احمدی‌نژاد امیدوار است مردم روحانی را متهم کنند و خواستار بازگشت وی شوند

محمود احمدی‌نژاد، رئیس جمهوری سابق ایران می‌خواهد دوباره به عرصه سیاست در ایران بازگردد.

به گزارش نامه نیوز، المانیتور در گزارشی درباره بازگشت احمدی نژاد به سیاست می‌نویسد: دلیل طرح این موضوع آن است که هشت ماه پس از ترک کرسی ریاست جمهوری از سوی احمدی‌نژآد، هوادارن وی اقدام به راه انداختن کمپین‌های برای تسهیل مسیر بازگشت وی به سیاست کرده اند.

بر اساس آنچه روزنامه شرق چاپ تهران در یکی از شماره های خود در این باره می نویسد: بخشی از این کمپین که هوادارن احمدی نژاد برای در ارتباط قرار گرفتن با مردم  راه انداخته اند، شامل رسانه‌‌های گروهی است. نام این گروه یک نام مختصر «هما» است که از جمله فارسی هواداران محمود احمدی نژاد گرفته شده، است. این گروه شامل وبلاگ نویسان و سایت های خبری هوادارن رئیس جمهور سابق ایران است.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، سایت‌های خبر همچون، «دولت بهار»، «آئین نیوز» و «رئیس جمهور ما» بخشی از این گروه هستند. این علاوه بر یکی از دیگر سایت‌ها با نام «میدان 72» است که به نام محل زندگی احمدی نژاد در منطقه نارمک نام گذاری شده است.

این سایت های خبری رویه ترویج و ارتقاء دستاوردهای محمود احمدی نژاد در دوران ریاست جمهوری وی و حمله به سیاست های روحانی و هاشمی رفسنجانی را در دستور کار دارند. هاشمی رفسنجانی به عنوان یکی از حامیان روحانی شناخته میشود. احمدی نژاد همچنین یک اکانت جدید در توییتر به نام خود ثبت کرده است.

هوادارن احمدی نژاد تلاش می کنند به عنوان بخشی از کمپین خود رئیس جمهور سابق را نزد رهبر ایران محبوب و عزیز نشان دهند. در برخی از سایت های هوادار احمدی نژاد، رهبر ایران با نام امام خامنه ای خوانده می شود. این در حالی است که ادعاهایی از سوی هوادارن احمدی نژاد نیز مطرح می شود که وی به درخواست رهبر ایران قصد بازگشت به به سیاست را دارد.

چرا اکنون؟

به نظر می رسد بر اساس رویه هوادارن احمدی نژاد برای حمله به روحانی، رئیس جمهور سابق ایران می خواهد بر روی اعتماد عمومی پس از اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه ها که قرار است هفته جاری به اجرا درآید، سرمایه گذاری کند. در حالی که انتظار می رود با اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه ها، قیمت برق، سوخت و مواد غذایی بخاطر اصلاحات، بالا رود، احمدی نژاد امیدوار است که مردم ایران روحانی را متهم کرده و خواستار بازگشت وی شوند.

برخلاف آرمان هایی که احمدی نژاد دارد اما انتظار نمی رود که وی بازگشت آسانی به سیاست داشته باشد، آن هم پس از هشت سال حضور در قدرت و دست و پا کردن دشمنان بسیار برای خود. در واقع بازگشت احمدی نژاد به سیاست می تواند برای حسن روحانی، رئیس جمهوری کنونی ایران خوب باشد.

فاکتور سپاه پاسداران اسلامی ایران نیز وجود دارد. هردوی احمدی نژاد و فرماندهان سپاه در ایران به جناح راست و اصولگرایان در سیاست تعلق دارند و هردوی آنها دلایل خود برای مخالفت با روحانی دارند.. با این حال درس دیگری که ما از هشت سال حضور احمدی نژاد در قدرت میتوانیم بگیرم این است که وی یک سیاستمدار جنجالی است. در دوران حضور وی در سیاست با همه از جمله سپاه ایران که از وی حمایت می کرد درگیر شد. اکنون احمدی نژآد در حال بازگشت است.

هشت سال حضور احمدی نژاد در قدرت درس دیگری به ما داد: هرچه که وی به آن دست زد گرد و غباری پس از آن به پا شد. این می تواند شبیه به موضوع بازگشت وی به سیاست در ایران باشد. روحانی اما دلیل خوبی برای خوش آمدگویی به بازگشت احمدی نژاد به قدرت باشد زیرا با حضور احمدی نژاد، روحانی بهتر دیده می شود.

