علی مطهری: مجلس به جای این‌که از حقوق مردم دفاع کند بر عکس کار می‌کند/عده‌ای دوست دارند فتنه بماند و هر بار 9 دی بگیرند

نماینده تهران در مجلس با اشاره به جایگاه حقوق شهروندی و حقوق بشر در کشور خاطرنشان کرد که «بایدها و اساس آزادی در شعارهای انقلاب اسلامی و قانون اساسی کشور وجود دارد.»

به گزارش «انتخاب»، علی مطهری در جمع هزار نفری دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان با بیان این‌که «از آن‌جا که انسان باید در هر دوره‌ای به وظیفه اش عمل کند من هم انتقادهای خودم را علنی کرده‌ام» اظهار کرد که « خطر برخی از دوستان اصولگرای مجلس از اصلاح‌طلبان مجلس ششم بسیار بیشتر است» و افزود: از همان ابتدای مجلس هشتم احساس کردم خطری انقلاب را تهدید می‌کند و آن برداشت‌های غلط از «ولایت فقیه»، «آزادی» و «ضد نظام» است که باعث شده خیال ‌کنیم برای «حفظ نظام» به راحتی می‌توانیم حقوق مردم را زیر پا بگذاریم.

وی با اعتقاد به این‌که «در انتخابات 88 اصولگرایان باید عاقلانه عمل می‌کردند» گفت: ما از آذرماه سال 87 به این نتیجه رسیده بودیم که ادامه دولت احمدی‌نژاد سم مهلکی برای کشور است؛ از این رو شخصا به دنبال این بودم که اصولگرایان بر روی دکتر ولایتی اجماع کنند و حتی موافقت آقایان خاتمی و هاشمی را هم گرفته بودیم، اما به یکباره عده‌ای کاسه داغ تر از آش گفتند که دل آقا با احمدی‌نژاد است و این نقطه شروع فتنه بود.

وی دیدگاه‌هایی مبنی بر عدم تبعیت از مجلس و قوانین آن را نوعی استبداد دانست و گفت: خطر این جور نگاه‌ها به مراتب بیشتر از اصلاح‌طلبان است؛ چراکه اصلاح‌طلبان شاید در برخی مسائل فرهنگی اهل تساهل و تسامح باشند، اما عقل‌شان را به کار می‌برند.

به نوشته ی ایسنا، این نماینده مجلس در بخش دیگری از سخنانش بازگشت اساتید و دانشجویان اخراجی به دانشگاه‌ها را امری مثبت ارزیابی کرد و در عین حال گفت: متاسفانه مجلس مانع این کار است و به جای این‌که از حقوق مردم دفاع کند بر عکس کار می‌کند.

دانشجویی پرسید: چرا شما تنها از وظایف حکومت سخن می‌گویید و از تکالیف مردم حرفی نمی‌زنید؟

مطهری پاسخ داد: در مورد تکالیف مردم در مقابل نظام همه صحبت می‌کنند، اما در دفاع از حقوق مردم کمتر افرادی می‌آیند و کمتر جرأت می‌کنند که حرف بزنند، همان‌گونه که در مورد ستار بهشتی همه از من انتقاد کردند که چرا در مورد شهادت بسیجی‌ها حرفی نمی‌زنی که گفتم در مورد شهادت یک بسیجی همه نظام پشت سر او است و از او حمایت می‌کنند، اما در مورد ستار بهشتی کسی جرأت نمی‌کرد حرفی بزند.

وی در مورد موضوع دفن ریچارد فرای در اصفهان نیز اظهار کرد: مدرکی را که نشان دهد او جاسوس است، من ندیده‌ام بلکه او یک ایران‌دوست بوده که در دولت خاتمی از دولت وقت می‌خواهد که اجازه دهند او را در خاک ایران دفن کنند و در دولت احمدی‌نژاد هم تعهد کتبی می‌گیرد که او را در کنار مقبره پوپ دفن کنند که حتی احمدی‌نژاد در آن جلسه یک منزل در اصفهان به او هدیه می‌کند.

