احتمال پیوستن دو دختر جوان اتریشی به اسلام‌گرایان سوری

احتمال پیوستن دو دختر جوان اتریشی به اسلام‌گرایان سوری.

اینترپل در جستجوی در دو دختر نوجوان اتریشی است که احتمال داده می‌شود به اسلام‌گرایان سوری پیوسته باشند. در نامه‌ای که از آنها به‌جای مانده آمده است: "ما برای اسلام مبازره می‌کنیم".

هشت روز است که دو دختر نوجوان اتریشی به نام‌های سابینه سلیموویچ ۱۵ ساله و سامره کسینوویچ ۱۶ ساله ناپدید شده‌اند. پلیس اتریش در جستجوی آنهاست و پلیس بین‌المللی (اینترپل) نام و مشخصات آنها را در فهرست افراد ناپدید شده ثبت کرده است.

تصاویرمنتشر شده از آنها، دو دختر نوجوان و خنده‌رو را نشان می‌دهد. هم‌زمان عکس‌هایی نیز منتشر شده‌اند که این دو دختر دانش‌آموز به حجاب اسلامی ملبس شده‌اند؛ سابینه با روسری آبی تیره و سامره با روسری کاملا سیاه. آنها حتی دست‌های خود را نیز با دستکش پوشانده‌اند. تنها چشمان آبی آنها از درون شکافی قابل مشاهده است.

نیروهای امنیتی اتریش در جستجوی این دو نوجوان‌اند. اما روشن نیست آنها هم‌اکنون در کجا به‌سر می‌برند. به نوشته روزنامه اتریشی "کوریر"، آنچه تاکنون روشن شده این است که سابینه و سامره روز ۱۰ آوریل به سوی شهر "آدانا" در جنوب غربی ترکیه پرواز کرده‌اند. از آدانا تا مرز سوریه حدود ۱۰۰ کیلومتر راه است.

در نامه‌ای که از این دو دختر به‌جای مانده آمده است: «ما در مسیر درستی گام برمی‌داریم. ما به سوریه می‌رویم تا برای اسلام مبارزه کنیم. ما خود را در بهشت می‌بینیم.»

ثابت سلیموویچ، پدر سابینه سلیموویچ به روزنامه اتریشی "کرونه" گفته است: «ما درمانده و مستاصل‌ایم. برای یافتن دختران‌مان از همه یاری می‌خواهیم.»

در پیام‌هایی که سابینه و سامره در اینترنت و قبل از همه در فیس‌بوک منتشر کرده‌اند، نوشته‌اند: «ما اکنون ازدواج کرده‌ایم. ما از مرگ هراسی نداریم، مرگ هدف ماست.»

در تصاویر دیگری که از آنها منتشر شده هر دو دختر به کالاشنیکف مسلح هستند و در میان جنجگویان مسلح قرار دارند. در تصاویر دیگر آنها در یک اردوگاه آموزش نظامی هستند و در کنار همسران خود زندگی می‌کنند. اینکه این اردوگاه در کجا قرار دارد، عجالتا نامشخص است. تلفن‌های همراه هر دو نوجوان و نیز صفحات و حساب‌های کاربری آنها در شبکه‌های اجتماعی غیرفعال هستند.

بنابر گزارش روزنامه "کوریر"، خانواده هر دو نوجوان تردید دارند که پیام‌های منتشر شده در اینترنت و فیسبوک، از سوی خود آنها بوده باشد. عموی سابینه می‌گوید این پیام‌ها را فرد دیگری نوشته است. روزنامه "کوریر" همچنین نوشته است اینکه چه عاملی این دو دختر نوجوان را به سوریه کشانده برای خانواده‌هایشان یک معماست. تا چندی پیش هر دوی این دختران از نظر پوشش و آرایش و روابط اجتماعی، همانند دیگر جوان‌های غربی بودند.

سابینه و سامره هر دو در اتریش به دنیا آمده‌اند. اما پدر و مادر آنها هنگام جنگ بوسنی در دهه ۹۰ از این کشور به اتریش مهاجرت کرده‌اند. روزنامه‌های اتریش نوشته‌اند که هر دو دختر پیش از ناپدید شدن به مسجد "آلتون-عالم" در شهر وین رفت‌وآمد داشتند. در این مسجد در حال حاضر یک روحانی سلفی افراط‌گرا به فعالیت تبلیغاتی مشغول است.

در یک سال گذشته گزارش‌های زیادی درباره حضور شهروندان اروپایی در میان جنگجویان اسلام‌گرای سوری منتشر شده است. "مرکز مطالعات بین‌المللی بنیادگرایی" در لندن، در ماه آوریل سال ۲۰۱۳ در گزارشی نوشت، بین ۱۴۰ تا ۶۰۰ شهروند اروپایی برای جنگیدن علیه بشار اسد به ‌سوریه رفته‌اند.

+16
رأی دهید
-46

shamillan - مونترال - کانادا
عجب خود این اروپایی‌ها از این مخالفان بشار اسد حمایت کردن حالا مثل خر تو گًل واا موندن !!مردم ما هم چون با جمهوری اسلامی مخالفیم از بشار اسد طرفداری کردن در حالی‌ که ...مخالفان بشار اسد از اسلامگرایان تندرو هستن که ...دست طالبان رو از پشت بستن ...انقدر کثافت کاری کردن که ...خود اروپا و اتحادیه اروپا موندن با این گند جهانی‌ که زدن چه کنن ...حالا اول کاره ...هی‌ بیاین از تروریست‌ها حمایت کنید ...این هم می‌شه آخرش ...
یکشنبه 31 فروردين 1393 - 12:45
Persianshadow1 - برایتون - انگلستان
الان سابینه و سامره دست به دست بین ترورستها میچرخند،بیچاره پدر مادراشون.
یکشنبه 31 فروردين 1393 - 12:47
shamillan - مونترال - کانادا
یعنی‌ کشور‌های جهان سومی‌ مثل اسباب بازی‌ تو دست‌های این کشور‌های پیشرفته هستن اما ...این قدر این کشور‌ها عجولانه تصمیم گیری می‌کنن که خبر ندارن ..آتشی که به پا می‌کنن در کشور‌های جهان سومی‌ ..آتش جنگ دودی هم داره که خود این‌ها از دودش بی‌ نصیب نخواهن موند ....سالانه کارخونه‌های اسلحه سازی کلی‌ محصول تولید می‌کنن ...پس باید جنگی بر پا باشه که این محصولات به فروش برسه ...کجا بهتر از کشور‌های جهان سومی‌ به ویژهٔ خوار میانه ...توف به این سیاست کثیف
یکشنبه 31 فروردين 1393 - 12:50
shamillan - مونترال - کانادا
کشور‌های جهان سومی‌ هم ..قرن هاست که با چند دستگی ...خرافات ،مذهبی‌‌های تند رو ،فرهنگ متعصب ، غرب گرایی ، یا ضّد غرب بودن ..خلاصه با سیستم افراط و تفریط و کلی‌ اختلاف‌های سلیقه و. خیانت، تفرقه ...چند حزبی‌های پر هرج و مرج ...محلی شدن برای برآورده کردن آرزو‌های کشورا‌های فرصت طلب که از این آشفته بازار ...امتیاز و سودی نصیب خودشون کنن...
