فیلم مراسم زنانه همسر رییس جمهوری را دارم و منتشر می‌کنم !

پارسینه: حجت الاسلام روح‌الله حسینیان در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری آنا با اشاره به نطق میان دستور روز گذشته‌اش درباره جشن زنانه همسر رییس جمهوری اظهار داشت: بنده اعتقاد دارم که اگر همسران روسای جمهور در امور حکومتی دخالت کنند، مانند زمان شاه می‌شود.

وی ادامه داد: همسر رییس جمهوری حق دخالت در این امور را ندارد، اگر این جلسه از سوی رییس جمهوری و یا مرکز امورزنان ریاست جمهوری برگزار می‌شد، هیچ انتقادی به آن وارد نبود؛ چراکه برگزاری مراسم‌های اینچنینی قانونی است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در دفاعیه دولت عنوان "دفتر همسر رییس جمهور" قید شده است، حال باید توضیح دهند که همسر رییس جمهوری چه کاره است که دفتر دارد؟ مگر حکومت پادشاهی است که علیا حضرت ملکه داشته باشیم.

حسینیان ادامه داد: آنگونه که در بیانیه آمده، تعدادی کودک بوده‌اند، اگر راست می‌گویند عکس آنها را به نمایش بگذارند تا معلوم شود آنها که رقصیده اند، چند ساله بوده اند؟

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه مگر شما فیلم و یا عکس این مراسم را دارید، گفت: بله، بنده فیلم این مراسم را دارم و ما به موقع فیلم این مراسم را منتشر خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری آنا، طرح برخی ادعاهادرباره جشن روز زن با میزبانی همسر ریاست جمهوری و حضور همسران نمایندگان مجلس، مقامات و سفرای کشورها در ایران، سبب شد روز گذشته (سه شنبه) دفتر ریاست جمهوری با صدور بیانیه ای تاسف خود را از سوءاستفاده سیاسی و جناحی نسبت به مراسم ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) ابراز کند.

در بیانیه نهاد ریاست جمهوری آمده است: «در کمال تعجب و تاسف، جشنی که معطر به نام صدیقه طاهره (س) و مربوط به پاسداشت شخصیت آن حضرت بود، از آسیبِ نگاه های ابزاری و سیاسی در امان نماند و بر خلاف موازین اسلام عزیز، اخلاق محمدی (ص) و حتی اصول حرفه اطلاع رسانی؛ موجی از شایعات، افترا، اکاذیب و پیامک هایی به صورتی هماهنگ در فضای رسانه ای کشور منتشر شد.

این در حالی بود که هیچیک از مطالب منتشره مستند نبود و متاسفانه افرادی نیز که به تریبون های عمومی کشور دسترسی دارند بدون اینکه از حقیقت ماجرا مطلع باشند، و بدون تحقیق، آن را دستمایه ای برای متهم نمودن دولت به بی توجهی به فرهنگ والای دینی کردند. حال آنکه با دروغ و افترا نمی توان به بام سعادت رسید و همچنین نمی توان خدمتگزاران مردم را از مسیر فرهنگ راستی، راستگویی، اعتدال و رونق و تعالی کشور بازداشت.»

همان طور که در این بیانیه مشخص است، عنوان "دفتر همسر رییس جمهور" قید نشده و بیانیه را نهاد ریاست جمهوری منتشر کرده است. محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت نیز در مصاحبه اخیر خود در جمع خبرنگاران گفت: ما نمیتوانیم فیلم مراسم زنانه که به مناسبت روز زن انجام شد را منتشر کنیم.

تهدید به انتشار این فیلم در حالی مطرح می‌شود که منتقدان این مراسم در گزارش‌هایی که از نحوه برگزاری آن منتشر کرده‌اند و همان گزارش‌‌ها مستند نطق پیش از دستور حسینیان  قرار گرفته است، نوشته‌اند که در این مراسم زنانه، حاضران پس از ورود به محل  مهمانی، حجاب خود را برداشته بودند.