وی ادامه داد: این‌که کسی می‌خواهد در خاک ایران دفن شود چیز عجیبی نیست و نشانه عظمت ایران است که یک دانشمند از کشوری که دشمن ماست می‌خواهد در ایران دفن شود و اگر هم جاسوس باشد، جاسوس را دفن کنیم که خیلی خوب است!

این نماینده مجلس در پاسخ به سوالات مکرر دانشجویان در مورد رفع حصر موسوی و کرویی با بیان این‌که «من بارها گفتم و حتی در نطق پیش از دستور خودم در 8 دی ماه سال گذشته نیز تأکید کردم که این روش مصلحت نیست و باید مشکل رفع شود» اظهار کرد: در آن جلسه اگرچه برخی از نمایندگان حتی در صحن علنی به من اهانت کردند اما تحقیقا نیمی از نمایندگان به من گفتند با سخنانت موافق هستیم، اما جرأت بیان آن را نداریم.

وی پیشنهاد داد: بهترین راه حل این است که طرفین از خطاهای یکدیگر بگذرند، هرچند خطاهای موسوی و کروبی عکس‌العمل کارهایی بود که دولت احمدی‌نژاد انجام می‌داد، اما به هرحال مرتکب خطاهایی شده‌اند که باید دو طرف یکدیگر را ببخشند، در فتنه 88 به عده‌ای از بزرگان نظام هم تهمت زده شد که باید اجازه دهیم بیایند و از خود دفاع کنند؛ اگرچه همان موقع از صداوسیما خواستند اما اجازه سخن به آن‌ها ندادند.

وی افزود: اگر بنا بر بخشش نیست، بیایند و همه را در یک دادگاه علنی محاکمه کنند. موسوی، کروبی، احمدی نژاد و حتی آن‌ها که بر خلاف قانون از احمدی‌نژاد دفاع می‌کردند. انتظار می‌رود از عقلای قوم که به صحنه بیایند و این موضوع را حل کنند و این‌که بگوییم آن‌ها باید توبه کنند تا آزاد شوند در اسلام چنین چیزی وجود ندارد و ظاهرا عده‌ای دوست دارند فتنه بماند و هر بار 9 دی بگیرند.

مطهری در پاسخ به درخواست دانشجویان برای اقدام نمایندگان مردم برای رفع حصر گفت: برخی از نمایندگان حتی جرأت ندارند در نطق خود به این موضوع اشاره کنند، چه برسد به این‌که بخواهند آثار مکتوبی از خود بر جای بگذارند؛ چراکه می‌ترسند سرنوشتی همانند نامه بیش از 100 نماینده مجلس ششم که در باب موضوع هسته‌ای به رهبری نوشتند و همگی به لیست سیاه رفتند و در دوره بعدی تأیید صلاحیت نشدند، پیدا کنند.

وی ایران را تنها کشوری برشمرد که خودش برای خودش تصمیم می‌گیرد و از 3 استقلال سیاسی ، اقتصادی و فرهنگی در کشور سخن گفت.

وی به اقدامات گشت ارشاد و اقدامات نیروی انتظامی نیز اشاره کرد و گفت: البته امر به معروف و نهی از منکر مراحلی دارد؛ کار فرهنگی باید انجام شود، اما بعد از کار فرهنگی اگر عده‌ای رعایت نکردند و دوباره با وضعیت ناهنجار در جامعه ظاهر شدند با توجه به این‌که ما در ایران روابط آزاد نداریم، پس نمی‌توانیم اجازه دهیم تحریک کنند و باید با آن مقابله کنیم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در ابتدای این جلسه با قرائت چندین اصل از قانون اساسی در مورد آزادی‌های مطرح در این قانون سخن گفت و خاطرنشان کرد: همواره آرزو می‌کردم که ای کاش شهید مطهری دیرتر شهید می‌شدند تا در تدوین قانون اساسی حضور پررنگ‌تری داشته باشند تا قانون اساسی بهتری می‌داشتیم.