یکشنبه 31 فروردين 1393 - 12:54
be_pa.khaste - هارلم - هلند
آره برید آفرین برید که صیغه عرب‌ها بشین اونم روزی ۳۰ مرتبه
یکشنبه 31 فروردين 1393 - 13:07
klopatra7 - دوسلدورف - آلمان
ویروس اسلام از بدن نسلهای بعدی اینها هم بیرون نمیره. یاد اون دو برادر تروریست چچنیا افتادم که در بوستون بمب گذاری کردند.
یکشنبه 31 فروردين 1393 - 13:20
klopatra7 - دوسلدورف - آلمان
مسجد ها هم محلی برای عضو گیری و تربیت تروریستها شده. خانه فساد.
یکشنبه 31 فروردين 1393 - 13:20
sepherdad - سیدنی - استرالیا
اتریشی‌ کجا بود بوسنی هستن.
یکشنبه 31 فروردين 1393 - 13:37
batistuta - تهران - ایران
ای کاش در جوار بنده عملیات انتحاری انجام می دادند تا با معیت یکدیگر به بهشت می رفتیم.
یکشنبه 31 فروردين 1393 - 13:51
عاشق تبریز - تبریز - ایران
بابا اینها مال بوسنی هستند و پاس اتریشی دارن.. جهاد نکاح رزمندگان .........میخوان تا بجنگند.....چقدر عقب مانده این دین تازی ..
یکشنبه 31 فروردين 1393 - 14:33
baranesard - بروکسل - بلژیک
به آغوشه گرم اسلام خوش آمدید،برین تا شاید درسی بشه واسه امثال شما که واقعأ از خوشی مست شدید.دو نفری رفتید وچندوقته دیگه چهار نفری برمیگردید.
یکشنبه 31 فروردين 1393 - 14:48
princesse - تهران - پرژن
چنان با آغوش‌ گرم ازتون استقبال کنند که دیگه از این غلط‌ها نکنید :))
یکشنبه 31 فروردين 1393 - 14:52
kimiaa - تهران - ایران
خب راهشون رو انتخاب کردن هرکسی حق داره بره دنبال انتخابش.راهی که اینا رفتن خیلی بهتر از ولگردی و هرزگی و پوچی دختران تهی مغز اتریشی است.جنگ با بشار اسد جهاد بزرگیه
یکشنبه 31 فروردين 1393 - 15:32
باور عمیق - قم - ایران
اینها هم با تبعیت از ام المومنین عایشه در صف اول جهاد و مبارزه دارن نهایت تلاششون رو به کار میگیرند . وهابیها و سلفی های فاسد که به جای خود فتوای حرمت خوابیدن زن زیر دیوار، فتوای حرمت دست زدن به موز و خیار بدون حضور محرم،فتوای محرمیت رضاعی(نوشیدن شیر از پستان زن شیرده توسط مرد نامحرم به صورت مستقیم بنا بر اظهار نظر فقهی ام المومنین عایشه و عمل به آن) اینبار نیز با صدور فتوای جهاد نکاح باقیمانده ناموس خود را نیز حراج کردند . جناب مستطاب سلطنت طلب . ای پیرو و سینه چاک خلفای غاصب . میبینی؟ میبینی و از خجالت نمیمیری؟ شما بودی دیروز پریروز در نقد مقام زن داد سخن میدادی؟ فتوای ازدواج من درآوردی (مسیار) شما ، فتوای پیچیدن پارچه به دور آلت و نزدیکی با خواهر در مواقع اضطرار ، فتوای ترغیب به تماشای فیلم پورنو البته فیلمی که توسط مسلمانان در آن ایفای نقش شده باشد نفرت انگیزه .. خدا بعضا از این همه جهالت شما حقیقتا مبهوت میشم ..
یکشنبه 31 فروردين 1393 - 15:48
TEHRANNN21 - تهران - ایران
باز هم میگم این اروپا یک روزی به شکر خوردن میافته!بد جور! خودشون میدونند مسجد مال سلفی و تکفیری هاست!!! یه مفتی مفنگی سلفی هم اونجا مردم را به خشونت و قتل و غارت دعوت می‌کنه، ولی‌ باز هم هیچ غلطی نمیکنند این دولت‌ها!!! اینجوری پیش بره روزی میرسه تو قلب اروپا تو این به اصطلاح مساجد آموزش حملات انتحاری داده می‌شه و دولت‌ها زورشون نمیرسه که جمعشون کنند مثل پاکستان!!! به جز مساجد شیعیان و اهل سنت واقعی‌، باقی‌ مساجد که مال تکفیری‌ها هست را باید با اون مفتی مفنگیش با خاک یکسان کنند. از ما گفتن، خود دانید...
یکشنبه 31 فروردين 1393 - 16:05
m.n.s - کرج - ایران
با kimiaa - تهران - ایران موافقم . اگر بدن خودرا لخت میکردند حالا همه کامنتها نوشته بود اختیار بدن شانرا دارند جامعه دموکراسیست و اینها هم آزادند نسبت به بعضی ها که اینجا چرندیات مینویسند همت و شجاعت اینها قابل تحسین است که رفتند و ازین راحتی دست کشیدن و مرگرا بجان خریدن .
یکشنبه 31 فروردين 1393 - 16:43
dawood30a - دبی - امارات
از .. غربی خسته شدن رفتن یه هوایی عوض کنن.
یکشنبه 31 فروردين 1393 - 16:33
اسب آتش - سیدنی - استرالیا
باور عمیق با تشکر از اطلاع رسانی شما.اگر بعد از مرگ پیامبر وظیفه ی خطیر آموزش و جا انداختن تدریجی آموزه های دینی واجتماعی در جامعه ی وحشی جاهلی بدست قلدران شمشیر کش عربده کش غاصب خلافت نمی افتاد واگر غرور قبیله ای ام الومنین جایش را به گشایش فضا برای ارتقای درک مفاهیم و فهم درست آیات آسمانی وعترت رسول میداد و باز اگرجنگ داخلی به جای جنگ با نفس (طبق گفته الهی) راه نمی انداختند الان دیگر شاهد استقرار جاهلیت زیر لوای دین در عصر کمال عقلی بشر نبودیم وچه بسا کلا سرنوشت دیگری داشتیم.خشکیده باد چاه های نفت امویان عصر حاضر که مفتیانشان بی آن نمیتوانند اینگونه فتوا دهند.
