سنگ قبر جالب دکتر حبیبی

سید محمدعلی ابطحی در صفحه فیس‌بوک خود تصویری از سنگ مزار دکتر حسن حبیبی را منتشر کرده و به نکته‌ای جالب درباره آن اشاره کرده است.
 
به گزارش ایسنا ، ابطحی می‌نویسد: «مادرها خیلی مظلومند. ما همه گویا فقط فرزندان پدرمان هستیم. آقای دکتر حبیبی سنگ قبرش را خودش آماده کرده بود. خیلی بامعرفت بود که نوشته فرزند باقر و فاطمه. اسم مادر را هم ذکر کرده است. کاش بشه هر جا می‌پرسند فرزند کی، اسم پدر و مادر را بخواهند ...»
 
بر اساس این گزارش، دکتر حبیبی به دلیل نارسایی قلبی و جراحی معده در بخش CCU بیمارستان فرهنگیان تهران بستری بود و در ساعت ۱ بامداد روز پنجشنبه دوازدهم بهمن‌ماه ۱۳۹۱ در پی یک دوره کسالت طولانی، دار فانی را وداع گفت.
 
حبیبی وزیر ارشاد دولت بازرگان، وزیر علوم و آموزش عالی و پس از آن وزیر دادگستری دولت میرحسین موسوی، معاون اول در هر دو دولت اکبر هاشمی رفسنجانی و دولت اول سیدمحمد خاتمی بود. حبیبی دارای مدرک دکترای جامعه‌شناسی و حقوق از دانشگاه سوربون بود.

+106
رأی دهید
-22

FREEDOMFORIRAN - لندن - انگلستان
تـف بـه روحـش کـه در نـابـودی کــشــور عـزیـزم ایــــران ســهــیــم بــوده اســت.نـفــریــن تــمــام خــانـواده داغــدار افــســران آرتــش شــآهــنــشــاهــی بر او و خــانــواده اش و
شنبه 30 فروردين 1393 - 00:37
sepherdad - سیدنی - استرالیا
ملاه محمد‌ چه خاصیتی داشته که این بی‌ خاصیت نوه‌ش بوده!?
شنبه 30 فروردين 1393 - 11:07
bahram-gur - فرانکفورت - آلمان
مرتیکه عرب. یه روزی گورتو آتیش می‌زنیم و با خاک یکسان می‌کنیم.
شنبه 30 فروردين 1393 - 12:31
آزاد10 - آلمان - المان
شماها معلومه که اصلا دکتر حبیبی رو نمیشناسید که اینطور بهش توهین میکنید. او از ملی گراهای جبهه آزادی بود و به همین خاطر هم خاتمی رو مجبور کردن کنارش بگذاره. عمده برنامه های زمان بازسازی بعد از جنگ هم فکر همین دکتر حبیبی بود که اتفاقا همون دوران تنها دوران بعد انقلاب بود که میشه گفت اقتصاد ایران پیشرفت کرد و وضعیت خوبی داشت. اینکه با رژیم مشکل دارید نباید به هر کسی که داخل ایران به مردم خدمت میکنه توهین کنید. امثال شما 100 بار از آخوند بدترن.
شنبه 30 فروردين 1393 - 17:33
sepherdad - سیدنی - استرالیا
آزاد10 - آلمان - المان, خواهشا به شعور مردم توهین نکن!! ما این علما‌ی فیضه سوربن رو از شریعتی تا بنی‌ صدر خوب می‌شناسیم, یکم مطالعه کنی‌ بد نیست بی‌ سواد!
شنبه 30 فروردين 1393 - 23:20
کبالت3 - کرج - ایران
با آرزوی سنگهای بهتر برای کلیه مسئولین محترم ..ببینم سنگ کدومتون قشنگتره کبلائی.
یکشنبه 31 فروردين 1393 - 04:33
دنیای وحشی - تهران - ایران
سوژ ه کم آوردی که این تیتر بی مفهوم رو برای این مطلب بی معنی نوشتی ؟!! کجای این سنگ قبر جالبه ؟! همه چیز شنیده بودیم الا جالب بودن و نبودن سنگ قبر !! میخواد جالب باشه میخواد نباشه بالاخره هممون دیر یا زود بخواهیم و نخواهیم زیر یکی از همین سنگ قبرها خواهیم رفت البته اگر شانس بیاریم و جسدی از ما باقی بمونه و دچار حادثه ای نشویم که چیزی از ما باقی نمونه . دعاکنیم که عاقبت بخیر به دیار باقی برویم وتف و لعنت مرده و زنده را به دنبال خویش یدک نکشیم .والسلام
یکشنبه 31 فروردين 1393 - 14:35
آرمان شهر من - استهبان - ایران
sepherdad - سیدنی - استرالیا! شما بهتر بجای نگرانی از توهین به شعور مردم یه کم ادب یاد بگیری.
یکشنبه 31 فروردين 1393 - 17:54
vahidtaheri - کوالالامپور - مالزی
آزاد10 - آلمان - المان. این عقده ایهای بی تربیت و مستحق آوارگی و دریوزگی را ولش کنیم بهتر است. از سر تا پاشون نفرت می باره.مثل آدمیزاد نمی تونن حرف بزنند.
یکشنبه 31 فروردين 1393 - 18:48
vahidtaheri - کوالالامپور - مالزی
bahram-gur - فرانکفورت - آلمان ..هنگ آدمخواران داعش و القاعده استخدام می کند. به مهارتها و تواناییهای شما نیاز مبرم دارند با امکانات عالی و حقوق مکفی. مراجعه کنید.
یکشنبه 31 فروردين 1393 - 18:53
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.