فرمانده نیروی زمینی ارتش ایران به گروه ۱+۵ هشدار داد

دیدار فرمانده نیروی زمینی ارتش ایران با وابستگان نظامی کشورهای خارجی مستقر در تهران انجام شده

احمدرضا پوردستان، فرمانده نیروی زمینی ارتش ایران، در دیدار با وابستگان نظامی کشورهای خارجی مستقر در ایران، به گروه ۱+۵ که سرگرم مذاکرات اتمی با ایران است هشدار داده است.

آقای پوردستان یکشنبه شب ۳۱ فروردین (۲۰ آوریل) گفته است: "چنانچه گروه ۱+۵ در مذاکرات هسته ای به وعده های خود عمل نکنند جمهوری اسلامی ایران اصراری به ادامه مذاکرات هسته ای نخواهد داشت و در کوتاه ترین زمان ممکن به سایر فناوری های هسته ای دست خواهد یافت."

فرمانده نیروی زمینی ارتش ایران گفت: "پایبندی جمهوری اسلامی ایران به مفاد توافقنامه ژنو در راستای وفای به عهد به عنوان یک وظیفه دینی و ملی و همچنین اثبات نیت ایران به پایبندی به ایده جهان عاری از خشونت است."

دیدار فرمانده نیروی زمینی ارتش ایران و وابستگان نظامی کشورهای خارجی در تهران، به مناسبت روز ارتش انجام شده است.

آقای پوردستان گفت: "نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بر این باورند که با سلاح‌های جدید و بومی خود قادرند هر نوع تجاوز را دفع کنند، پس نیازی به سلاح هسته‌ای ندارند."

رسانه های ایران می گویند که ساعاتی پیش از دیدار، از "جدیدترین دستاوردهای نیروی زمینی ارتش" با حضور آقای پوردستان رونمایی شده بود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش ایران از سوی نیروهای مسلح کشورش، از نمایندگان نظامی کشورهای خارجی برای همکاری با هدف "تامین امنیت" دعوت کرده است.