یکشنبه 31 فروردين 1393 - 16:36
Ramsey - بورنموث - انگلستان
چه زندگی بکنن اون تو کفیایه تو کثافت لولیده بو گندویه پشمالو،دو تا هلو،،های کلاس،
یکشنبه 31 فروردين 1393 - 17:12
TEHRANNN21 - تهران - ایران
باور عمیق- قم - ایران. تفرقه طلب از ابوظبی و خجالت؟؟؟؟!!!! سنگ پا جلوش به زانو در میاد:)) افتخار هم می‌کنه به اون کثافت کاری‌ها که عقیدشون هست!! باقی‌ را هم میگن کافر و خونشون واسشون حلا‌ل! عقل و منطق این رافضی‌های تکفیری به اندازه همین فتوای موز و خیارشون هست، جالب اینجاست که وقتی‌ این فتوا‌های مسخره از مفنگی‌هاشون در میاد خودشون هم اول گیج میشند و میگن اینو شیعه نیوز ساخته :))) همین جهاد نکاح را میگفتند کار شیعه نیوز هست, تا اینکه فیلماش اومد به بازار :)). https://www.iranianuk.com/page.php5?id=20111216220735035
یکشنبه 31 فروردين 1393 - 17:44
smart292 - ونکوور - کانادا
باید این ۲ دختر را بفرستند ایران چادسرشون کنند و چند تا بسجی آدم کش هم بگذارند آنجا تا آنها را اذیّت کند، وبه آنها قوانین عصر حجر اسلامی را گوشزد بکنند ، باور کنید در عرض یک هفته این‌ها به کشورشان باز خواهند گشت وبه نابودی اسلام فکر خواهند کرد، ما هر چه میکشیم از اسلام است.(امام کورش کبیر )
یکشنبه 31 فروردين 1393 - 18:06
Azadikhah - تكسل - هلند
بندگان خدا آخونده مخشون رو زده.اینجا هم از این ادامها پیدا می‌شه تو همین سنی‌ که این دو نفر بودند به هر حال انتخابشان محترم هست ولی‌ امیدوارم اشتباه نکرده باشند
یکشنبه 31 فروردين 1393 - 19:24
Ramsey - بورنموث - انگلستان
من به نمایندگی از بخشی از هموطنانه بی‌خدا عرض می‌کنم اگر ناهموطنی که \تفکرش عمیق\ هم هست کلا حرف نزنه بهش نخواهیم گفت لال است.
یکشنبه 31 فروردين 1393 - 19:42
باور عمیق - قم - ایران
اسب آتش - سیدنی - استرالیا .. برادر عزیز سلام .. اگر چه بنده به علت عصبانیت و خستگی در نوشتارم پراکنده گویی کردم اما شما به خوبی تمام مفهوم عرائض قبلیم رو جمع بندی و در نهایت کامل کردید . از عمق مطالعه و آگاهی شما حقیقتا مسرور شدم . اصلی ترین نتیجه ای که از مطالعه دقیق ظلم روا شده از طرف پیروان اهل سقیفه بر نه فقط پیروان اهل بیت که بر کل مسلمین بدست میاد رو شما به زیبایی بیان کردی . عزت دنیا و آخرت رو برای شما از درگاه خداوند خواستارم
یکشنبه 31 فروردين 1393 - 20:39
shamillan - مونترال - کانادا
کسی که لخته اصلان لخت مادر زاد اره اختیار خودش رو داره اما ...کسی که حجاب میزاره برای عملیات تروریستی .برای سلب آرامش و گرفتن جان انسان های دیگه به سوریه میره که بچه ها و زن ها رو بکشه و هر شب نکاح انجام بده با سرباز هایی که مخالف بشار اسد میجنگن این مورد اعتراض هست ...مثل زنی که حجاب میزاره و زیر لباسش بمب میزاره میره یک سری آدم بی گناه رو میکشه ....این ها اختیار ی از خودشون ندارن ! این ها دین و مذهب و خدا و همه چیز رو زیر سوال میبر ن این احمق ها ...که دارین ازشون تعریف میکنی اگر تو که اگر یک ایرانی شیعه باشی رو یک لحظه آزاد نمیذاران مثل هزاران بچه که این ها با مادر پدرشون شبانه کشتن میکشن ....خوبه برین ببیند تو گوگل و یوتوب کار های این ها رو ویدئو هاشون هست مصاحبه هاشون هست و غلط کردن های اروپا و اتحادیه اروپا که کلی پول برای این اشگال ها داد برن با بشر اسد بجنگن ...من نمیگم اسد آدم خوبه اما کاملن میدونم که این آشغال های تند رو چی هستن
یکشنبه 31 فروردين 1393 - 20:40
باور عمیق - قم - ایران
TEHRANNN21 - تهران - ایران . سلام دوست عزیز . زیبا گفتی . خصوصا که اونها رو رافضی خطاب کردی . جالب اینجاست که آنها به شیعه که پیروان حقیقی پیامبرند رافضی(رویگردان) از دین و سیره رسول میگویند حال آنکه حقیقتا روافض اینانند . شما هزار تا سند و مدرک از کتب خودشون و فقط خودشون براشون مطرح بکن اما باز هم زیر بار نمیرن . براش از صحیح مسلم و صحیح بخاری سند آوردم که عمر متعه رو بنا بر نظر شخصی خودش حرام کرد اما حتی کتابایی که بعد از قرآن اونها رو صحیح ترین خودشون میدونن هم قبول نمیکنن و باز میاد پرت و پلا میگه . امان از انحراف اینان امان . غفر الله لنا و لکم
یکشنبه 31 فروردين 1393 - 20:58
کبالت3 - کرج - ایران
بیچاره آنکه گرفتار عقل شد/خوشبخت آنکه کره خر آمد الاغ رفت..کبلائی.
