فیلم منتشر شده از پنج شنبه سیاه بند 350 زندان اوین در تلویزیون ایران

فیلم منتشر شده از پنج شنبه سیاه بند 350 زندان اوین در گزارش یک طرفه تلویزیون ایرا


فیلم منتشر شده از پنج شنبه سیاه بند 350 زندان اوین در تلویزیون ایران

+43
رأی دهید
-156

nimaaa - نیویورک - امریکا
رسانه ها همیشه باید مردمی باشند و نه دولتی به قول علی شریعتی در مملکتی که فقط دولت اجازه حرف زدن داشته باشد هیچ حرفی را باور نکنید
‌چهارشنبه 3 ارديبهشت 1393 - 00:10
mohammad1234 - تهران - ایران
واقیعت تلخه اتفاقا کاملا واقعی بود.
‌چهارشنبه 3 ارديبهشت 1393 - 00:21
دنیای وحشی - تهران - ایران
دیگه شما خفاش ها این حرفهارو نخواهید بگین پس چی دارید که بگین ؟!! بازرسی ویژه زندانها ؟!!!!!!!! معلومه بازرسی ویژه شما از چه نوعی بوده که صدایش به همه دنیا رسیده . به هرحال هر حکومتی ولو خوب و مردمی هم عمری دارد چه برسد به شما که حکومت ظلم و تبعیض و زندان و شکنجه و اعتیاد و .... هستید که قطعا چیزی به پایان عمرتان نمانده .حالا هرقدر که میخواهید دروغ ببافید و لبخندهای کریح ریاکارانه تحویل خلق الله بدهید .
‌چهارشنبه 3 ارديبهشت 1393 - 02:01
MIRZADEH I ESHGHI - دوسلدورف - آلمان
من به رسانه‌های داخل ایران اعتمادی ندارم.اما چرا سناریو‌ها و آقا سلطان‌های ما باید ساخته و پرداخته بی‌بی‌سی و آرش حجازی و 007 دیگه باشه؟
‌چهارشنبه 3 ارديبهشت 1393 - 02:26
دوستدار - استهکلم - سوئد
اگر رسانه های خارجی اخباری را در مورد زندانیان گفته باشند , حتما مسائلی در زندان رخ داده پس این جمهوری اسلامی است که باعث این رخ داد بوده و حتما از طرف مامورین رژیم هم بی نظمی بر علیه زندانیان انجام گردیده . حالا اگر رسانه های خبری خارج دروغگوئی کردن به حرف صداوسیما رژیم ایران , چرا برای رژیم به این حد مهم شده که این دروغ گویی را افشا کند؟ بدبختها نیروهای رژیم ایران وضع جسمانی خامنه ای تعریفی ندارد همین را دیدی که گور به گور شد انگاه همه زحمتتان بیهوده خواهد رفت پس بیاید و در این اخرکار تعهد انسانی خودتان را به ملت ایران نشان دهید. یک ملت را فدای یک انسان مردنی مثل خامنه ای نکنید.
‌چهارشنبه 3 ارديبهشت 1393 - 01:18
senator x - تهران - ایران
خدای تو هم دروغ میگه,چه برسه بتوی ح..
‌چهارشنبه 3 ارديبهشت 1393 - 03:58
spelesh kon - شفیلد - انگلیس
باور کردیم ... بع .. بع ...
‌چهارشنبه 3 ارديبهشت 1393 - 06:22
بی خیال - کرمان - ایران
تصاویری که به عنوان زندان در فیلم می آید را کنار هم بگذارید ببینید هیچکام به همدیگر تطبیق ندارند و از چندجای مختلف هستند.
‌چهارشنبه 3 ارديبهشت 1393 - 07:19
جنگنده - تهران - ایران
عجب تفکری پشت پرده این اتفاقات است. همزمانی وقایع زندان اوین با هدفمندی یارانه ها و گرانی احتمالی . باز هم صدای پاهایه ام آی سیکس و سیا به گوش میرسد.
