نامه ۲۳۳ استاد دانشگاه به روحانی برای عمل به وصیت ریچارد فرای.

+102
رأی دهید
-6

shirzan e irani - استکهلم - سوئد
بهترین تصمیم ، یزد برایِ دفنِ این ایران شناس بهترین گزینه است، مردم یزد بسیار آرام بتقوا و روشنفکر هستند ، بهترین آثارِ دیگرِ اقلیتها در یزد است ، اصفهانی‌‌ها نمی‌تواند جهانی‌ فکر کنند، و بهتر است از حالا بگویند اصفهان همه جهان و نه نصفِ جهان، نشان دادند که امورتشان از سویِ عده ائی دگم ، قداره کش و بی‌فرهنگ می‌گذرد آن را می‌‌چرخانند.
دوشنبه 1 ارديبهشت 1393 - 13:42
رستگار501 - برن - سویئس
احمد سالک (رییس کمیسیون فرهنگی مجلس) که از مخالفان دفن ریچارد فرای در اصفهان است، و او هم پالکی حسین شریعتمداری است که شریعتمداری می‌گوید: می دانم جاسوسی نکرده، اما می‌شود به ایشان «بهتان» زد و «افترا» بست؛ چراکه در فقه بابی داریم تحت عنوان «مباهته». مطابق با این بابِ فقهی، اگر مردم به دور کسی جمع شوند که محبوبیت و نفوذ زیادی دارد ، تا از او متنفر شوند.
دوشنبه 1 ارديبهشت 1393 - 14:15
زوربا - اصفهان - ایران
اshirzan e iraniدر کشوری متمدن که مهد دموکراسی وفرهنگ است,زندگی میکنی ,ولی اصول ابتدایی دیالوگ وگفتمان را یاد نگرفته ای.مدتی است سر قضیه ریچارد فرای هرگونه توهین وافتراکه توانستی به اصفهان ومردم اصفهان روا داشتی,وبه هر روشی کینه خود رابیان کردی جوری که خواننده شک میکند چه اتفاقی برای شما افتاده.در کامنتهای قبلی هم برای شما توضیح دادم که این افراد به قول شما دگم در همه شهر ها هستند,تا برای هر مقوله فرهنگی کفن پوشیده و فریاد وااسلاما سر دهند,ومثل شما قضیه رابا تهمت وانگ زدن خاتمه دهند.عینک بد بینی را از چشمتان بردارید ونکات مثبت را هم درنظر بگیرید.رفتار اشتباه عده ای خشک مغز که من هم منکر ان نیستم رانمیتوان به رفتار اکثریت یک جامعه ربط داد.پیروز باشید.
دوشنبه 1 ارديبهشت 1393 - 15:27
آرمان شهر من - استهبان - ایران
یاد و نام ریچارد فرای در هر قلبی که بخاطر ایران می طپد جاویدان است . یادش گرامی و روحش شاد.
دوشنبه 1 ارديبهشت 1393 - 20:01
کبالت3 - کرج - ایران
گیرم که موافقت شد و اون مرحوم رو کنار زاینده رود دفن کردید بعدش چی به سر مقبره میاد آرامگاه پوپ که توسط مردم فرهنگ دوست تبدیل به زباله دونی شده بود این یکی که دیگه مورد عنایت خود جوششان هم هست . رهاش کنید بره جای دنجی آروم بگیره فکر کنید اینم مثل هدایت و ساعدی و فرخزاد . دور از خاکی که دوستش داشتن مردن و دفن شدن تازه بخت یارشون بوده سنگ قبرشون مثل شاملو، پوینده، و مختاری زیر ضرب پتک جهالت حزب الله خرد نشده از حرف غربیا هم نهراسید همه میدونن چه سیاهی و تباهی سایه اش بر خاک پر گوهر افتاده و چه بی هنرائی انکر الاصواتشون مثل آروغ و باد معده گوش فلک رو کر کرده کبلائی.
دوشنبه 1 ارديبهشت 1393 - 19:48
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
زوربا - اصفهان - ایران- من نه پدر کشتگی با اصفهانی‌ها دارم و نه میخواهم بر خلافِ واقع و مغرضانه چیزی بگویم، نکند شما از طرفدارانِ حکومت هستید که اینهمه به شما برخورده و این نکته را در نظراتم توجه نکردید که گفتم همه اصفهانی‌‌ها اینگونه نیستند ، اما با یقین میگویم اکثریتِ آنها مذهبی‌ هستند و طرفدارِ حکومت، اتفاقا من در بندِ منطقه خودم گیر نکرده‌ انتقاد پذیرم و صرفا به خاطر وابستگی به محلِ خودم از حقایقِ بدِ آن فرار نمیکنم تا تنها خوبِ آن را جلوه دهم، کدام را بیهوده گفتم، اینکه بعد اینکه قم شروع کرد اصفهان و تبریز دنبالش را جدی گرفتند و تا پیروزیِ انقلاب ننگین سینه سپر کردند بعد هم مشهد شروع کرد و دیگرِ شهرها، حرفم اینست چرا الان از اعتبارِ شهرشان دفاع نمیکنند، چرا تا این مرحوم زنده بود اعتراضی نشد، ...
دوشنبه 1 ارديبهشت 1393 - 22:42
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
....در هر صورت این ناراحتی‌‌ها را بروید سرِ کسانی‌ خالی‌ کنید که این بی‌ فرهنگی‌ را برایِ شهرتان رقم زدند.علاوه بر این این تنها نظرِ من نیست، بسیاری از ایرانیان که می‌شناسم از رفتارِ کاسبهای اصفهان آن قشرِ مردمِ دگم آنجا و رفتارشان با توریست راضی‌ نیستند ، هم چنین از سر کیسه کردنِ مردم، یک سر به هتل شاه عباس و نرخ‌هایش بزنید یا بازار بیشتر متوجه عرایضم میشوید.
دوشنبه 1 ارديبهشت 1393 - 22:42
سرسره - اهواز - ایران
واقعا بی تفاوتی وسکوت مردم اصفهان در برابر اوباشگریهای ساندیس خورهای خامنه ای شرم اوربود ولکه ننگی بر پیشانی این شهر- کبلایی خوب گفتی مثل همیشه
‌سه شنبه 2 ارديبهشت 1393 - 02:40
کبالت3 - کرج - ایران
امروز شنیدم جمعی از از مردم غیور و با فرهنگ اصفهان ضمن تمیز کردن مقبره دکتر پوپ از لوث آثار خودجوشان شاخه های گل نثار مقبره کردن آفرین و صد آفرین این از صد تا فحش به اراذل و شعار و کامنت ارزشمندترس دادا کبلائی.
‌سه شنبه 2 ارديبهشت 1393 - 17:20
زوربا - اصفهان - ایران
کبلائی,خوشحالم که شما همه را با یک چوب نمیرانی وهمیشه در کامنت هایت رعایت ادب واعتدال را میکنی.
‌سه شنبه 2 ارديبهشت 1393 - 19:29
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
اینجا یک نظری دیدم که غازِ پخته هم خنده‌اش میگیره، امان از نژاد پرستی‌ :)
‌چهارشنبه 3 ارديبهشت 1393 - 15:26
کبالت3 - کرج - ایران
رو آب زاینده رود بخندی کبلائی.
‌چهارشنبه 3 ارديبهشت 1393 - 22:25
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.