یکشنبه 31 فروردين 1393 - 21:36
leila leila - گوتنبرگ - سوئد
این دوتا مسلمون هستن و اصالت شون هم از بوسنی ، والّا دخترهای غیر مسلمان غربی که از این شکرها نمی‌خورن ، خودشونم از مسلمونها فراری هستن
یکشنبه 31 فروردين 1393 - 23:55
سلطنت طلب - ابوظبی - امارات متحده عربی
من بارها عرض کردم جیزی به نام جهاد النکاح که تبلیغات صفویان ان را در بوق و کرنا کرده اند در میان مسلمانان وجود ندارد مکر ما رافضی هستیم که صیغه و فحشا را ترویج میکنند و در مورد اتهام های که میزنید انقدر این حرفها ساده و بی ارزش هستند که نیازی به جواب دادن نداره همه ما از کسترش روز افزون اسلام و ساخت و ساز مساجد مسلمانان (اهل سنت)در اروبا اکاه هستیم که این خودش بر حقانیت اسلام صحه میکذارد و به حمدلله امروز در ایران شرک زده نیز شاهد رشد و بذیرش باورهای موحدان اسلام هستیم و با وجود شبکه های تلوزیونی اهل سنت همجنان مردم به اسلام راستین میبیوندند باور عمیق از قم و tehran من جواب شما را در عمل اثبات میکنم و حال شما بنشینید و سخن وری کنید
دوشنبه 1 ارديبهشت 1393 - 03:33
سلطنت طلب - ابوظبی - امارات متحده عربی
باور عمیق - قم - ایران و شما اقای TEHRANNN21 خوبه که خودتون دارید میکید ام المومنین بس تشریف ببرید در ایات قران صفات امهات مومنین رو بررسی کنید و از وظایف یک مسلمان نیز در قبال ام المومنین اطلاع بیدا کنید خدا رو شکر که قران دهان شما رو بسته اری او ام المومنین هست و خداوند را سباس که ما را مومن خطاب کرد و کسانی را که به سب و لعن زبانشان الوده هست را از دایره ایمان و اسلام خارج کرد برای بقیه کروه هم عرض بکنم تمام فتواهای که باور عمیق تایب کرده دروغی بیش نیست اقایون اکر شما معتقد به تبعیت از بیامبر و فقه امام جعفر الصادق رضی الله عنه هستید فقط یک کتاب فقه که توسط وی تالیف شده را بیاورید و نخواهید توانست جون کتابی وجود نداره و شما از ملا باقر مجلسی و حر عاملی کتبی همجون اصول کافی و وسایل الشیعه رافضیان اصول فقهی خودتان را میکیرید که مملو از شرک و بت برستی و خرافه میباشد
دوشنبه 1 ارديبهشت 1393 - 03:40
سلطنت طلب - ابوظبی - امارات متحده عربی
شماها اکر معتقد هستید که دینتان را از امامان کرفتید بفرماید بکویید کدام امام زن صیغه ای داشت ؟کدام امام خمس کرفت ؟کدام امام فقه و اصولی که شما به ان باور دارید را تالیف کرد ؟کدام امام به رجعت و منصوب بودن امامت از جانب خداوند اعتقاد داشت ؟؟فقط یک جا اثبات کنید .هرکز نخواهید توانست و همیشه فرار به جلو رو سر لوحه کارهاتون قرار دادید. برای مردم با شرف ایران همون بس که دین روافض و حکومت ملایان را که خود را منصوب به فقه و اعتقادات مامان میدانند را مشاهده میکنند .حکومت عدل علوی رضی الله عنه کجا و شرکیات و خرافه کرایی صفویان وطن فروش و حاکم بر سرزمینتان کجا .دستاوردهای ٣٥ساله ملایان مدعی حکومت علوی را نکاه کنید و به تاریخ باشکوه خلافت هر بنج خلیفه ابوبکر عمر عثمان علی و حسن رضی الله عنهم اجمعین را نیز نکاه کنید
دوشنبه 1 ارديبهشت 1393 - 03:47
Ramsey - بورنموث - انگلستان
آقا یکی اینو از برق بکشه!بعضی ها پینشون هنوز تو اهله بیت و شیعه و سنی و مهملات گیر کرده!،آقا کیلو چند؟!،اگه بلدی از انسانیت بنویس،نیستی نترس حرف نزنی کسی نمیگه مشکله تکلم دارین!
دوشنبه 1 ارديبهشت 1393 - 08:14
shsal - تهران - ایران
بدبختی تا کجا ، اینا هنوز نمیدونن اسلام چیه
دوشنبه 1 ارديبهشت 1393 - 08:52
Ramsey - بورنموث - انگلستان
جنابان اسب آتش و باور عمیق. فرمودین آموزه هایه دینی زمان پیامبر،اولا خوده این سرتاسر دارای اشکال هست،آموزه دینی آموزه ای اخلاقی نیست،شاید محمد برایه گسترش قدرته دینه من عمدتا یهودیه خودش برخی آموزه هایه اخلاقی رو هم گونجونده باشه ولی به هیچ وجه کارنامه ای که از او میبینیم نه با استانداردهایه آن زمان و نه البته این زمان قابله تطبیق نیست،رسالته محمد گسترشه محدوده فلسفی و جغرافیاییه دینش بود به وحشیانه ترین روشهایه ممکن،حالا اگر شما این رو تو حوزه اخلاق تعریفش میکنین جایه بسیار تاسفه.. اخلاق مقوله ای نسبیست،از مکانی به مکانی دیگر و زمانی به زمانه دیگر متغیر هست،شما کجایه شرایطه زمانی و مکانیه عربستانه 1400 سال پیش رو همسو و منطبق با شرایطه ایرانه آنزمان خصوصا حاله حاضر میبینین؟!!..
دوشنبه 1 ارديبهشت 1393 - 08:39
Ramsey - بورنموث - انگلستان
. اسلام ذاتا دینی تهاجمی است،آموزه های دینی که شما عرض فرمودین تبلورش تو قران هست که از اولین برگش ترویج نژاد پرستی و قتل و کافرون جهاد هست تا اخرین برگش!،شما اینو میگین کتابه اخلاق،اونم برایه تمام اعصار؟!!.. شما حمله میکنین به سلفی و مفتی،باور بفرمایین اونا مسلمانتر از شماهان،اونان که دارن اسلامه واقعی رو اجرا میکنن،اسلام تقریبا آن چیزیست که القاعده و طالبان در حاله اجراشن،اونا دارن اسلامه ناب رو پیاده میکنن،اونا برگشتن به ذاته اسلام،این شمایین که به اصطلاح با اعتدال بخشی به اسلامتون کاره اونا رو نقد میکنین و ازشون ایراد میگیرین..
دوشنبه 1 ارديبهشت 1393 - 08:40
لهراسپ - شیراز - ایران
به به برید به برادران القاعده و جیش خودتون را حبه کنید . یک سنت اسلامی و پسندیده مانده از پیامبر عظیم الشان اسلام و اماماد شیعه و سنی متحدا و متفقا.یا الله این دو نوگل چون غنچه کشمیر را قبول کن آمین
دوشنبه 1 ارديبهشت 1393 - 10:05
kimiaa - تهران - ایران
shamillan - مونترال - کانادا . از کی تا حالا مبارزه با دیکتاتوری مثل بشار اسد که گروه گروه مردم رو قتل عام میکنه شده عملیات تروریستی و کشتن زن و بچه؟! جنابعالی مگه اونجا تو رختخواب اونایی که میگی هر شب با یک نفرند؟این پرت و پلاها رو بزار کنار.راهی رو رفتن که دست داشتن حالا اگه به نظر شما بیخیالی و لخت گشتن اوج خوشبختیه نظرت به درد خودت میخوره واسه بقیه فتوا صادر نکن.اقلا اینقدر غیرت داشتن که اسلحه دست بگیرن عوض اینکه تو بارها دنبال دوست پسر بگردن.
