تجمع اعتراضی خانواده‌های زندانیان در برابر نهاد ریاست ‌جمهوری.

+67
رأی دهید
-0

shirzan e irani - استکهلم - سوئد
درود بر زندانیانِ سیاسی که برای آزادی ایران و ما در حبسِ سیاه چاله‌های این مزدورانِ بیگانه اند، و درود به خانواده‌هایِ آنان که چنین ازادگانی پرورش دادند و اکنون محکم و با اقتدار در برابرِ ظلمی که به اینان رفته و میرود به حق خواهی بر خواسته اند، یقینا دل‌ مردم و نگرانی‌ آنها پیششان است اما حضورشان را یقیناً حکومت مغلطه کرده و موضوع را به گونه ائی دیگر پیش میبرد، اما وابستگان را بهانه ائی ندارد، باور دارم این موضوع به جز خیر برای این عزیزان ، محبوسینِ با شرف و مردم ندارد، به امیدِ خدا هر روز ابعادِ جنایتِ این دیو صفتان بر همگان و به دستِ خودشان آشکار تر میشود تا به نتیجه اساسی‌ برسیم.
‌سه شنبه 2 ارديبهشت 1393 - 19:12
perser68 - آلمان - آلمان
هر وقت متوجه شدیم که درد مشترک ما 70میلیون ایرانی چی هست،اونوقته که میتونیم سر این رژیم ضد انسان آخوندی قرون وسطائی رو برای همیشه از تنش جدا کنیم!
‌سه شنبه 2 ارديبهشت 1393 - 22:14
بت شکن - مونترال - کانادا
درود بر شرف همه زندانیان سیاسی در هر کجای جهان و در هر حکومت دیکتاتوری که تحمل شنیدن صدای مخالف را ندارد و ننگ و نفرت بر کسانی‌ که زندانیان سیاسی حکومت شاه دیکتاتور را جایز و به جا پنداشتند تا جأیی که امروزه زندانی سیاسی و شکنجه و ضرب و شتم آنان برای حکومت ننگین شیخ شد یک اصل بدیع حکومت داری!! برای زندانیان سیاسی کاسه داغتر از آش بودن همان طشت رسوائی است که واقعا رو میخواهد............!!!
‌سه شنبه 2 ارديبهشت 1393 - 21:27
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
این زندانیان سیاسی شرف دارند چون به میهنِ خود و مردمِ خود می‌‌اندیشند، نه به مارکس و لنین و پیشه وری ومزدورنِ بیگانه ، یا نوکرِ عرب و غزه و لبنان، اینها ازدیخواه هستند و به اتفاقِ ۸۰ میلیون ایرانی باید تاوان ندانم کاری و وطن فروشی عده ائی جو گیرِ بی‌ پرنسیب را بدهند.
‌سه شنبه 2 ارديبهشت 1393 - 23:39
mi cielo - کاراکاس - ونزوئلا
بدویین برین رای بدین دیگه منفعل نباشید و مشارکت داشته باشین در تعین سرنوشت کشور بدویین دیگه چرا وایسادین ؟ الان برین رای بدین محکم کاریم میشه . بیشتر حال میدن بهتون .بدوین.
‌سه شنبه 2 ارديبهشت 1393 - 23:47
فارسان - مرکزی - ایران
با ز سر صدای این چپی های بی وطن ومتوهمین57 در اومد !!!!
‌چهارشنبه 3 ارديبهشت 1393 - 07:20
بت شکن - مونترال - کانادا
رادیو فردا از خلخالی خشک مغز پرسید اگر به ۳۰ سال پیش باز گردید باز همان کار‌ها را می‌کنید پاسخ داد آری، اگر از مارکسیست و لنینیست همین سوال را بکنند پاسخشان منفی‌ است، اما اگر از یک ساواکی بپرسند که اگر به گذشته برگردند باز هم مخالفین را قلع و قمع می‌کنید؟ پاسخشان همانی است که خلخالی داد. پس در تفکر شیخ و مزدور دیکتاتور هر کجای دنیا که باشند حتی در مهد تمدن جائی برای تحمل مخالف نیست. چهره منفور طالبانی شما خیلی وقتی‌ است که بر ملا شده است!!!از زندانی سیاسی حمایت کردن شما مثل از آزادی بیان سخن گفتن الله کرم و ده ‌نمکی‌ها است!!!!
‌چهارشنبه 3 ارديبهشت 1393 - 06:03
کبالت3 - کرج - ایران
بت شکن - مونترال - کانادا-برادر محترم طبق فرمول نسبیت مکشوفه توسط اندیشمندان سلطنتی مقدار و اندازه هر پدیده و شیئی و جنسی بر ماهیت اون تاثیر میزاره مثلا یه کیلو ذغال در مقابل یه خروار ذغال دیگه ذغال حساب نمیشه بلکه حتی میشه بهش گفت پنبه از این قانون میتونی نتیجه بگیری که ساواک کافی شاپ و رستورانی بوده با چند تا شعبه از چیتگر تا درکه ،زندانی سیاسی هم موجود نبوده یه چندتائی از خارج وارد کردن برای آموزش پرسنل ،،اوین و قصر و ...هم مراکز خدماتی بودن برای افرادی که بی وطن و بیخانمان و کارتن خواب بودن اعدام هم وجود نداشته البته به یه عده که از خوشی قصد خودکشی داشتن کمکهائی از قبیل طناب و جوخه مرگ شده کبلائی.
‌چهارشنبه 3 ارديبهشت 1393 - 21:41
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.