وی با اعتقاد به «فاصله پیدا کردن با قانون اساسی» از این موضوع انتقاد کرد.

وی به مرگ ستار بهشتی در زندان اشاره کرد و افزود: عده‌ای در مجلس ناراحت بودند که چرا این سوال را از وزیر وقت کشور پرسیدم و معتقد بودند حفظ نظام بالاتر از این‌هاست که البته این‌ها برداشت‌های غلطی از قانون اساسی است؛ چراکه زندانی در زندان جز مجازاتی که دادگاه صادر کرده حق اعمال مجازات دیگری ندارند.

مطهری به اختلاف در مبانی آزادی عقیده و آزادی بیان میان اسلام و غرب نیز اشاره کرد و گفت: در اسلام نمی‌توانیم بگوییم هر عقیده‌ای آزاد است، اما هر تفکری آزاد است. انسان تنها موجودی است که با ماهیت ثابت به دنیا نمی‌آید و ماهیت او نیز از منفی بی‌نهایت تا مثبت بی نهایت قابل بررسی است. هنر اسلام در این است که تفاوت میان مادیت و معنویت را مطرح نکرد، بلکه به ترکیب ماده و معنا پرداخت در حالی که کلیسا و برخی دیگر میان مادیت و معنویت تفاوت قائل شدند و فاصله انداختند تا این‌که مردم از دین گریزان شدند.

وی خاطرنشان کرد که شهید مطهری بر آزادی تفکر اهتمام داشت و برای آن ارزش قائل بود.

