درگیری ۲ مرد بر سر اختلاف قدیمی با قتل یک جوان به پایان رسید

مرد جوانی که در درگیری با دوستش فرد همراه وی را به قتل رسانده بود پس از یک سال زندگی مخفی دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار حوادث فارس، در ساعت 18 روز 6 بهمن سال 91 از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110، یک فقره درگیری منجر به جنایت به کلانتری 122 دربند اعلام شد.

با حضور مأمورین کلانتری در محل و انجام بررسی های اولیه مشخص شد که درگیری در یک سفره خانه سنتی واقع در منطقه دربند – انتهای خیابان گلاب دره بوقوع پیوسته  که طی آن و در یک نزاع دسته جمعی، تعدادی از افراد مورد اصابت چاقو قرار گرفته و در بین آنها جوانی 30 ساله به نام محسن . ب به علت اصابت ضربه چاقو به ناحیه قلب فوت نموده است.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمد و به دستور شعبه چهارم بازپرسی دادسرای امور جنایی ، پرونده جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

تحقیقات اولیه حکایت از ان داشت که مقتول ساکن یکی از استان های شمال غرب کشور است که برای دید و بازدید بستگان خود به تهران آمده و شب جنایت نیز بهمراه آنها و کشیدن قلیان به سفرهانه ای در منطقه دربند مراجعه کرده است.

در ادامه رسیدگی به پرونده و با شناسایی افراد شرکت کننده در درگیری ، کارآگاهان اداره دهم اقدام به شناسایی و دستگیری این افراد نموده و در تحقیقات از آنها مشخص شد که قاتل فردی به نام ماجد . ق ( متولد 1362 ) است؛ بلافاصله محل سکونت ماجد در منطقه لواسانات شناسایی، در مراجعه به این محل مشخص شد که وی پس از ارتکاب جنایت، از محل سکونت خود متواری شده است.

رسیدگی به پرونده برای دستگیری متهم همچنان در دستور کار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار داشت تا نهایتا با انجام اقدامات و تحقیقات پلیسی، مخفیگاه ماجد در شهرستان ساوه شناسایی شد؛ بلافاصله نیابت قضایی از مقام قضایی اخذ و متهم در ساعت 19:00 روز یکشنبه مورخه 01/02/1393 ، در مخفیگاهش دستگیر و به اداره دهم منتقل شد.

در تحقیقات اولیه از متهم مشخص شد که متهم در طول متواری بودن و برای مخفی ماندن هویتش، از هویت مجعول امیر احتشامی استفاده می‌کرده که با وجود تمامی اقدامات توسط کارآگاهان اداره دهم شناسایی و دستگیر شد.


متهم پس از دستگیری و انتقال به اداره دهم صراحتا به ارتکاب جنایت اعتراف و در اظهارات اولیه خود به کارآگاهان گفت: من شخصا مقتول را اصلا نمی شناختم؛ اختلاف و درگیری من با یکی از بستگان مقتول به نام هادی بود که شب حادثه بهمراه یکدیگر به سفره‌خانه آمده بودند.

زمانیکه با هادی بر سر اختلاف خود در حال صحبت بودم، ناگهان با یکدیگر درگیر شدیم و در آن زمان، مقتول به هواداری هادی با من درگیر شد؛ من نیز در حالیکه مورد ضرب و جرح قرار گرفته بودم، در یک لحظه کنترل خود را از دست داده و با چاقویی که همراه خود داشتم، چند نفر از جمله مقتول را با چاقو زده و از محل فرار کردم.

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: با توجه به اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت، قرار بازداشت موقت از سوی مقام قضایی صادر و متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.