+22
رأی دهید
-172

سلطنت طلب - ابوظبی - امارات متحده عربی
اکر احمدی نزاد خودش رو کاندید کنه من به اون رای میدم .برای تسریع در سقوط این نظام فاشیستی به ادمی بی تدبیر مانند وی نیاز داریم .
‌سه شنبه 2 ارديبهشت 1393 - 03:47
yashainiran - ایران - ایران
هرچند که روحانی با کلیدش همه راه هایی رسیدن به امید ایرانیان را قفل کرد(با این افزایش قیمتها به صورت نجومی و کاهش درآمدها)، این آرزو را به گور خواهی برد
‌سه شنبه 2 ارديبهشت 1393 - 07:05
omide por jalal - لس‌انجلس - آمریکا
اتفاقاً معتقدم دورانِ احمدی‌ نژاد دورانِ اسلامِ واقعی‌ بود . همانطور که خودش میگفت دولتش نمایندهٔ امام زمان و نمونه‌ای از اسلامِ نابِ محمدی بود! ایشان توانست با ایجادِ رعب و وحشت ، کشتنِ جوانانِ ایران ، تجاوز به حقوقِ انسانی‌ِ جوانان از طریقِ گشتِ ارشاد ، ایجادِ زنجیره‌‌های مخفی‌ِ برای دزدیدنِ مالِ مردم و گسترش دادنِ فضای نه امیدی و غم و اندوه و اضطراب در بینِ مردمِ ایران ، تصویر واقعی‌ِ اسلامِ نابِ محمدی و حکومتِ امام زمان را به دنیا نشان دهد !
‌سه شنبه 2 ارديبهشت 1393 - 07:25
shytoon - وادوز - لیچتن اشتین
محمودی بدو، بدو آقا، بدو قرص هاتو بخور داره و دیر می‌شه. در ضمن چند قسمت مغزت هم باید عوض بشه، به قصابی سفارش دادم، یدکی اصلی‌ (خر) گیر نمیاد ولی‌ گوسفندی ش هست که بهت می‌خوره. اون‌ها بگیر، عوض کن. نگران حسن نباش اون هم دست کمی‌ از تو نداره. تنها عیبی که داره فکر میکنه که هنوز ممه را لولو نبرده.
‌سه شنبه 2 ارديبهشت 1393 - 08:05
دوستدار - استهکلم - سوئد
جمهوری اسلامی ایران به رهبری علی داغان هرگز ریس جمهوری بهتر از احمدی نژاد نخواهند داشت. پس باید همه دست به دعا شوند تا این مرد با خدا و حامی رهبری و طرفدار ولایت کلاشان به فدرت باز گردد. ایا هیچ میدانید که می خواهند روحانی را با این امدن احمدی نژاد بترسانند ؟ مثلا میگویند اگر دولت روحانی یک خلاف بر علیه رهبری علی چولاق انجام دهد فورا احمدی نژاد و دوروبریهایش را جایگزین دولت روحانی خواهیم کرد.
‌سه شنبه 2 ارديبهشت 1393 - 08:25
zavareh - رودسر - ایران
جای همگیتان در زباله دان است و بس..
‌سه شنبه 2 ارديبهشت 1393 - 08:32
new idea - لندن - انگلستان
با عرض معذرت ولی‌ خر که مکرر نمیشه!!
‌سه شنبه 2 ارديبهشت 1393 - 09:24
Rezahiz - دوسلدورف - آلمان
یعنی هیچ کسی جز احمدی نژاد این کهنه کار سیاست و درایت به درد ایران نمی خورد ...باید این مرد درمسند قدرت باقی می بود تا ایران گلستان شود وسری بین سر ها دردنیا باشد.تنها او بود که قله سرافرازی ایران را فتح کرد..در دوره او گذرنامه ایرانی درچنان جایگاهی قرارگرفت که دیگربعید است جابجا شود.ادبیات بی همتای او در دیپلماسی چنان کرد که دنیا تا کنون بر خود سیاستمداری چون او ندیده بیایید دوباره اورا درآغوش بگیریم تاحداقل این مرد خسته دوباره به چاله میدان باز گردد!!!
‌سه شنبه 2 ارديبهشت 1393 - 10:10
Azadikhah - تكسل - هلند
احمدینژاد 2 زار بده آش به همین خیال باش!
‌سه شنبه 2 ارديبهشت 1393 - 11:54
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
Rezahiz - دوسلدورف - آلمان - وقتی‌ شروع به خواندنِ کامنتِ شما کردم ، دهانم همین جور باز میشد و فکم در حالِ افتادن بود که به جأیی رسید که فهمیدم چپکی هست و تونستم فکم رو جمع کنم، خیلی‌ باحال بود :)))))))))))) ، احتمالا الان احمدی و مشأیی هر روز در حالِ پا کوبیدن به زمین هستند و شیشه آب قند نعنا براشون درست میکنند تا بخورند یک باد گلو تحویل بدن و زر زراشون بقیه رو اذیت نکنه.
‌سه شنبه 2 ارديبهشت 1393 - 15:35
kimiaa - تهران - ایران
این شایعه از طرف خود روحانیه و دلیلش هم برای افزایش محبوبیت و اعتماد مردم به روحانیست در واقع میخواهند با ترساندن مردم از احمدی نژاد مردم رو با روحانی همراه تر کنند چون یارانه ها شکست بزرگی برای روحانی بود
‌سه شنبه 2 ارديبهشت 1393 - 15:51
کبالت3 - کرج - ایران
اما اگه اومد و مردم هم بهش رای دادن تعجب نکنید اینجا ایران است کبلائی.
‌سه شنبه 2 ارديبهشت 1393 - 19:02
samavat - شیراز - ایران
خواهشا از مدیران سایت میخوام عکس این عنتری نژاد رو نزارید.داشتیم ترک میکردیما!
‌چهارشنبه 3 ارديبهشت 1393 - 05:16
omidvaran - نورکل - امریکا
احمدی لمپن این ارزورو بگورببره یکبار رژیم اورا بمردم حقنه کرد ولی دیگه این امکان وجود نداره یعنی حتی با تقلب ودزدی رای مردم هم احمدی ابله بحکومت نخواهد رسید - احمدی نادان وابله وایل وتبارش واون همکاران رذل که اغلب به دزدی وسو استفاده های کلان متهمند این ارزورو بگور خواهند برد
‌پنجشنبه 4 ارديبهشت 1393 - 08:18
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.