قلع‌وقمع پرندگان کمیاب پاکستان به دست شاهزاده‌ سعودی.

+38
رأی دهید
-7

iran e azad - هورتن - نروژ
آخر مگر می‌شه اینها با شعور بشند ؟؟؟ این مثلا شاهزاده آنهاست !!!!! خاک بر سر ما که تازه راه زندگی‌ مان را مثل اجداد این بی‌ شعور ،تعریف کرده ایم ! اسلام عزیز !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! . زبان و فرهنگ آنها را اجباری یاد فرزندان ما میدهند، تازه ما را عجم می‌خوانند. هر جا که این فرهنگ کثیف وارد شود، تبدیل به جهنّم میشود. نگاه کنید : ایران ، پاکستان ، افغانستان و ..... حالا کشور‌های عرب زبان مثل عراق و سوریه که خود جهنّم هستند، هیچ !!!.
‌پنجشنبه 4 ارديبهشت 1393 - 04:15
klopatra7 - دوسلدورف - آلمان
عربستان نه تنها در حال قلع و قمع انسانهاست بلکه به پرنده ها هم رحم نمی کند. یک خبر انسانی از اینها نشنیدیم. یک بار نشنیدیم به خیریه ای کمک کنند یا به مردم مصیبت زده ای در زلزله و سونامی . فقط قتل و تروریسم و خرابکاری.
‌پنجشنبه 4 ارديبهشت 1393 - 09:58
romano - تهران - ایران
iran e azad - هورتن - نروژ دوست عزیز خاک برسر فرمودید بر فرق مبارک خودتان ما الوی زندگیمان این افراد و بقول شما پدرانشان نیستند برادر جان ناسلامتی ما لئو مسی که نیستیم هر باسر و باپایی بیاد هر توهینی از دهنش در اومد به مردم بزرگوار ایران بکنه. ایران جهنم نیست من از حکومتش نفرت دارم ولی میگه اگر ایران بجز ویرانسرا نیست من این ویران سرای را دوست دارم.
‌پنجشنبه 4 ارديبهشت 1393 - 09:53
oghab - هلسینکی - فنلاند
ﺁﺧﻪ ﻋﺮﺏ ﺑﺪﻭﻱ ﺳﻮﺳﻤﺎﺭ ﺧﻮﺭ ﭼﻪ ﻣﻴﺪﻭﻧﺦ اﻧﻘﺮاﺽ ﻧﺴﻞ ﻳﻌﻨﻲ ﭼﻲ???ﻓﻌﻼ ﻛﻪ ﺑﺎ ﭘﻮﻝ ﻧﻔﺖ ﺧﺮ ﻏﻠﻂﻪ ﻣﻴﺰﻧﻨﺪ.
‌پنجشنبه 4 ارديبهشت 1393 - 11:33
کبالت3 - کرج - ایران
این اراذل تو اون برهوت خودشون نسل سوسمار رو در آوردن ایران هم میان پول کلون میدن و مجوز شکار میگیرن تو استانهای جنوبی هم هرکی رو میبینی یه کیسه و تور دستش تو کوه و صحرا دنبال قرقی و شاهین که بگیره بفروشه به این عربای تازه به دوران رسیده کبلائی.
‌پنجشنبه 4 ارديبهشت 1393 - 17:36
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.