دوشنبه 1 ارديبهشت 1393 - 10:27
اسب آتش - سیدنی - استرالیا
Ramsey - بورنموث - دوست عزیز میدونم که حوصله این بحثها رو نداری شاید هم حق داشته باشی ولی وقتی تاریخ مملکتمون وحتا بخش بزرگی از جهان باهاش گره خورده باشه -وقتی که آخرین وکامل ترین پیام آسمانی که میتوانست نجات بخش و رشد دهنده انسانیت باشه بوسیله جانشینان غیر صالح وکج فهم تفسیر و تاویل وتکثیر شد -وقتی که تکنیک بجای تاکتیک و سیره نشست- وقتی که کمیت(گسترش امپراطوری مثلا اسلامی) بزور کیفیت و اصل هدف را بلعید- نتیجه این میشود که اجداد ما در سرزمین خودشان باید قانون اشرافیت جاهلی عربی رو بنام قانون مولی و موالی رعایت میکردند وچنان کتاب سوزی ها و ضد علم منش ها ئی در طول چند قرن براه انداختند که حتا خود شیعه هم با از بین رفتن منابعش از آسیب این انحراف کاملا نتوانست کمر راست کند و این شد که اینیم. مطالعه تاریخ و بررسی منصفانه وقایع بخصوص تاریخ ادیان که تقریبا تمامی سرگذشت بشریت با آن گره خورده/راه را برای فهم جوهره انسانیت و ارتقائ آزاد اندیشی و درک به زعم شما مثلا مهملاتی!! که شما اسم بردید باز میکند.چه بخواهیم چه نخواهیم ناچار به بررسی هستیم.
دوشنبه 1 ارديبهشت 1393 - 15:02
اسب آتش - سیدنی - استرالیا
Ramsey - بورنموث - لطفا کامنت قبلی ام رو با طمانینه و دقت نظر بخوانید.اخلاقیات قسمتی وبهتر بگویم مبحثی از قران است نه تمام ان .مگر کافران ان زمان همه بی اخلاق بودند؟عرفان هسته مرکزیست و لزومی هم نداشته که برای تمامی اعصار قوانین عربستان تحمیل شود!اما در سلوک عرفانی تا دنیا دنیاست ساختار بشر ثابت است. متاسفانه تفسیر دگم عربی خودش را در تاریخ جا انداخته. سخن از قران شد شما گفتی ترویج قتل ونژاد پرستی است ولی ایات زیادی در رد این نظر وجود داره.از جمله در سوره اعراف -ایه 25 بهترین لباس لباس تقواست نه نژاد. ایت الکرسی: لا اکراه فی الدین.در دین زور و اجباری نیست.
دوشنبه 1 ارديبهشت 1393 - 16:08
اسب آتش - سیدنی - استرالیا
یا از احترام به ذوالقرنین در این کتاب میبینیم که همان کوروش کبیر است.یا روایت را میخوانیم:که اگر علم در ثریا باشد مردانی از پارس بدان دست پیدا خواهند کرد.وغیره.در این کتاب میخوانیم: ای محمد تو فقط بشیر ونذیر(بشارت دهنده وبیم دهنده) هستی ونه چیز دیگر. نبرد های پیامبر غیر از غزوه موته وتبوک که رومی ها پیش آمدند بقیه جهادی تدافعی ودر جواب تحریکات ثروتمندان قریش برای بستن شاهرگهای اقتصادی و کاروان های تبلیغی مسلمانان بود.جنگهای ارضی بعد از مرگ پیامبر در زمان عمر شروع شدکه اختلافات داخلی تخت خلیفه را داشت متزلزل میکرد و تغییر جهت تنش داخلی به بیرون مرزها به عشق غنیمت وثروت و زن بهترین شیوه برای کنترل آشوب بود.آشوبی که بلاخره دامن جانشینش عثمان را گرفت.
دوشنبه 1 ارديبهشت 1393 - 16:08
باور عمیق - قم - ایران
Ramsey - Ramsey - بورنموث - انگلستان (1).. سلام دوست عزیز . در پست اولی که نوشتید بنا بر توهین بود پس جوابی ندارم که خدمت شما عرض کنم چون شان خودم و شما رو اجل از پرداختن به کلمات توهین آمیز میدانم (حالا کار به کیده و چه بین من و شما گذشته که از بخت بد ناشی از یک سری نارضایتی ها شما بنده رو نا هموطن خطاب میکنی بماند). اما در پست های ارسالی بعدی نظرات خودتان را عنوان کردی و بر طبق زحمتی که کشیدی و وقتی که برای نوشتن صرف کردی و حقیقتا ارزشمنده چند خطی پاسخ میدم . اگر فرصتی بود فکر بفرمایید و پاسخ بدید . نقل از نوشتار شما : آموزه دینی آموزه ای اخلاقی نیست : یعنی مطابق با تعبیر شما دین با اخلاق مغایرت دارد . یعنی حتی به تعبیر شما دین ضد اخلاق است . بنده از شما درخواست میکنم ابتدا تعریفتون رو از اخلاق ارائه بدید تا ببینیم کجا دین و اخلاق با یکدیگر تضاد پیدا کرده . فرمودید اخلاق مقوله ای نسبیست : عزیزم این فرمایش شما کاملا اشتباهه.چرا؟
دوشنبه 1 ارديبهشت 1393 - 18:19
باور عمیق - قم - ایران
(2)چون مطابق با شمول قاعده نسبیت بنا بر تعریف شما که قائل به نسبیت اخلاقید پس فرضا در یک مکان و زمان مشخص بهتان بستن به دیگران امری پسندیده و در یک زمان و مکان مشخص دیگر امری نکوهیده است . مطابق با تعریف شما نیکی و اطاعت به والدین در یک برهه امری نیکو و در برهه ای دیگر امری است ناپسند . یا شما هموطن من نسبت به کاربرد کلمه (نسبی) دقت نداشتید و یا اطلاق کلمه نسبی در تعریف اخلاق از طرف شما پیرو ایدئولوژی خاصی است که من از آن بی اطلاعم . اخلاق اسلامی و یا اخلاق انسانی منطبق بر فطرت انسان است هموطن . فطرت انسان مطلق است ، جوهری است ، نسبیت نمیشناسد . اما قابل انحراف است . فلذا ابتدا در باب تعریف اخلاق و انطباق و یا عدم انطباق آن با آموزه های دینی مقدار بیشتری میبایست صحبت کنیم . نقل از شما :رسالته محمد گسترشه محدوده فلسفی و جغرافیاییه دینش بود به وحشیانه ترین روشهایه ممکن،حالا اگر شما این رو تو حوزه اخلاق تعریفش میکنین جایه بسیار تاسفه :
دوشنبه 1 ارديبهشت 1393 - 18:19
باور عمیق - قم - ایران
(3)رسالت پیامبر بسط و انتشار کلام خدا بود . (یا ایها الرسول بلغ ما انزل الیک) رسالت پیامبر تبلیغ پیام خدا بود . رسالت پیامبر آشنا ساختن بشر با قوانین الهی و امکان برخورداری آنها از رحمت الهی در سایه اجرای این فرامین و نصایح بود . رسالت پیامبر در طول و امتداد رسالت دیگر پیامبران آسمانی بود و البته تکوین یافته تر از آن . یک کودک که در اوان کودکی پدر را ندید و مادر را نیز از دست داد و البته فاقد سواد خواندن و کتابت بود در روزگار عرب جاهلی شهره به امانت،صداقت و راستگویی بود . او هرگز بت نپرستید . او از طایفه ای بود که اگر سر سوزنی در راه ویرانی بتها و نظام سلطه مشرکین از خود نرمش به خرج میداد ، تمام قدش را طلا به پایش میریختند . اما او کوتاه نیامد . مومنین به او همسرش خدیجه و علی ابن ابیطالب نوجوان بودند و دشمنانش شبه جزیره عرب .
