات متحده عربی (2).. در مورد رادمهر خیالی هم قبلا توضیح دادم .. ایشان وجود خارجی ندارد .. هر وقت خواستی یه وقت بذار بشینیم دونه دونه از روی این کتابچه جعلی دروغها و سوتی های نوشته شده رو دونه دونه واست توضیح بدم تا متوجه بشی کسی که ادعا میکنه واسه شروع ترم دوم رفته تو حوزه ثبت نام کرده یا کسی که میگه بعد از سطح 6 رفته نشسته واسه درس خارج ، متوجه بشی که چقدر ضایع کرده . برقعی رو هم کامل زیر و رو کردم . وقت داشتی و خواستی یه روز بشین واست سیر تا پیازشو تعریف کنم .. وانگهی اینقد سنی اینجا هر هفته یا هر ماه به اسلام مشرف میشن که اینا واسه من بی اهمیته
شنبه 6 ارديبهشت 1393 - 10:50
سلطنت طلب - ابوظبی - امارات متحده عربی
باور عمیق - قم - ایران براتون متاسف هستم که وجود مرتضی رادمهر رو انکار میکنید ایشون سال١٣٨٢اکر اشتباه نکنم شهید شدن وانکهی جنتا از روحانیون برجسته اهل سنت که روزانه در قم سنی میشن رو نام ببر ببینم. در مورد شهدای همجون حیدر علی قلمداران و دکتر مظفریان مطالبی نکفتید جرا؟؟و همجنین واکنش شما در مورد شیعیان هدایت یافته که در شبکه های وصال و کلمه برنامه اجرا میکنند جیه ؟و در اخر حسین الموید داماد اقای حکیم که مسلط به زبان فارسی هستند ایا اون رو شناختید؟؟میدونم که میکی نه ولی اشکال نداره راستی قرار ایشون تشریف بیارن و در شبکه کلمه صحبت کنند و یک اتفاق بزرک دیکه هم در جند ماه اینده در قم قرار بیوفته فعلاً مسکوتیم اما به موقع و ان شاء الله بیان خواهیم کرد
شنبه 6 ارديبهشت 1393 - 13:24
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.