+148
رأی دهید
-1

سلطنت طلب - ابوظبی - امارات متحده عربی
تو یکی هم از خودشونی .هیج تفاوتی باهم ندارید .کرک و بجه کرک همه از یک خانواده هستین .
‌سه شنبه 2 ارديبهشت 1393 - 12:51
romano - تهران - ایران
سلطنت طلب - ابوظبی - امارات متحده عربی آقا از دو بهم زنی بین شیعه و سنی چه خبر حقوق خوب می‌رسه خیالت تخت اربابهای سعودیت که هیچ پدر جدشون انگلیس هم نتونست از این جنگها تو ایران راه بیاندازه. ضمنا من اصلاح می‌کنم حرف شما رو شما نوشته‌اید کرک و بجه کرک همه از یک خانواده هستین در اصل این جمله‌است پشم و بچه پشم همه از یک خانواده هستین.
‌سه شنبه 2 ارديبهشت 1393 - 15:03
dannni - سوئد - استكهلم
سلطنت طلب - ابوظبی - امارات متحده عربی...... نزن جیره خوار وهابی عمری و عثمانی
‌سه شنبه 2 ارديبهشت 1393 - 14:54
علیرضا خان - لندن - انگلستان
سلطنت طلب - ابوظبی - امارات متحده عربی:از کسی پول میگیری سلطنت طلبها رو خراب کنی؟شاه ما بود که اربابای عربت هنوز نوکر و غلام پادشاه ما بودند و ایشون ارزشی برای شیخهای عرب قائل نبود.پادشاه فقید ما از امثال تو و سلفی ها و وهابی ها بیزار بود و یک شیعه معتقد بود پس اسمتو عوض کن و خودتو توی این سایت خسته نکن ماها همونقدر که مخالف سرسخت نظام کثیف فعلی ایرانیم مخالف امثال شما هم هستیم.
‌سه شنبه 2 ارديبهشت 1393 - 16:36
paksan - آمریکا - آمریکا
آزادی تفکر یعنی اینکه من اگر تفکر کردم و به این نتیجه رسیدم دین شیعه داره خرافات می بافه بتونم ترکش کنم و از کسی هم جز خدا نترسم .نه اینکه شماها به تمام ادیان و عالم و آدم فحش میدید و دین همه رو مسخره میکنید بعد مذهب ساختگی و بیزینس خودتون رو بهترین جلوه می دید ؟! آخه اینم شد کار شما یک سوم سال رو عزاداری کنی؟ یک سوم سال هم که جمعه اس بعد تو بقیه این مدت می خوای استراحت کنی یا بری مسافرت ؟! برای همینه که رادمان کار در ایران 20 دقیقه هستش و هرنفر در روز بیشتر از 20 دقیقه کار مفید انجام نمیده.حالا هی شما 9 دی بگیر...
‌سه شنبه 2 ارديبهشت 1393 - 17:58
vahidtaheri - کوالالامپور - مالزی
سلطنت طلب - ابوظبی - امارات متحده عربی..تو هم از خود اونایی(آل نهیان-آل سعود-آل ثانی).
‌سه شنبه 2 ارديبهشت 1393 - 18:36
مسافر غربت - کالمار - سوئد
سلطنت طلب .ابوظبى امارات محتحده عربى،،،،،،وهابیت و سلفى ها،در نزد مردم ایران ،هزاران برابر بدتر از رژیم اخوندى فعلى هست،،،،رذالت این موجودات کثیف رو هزاران تن خاک هم پاک نمیکند،،،القائده و تروریستهاى جنایتکار هم کیشانت هست
‌سه شنبه 2 ارديبهشت 1393 - 19:06
کبالت3 - کرج - ایران
اول ثابت کن ما مجلس داریم بعد ثابت کن اینا نماینده مردمن بعد بیا ببینم چی میگی کبلائی.
‌سه شنبه 2 ارديبهشت 1393 - 19:07
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
این حرفهاش بد نیست و حد اقل توش یه ذره انصاف پیدا می‌شه ، اما حواسمون جمع باشه ، تعصبی هست خصوصاً برایِ زنان و در این مورد به سمتِ وهابی و سلفی و طالبان القعده و هر چی‌ ال هستش افکارش نزدیکه , بایدتلاش کنه ایرانی بشه و از عرب بازی دست برداره.
‌سه شنبه 2 ارديبهشت 1393 - 19:26
سلطنت طلب - ابوظبی - امارات متحده عربی
