رئیس سازمان زندان‌ها: عامل انتقال اخبار زندان به خارج شناسایی شد.

+33
رأی دهید
-11

عقاب سرخ - پرسپولیس - پرشیا
دروغ , دروغ و دروغ از ارکان اصلی‌ جمهوری اسـ... ‌ست، صددرصد معلومه که هیچ وقت نمیان بگن که ما یه عده زندانی بی‌ پناه و نحیف و زجر کشیده را کتک زده و زیر باران مشت,باتوم و فحش خواهر مادر آنها را مضروب و خونین مالین کردیم،،اساس مذهب که با دروغ باشه از مبلغین و مسئولین آن مذهب ادعای راستی‌ و پاکی‌ نباید داشت
دوشنبه 1 ارديبهشت 1393 - 21:09
Azadikhah - تكسل - هلند
زندانیان رو زدند اونوقت با کمال وقاحت میگن نه آقا همچین چیزی نبوده!۱۲ زندانی سیاسی محبوس در بند ۳۵۰ زندان اوین در بیانیه ای اعلام کردند که در اعتراض به برخوردهای غیرقانونی و تضییع حقوق زندانیان و نیز اعتراض به عدم رسیدگی به این تخلفات فاحش و بی سابقه و ارائه اخبار کذب در جهت قلب واقعیت ها از بعد از ظهر روز دوشنبه اول اردیبهشت ۹۳ دست به اعتصاب غذا می زنند.حسن اسدی زیدآبادی، امیر اسلامی، اکبر امینی ارمکی، عماد بهاور، قربان بهزادیان نژاد، مسعود پدرام، امین چالاکی، محمدصادق ربانی املشی، علیرضا رجایی، سید حسین رونقی ملکی، رضا شهابی و محسن میردامادی زندانیان سیاسی ای هستند که وارد اعتصاب غذا شده اند. ۲۸ زندانی سیاسی محبوس در بند ۳۵۰ زندان اوین در نامه ای به حسن روحانی، رییس جمهور و رییس شورای عالی امنیت ملی با شرح جزییاتی از حادثه روز پنج شنبه در زندان اوین این اتفاقات را وحشتناک، بسیارخشن، فاجعه و بی سابقه خوانده و خواستار بررسی و پیگیری از سوی ریاست جمهوری و شورای عالی امنیت ملی شده بودند.
دوشنبه 1 ارديبهشت 1393 - 21:29
Azadikhah - تكسل - هلند
همسر سیامک قادری:ما تا امروز که ملاقات رفتیم، حقیقتا نمی دانستیم که باید اخبار را قبول کنیم یا تکذیبی را باور کنیم که رئیس سازمان زندان ها با قاطعیت انجام می داد. اما امروز با این ملاقات کاملا مشخص شد که این ماجرا قابل انکار نیست. تعداد زیادی از زندانی ها شاهد این قضیه بودند. من نمی دانم ایشان با چه رویی دارند تکذیب می کنند؟! حالا یک نفر شاهد، دو نفر شاهد، ده نفر شاهد نبوده که سرشان زیر آب برود یا دهنشان بسته شود. تمام بند ۳۵۰ شاهد این ماجرا بودند. ۷۴ نفر هم شهادت نامه دادند که به شخصه شاهد بودیم، این قضیه عین واقعیت بوده و به هر حال چیزی که اقای قادری هم تعریف کردند در تایید این مسئله بود.
دوشنبه 1 ارديبهشت 1393 - 21:58
Rezahiz - دوسلدورف - آلمان
اینها اشتباه می کنند چه کتکی! چه ضرب وشتمی! اون هم تو اوین که تحت نظرو اداره یک حکومت اسلامی و جایی که مردم اون نمازوعبادت ترک نمیشه! کتک زدن در ایران...به نظر من این ساخته تبلیغات رسانه ها مخصوصأ بی بی سی و....شما ببینید اصلا اوین از هتل هیلتون بهتره..والله شلوغ ترازهیلتون و تازه ماساژ و....هم حرف نداره...همه چیز مجانی و تازه اتاق های انفرادی هم به تعداد داره.....اوین بهشت ایران ومایه شرمساری یک کشور.