‌چهارشنبه 3 ارديبهشت 1393 - 07:51
parsaus - امریکا - امریکا
اگه اینجا زندانه پس خونه ما چی‌ هست.مفت میخورند و بازی می‌کنن اصلا نمی‌فهمند کی‌ روز تموم می‌شه .ما اینجا صبح زود میریم سر کار تا شب
‌چهارشنبه 3 ارديبهشت 1393 - 08:23
raha1984 - هامبورگ - المان
شما گفتید و ما هم باور کردیم !! دستتون خیلی وقته برای مردم باز شده !! ۳۵ سال دروغ و پنهان کاری بس نیست برای شناحت شما لاشخورها ؟؟
‌چهارشنبه 3 ارديبهشت 1393 - 08:34
باران تابستانی - استکهلم - سوئد
نیش باز مردک گویای همه دروغ هاشه!
‌چهارشنبه 3 ارديبهشت 1393 - 10:47
فراوانی - قطر - قطر
دروغگوترین وشارلاتان ترین رژیم در جهان است این رژیم آخوندی
‌چهارشنبه 3 ارديبهشت 1393 - 10:53
فراوانی - قطر - قطر
دروغگوترین وشارلاتان ترین رژیم در جهان است این رژیم آخوندی
‌چهارشنبه 3 ارديبهشت 1393 - 10:53
Qashqaei2013 - شیراز - ایران
آنقدر جمهوری اسلامی کثیف است و از روز اول دروغ به ملت گفت که اگر تمام زندانیها رو بیارید قسم بخورند دیگه کسی‌ باور نمی‌کنه، رژیم فاشیستی و نجس اسلامی.
‌چهارشنبه 3 ارديبهشت 1393 - 11:19
Azadikhah - تكسل - هلند
۲۰:۳۰ برنامه وزارت اطلاعات و سپاه هست. این برنامه به درد جنگنده,MIRZADEH I ESHGHI ,آزاد اندیش۳۳۲۲, biparva,batistuta,باور عمیق و ....میخوره که باز این کارها رو گردن انگلیس ،آمریکا و اسرائیل بیندازند!ببنید خانواده‌های زندانیان و خود زندانیان چه میگویند آیا آنها هم دروغ میگویند!؟
‌چهارشنبه 3 ارديبهشت 1393 - 14:18
Azadikhah - تكسل - هلند
روایت خانواده های زندانیان سیاسی بند ۳۵۰ زندان اوین از آنچه دیروز در سالن ملاقات زندان اوین گذشته، تکان دهنده است: فاجعه بود، زندانیان را که آوردند برای ملاقات، دیدیم یکی سرش شکسته، یکی گردنش شکسته، یکی دست اش شکسته، دیگری تمام بدنش کبود است، یکی پاهایش زخمی است. موهای سر و صورت همه را تراشیده بودند، اینقدر فاجعه بود که مادر اکبر امینی بیهوش شد و او را به بیمارستان منتقل کردند، مادر سعید متین پور حالش بد شد، مادر دیگری از حال رفت. خانواده ها باور نمی کردند با بچه های زندانی شان در اسارت چنین رفتاری بکنند. ۵ روز پس از درگیری و ضرب و شتم بی سابقه زندانیان سیاسی بند ۳۵۰ زندان اوین، دیروز خانواده های تعدادی از این زندانیان با آنها به صورت کابینی ملاقات کردند. خانواده هایی که می گویند علیرغم پی گیری های فراوان شان از مسئولان دادستانی و نمایندگان مجلس، تاکنون هیچ توضیح درستی درباره این فاجعه به آنها داده نشده و مسئولان تنها فاجعه را انکار کرده اند.