+41
رأی دهید
-79

ایرانی غیور - کرج - کرج - ایران
مملکت که یکی دو تا سخنگو نداره. هر کی میرسه یه زری میزنه. نماینده مجلس اومده در مورد زنده یا مرده بودن جمشید دانایی فر خبر اعلام میکنه. آخه بابا مگه سخنگوی وزارت خارجه شلغمه که تو باید اطلاع رسانی کنی؟. اون فرمانده بسیج که در مورد مذاکرات و تحریم های هسته ای، تاثیرات ماهواره بر مردم، سیاست های کلی و جزیی نظام، جنگ سوریه و هزارتا موضوع دیگه اظهار فضل میکرد، کم بود، فرمانده نیروی زمینی هم بهش اضافه شد.
دوشنبه 1 ارديبهشت 1393 - 15:04
mehrdad58 - لندن - انگلیس
آقایان دزده سپاهی ! فقط یکی‌ از زیر دریایی‌‌های نسل جدید اتمی و فوق پیشرفته انگلیس ،کل نیروی زمینی‌ و دریایی‌ شما رو با خاک یک سان می‌کنه. پس بشین سر جات. کسی‌ با شما دشمنی نداره این شما این که با همهٔ دنیا مشکل دارین .
دوشنبه 1 ارديبهشت 1393 - 15:29
biparva-jan - تهران - ایران
درود بر سردار پوردستان. معلومه که اگر این گروه به وعده هاش عمل نکنه ادامه گفتگو ها بی معنا خواهد بود. اما احتیاج به گفتنش بود.
دوشنبه 1 ارديبهشت 1393 - 15:35
دریای پارس - ایران - ایران
بادمجان هم قاطی میوه ها شد
دوشنبه 1 ارديبهشت 1393 - 15:43
دوستدار - استهکلم - سوئد
هر مقام سیاسی و یا هر مقام نظامی رژیم جمهوری اسلامی در مورد مذاکره هسته ای و یا هر مسائل دیگر اظهار نظر بکنند اشکال ندارد به غیراز مقامت و فرمانده های بی غیرت ارتش.
دوشنبه 1 ارديبهشت 1393 - 17:00
siavash2a - تهران - ایران
ببر صداتو نشستی تو جای گرمو نرم خبر از فلاکت و بدبختی ملت نداری کم چاپلوسیه این رهبر مستبد و جاهلو بکن.مثل مرد واقعیت هارو بیان کن
دوشنبه 1 ارديبهشت 1393 - 17:20
Arash_Barcelona - بارسلونا - اسپانيا
وای وای.وای بر ما.تمام اروپا و دیگر کشوران مثل بید به لرزه افتادند.شماها ناا مسئولین اگر جنگی هم شود که امیدوارم نشود،،نانتون چربتر میشود شماها آرزو دارید که جنگی شود تا این کشور که تمام منابع آن را به تاراج بردید بیشتر و بیشتر به چاپید.۳ سال تحریم کمر ملت رو شکست ولی‌ شماها بیشرفها با سهمیه دوا و دارمان ماشینهای بالا مدل وارد کردید.لعنت بر جمهوری زوری اسلامی..
دوشنبه 1 ارديبهشت 1393 - 16:53
غلامعلی - تهران - ایران
توجه داشته باشید که فرمانده سپاه و ارتش و رییس قوه قضاییه و مجلس که این اظهار نظرها رو میکنند دقیقا و صددرصد حرف خامنه ای رو انعکاس میدن،خامنه ای مستقیم که نمیگه به نوچه هاش میگه انعکاس بدن افکار جنگ طلبانشو. هیچ فکر مردم نیستن فقط فکر مثلاقدرت نمایی خودشونن
دوشنبه 1 ارديبهشت 1393 - 20:22
قهوه تلخ - منجستر - انکلستان
مثل شاطر نانوای سر کوجه مونه
‌سه شنبه 2 ارديبهشت 1393 - 00:23
telesm - لس آنجلس - ایالات متحده
واقعیت اینکه که ایران بمب اتم داره و همهٔ دنیا هم اینو می‌دونه واگر نه آمریکا تا الان ایران و زده بود ولی‌ میترسه، حالا ایران هم که بمب اتم داره از آمریکا خواسته هایی داره که آمریکا قبول نمی‌کنه. ایران از آمریکا درخواست کرده که بیشتر مجهزش کنن تا بشه قدرت منطقه و کلانتر ولی‌ آمریکا نمی‌تونه به ایران اطمینان کنه و تا حصول اطمینان این مذاکرات همچنان ادامه خواهد داشت و اگر یادتون باشه همهٔ این زورگوی‌ها به ایران از زمان اون شیع نا‌ معلوم که همهٔ دنیا دیدش شروع شد. بیشتر فکر کنین این گفت گوها ماورای مساله اتمی ایران.
‌سه شنبه 2 ارديبهشت 1393 - 06:00
کبالت3 - کرج - ایران
این هارت و پورت ها مصرف داخلی داره یعنی برای مخلسین و فدائیان گفته میشه همون عجایب خلقتی که وقتی پای منبر میشینن مغز نداشته رو بسته و دهن مبارک رو باز میکنن .این جماعت ساده لوح فکر میکنن هرچی بپره هواپیما و جنگده اس و هرچی راه بره و یه لوله ای هم داشته باشه تانکه حالا یه تعداد از این قراضه ها و ماکت و سر و صدا و دود و دم رو که یه جا ببینن حتی خود اون فرمانده نیرو هم که بهتر از همه میدونه چه خبره و کجای کاره جوگیر میشه و اینطور آروغ ناشتا میزنه کبلائی.
‌سه شنبه 2 ارديبهشت 1393 - 04:56
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.