دوشنبه 1 ارديبهشت 1393 - 23:08
senator x - تهران - ایران
اصلا کدام زندان؟زندانی سیاسی چیه؟اوین کجاست؟ مرگ براین آمریکای هیچی ندار که فقط برای ما شایعه سازی میکنه.قبلا چندتا زندانی سیاسی داشتیم که حصبه و سرخک گرفتند و مردن.
‌سه شنبه 2 ارديبهشت 1393 - 00:21
وکیل دادگستری معلق سیاسی - لندن - انگلستان
به این میگن پاک کردن صورت مسئله ..
‌سه شنبه 2 ارديبهشت 1393 - 08:00
shytoon - وادوز - لیچتن اشتین
.. از شنیدن این خبر واقعا حال کردم، از این می‌ترسیدم که رئیس زندان بگه که در مورد این حوادث تحقیق و برسی‌ می‌کنیم و متخلفین را مجازات می‌کنیم. اون موقع بود که این وجود این رژیم مشروعیت پیدا میکرد، ولی‌ حالا خودشون تبر به ریشه خودشون میزنند. یکی‌ نیست به این IQ بگه بابا تو که از سازمان امنیت و جاسوسی آمریکا بهتر نیستی‌ اون جا هم با این هم حفاظت سازمان دهی‌ خبر کثافت کاریشون بیرون رخنه کرد بعد از سازمان مثل این تشکیلت که تو راس اون هستی‌ مثلا چیزی بیرون درز نکنه، بابا خیلی اشتباهی.
‌سه شنبه 2 ارديبهشت 1393 - 08:33
shady_sho - تهران - ایران
اگه یه وقت یک کلمه حرف راست ازین حکومت شنیدین بدونین که آخر زمان شده بنیان و اساس این حکومت بر ریا دروغ و عوامفریبی استواره 35 ساله که همه دنیا شاهد این هستن دیگه تعجب نداره
‌سه شنبه 2 ارديبهشت 1393 - 09:02
مسافر غربت - کالمار - سوئد
وقاحت رذالت خساست جهالت القاب این نظام کثافت.....
‌سه شنبه 2 ارديبهشت 1393 - 13:09
سرسره - اهواز - ایران
یعنی خاکبر سر بیشرفت نظام اسلامی که دراین 35 سال جز ظلم ودروغ وجنایت مردم چیزی از تو ندیدن یکبارزیر سایه امام زمان عدالتو در مورد زندانیان سیاسی وازادیخواهان کشور اجرا نکردی ای بدترین دشمن مردم ایران در طول تاریخ
‌سه شنبه 2 ارديبهشت 1393 - 22:50
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
معنی حرفش اینه رسیدگی می‌کنیم که خبری از سیاه چاله‌هایِ قرون وسطائی حکومت به بیرون درز پیدا نکند تا بتوانیم همچنان بر طبلِ حاشا و دروغ بکوبیم و مردم را ساده لوح فرض کنیم،/ علتِ کارِ اینها و این ضرب و جرح را میدانم اما در حالِ حاضر اشاره به آن جایز نیست، اینها افسار پاره کرده اند و دستشان به این ازادیخواهانِ جان بر کفّ رسیده ، درست میشود اینگونه نمی ماند، این جانی بالفطره تا مغزِ استخوانش لجن و فساد گرفته ، خدا میداند چه جنایتها ، خیانتها و شمر بازی کرده که به این سمت رسیده و با این وقاحت مصاحبه هم می‌کند، از چشمانش هیزی پستی و دیو صفتی تراووش می‌کند، فقط بدان راهزنِ سر گردنه که از بدِ حادثه در مقامِ کنونی نشسته ائی گورتان به امیدِ خدا هر چه زودتر کنده شده و اون طرف هم که تا ابد خدا خودش باهاتون تصفیه حساب می‌کند، کاش تو یک قطره از شیرِ حلالی که این آزادی خواهان خورده بودند کوفت کرده بودی تا چنین لجن و ننگِ بشریت نمی‌شدی .
‌چهارشنبه 3 ارديبهشت 1393 - 10:27
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.