دوشنبه 1 ارديبهشت 1393 - 18:19
باور عمیق - قم - ایران
(4)یهود که بنا بر آموزه های پیامبران خود از ظهور پیامبر خاتم در سرزمین حجاز آگاه بود از صدها سال قبل با اقامت در سرزمین یثرب آماده پیوستن به پیامبر خاتم بودند اما افسوس که قومی که بنای یاری او را داشتند به مانند اسلاف خود به قوی ترین و مصمم ترین دشمنان که یگانه هنرشان آزردن پیامبران و بهانه جویی های پی در پی بود پرداختند . این مرد امین و پاک ، خود و یارانش سالهای متمادی زیر آزار و شکنجه و تحریم مشرکین خم به ابرو نیاورده و تحمل کردند . آنها ابتدا از سوی خداوند در قرآن به تحمل آزار و اذیتها فرا خوانده شدند و پس از سالها که پیام لزوم ابلاغ پیام خدا و خروج از حالت سکون و تحمل ظلم بر آنها نازل شد بر مشرکین تاختند . با وجود قلت نفرات اما ایمان به خدا و روحیه شهادت طلبی و باور عمیق ، موجب گشت تا ترسی در دل خود راه ندهند . معجزه کلام الهی،همان کلماتی که مشرکین حتی از شنیدن آن وحشت داشتند به همراه سلوک او و نحوه معاشرت البته دگر عامل پیوستن قلوب مشرکین به ندای حق بود و او به راستی مصداق این عبارت بود که کونوا دعاه للناس بغیر السنتکم .
دوشنبه 1 ارديبهشت 1393 - 18:20
باور عمیق - قم - ایران
(5)ایشان پس از فتح مکه پیام صلح و دوستی را در سراسر آن سرزمین طنین افکندند . روزی که دیگران فریاد میزدند که الیوم یوم الملحمه او بود که فریاد زد الیوم یوم المرحمه . و او آموخت که چگونه میتوان مجرمین و قاتلین عزیزان را حتی تا قبل از بردن پای چوبه دار نیز بخشید . او نهایت شرم و حیا بود . او نهایت تهجد و رضا بود . نگاه کن و ببین تمام سایتها و بلاگهایی که از آبشخور یهود سیراب میگردند روی چه نقاطی برای تخریب او سرمایه گذاری کرده اند؟ 1- ازدواج با یک دختر 9 ساله و .. سوال : از شما دوست عزیز خواهش میکنم شما قبول زحمت کنید و پاسخ بدید : از هر کتابی،از هر سندی،از هر جهنم دره ای که شما به عنوان مستند آن را قبول داشتید پاسخ دهید :
دوشنبه 1 ارديبهشت 1393 - 18:20
باور عمیق - قم - ایران
(6)پیامبر راضی به ازدواج،پدر دختر راضی به ازدواج،دختر راضی به ازدواج و نه فقط راضی به ازدواج(اینجا رو از شما سند میخوام که خلافش رو بیاری) بلکه تا آخر عمر و نه در آن زمان که 9 ساله بود بلکه زمانی که از 40-50 ساله بود نیز عاشق او ،دقت کن : خدا راضی+پیامبر راضی+پدر دختر راضی+قبایل دو طرف راضی+دختر راضی و عاشق او تا آخر عمر .. میبینی چه چیزی را پیراهن عثمان کرده اند؟ خیلی اوقات از خودم سوال میکنم این مرد چه هنری داشته که با یک دختر 9 ساله ازدواج کرده و کاری کرده که این دختر تا آخر عمر عاشق او بماند ؟ چه کار کرده؟ ما چنین توانی داریم؟
دوشنبه 1 ارديبهشت 1393 - 18:20
باور عمیق - قم - ایران
(7) ادعای مضحک کپی پیست کردن از کتب دیگر پیامبران : یک مرد فاقد سواد خواندن و نوشتن دست به تدوین و ویرایش کتب دیگر پیامبران آن هم نه به یکباره بلکه به صورت دفعتی کرده به گونه ای که کوچکترین اثری از تناقض و کوچکترین خدشه ای به مقامات علمی و ادبی آن وارد نیست البته نه از نوع ایرادات من درآوردی و زور چپان بعضی از وبلاگها .
دوشنبه 1 ارديبهشت 1393 - 18:21
باور عمیق - قم - ایران
(8)قتل و خونریزی : اگر مراد از شما از قتل و خونریزی پیکار با مشرکین که دستشان به قتل و شکنجه و آزار تمام مومنین از قبل آغشته بوده و همچنین یهودی که علاوه بر قتل و آزار مسلمانان ، عامل نفاق و آتش افروزی همیشگی بوده و هست (هست ولله هنوز هم هست) که پس بنده و شما خیلی اختلاف نظر داریم . از دیدگاه ایشان و منطبق بر کلام خدا شما یا هر کس دیگری میتواند آیینی به غیر از اسلام داشته باشد و در پناه جامعه اسلامی زندگی کند اما اما جایی که دیگران در برابر گسترش کلام خدا شمشیر بکشند و راه مخالفت عملی از طریق دست بردن به سلاح را در پیش بگیرند پس به یقین گزینه جنگ را انتخاب نموده اند و حالا سوال اینجاست که قرار است من و شما به جهت کشته شدن عده ای که در برابر کلام حق دست به شمشیر بردند و مبارزه کردند و کشته شدند سوگواری کنیم؟ اگر فلان ایدئولوژی از 1400 سال پیش به خاطر هلاکت اجداد معاندش هنوز هم قلم به دست دارد و در حال مبارزه است قبول . قابل درک است . اما شما را چه میشود؟؟؟
دوشنبه 1 ارديبهشت 1393 - 18:21
باور عمیق - قم - ایران
(9)و بسیاری از موارد دیگر که فعلا از صحبت در موردشان بگذریم . تمام تلاش او مبنی بر تقویت پایه های دین و این نهال نوپا بود و در شرایطی که این نهال نوپا نیاز به مراقبت داشت و میبایست این آیین به بهترین شکل ممکن تشریح و تشریح و تشریح و تبیین میگشت و در شرایطی که کرارا و کرارا و کرارا جانشین خود را که عصاره روح او بود برای این عمل خطیر انتخاب نموده بود ، دزدان و راهزنان و فرصت طلبان و به ظاهر مسلمان و به بیانی کامل تر اصحاب سقیفه در شرایطی که خلیفه او علی ابن ابیطالب و اهل بیت او مشغول مراسم تغسیل و تدفین او بودند ، طبق یک نقشه حساب شده با غصب خلافت و ظلم به خاندان پیامبر عنان بسط و گسترش احکام اسلام را به دست مردی سپردند که به خدا قسم با استناد به فقط و فقط کتب اهل سنت او هر را هم از بر نمیدانست . عمری جانشین پیامبر شد که در زمان جاهلیت فرزند خود را نیز زنده به گور میکرد ..