دوستان خوبم من میتونم درک کنم که بیشتر شما عزیزان قلبهای مملو از عشق به ایران دارید همانند من اما من رو به خیانت و یا جیره خواری متهم نکنید .کفتید من باید اسم کاربریم رو عوض کنم به خدا قسم من از هر ایرانی دیکه شاید عشق شاه رو در سینه دارم. البته اون هم کارهای اشتباهی رو مرتکب شد اما خدمات بسیار بسیار ارزشمندی برای ایران انجام داد اما حقیقت اینه دوستان اکر من کامنتهای زیادی در مخالفت و نفرت از اخوندان میزارم برای این که تهمتها و خیانتهای اشکاری به نام اسلام انجام میدن. من فقط این رو دارم عرض میکنم شما هر دینی رو داشته باشید خوبه اما رافضی کری ریشه و اساسش بر مبنای وطن فروشی و خیانته بس از اونها برحذر باشید ایا 35سال برای شما کافی نیست که انها رو بشناسید ؟.
‌سه شنبه 2 ارديبهشت 1393 - 22:39
سلطنت طلب - ابوظبی - امارات متحده عربی
علیرضا خان - لندن - انگلستان دوست خوبم به یاد داشته باش همان اعراب نوکر شاهنشاه بودن که بس از غدر و خیانت مردم شیعه ایران به اون بناه دادن و حتی خاک سباری اون رو هم باشکوه انجام دادن. شماها هنوز که هنوزه به اهل سنت ایران و به اعراب به خاطر خیانتتان بدهکارید
‌سه شنبه 2 ارديبهشت 1393 - 22:42
TEHRANNN21 - تهران - ایران
تفرقه طلب ابوظبی ، تو یک تکفیری هستی‌ و جزو انسان به حساب نمیای،چرا؟ چون از نظر عقیده تو همه کافر و خونشون حلاله!! برو جلیقتو منفجر کن راحت بشی‌ . تو میدونی‌ عشق به وطن یعنی‌ چی‌؟؟؟ همیشه سعی‌ میکنی‌ با گفتن دوست من و دوستان من و چند لغات قشنگ دیگه حرفای ضدّ انسانیت را بگی‌ و اون روی تکفیری هار و وحشیگری خودت را نشان میدی تا به اخر نرسیدی. تکفیری تفرقه طلب که صدام و اسامه بن لادن را شهید و قهرمان میدانی و قربانیان ۱۱ سپتامبر را کودکان و زنان و بیگناهان بودند را مشرک صلیبی میگی‌ و مستحق مرگ.. برو انسان شو!!! هزاران لعنت به هرچی‌ تکفیری هار وحشی هست. این هم کامنتت در مورد صدام وحشی که ویدئوی شکنجه هاش مثل جنایات شما تکفیری ها در سایت یوتوب پر هست >>>. https://www.iranianuk.com/page.php5?id=20131228010002010. ( البته مثل همیشه اول سعی‌ کردی ادای انسان در بیاری ولی‌ در آخر اون خوی تکفیری و وطن فروش خودتو نشان دادی).
‌سه شنبه 2 ارديبهشت 1393 - 23:19
علیرضا خان - لندن - انگلستان
سلطنت طلب-ابوظبی-امارات متحده عربی:بنده در صفحه دیگری هم به این ادعای خنده دار شما جواب مبسوط دادم اما هر دفعه از جواب دادن طفره رفتید چون البته جوابی نداشتید.پس اینبار با دقت بخوانید و جواب دهید:شاهنشاه ما به کسی پناه نبرد بلکه به لیاقت, اقتدار, بزرگی و لطف و کمکی پناه داده شد که قبلا به اعراب در جنگ اعراب و اسراییل کرده بود.اونها جواب محبت شاه ما رو دادند چون وامدار پادشاه ما بودند همون شاهی که اگر نبود در جنگ اعراب و اسراییل تمام کشورهای عربی با حاکمانشون از بین رفته بودند پس منت نذارید و پادشاه ما به قول شما رافضی بود و به این مذهب عشق میورزید.بزرگان به کسی پناه نمیبرند بلکه به بزرگی خودشون پناه میبرند.در ضمن اون فرشته نجات (محمدرضا شاه) با قدرتی که داشت, و کمکی که کرد, هویت و کشورهای عربی رو نجات داد پس تا دنیا دنیاست اونها بدهکار شاه ما بودند و خواهند بود.
‌چهارشنبه 3 ارديبهشت 1393 - 01:04
علیرضا خان - لندن - انگلستان
سلطنت طلب - ابوظبی - امارات متحده عربی:ضمنا شما قدرشناسی شادروان سادات رو به پای تمام اعراب قرار نده.شما کمکهای کشورهای عربی و دلارهاشون رو برای صدام در جنگ ایران و عراق برای از بین بردن مردم ایران و کشور ایران در نظر بگیر.مردم ایران برای خیانتشان به شاه دارند توسط حکومت فعلی مجازات میشوند شما نگران نباش و خودتو ناراحت نکن.
