رئیس سازمان زندان‌های ایران تغییر کرد.

+11
رأی دهید
-54

سلطنت طلب - ابوظبی - امارات متحده عربی
یک کانکستر رفت کانکستر دیکه اومد.
‌چهارشنبه 3 ارديبهشت 1393 - 23:02
سلطنت طلب - ابوظبی - امارات متحده عربی
جالب اینجاست که بعد از هر سرکوبی ترفیه درجه میکیرن هههههههه عجب رو دارن ها وای خدا باور کنید خنده داره کار این بی مغزان صفوی هههههه
‌چهارشنبه 3 ارديبهشت 1393 - 23:05
ukang - لندن - انگلستان
امیدوارم یه شیر پاک خورده‌ای پیدا بشه، این حـ... رو عین لاجوردی مثل سگ بفرسه به درک .!
‌پنجشنبه 4 ارديبهشت 1393 - 00:02
armin2500 - وین - اتریش
خر همان خر پلان عوض شد
‌پنجشنبه 4 ارديبهشت 1393 - 00:22
azadi-iran - وین - اطریش
چه مردم نادان و ساده و خوش باوری ایرانی ها هستند که میرورند در خونه روحانی که جنایات در زندان را پیگری کند. بعد از 35 سال هنوز شعور این را ندارند که دست این رژیم از کوچک گرفته تا خامنه ای دستشان در این ماجرا گیره بدون شک پشت پردن حکومت به رقص و پایکوبی می پردازد و می خندند به بی شعوری مردم. من هم اگر حکومت بودم دقیقا همین روش رعب و وحشت را در میان مردم اجرا می کردم. مثل این که به قاتل بگو که لطفا که قاتل را پیدا کند. این است سرگذشت مردمی که صبح تا شب دا می کند.
‌پنجشنبه 4 ارديبهشت 1393 - 00:28
eddy59 - مونیخ - آلمان
اینکه خوذش مجرم ......چند سال سابقه جنایت ذاره؟؟
‌پنجشنبه 4 ارديبهشت 1393 - 04:59
کبالت3 - کرج - ایران
غریب حکایتی و عجایب صنعتیه در این دشت .یعنی اگه موشک برای بالا رفتن به اکسیژن و سوخت جامد یا مایع نیاز داره اینجا برا بالا رفتن کافیه فقط گند بزنی به محل استقرارت مایع و جامدش هم فرق نمیکنه هرچه گند بیشتر نیروی بالا بر بیشتر خسته نباشی کبلائی.
‌پنجشنبه 4 ارديبهشت 1393 - 05:52
amir-amir - تورنتو - كانادا
خیر٫ این رئیس جدید نمى تواند قابل قبول باشد براى اینکه آثار مهر بروى پیشانى اش حک نشده و در ضمن با تیغ صورت تراشى که حرام است ریش خود را آنکادر کرده نمى تواند حزب الهى باشد ریش باید مثل ریش احمدى نژاد ژولیده کج و معوج باشد٠
‌پنجشنبه 4 ارديبهشت 1393 - 06:36
Azadikhah - تكسل - هلند
اولین دروغ اسماعیلی در مسئولیت جدید:غلامحسین اسماعیلی گفت: این موضوع اول عید سال جاری به من ابلاغ شد و فرایند آن تا کنون ادامه یافته است. اگر این دو موضوع به یکدیگر مرتبط بود، بطور قطع چنین جایگاه خطیری – رییس کل دادگستری و رییس شعبه اول دادگاه تجدیدنظر – را به من نمی دادند. وی با بیان اینکه شائبه ای برای خبرنگاران ایجاد شد و از سخنگوی قوه قضاییه موضوع را جویا شده، ادامه داد: آقای اژه ای نیز توضیحات لازم را به خبرنگاران دادند و اعلام کردند رفتن من از سازمان زندانها هیچ ربطی به موضوع زندان اوین ندارد. صادق لاریجانی رییس قوه قضاییه روز چهارشنبه با صدور حکمی علی اصغر جهانگیر را به ریاست سازمان زندانها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور و جانشین غلامحسین اسماعیلی منصوب کرد.
‌پنجشنبه 4 ارديبهشت 1393 - 09:32
Moama123 - بوداپست - مجارستان
خوب اینو که رئیس دادگستری کرده یعنی‌ بهش رتبه هم داده تازه
‌پنجشنبه 4 ارديبهشت 1393 - 22:52
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.