دوشنبه 1 ارديبهشت 1393 - 18:21
باور عمیق - قم - ایران
(10) خدا از خرما میساخت و صبح به هنگام گرسنگی خدایش را میخورد . عمری جانشینش شد به ولله قسم فقط و فقط با استناد به کتب خودشان هنگامی که پیامبر در آخرین روزهای عمر شریفش درخواست قلم و کاغذ برای کتایت نوشته ای کرد که برای بار صدم برای مساله جانشینی خویش اتمام حجت کند با وقاهت تمام گفت هذیونی هذا الرجل (این مرد هذیان میگوید) . عمری که کینه ایران و ایرانی را در دل داشت . عمری که تاب تحمل محبت پیامبر به سلمان فارسی را نداشت . عمری که تاب رعایت عهد نامه ای که پیامبر مبنی بر در امان بودن هموطنان سلمان از حمله به ایران را تنظیم کرده بود و به ایرانیان امان از حمله را وعده داده بود نداشت ..
دوشنبه 1 ارديبهشت 1393 - 18:21
باور عمیق - قم - ایران
(11)عمری که وحشیانه ترین جنایات را سپاهش(چون خودش بنا بر اسناد کتب اهل سنت و فقط و فقط کتب اهل سنت بزدل تر از این حرفها بود که شمیشیر در دست بگیرد . ذکر فرار او در جنگ احد با استعاره خود او که اعتراف کرد چون بز کوهی از مهلکه نبرد گریختم (اسناد کتب بیشمار اهل سنت رو خواستی هست،تقدیم میکنم و یا شکستهای مفتضحانه او و ابوبکر و عثمان در جنگ خیبر) ) در حمله به ایران انجام دادند و این وحشیگری در تمام دیگر حملاتش هم نه به این شدت البته ادامه یافت ،
دوشنبه 1 ارديبهشت 1393 - 18:22
باور عمیق - قم - ایران
(12)عمری که وقتی سند از معتبرترین کتاب خودشون با آدرس کامل میدین که اعلام کرد (کانتان متعتان علی عهد رسول الله انا احرمها و اعاقب علیهما) که دو متعه در زمان رسول خدا بود که من (من؟) آنها را حرام اعلام میکنم و عقوبت میکنم آنها را جوری اینان را به انحراف کشانده و کور کرده که آثار انحرافش امروز در ازدواج مضحک (مسیار) (خواهش میکنم مطالعه کن ببین اینایی که سند قرآنی و حدیث متعه رو قبول ندارن چه چیز من درآوردی از خودشون درآوردن) در فتوای زنای با خواهر(البته اشاره کنم که با پیچیدن پارچه به دور آلت) و .... اووووووه چه مزخرفات دیگه ای که امشب جامع توی پاسخم به سلطنت طلب مینویسم دیده میشود بعد شما انتظار داری شلوار پای خر نکنن؟ انفجار نکنن؟
دوشنبه 1 ارديبهشت 1393 - 18:22
باور عمیق - قم - ایران
(13)بگذریم . برادر . بنده ناچیز از کفر به دین رسیدم . از کفر . متوجهی؟ صد برابر ایرادات و شبهاتم قوی تر از اینایی بود که شما میگی . مطالعه و تحقیق باعث شد در برابر حقیقت سر تعظیم فرود بیارم . از الان تا قیامت از بالا و به ترتیب ، از خود خدا تا پیامبر تا احکام تا فقه تا خلافت اگر سوالی داشتی یکی یکی بگو صحبت کنیم . اما خواهشا بدون مطالعه و دید عمیق تحت تاثیر قرار نگیر
دوشنبه 1 ارديبهشت 1393 - 18:22
کوروش مهری - یزد - ایران
قابل توجه اسب و حماقت و بقیه:. با دین یا بدون آن ، انسانهای خوب کارهای خوب می کنند و انسانهای شرور، کارهای شرارت بار.اما برای اینکه انسانهای خوب کارهای شرورانه بکنند، به دین نیاز است. استیون واینبرگ برنده جایزه نوبل فیزیک
دوشنبه 1 ارديبهشت 1393 - 19:49
Ramsey - بورنموث - انگلستان
اختیار دارین جناب، من توهین نکردم، از نظره من کسی که به دینی که بواسطه تهاجم تحمیل شد و باعثه بیچارگی و اوارگی و فلاکت و کشته شدنه هزاران هزار هموطنم طی دوره هایه مختلف شده یه نا هموطنه، یه غریبه است.. اینهمه وقت گذاشتین به این عرضه من دقت نکردین که آقا:دینه اسلام خوب، محمد خوب، الله خوب، حسن نقی قلی تقی و و و، آقا همشون خوب، خب؟!، بفرمایید منه انسانه قرنه 21 چرا باید از قوانینی تبعیت کنم که 1400 سال پیش نوشته شده؟!!!!، عقلم ناقصه؟!!، علم پاسخگویه نیازهایه اجتماعی، فرهنگی، حقوقی، سیاسی، روانی و و مگه نیست که رجوع کنم به قرانه سرتاسر بکش بکش و زن ستیز؟!!
دوشنبه 1 ارديبهشت 1393 - 23:04
Ramsey - بورنموث - انگلستان
میدونین ازدواج با دختره 9 ساله تو جوامعه مدرن تجاوز محسوب میشه و شامله تعقیبه قانونی میشه؟، شما از کدوم پیامبر دفاع میکنین؟ پیامبری که با زرنگی و زیرکی کاری کرد که عربایه عربستان تا میلیونها نسل تو رفاه و ناز و نعمت باشن؟، نفعش برا من چی بوده؟ ها؟ اینکه عده ای وطن فروش از شیکمه زن و بچشون بزنن که برن خونه الله؟!!، ، اصلا کدوم الله؟، خوده شما اگر قانون درست و حسابی باشه به اتهامه اشاعه مهملات تحته تعقیب قرار بگیرین،میفرمایین ایده نسبی بودنه اخلاق اشتباست، نخیر جناب، من با توجه به اون چیزی که میبینم نظر میدم،تو جامعه ایران ناموس رو تو حوزه اخلاق تعریف میکنن، یعنی مثلا برادری که تو زندگیه خصوصیه مادر و خواهری که به عنوانه دو انسانه مستقل ربطی به اون نداره دخالت کنه، همچین افرادی مورده ستایشه مردمه جامعه ایرانیه و فردی با شرف تلقی میشه، میدونین که اینجا اگه خواهر یا مادرتو انگولک کنی به هر اسمی و اذیتشون کنی چوب تو استینه ادم میکنن؟، حالا با این مثال متوجه شدین چرا گفتم اخلاق نسبیه؟..
