سالک پس از ملاقات با فضلی نژاد: اسناد جاسوسی فرای را افشا می کنم

به گزارش پارسینه به نقل از فارس، احمد سالک (رییس کمیسیون فرهنگی مجلس) که از مخالفان دفن ریچارد فرای در اصفهان است، شامگاه شنبه در جمع اهالی مسجد جامع اصفهان گفته است:  من از همان ابتدا درباره دفن وی در اصفهان تذکراتی داده بودم ولی متاسفانه کسانی در داخل و خارج کشور از دفن وی حمایت کردند و از جاسوسی وی چشم پوشیده و تنها به مقالات و کتاب‌های او اشاره دارند.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در شبکه‌های اجتماعی نیز به بنده خیلی توهین شد ولی مهم نیست چون برای حرف‌هایم اسنادی دارم و در آینده این اسناد را منتشر می‌کنم.

گفتنی است که مدتی پیش یک بلاگر حزب اللهی در وبلاگ خود به مصاحبه رادیو با سالک اشاره کرد و نوشت: آقای سالک می گفت که از نظر ما فرای یک جاسوس است و نباید در ایران و اصفهان دفن شود. خبرنگار از او پرسید که سوابق جاسوسی فرای به قبل از انقلاب مربوط می شود یا پس از آن؟ آقای سالک پاسخ داد که بعد از انقلاب و در زمان آقای خاتمی که چند روزی در ایران بود. خبرنگار پرسید یعنی در همان چند روز جاسوسی کرده؟! آقای سالک پاسخ داد نمی دانم، در پرونده اش معلوم است! خبرنگار باز هم پرسید در آن چند روز از کدام مراکز و در چه زمینه هایی جاسوسی کرده؟ سالک پاسخ داد نمی دانم. باید پرونده اش را ببینم!

به گزارش پارسینه، احمد سالک اخیرا با پیام فضلی نژاد (ستون‌ نویس کیهان و افشاگر) دیدار کرده است. فضلی نژاد برای افشاگری علیه ریچارد فرای به اصفهان سفر کرده بود.

+5
رأی دهید
-62

paksan - آمریکا - آمریکا
یک روحانی که اینطوری دروغ می بنده به دیگران دیگه شما انتظار دارید بسیجی ساده دیگه بویی از خدا برده باشه ؟ اینها فقط بیزینس می کنند با این لباس و الفاض عربی و بقیه مطالبش هم برای رعیت یا همون مردم هستش و خودشون بوجود آوردنده و رواج دهنده مسائل بی خود دینی هستند و بس .
دوشنبه 1 ارديبهشت 1393 - 05:04
hamid8814 - آمستردام - هلند
باعث خجالته واقعا... آدم خجالت می کشه بگه اینا دهن به دهن بشه
دوشنبه 1 ارديبهشت 1393 - 07:26
new idea - لندن - انگلستان
اگه نمیدانی ،غلط میکنی‌ با این صراحت از جاسوسیش میگی‌ مردک نادان
دوشنبه 1 ارديبهشت 1393 - 08:48
آزاد اندیش۳۳۲۲ - دورام - انگلستان
محصولی از لجنزار ولایت
دوشنبه 1 ارديبهشت 1393 - 10:30
رستگار501 - برن - سویئس
احمد سالک هم مانند خیلی از مردم احمق کور دل حزب الهی و ستون‌ نویس کیهان ، مانند اربابش آشغالش حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان و نماینده ولی فقیه در مؤسسه کیهان و او هم مانند ولی فقیهش سید علی چلاق همگی دروغگو و خالی بند هستند . آدم اول مدرک را تهیه و مورد برسی قرار میدهد بعد اقدام به مخالفت می کند ، در جمهوری اسلامی همه غربیها یعنی بیش از 700 میلیون نفر جاسوس سازمان سیا هستند. و کاری را که در نظر دارند انجام دهند را میگویند انجام شد.
دوشنبه 1 ارديبهشت 1393 - 13:56
Hamid411 - لس آنجلس - آمریکا
اسلام که از یک گوش بیاد تو، از اون یکی گوش و چشم عقل و راستگویی میزنه بیرون! خب مرتیکه، اگر میدونستید جاسوسه و کاری نکردین که بد تر از جاسوس خودتون گناه کارید!
دوشنبه 1 ارديبهشت 1393 - 15:02
آرمان شهر من - استهبان - ایران
امثال این موجود کثیف برای رسیدن به اهداف پلید خود دست به ترفد و حیله و نیرنگی میزنند. یاد و نام ریچارد فرای در هر قلبی که بخاطر ایران می طپد جاویدان است . یادش گرامی و روحش شاد.
دوشنبه 1 ارديبهشت 1393 - 19:52
مسافر غربت - کالمار - سوئد
انگل،،
‌سه شنبه 2 ارديبهشت 1393 - 13:12
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.