‌چهارشنبه 3 ارديبهشت 1393 - 01:27
سلطنت طلب - ابوظبی - امارات متحده عربی
علیرضا خان - لندن - انگلستان دوست خوبم به یاد داشته باش همین انور سادات هم در جنک ایران و عراق به ارتش عراق نیرو داد و تنها هدف همه کشورهای عربی سقوط نظام خمینی بود و هنوز هم همینطوره البته بنده قبول دارم برخی از حکام عرب خیانتهای بزرکی به ملت ما کردند که خداشاهده در این مورد همه جا سخنانم رو عرض کردم اما لطفاً درک کنید کسانی که اتش جنک رو شعلوه ور کردند و ان را کسترش دادند نظام صفویان بود. من بارها عرض کردم شیعه و سنی یکی هستند اما اخوندان شیعه نیستنداونها شیعه صفوی هستند اکر شما برید تاریخ شاه اسماعیل صفوی رو مطالعه کنید خواهید فهمید که نظام سیاسی مذهبی ایران هیج ربطی به اسلام ندارد
‌چهارشنبه 3 ارديبهشت 1393 - 13:19
سلطنت طلب - ابوظبی - امارات متحده عربی
علیرضا خان - لندن - انگلستان 35سال خیانت و وطن فروشی اخوندان رو دارید مشاهده میکنید و اینها باعث شدند ذهن شما نسبت به دین اسلام بد بشه اما واقعیت امر اینه که اونها اصلاً و ابداً مسلمان نیستند اما عامه مردم شیعه مسلمان هستند و تنها مشکلشان اینه که نمیخوان قبول کنند که توسط این اخوندان صفوی فریفته شدند. من دست تک تک دوستانم که حتی مخالف بنده هستند رو میبوسم ولی ازتون خواهش میکنم در مورد عقاید اهل سنت تحقیق کنید تا متوجه بشید جقدر قلب باک و مهربان دارند لزومی نداره کسی عقاید ما رو قبول کنه اما من یک هدف دارم رسوا کردن تفکر صفوی تا مردم دست از این دین خرافی بردارند حال هر دینی که خواستار ان هستند رو قبول کنند اشکال نداره
‌چهارشنبه 3 ارديبهشت 1393 - 13:24
علیرضا خان - لندن - انگلستان
سلطنت طلب-ابوظبی-امارات متحده عربی:مردم ایران کمک تمام اعراب به صدام در جنگ رو فراموش نمیکنند.آخوندها اگه برای ما و کشورمون سم بودند برای کشورهای عربی نظیر دبی که نون و آب فراوانی داشتند و باید ازشون ممنون باشن وگرنه اگر شاه بود که دبی همون خرابه مونده بود و الان جزایر جنوبی ایران دبی فعلی بودن.
‌چهارشنبه 3 ارديبهشت 1393 - 16:28
علیرضا خان - لندن - انگلستان
سلطنت طلب-ابوظبی-امارات متحده عربی-شما از کجا متوجه شدی تحقیق نکردم؟ من با اسلام نه تنها بد نیستم بلکه مسلمان معتقدی هستم, چون شیعه و اسلام ربطی به آخوند نداره مگه اسلام و فقه شیعه رو آخوندها آوردن؟گرد آورنده فقه شیعه امام جعفر ضادق, استاد اعظم روسای فقه 4 گانه اهل سنت هست.مشکلی با عزیزان اهل سنت ندارم اما مشکل عمیق با وهابیت و سلفی ها دارم.فقط یک جمله میگم:آقا, اصلا میگیم پیامبر جانشین انتخاب نکرد (طبق عقل, شما میخوای بری مسافرت, توصیه های لازم رو به خانوادت میکنی, چطور پیامبر اسلام مسلمانان رو بلاتکلیف گذاشت رفت؟!!!) و طبق آیه قرآن:(و امرهم شوری بینهم) خلیفه اول انتخاب شد.پس چرا خلیفه اول همین روال رو نرفت و خودش خلیفه دوم رو انتخاب کرد؟پیامبر نمیتونه اما خلیفه اول میتونه؟پیامبر اختیار و درایتش رو نداشت و خلیفه اول داشت؟پس خلیفه اول با چه مجوزی برخلاف آیه قرآن عمل کرد؟دوست عزیز بحث شیعه و سنی از زمان صفویه باب نشد در اون زمان مذهب رسمی ایران شد این مسئله از زمان رحلت پیامبر اسلام و 25 سال خانه نشینی امیرالمونین به وجود اومد.این بحث خیلی مفصله در این مقال نمیگنجه.