‌چهارشنبه 3 ارديبهشت 1393 - 14:18
Azadikhah - تكسل - هلند
آنها همچنین از اعتصاب غذای تعدادی از زندانیان بند ۳۵۰ زندان اوین خبر می دهند. مادر اکبر امینی که دیروز پس از دیدن گردن شکسته و سر شکسته فرزندش در سالن ملاقات زندان اوین بیهوش و با آمبولانس به بیمارستان منتقل شده، او می گوید: اینقدر دارو خورده‌ام که کمی بهتر هستم، تازه از بیمارستان آمده ام. گفتند از اعصاب است. آخر کدام مادری تحمل می کند؟ بچه خودشان را اینطور بزنند طاقت می آورند؟ او توضیح می دهد: اکبر گردنش شکسته بود، که بسته بودند. سرش پارگی داشت، اما ندوخته بودند، بخیه نزده بودند و همین طور تیکه روی سرش بود. گوش‌اش هم مشکل داشت، گوش راست‌اش نمی شنود. می گفت نمی شنود. از انفرادی آوردند او را دیدیم و سریع هم بردند. خودش که اصلا نمی توانست صحبت کند. فقط گریه می کرد، می گفت خیلی اذیت کردند همه را و زدند. خانم امینی از اینکه فرزندش را بعد از ملاقات به سلول انفرادی منتقل کرده اند یا بند عمومی بی‌خبر است و می گوید: هیچ خبری ندارم، با آن حال ناجور نمی دانم خیلی حالش بد بود. می گفت اینقدر گفتیم بیمارستان ببرند قبول نکردند. می گفت هر چه می گویم حالت تهوع دارم و درد دارم مرا دکتر هم نمی برند.
‌چهارشنبه 3 ارديبهشت 1393 - 14:22
Azadikhah - تكسل - هلند
در حالی‌که رئیس سازمان زندان‌های ایران در تلویزیون ظاهر شده و بار دیگر یورش به زندانیان سیاسی بند ۳۵۰ زندان اوین را تکذیب کرد، و در پی اعتصاب غذای ۱۲ زندانی سیاسی این بند، ۲۱ زندانی دیگر نیز به این اعتصاب غذا پیوستند. این زندانیان سیاسی به همین مناسبت بیانیه‌ای منتشر کردند که در آن ضمن بیان تخلفات مأموران امنیتی در یورش به بند ۳۵۰زندان اوین، هفت خواسته خود را مطرح کرده و گفته‌اند تا برآورده شدن خواسته‌هایشان دست به اعتصاب غذای نامحدود می‌زنند. آن‌ها گفته‌اند این اقدام را به‌رغم میل باطنی و با توجه به این‌که هیچ راهی برای رساندن پیام و پیگیری مطالباتشان باقی نمانده، انجام می‌دهند.
‌چهارشنبه 3 ارديبهشت 1393 - 14:28
Azadikhah - تكسل - هلند
در یورشی که مأموران وزارت اطلاعات ایران، اطلاعات سپاه پاسداران و بیش از ۱۰۰نفر از سربازان گارد سازمان زندان‌ها به بند ۳۵۰اوین انجام دادند، بیش از ۳۰زندانی سیاسی مورد ضرب و شتم قرار گرفته و گروهی از آن‌ها به سلول‌های انفرادی منتقل شدند. حمله مأموران پس از آن صورت گرفت که زندانیان نسبت به آن‌چه «برنامه خشن بازرسی» گزارش شده اعتراض کردند. در پی این یورش، ۱۲زندانی سیاسی این بند با انتشار بیانیه‌ای در اعتراض به آن‌چه «برخوردهای خشونت‌آمیز بی‌سابقه» نامیدند، دست به اعتصاب غذا زدند.
‌چهارشنبه 3 ارديبهشت 1393 - 14:28
رستگار501 - برن - سویئس
تهیه این فیلم به منظور ماستمالی کردن آن اتفاق برای خارج کشور نشانگر ترس شما از مردم و سازمانهای مرتبط با ارنرژی اتمی و رفع تحریمهاست.