+28
رأی دهید
-131

fdsa60 - تهران - ایران
ای حقه باز پدر سوخته.حتما از روحانی باج میخوای که اینجوری حرف میزنی وگرنه خودت هم میدونی که جرات پخش فیلم دختران این گردن کلفتها رو نداری.چون در روز بعدش سیبیلهای اجدادتو دود میدن
‌چهارشنبه 3 ارديبهشت 1393 - 22:51
ekman - شیراز - ‫ایران
اصلا چند نفر از مردم تهران این مردک پفیوز را میشناسند که او نماینده آنان در مجلس شده.آخه پفیوز فیلم مراسمی زنانه دست تو چکار میکنه،چرا تو آن فیلم را نماشا کردی ؟ای آخوند بیشرف خجالت بکش.
‌چهارشنبه 3 ارديبهشت 1393 - 22:55
princesse - تهران - پرژن
واقعا مردم به این جانور رای داده‌اند ؟؟؟؟؟؟؟نماینده مردم تهران!
‌چهارشنبه 3 ارديبهشت 1393 - 23:01
azadeh11 - آمستردام - هلند
عجب اتفاق وحشتناکی افتاده. که در این مراسم زنانه، حاضران پس از ورود به محل مهمانی، حجاب خود را برداشته بودند. همه جهنمی شدند...............
‌چهارشنبه 3 ارديبهشت 1393 - 23:01
HAMID71 - ابهر - زنجان - ایران
مراسم کاملا زنانه بوده وازطرفی هم مراسم جشن بوده نه عزاداری اگه رقصی هم درکاربوده باشه کاملا طبیعی بوده واین بوزینه که تهدید به انتشارفیلم مراسم روکرده اصلا حق چنین کاری رو نداره اگه همچین حماقتی رو با تأسی از قبله آمالش یعنی مموتی گوربهگورشده بخواد انجام بده هدفی جزتخریب رییس جمهوری نداره ومیخواد که کشور رودچار بحران بکنه . خدابه اصطلاح نماینده هایی که مثال گاو تو طویله هستند مثل کوچک زاده و رسایی و....لعنتشون کنه وسایه نحسشون رواز سراین ملت مظلوم کم کنه . انشاا...
‌چهارشنبه 3 ارديبهشت 1393 - 23:22
Amoo Ashkan - لوکزامبورگ - لوکزامبورگ
خوشحال شدم از این خبر ، چرا فقط جوونا و مردم عادی باید با ترس و لرز جشن بگیرن ؟ ترس از کلانتری ، بسیج و هزارتا کوفت و زهر مار دیگه ، بذار این آشغالا که جشنا و مراسم مردم بهم میزنن و مردمی که میرن جشن یا پارتی تون ترس نگاه میدارن خودشون هم نتونن با آرامش یه جشن بگیرن ، از کلانتری و بسیج که نمیترسن بذار از این فیلما و عکسا که پخش می‌شه بترسن و جشناشون کوفتشون بشه
‌پنجشنبه 4 ارديبهشت 1393 - 00:00
hajmehran - شیراز - ایران
متاسفانه بازار دروغ و افتراع و تهمت در جمهوری اسلامی بسیار گرم است و جالب اینجا هست که بیشتر همین دروغها و تهمتها از جانب همون کسانی هست که ما سالهای سال در مراسمهای مختلف جشن و عزا زیر منبرشان نشسته ایم و برای ما نوای راست گویی سر داده اند و از بهشت و جهنم گفته اند.برای همین است که میگویند سیاست باید از دین جدا باشد برای اینکه سیاست خودش پنهان کاری و دروغ است و آخوندی که سیاست مدار شد باید دروغ بگویید و به همین دلیل اگر سیاست با دین ترکیب شد مردم دین زده میشوند چون عملا میبینند که روحانیون دینی خود دروغ میگویند.
‌چهارشنبه 3 ارديبهشت 1393 - 23:36
armin2500 - وین - اتریش
غیرت کاذب آخوندا برای جذب افراد بی‌سواد
‌پنجشنبه 4 ارديبهشت 1393 - 00:19
azadi2011 - تورنتو - کانادا
این حاجی اگر دین ندارد‘ که از اول هم نداشته, پس یک کم حیا و شرم داشته باشد, چرا آبروی ایران را می بری با این حرفها, حاجی شکم گنده ? مشکل روانی این به استلاح نماینده چیه ? جشنی بوده که بوده جنایت که نکردند, بیچاره ها مراسم مذهبی وجشن مذهبی گرفتند ویک عده خارجی را هم برای آشنایی با فرهنگ عادی ایران دعوت کردند۰ یک کم آرامش به خودت بده حاجی ۰
‌پنجشنبه 4 ارديبهشت 1393 - 02:52
razmandeh - استکهلم - سوئد
روح رضا شاه شاد باد که لکه ننگ حجاب را از چهره زن ایرانی‌ برداشت !!!
‌پنجشنبه 4 ارديبهشت 1393 - 03:48
زوربا - اصفهان - ایران
آیا شکیرا هم دعوت بوده?
‌پنجشنبه 4 ارديبهشت 1393 - 04:28
هستیا - شیراز - ایران
تاحالا چند بار فیلمو دیدی؟کسی هم پسند کردی؟راستی پسر رئیس حکومت ایران تو تمام مسائل کشود دخالت کنه حکم اون چیه؟