‌چهارشنبه 3 ارديبهشت 1393 - 16:34
سلطنت طلب - ابوظبی - امارات متحده عربی
علیرضا خان - لندن - انگلستان دیدی تحقیقت ناقصه دوست من .انتخاب خلیفه دوم توسط ابوبکر به این شکل صورت کرفت :وقتی ابوبکر از شوری خواست فردی را در میان خود انتخاب کنند تمامی شوری اجماع کردند و با مشورت هم به خلیفه اول عرض کردند که ما اختیارمان را به تو میسباریم و اکر کسی را انتخاب کردی میبذیریم در مورد امام جعفر صادق اون یکی از امامان و فقهای اهل سنته و همه امامها افتخارات اهل سنت هستند به جز مهدی که وجود نداره و بحث در مورد اثبات اون نیاز به فرصت بعد داره اما لطف کن بکو همین اخوندا که مروج فقه جعفری هستند یک کتاب که در اون فقه رو بر اساس کفته های امام جعفر صادق رضی الله عنه باشه رو بیار که امام تالیف کرده باشه خواهی دید که نیست همجین کتابی و علمای امامیه نظرات فقهی رو از کتبی مانند وسایل الشیعه و اصول کافی میکیرند که مملو از خرافاته
‌پنجشنبه 4 ارديبهشت 1393 - 03:48
علیرضا خان - لندن - انگلستان
سلطنت طلب-ابوظبی-امارات متحده عربی:شورا اجماع کردند و با مشورت هم به خلیفه اول عرض کردند که ما اختیارمان را به تو میسپاریم! پس اجماع چی کردند؟چرا حق رو به خلیفه اول سپردند؟نازنین تاریخ رو تحریف نکن در تمام منابع اومده که خلیفه اول چون مطمئن بود انتخاب مردم علی هست نخواست اینطور بشه.در مسجد گفت انتخاب من عمره و مردم هم قبول کردند.امام جعفر صادق یکی از امامان اهل سنته؟خیلی خوبه چون امام صادق در ظلمی که بعد از رحلت پیامبر اسلام به اهل بیت و علی شد کم نپرداخته و غدیر خم رو واقعیت تاریخی دونسته.خیلی خوبه بر خلاف تمام ادعاهاتون, در این سایت, مخالفتت با شیعه مشخص شد.
‌پنجشنبه 4 ارديبهشت 1393 - 12:39
علیرضا خان - لندن - انگلستان
گفتی خرافات, یکی از دوستان پاکستانی سنی نماز میخوند و من برای کاری مجبور شدم از جلوی ایشون رد شم.نمازش تموم شد با عصبانیت گفت برای چی از جلوم رد شدی مگه نمیدونی رسول الله در حدیثی فرمودند که اگر کسی نماز بخواند و کسی از جلوی او رد شود 50 سال دچار عذاب میشود!!! گفتم ناراحت نباش بزار من 50 سال دچار عذاب شم تا حالا که بعد از 12 سال مشکلی نداشتم مونده 38 سال.عزیز خرافات در شما بیداد میکنه.همچین میگید منابع شیعه این کتاب و اون کتابه گویی تمام منابع شما با امضا و اثر انگشت پیامبر و خلیفه ها و بزرگان اهل سنت هست.
‌پنجشنبه 4 ارديبهشت 1393 - 12:39
HAMID71 - ابهر - زنجان - ایران
علیرضاخان عزیز. دوست خوبم باسلام خواستم بگم خودت روخسته نکن چون بحث کردن با امثال این بابا که خودش رو سلطنت طلب معرفی میکنه همان مثال خوندن یاسین درگوش ....هستش ای یارو هم عقیده همونایی هست که بمب به خودشون می بندن و آلت تناسلی شون رو هم سفت ومحکم محافظت میکنن تا بعد از اینکه چندین وچند انسان بی گناه رو رهسپار دیار باقی کرده وخودشون هم به درک اسفل السافلین میرسند به خیال خامشون صاف میافتند در بهشت وتو دامن حوری هایی که انتظارشون رو می کشند . اینها اینقدر نادان هستند که حتی به برادروخواهرهای کم سن وسالشون هم طریقه انجام عملیات انتحاری رو یاد داده وجون اون بدبخت ها رو هم فدای مقاصد شوم وپلیدشون می کنند پس داداش من بیهوده وقت خودت رو برای این وهابی زبون نفهم تلف نکن .
جمعه 5 ارديبهشت 1393 - 00:59
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.