‌چهارشنبه 3 ارديبهشت 1393 - 14:53
poopoo123 - باریس - فرانسه
فکر می‌کنن همه بسیجن که باور کنند، خاک بر سر ولی‌ فقیه
‌چهارشنبه 3 ارديبهشت 1393 - 18:12
vahid_ - گلاسگو - انگلستان
چی شده ,, چی شده ,, چی شده ...
‌چهارشنبه 3 ارديبهشت 1393 - 19:05
Azadikhah - تكسل - هلند
اکنون باید منتظر ماند تا تاثیر این تغییر پست‌ها را در سازمان زندان‌ها و خصوصا در وضعیت زندانیان سیاسی و عقیدتی مشاهده نمود و بر اساس آن درباره حکم آملی لاریجانی نظر قطعی داد. اسماعیلی روز گذشته در گزارش خبری که شب گذشته از بخش خبری ۲۰:۳۰ پخش شد٬ اظهارات سراسر دروغ را بر علیه زندانیان سیاسی و رسانه‌های خبری مطرح نمود.
‌چهارشنبه 3 ارديبهشت 1393 - 20:29
Azadikhah - تكسل - هلند
اینم آخرین خبر بیاین بگین دروغه! غلامحسین اسماعیلی٬ رئیس سازمان زندان‌های کشور که طی روزهای اخیر در ماجرای بند ۳۵۰ اوین نقش موثری داشت٬ از سوی آملی لاریجانی به سمت رئیس کل دادگستری استان تهران منصوب شد. این انتصاب که با واکنش‌های مختلفی از سوی کاربران فضای مجازی روبرو شده از یک سو برکناری اسماعیلی در پی اتفاقات اوین عنوان شده و از سوی دیگر٬ ترفیع محسوب می گردد. اما نکته قابل توجه در این باره٬ متن حکم آملی لاریجانی است که در آن بدون تقدیر و تشکر از اقدامات قبلی اسماعیلی در سازمان زندان ها٬‌تنها به این جمله اکتفا شده که”امید است با در نظر داشتن اهمیت امر قضا و مسئولیتهای سنگین ناشی از آن اجرای عدالت اسلامی و رسیدگی به محرومین و ستمدیدگان و حمایت از حقوق مشروع مردم را سرلوحه کار خود قرار داده و در انجام وظایف الهی با رعایت دقیق موازین شرعی و قانونی و همراه با سرعت لازم موفق و موید باشید.” رئیس قوه قضائیه طی حکمی علی اصغر جهانگیر را به ریاست سازمان زندان‌ها منصوب کرد.
‌چهارشنبه 3 ارديبهشت 1393 - 20:29
raha1984 - هامبورگ - المان
parsaus - شما هم میتونی یک بلیط بگیری و برگردی و در اوین بخوری و بخوابی و زجمت کار کردن در امریکا رو دیگه به خودت ندی !!
‌پنجشنبه 4 ارديبهشت 1393 - 09:59
عاشق تبریز - تبریز - ایران
بابا خفه ...حالا ما ایرانیها هم باور کردیم..رفتید یه فیلم درست کردید و فکر مردم مثل شماها خ....هستند...بخدا اینده وحشتناکی در انتظارتون هست اقایون و خانمهای رزیم.......
‌پنجشنبه 4 ارديبهشت 1393 - 11:27
tabarzinn - یوله - سوئد
آقایِ خندان! اگر به حرفهای خودت مطمئن هستی‌ چند تا از زندانی‌ها رو هم میاوردی جلو دوربین و باهاشون حرف میزدی .. از خانوادهِ زندانی‌ها هم که شاکی‌ هستند خبری نیست. مصاحبه تبدیل شده به انجمنِ تحسینِ متقابل بین زندانِ اوین و ادارهِ تلویزیون.
‌پنجشنبه 4 ارديبهشت 1393 - 11:42
فراوانی - قطر - قطر
تو که داری با لبخند از این ماجرا تعریف میکنی پس چرا عوضت کردن بابا جان
‌پنجشنبه 4 ارديبهشت 1393 - 12:54
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.