حذف غم‌انگیز طلایی‌پوشان از گروه مرگ/ با تکمیل ناکامی‌ها سپاهان باخت و آخر شد

تیم فوتبال سپاهان با شکست مقابل الهلال عربستان از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، سپاهان در آخرین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 22 و 20 دقیقه  به مصاف الهلال عربستان رفت.

سپاهان در این دیدار با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

در نیمه اول الهلال با توجه به اینکه تنها به 3 امتیاز بازی نیاز داشت بازی هجومی ارائه داد. در مقابل سپاهان با ارائه یک بازی بسته به دنبال عدم دریافت گل بود.

در نهایت در وقت‌های اضافه نیمه اول ناصر الشمرانی دروازه سپاهان را گشود تا الهلال برنده به رختکن برود.

در نیمه دوم الهلال بیشتر قصد کنترل بازی و حفظ نتیجه را داشت.

با توجه به اینکه شکست در این دیدار باعث حذف سپاهان می‌شد عملکرد هجومی را در نیمه دوم از سوی شاگردان زلاتکو کرانچار مشاهده کردیم.

دقیقه 66 مهاجم الهلال با شهاب گردان تک به تک شد که دروازه‌بان سپاهان ضربه بغل پا این بازیکن را دریافت کرد.

دقیقه 79 ناصر الشمرانی با شهاب گردان تک به تک شد که بار دیگر ضربه این بازیکن را شهاب گردان با واکنشی بسیار خوب به بیرون فرستاد.

دقیقه 82 ارسال حسین پاپی با ضربه سر هادی عقیلی همراه شد که این توپ با فاصله اندکی از کنار دروازه بیرون رفت.

در این دیدار شهاب گردان، هادی عقیلی، شجاع خلیل‌زاده، علی حمودی(80 یعقوب کریمی)، علی احمدی، امید ابراهیمی، اروین بولکو، احسان حاج‌صفی، مهدی شریفی، حسین پاپی و سرجیو فن‌دیک(46 علی کریمی) به میدان رفتند.

با این نتایج الهلال 9 امتیازی شد صعودش به عنوان تیم صدرنشین قطعی شد.

در دیگر دیدار این گروه السد قطر با نتیجه 2 بر یک مقابل الاهلی امارات پیروز شد و با کسب 8 امتیاز به مرحله بعدی صعود کرد.

سپاهان با کسب 7 امتیاز به دلیل عدم نتیجه‌گیری مقابل الاهلی امارات در دیدار مستقیم در قعر جدول قرار گرفت و همراه با این تیم از رقابت‌های لیگ قهرمانان‌ آسیا و گروه مرگ حذف شد.

+15
رأی دهید
-11

dave07 - سیدنی - استرالیا
زردچوبه هم مثله لنگ پولیس تیمه مفت خوریه که هر سال از طرفه آخوندها شارژ می‌شه ولی‌ می‌رن آسیا گند میزنن میان مثله لنگه حمام که از القرفهٔ امارت ۵ تا خورد
‌چهارشنبه 3 ارديبهشت 1393 - 15:51
piki82 - تورین - ایتالیا
dave07 - سیدنی - استرالیا. آها لابد فقط تیم درپیت شما شارژ نمیشه ??? همین چند سال هرچی رفتین بالای جدول از برکت استقلالی بودن احمدی نژاد و کمکهای فدراسیون و برنامه ریزیهای جیره خوارتون عزیزمحمدی و علیپور و داورهای عزیزتون محسن ترکی و محسن قهرمانی و در آخر دار و دسته قلعه مرغی بوده ! استفرا...ی جماعت همینه دیگه !!! ((((((: آسیا آسیا ! آسیا رفتنوتنم دیدیم ..! بزارید یکم از گندی که زدین بگذره بعد صدا بدین !
‌چهارشنبه 3 ارديبهشت 1393 - 16:08
shahab46 - هانوفر - المان
dave07 - سیدنی - استرالیا - مثل اینکه بیشتر از عربها شما خوشحال شدی، خیلی‌ با عربها حال میکنی‌. هر چی‌ باشد اینها ایرانی‌ هستند مگر اینکه شما خارجی‌ باشی‌ در این صورت درست در میاید. شاید هم خاصیت طرفدار آبی بودن در این هست. الفرناز
‌چهارشنبه 3 ارديبهشت 1393 - 16:28
Azadikhah - تكسل - هلند
حیف شد.dave07 - سیدنی - استرالیا:حالا نه اینکه کیسه کشا خیلی‌ هنر کردند!هم در آسیا سوراخ شدن هم در داخل پنجم شدید!
‌چهارشنبه 3 ارديبهشت 1393 - 18:14
Kiseh - استرالیا‌ - سیدنی
شش تایی ها واسه الغرافه خوب فک میزنند، یک کمی هم از خواهر خوانده هاشون مثل ملوان، مس، فجر، الشباب ، الومینیوم ، أدب یاد بکًیرند بد نیست، ها، بر عکس اسمشون که إس دق ل ا ل هست خیلی جر زنند!
‌پنجشنبه 4 ارديبهشت 1393 - 06:06
راهجو - فریدونکنار - ایران
والله خیلی رو میخواد تو آسیا آبروریزی کنی و بعد .. البته از طرفدارای قلعه نویی سریش و پرمدعا انتظار بیشتر از اینی نمیره ،کسیکه کی روش رو قبول نداره و شایدم میخواد جاش رو تو منچستر بگیره،به هر حال امسال که پاختاکور نیست تا امیر رو بخواد!!!!
جمعه 5 ارديبهشت 1393 - 17:26
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.