دوشنبه 1 ارديبهشت 1393 - 23:27
باور عمیق - قم - ایران
Ramsey - بورنموث - انگلستان (1).. سلام .. نقل از شما :بفرمایید منه انسانه قرنه 21 چرا باید از قوانینی تبعیت کنم که 1400 سال پیش نوشته شده؟!!!!، عقلم ناقصه؟!!، علم پاسخگویه نیازهایه اجتماعی، فرهنگی، حقوقی، سیاسی، روانی و و مگه نیست که رجوع کنم به قرانه سرتاسر بکش بکش و زن ستیز : در 1400 سال پیش کلام خدا در تکوین یافته ترین شکل ممکن به جهت ابلاغ به بشر بر پیامبر نازل شد . کلام خدا تنها در بر گیرنده یک سری قوانین نیست و صد البته آن بخشی از قرآن که شما به قانون تعبیر فرمودید حتی اگر 1400 سال پیش وضع شده باشد تنها در صورتی قابل ستیز است که امروز مشخص گردد این قانون خلاف حق بوده و دیگر الزام به رعایت آن موضوعیت ندارد فلذا استدلال به اینکه چون قانونی 1400 سال پیش وضع گردیده پس امروز لزوما میبایست با قانونی جدید جایگزین گردد اشتباه بوده مگر آنکه ابتدا نقطه ضعف یا ایراد قانون قبلی مشخص گردد . دوست عزیز . فطرت انسان حتی با گذشت میلیاردها سال نیز تغییر نمیکند . منحرف میگردد . اما تغییر نمیکند ..
‌سه شنبه 2 ارديبهشت 1393 - 22:42
باور عمیق - قم - ایران
(2)کلام خدا مبتنی بر فطرت انسان است . مثالی که در مورد اخلاق زدید به موضوع ارتباطی ندارد . تعصب بیجا در مورد ناموس از نگاه دین نیز مطرود است . اما همان جوامعی که شما از آنها در ارائه مثالهایتان الگو میگیرید تمام قد از گسترش هرگونه بی بند و باری اخلاقی تحت لوای آزادی حمایت میکند . همان جوامع در رسانه ها با فراهم آوردن بهترین شرایط تبلیغاتی سکس با محارم را در قالب یک میزگرد خانوادگی شامل فاعلین و مفعولین آن خانواده تبلیغ و بازنشر میکند . آیا این اخلاقی است؟ آیا این فطری است؟ چطور در ماجرای ازدواج با یک دختر 9 ساله که همانگونه که اشاره کردم و بر رد آن سند خواستم،آنجا که به قدرت انتخاب یک دختر 9 ساله(تحت قوانین یک دین مترقی) احترام گذارده میشود و تمام طرفین در این ماجرا راضی اند قضیه تجاوز گشته اما بردگی جنسی در قرن 21 پشت ویترین سکس شاپ ها در آمستردام غیر اخلاقی و تجاوز به نه فقط شخص زن بلکه به مقام زن و مقام انسانیت نیست؟ prostitution را کدام فرهنگ یک صنعت میداند؟
‌سه شنبه 2 ارديبهشت 1393 - 22:42
باور عمیق - قم - ایران
(3) تولیدات بی شمار و ثانیه ای پورنو تحت قالب مضامین مختلف را کدام فرهنگ سردستگی میکند؟ کدام فرهنگ حتی کار را به کاوش موی زیر بغل زنان به جهت تخمین میزان زیبایی آنها کشانده؟ کدام فرهنگ زن را تبدیل به نماد تبلیغ بیکینی و سوتین کرده؟ masturbation در طب کدام فرهنگ علاج درمان بسیاری از شاخه های افسردگی معرفی میگردد؟ milf , gangbang ,bandage,rape,squirt,teen,hardcore, زیرشاخه های دستپخت های ثانیه ای و افتخار آمیز کدام فرهنگند؟ friends mom,sisters friend و هزار کوفت و درد و زهرمار دیگر هنر اخلاقی کدام جوامع است؟ حالا متوجه شدید چرا عرض میکنم اخلاق نسبی نیست؟ اخلاق نسبی یعنی چه؟ مگر روشنایی نسبی داریم؟ مگر تاریکی نسبی داریم؟ یا روشن و یا تاریک . مگر سفیدی نسبی داریم؟ این چه تحلیلیه شما میفرمایی؟ یا سفید یا سیاه .. یا اخلاق یا بی اخلاقی . حالا چون اخلاق را در جوامعشان به لجن کشیده اند و بی اخلاقی را به اسم اخلاق عرضه مینمایند پس اخلاق نسبی گشته؟
‌سه شنبه 2 ارديبهشت 1393 - 22:42
باور عمیق - قم - ایران
(4)قرآن سراسر بکش بکش و زن ستیز؟ چند بار قرآن رو مطالعه کردید استاد که اینگونه اظهار نظر میفرمایی؟ سراسر بکش بکش؟ بکش بکش را آن جوامعی که شما از آن الگو میگیری در تمام دنیا نشر و بسط دادند و میدهند و حمایت میکنند .. بمباران اتمی کار که بود؟ جنگ جهانی اول و دوم کار که بود؟ پای اسلام در میان بود؟ طالبان و القاعده و جبهه النصره و داعش و هزار کوفت و زهرمار دیگر با پول و حمایت لجستیکی چه کسانی به وجود آمدند؟ حمله به ایران و شهادت 10 ها هزار زن و مرد ایرانی،حمله به عراق و افغانستان و وووووووو به بهانه تعقیب گروههای خودساخته توسط کدام جوامع انجام پذیرفته؟ علم؟ کدام علم؟ علمی قرار است رهنمون اخلاق شما باشد که امروز اعتقاد دارد پس از مدتی زندگی زناشویی به جهت فرح جنسی تعویض دفعتی شریک جنسی کاملا مفید میباشد؟ این قراره چراغ راه زندگی شما قرار بگیره؟ اگر کسی با پول شخصی خودش قصد سفر حج کند میشود وطن فروش اما اگر همان پول را در تایلند یا ترکیه یا در تک تک فاحشه خانه های دنیا یا کاباره ها خرج کند میشود هموطن؟
‌سه شنبه 2 ارديبهشت 1393 - 22:43
باور عمیق - قم - ایران
(5)علم به شما اینجوری اخلاق آموخته؟ اگر کسی سعی کند مودبانه و منطقی پیرامون یک سری اختلاف عقیده با طرف مقابل صحبت کند و او را دعوت به ارائه پاسخ منطقی نماید وطن فروش شده اما اگر کسی سر در آخور بیگانه و اجنبی داشته باشد و رسما و از سر بی اطلاعی تبدیل به نوکر و مبلغ بی جیره و مواجب آنها گردد وطن فروش نیست؟ دیگه هر چقدر هم کم حافظه باشیم نام انگلیس و یاد استعمار و چپاول و غارت این دزد وقیح که از خاطره تاریخی مان محو نمیگردد پس لطفا به مانند کبک سر در برف فرو نکنیم که اگر به جای صحبت منطقی قرار بر افترا باشد به یقین مطلب برای بستن فراوان است . توصیه بنده به شما اینکه قبل از نتیجه گیری در مقوله دین ابتدا دقیقا مطالعه بفرمایید و هر از چند گاهی با چرخاندن زاویه دوربین سعی کنید از زوایای مختلف به ادعاهای مطرح شده نگاه کنید و صد البته به رفعت مقام شما نسبت به خود در درگاه خداوند متعال معترفم . والعاقبه للمتقین
‌سه شنبه 2 ارديبهشت 1393 - 22:44
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.