+18
رأی دهید
-5

رستگار501 - برن - سویئس
بجای فرهنگ سازی در کشور ، تمام مدت از عزت و شکوه صدر اسلام و فتنه گران فعلی دروغ پردازی میکنند. حکومت باید سکولار شود ..
‌چهارشنبه 3 ارديبهشت 1393 - 14:31
داماهی - بندرعباس - ایران
مذهب وحکومت مذهبی بلای جان انسانها درکشورهایی که مذهب معنا ومفهومی ندارد انسانها دررفاه آسایش وامنیت هستند برعکس درکشورهای مذهبی.
‌چهارشنبه 3 ارديبهشت 1393 - 15:54
dark.chocolate - زوریخ - سوییس
ایران چه خبره؟ مردم ماشاالله روز به روز با فرهنگ تر میشن! بالاخره باید ۲۵۰۰ فرهنگ یه جای خودشو نشون بده دیگه! اینم نسل کوروش و داریوش کبیر! راستی‌ هنوز‌م مردم مرجع تقلید دارن؟ میمون‌های مقلّد!
‌چهارشنبه 3 ارديبهشت 1393 - 16:15
aram.01 - کردستان - ایران
رستگار501-. تو اگر این حرف را حضورا به یک آخوند بزنی برایت هزار تا حدیث و تفسیر از قرآن می آورد که دین اسلام جنبه سیاسی زندگی اجتماعی انسانها را هم پوشش میدهد چون اگر اینطور نباشد که کامل نیست... واین داستان ادامه دارد...
‌چهارشنبه 3 ارديبهشت 1393 - 16:46
azadi-iran - وین - اطریش
اینان از اسلام فقط برای تخت حکومت خود 35 سال است که سو استفاده می کنند و از این راه 100 ها هزار نفر به پولهای بسیار زیاد نقتی ایران زمین دست بافتند . و برایشان اصلا مهم نیست که مردم در شرایط بسیار سخت زندگی کنند . و مردم هم برای بقای زندگی شان به هر جنایتی دست می زنند.
‌چهارشنبه 3 ارديبهشت 1393 - 17:14
نیایش7 - الدنبورگ - آلمان
جامعه عصبی .. !
‌چهارشنبه 3 ارديبهشت 1393 - 18:09
شاهنشاه روحت شاد - تهران - ایران
لعنت بر حکومت ننگین جهل و جنون آخوندی
‌چهارشنبه 3 ارديبهشت 1393 - 19:45
oghab - هلسینکی - فنلاند
ﺧﻮﺑﻪ اﻭﻥ ﻣﻤﻠﻜﺖ ﺁﺯاﺩ ﻧﻴﺴﺖ ﻛﻪ ﻣﺸﺮﻭﺏ ﻓﺮﻭﺷﻲ و ﺑﺎ ر ﻫﺎ ﺑﺎﺯ ﺑﺸﻪ .... ﺑﺎ ﭼﻬﺎﺭﺗﺎ ﺩﻭﻧﻪ ﺧﺮﻣﺎ و ﻳﻪ اﺳﺘﻜﺎﻥ ﭼﺎی و ﻳﻚ ﻗﻠﻴﺎﻥ ﻳﺎﺑﻮ ﻭﺭﺗﻮﻥ ﺩاﺷﺘﻪ .....ﺧﻼﻳﻖ ﺁﻧﭽﻪ ﻻﻳﻖ ﺷﻴﻴﺮ ﺑﻊ ﺑﻊ ﺑﻊ ﻃﻮﻳﻠﻪ ﻭﻻﻳﺖ
‌چهارشنبه 3 ارديبهشت 1393 - 20:08
ekman - شیراز - ‫ایران
زمانی دور در هوائی بارانی مردی در بیابان یک شخص ضعیف را به قتل میرساند و مقتول هم قبل از مرگ آب سوار را شاهد میگیرد و میگوید ای حباب تو شاهد باش که قاتل من این مرد است،(َآب سوار همان حبابی است که هنگام باریدن باران روی آب بوجود میاید).مدت های زیادی از این ماجرا میگذرد و کسی قاتل را پیدا نمیکند،شخص قاتل روزی با دوستی که قاضی هم بوده در صحرا مشغول باده گساری بوده و مست ،که بارانی شروع به باریدن میکند و روی آب توی جوئی که آنها کنارش نشسته بودند،حباب های آب سوار ظاهر میشود،شخص قاتل یکباره و بدون دلیلی شروع به خندیدن میکند که دوستش ناراخت میشود و با اصرار علت خنده را میپرسد،شخص قاتل که مست بوده ماجرای آن شخص مقتول را شرح میدهد و میگوید که مردک احمق این حباب ها را شاهد گرفت و فکر نمیکرد که بعد از چند ثانیه حباب ها محو میشوند،منهم برای همین خنده ام گرفت.دوست او که مرد قانون هم بوده طبق وظیفه ای که داشته او را به قانون تسلیم میکند.
‌چهارشنبه 3 ارديبهشت 1393 - 20:15
دنیای وحشی - تهران - ایران
وقتی تفریح جوانان بشود قلیان کشیدن و نه شغلی و نه امید به زندگی و آینده و تی وی هم مدام از این خوند به آخوند دیگه و از این روضه به روضه دیگه نشون بده دیگه اعصابی براشون باقی نمونه و درنتیجه بنده خداها با یک عطسه هم ممکنه به جون هم بیفتند و تاسرحد مرگ و قتل و خونریزی هم پیش بروند و خلاصه اینکه از سرسایه شوم این ملایان و سیستم غلط ایران هر روز بایستی شاهد خبرهای بد ملت ایران باشیم .
‌پنجشنبه 4 ارديبهشت 1393 - 07:45
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.