‌پنجشنبه 4 ارديبهشت 1393 - 07:14
سلطنت طلب - ابوظبی - امارات متحده عربی
TEHRANNN21 - تهران - ایران. این هم از رهبر و سر دسته رافضیانی امثال تو. یک ادم خودخواه بی نزاکت. تمامیت خواه و زورکو
‌چهارشنبه 3 ارديبهشت 1393 - 23:01
omidvaran - نورکل - امریکا
این اخوند که به فاشیست بودن شهره است میخواد ازین نمد برای خودش کلاهی درست کنه امید که فهم وشعور مردم عادی ما به درجه ای برسه که دیگه به این اراذل سواری ندن !! درسته که حکومت با مردم با داغ و درفش حکومت میکند ولی درعالم واقع تازمانی که مردم برای اینا دولا مشن اونا هم سواری میگیرن ....گفته اند که تا ابله درجهان هست..
‌پنجشنبه 4 ارديبهشت 1393 - 08:04
raha1984 - هامبورگ - المان
از کدوم ده کوره ای اومده کثافت که شدی نماینده تهران
‌پنجشنبه 4 ارديبهشت 1393 - 08:25
Asamasa - دوسلدورف - ألمان
پروردگارا، این نژاد شبه انسان را ،نیست و نابود بفرما
‌پنجشنبه 4 ارديبهشت 1393 - 09:15
Azadikhah - تكسل - هلند
حجت الاسلام روح‌الله حسینیان چقدر حقیر و مفلوکی!
‌پنجشنبه 4 ارديبهشت 1393 - 09:39
vahidtaheri - کوالالامپور - مالزی
اینها نماینده مردم نیستند. بهتر بگیم رهیافتگان به مجلس (یا به عبارت درست تر اعضای گعده دلقکان!)
‌پنجشنبه 4 ارديبهشت 1393 - 09:53
nejla - تهران - ایران
آخه به تو چه روباه پست فطرت..؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
‌پنجشنبه 4 ارديبهشت 1393 - 10:20
sayeh tars - لندن - بریتانیا
مراسم زنانه بوده دلشون میخوسته اصلا باید دادگاهی ت کنند به خاطر این موضوع
‌پنجشنبه 4 ارديبهشت 1393 - 10:54
misha4780 - کی یف - اکراین
یا ابولفضل. چه ننگی بر ما روا شده و ما ساکت نشسه ایم. وا مصیبتا . پس از ورود به مجلس زنانه حجابها را برداشته اند. وقاهت تا کجا. امام کجایی که ببینی در ایران زنها در کنار هم بی حجاب و بی پوشش نشسته اند. استفرالله ربی اتوبه الیه. هر چی رشته بودی پنبه شد یک هم نامت به نام روح الله دست بی حجابان در مجلس زنانه را رو کرد. وای ببین یه چیزی زده این حسینیان به نام اشک تمساح ببین یعنی تو فضاس حتما امتحان کنین وای خداس.
‌پنجشنبه 4 ارديبهشت 1393 - 10:52
آرمان شهر من - استهبان - ایران
ببین اینها ادعای اخلاق می کنن ولی به راحتی اعلام می کنند که فیلم یک مراسم کاملا زنانه را دارند و حتی تهدید به پخش آن می کنند!(شاید از نظر بسیاری از ما داشتن حجاب و پوشش اسلامی امری غیر قابل قبول و نامعقول باشد ولی باید توجه داشت که بسیاری از حاضران در ان مراسم مقید به پوشش اسلامی هستند و تماشا فیلمهای که بدون اگاهی آنها ضبط گردیده امری غیر اخلاقی و ناپسند می باشد.)
‌پنجشنبه 4 ارديبهشت 1393 - 17:55
jam121 - تهران - ایران
فیلم های تجاوزبه زورت ( تجاوزبه عنف ) به زنان شوهردارازناحیه ی خودت راهم بگذار!مرتیکه ی عمامه به سر زناکار ! اون هم زنای بازنان شوهردار ! اون هم به زور ! بعدهم که شاکی هاازت شکایت کنند نه تنهادردستگاه عدالت !!! راه به جایی نبرندبلکه چپ وراست تهدیدهم بشوند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
‌پنجشنبه 4 ارديبهشت 1393 - 19:27
HAMID71 - ابهر - زنجان - ایران
مراسم کاملا زنانه بوده وازطرفی هم مراسم جشن بوده نه عزاداری اگه رقصی هم درکاربوده باشه کاملا طبیعی بوده واین بوزینه که تهدید به انتشارفیلم مراسم روکرده اصلا حق چنین کاری رو نداره اگه همچین حماقتی رو با تأسی از قبله آمالش یعنی مموتی گوربهگورشده بخواد انجام بده هدفی جزتخریب رییس جمهوری نداره ومیخواد که کشور رودچار بحران بکنه . خدابه اصطلاح نماینده هایی که مثال گاو تو طویله هستند مثل کوچک زاده و رسایی و....لعنتشون کنه وسایه نحسشون رواز سراین ملت مظلوم کم کنه . انشاا...
‌پنجشنبه 4 ارديبهشت 1393 - 23:52
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.