مدیرکل فرودگاه مهرآباد خبر فرود هواپیمای آمریکایی را تکذیب کرد

نصرالله منصوری شیرازی، مدیرکل فرودگاه مهرآباد، روز جمعه ۲۹ فروردین ماه گزارش روزنامه «نیویورک تایمز» در خصوص فرود یک هواپیمای آمریکایی در این فرودگاه را تکذیب کرده است.

به گزارش خبرگزاری «تسنیم» مدیرکل فرودگاه مهرآباد گفته است: «پرواز غریبه به این شکل یعنی آمریکایی را نداشته‌ایم. اگر هم بوده به این اسم چنین چیزی را نداشته‌ایم که به این شکل گفته شده بیاید و وارد فرودگاه شود».

نصرالله منصوری شیرازی تصریح کرده است: «هواپیمای آمریکایی در روز سه‌شنبه هفته گذشته در فرودگاه مهرآباد فرود نیامده است.»

روزنامه نیویورک تایمز روز پنجشنبه گزارش داده بود که صبح روز سه شنبه یک هواپیمای آمریکایی متعلق به بانک «یوتا»‌ در فرودگاه مهرآباد تهران به زمین نشست.

این روزنامه در گزارش خود از فرود «مهمانی ناخوانده» در تهران خبر داده و نوشته بود که  هواپیمایی که پرچم کوچک ایالات متحده روی دم آن دیده می‌شد و در قابل رویت‌ترین منطقه باند فرودگاه مستقر شده بود.

روزنامه نیویورک تایمز نوشته بود: «داستان این هواپیما و این که در ایران، کشوری که اکثر فعالیت‌های بازرگانی آمریکایی و اروپایی در آن ممنوع است، چه می‌کند، مرموزتر شده است.»

حمید بابایی، مسئول مطبوعاتی نمایندگی ایران در سازمان ملل  متحد نیز در پاسخ به پرسش خبرگزاری مهر در خصوص علت حضور این هواپیما در ایران گفته بود: «ما هیچ اطلاعی در این زمینه نداریم، شما را به صاحبش ارجاع می‌دهیم.»
 
به گزارش نیویورک تایمر بانک «یوتا»  صاحب بیش از هزار فروند هواپیماست. این بانک به عنوان وکیل و شخصیت حقوقی از جانب بازرگانان فعالیت می‌کند و بر اساس آنچه مسئول امور خدماتی وکالتی این بانک می‌گوید «فاش کردن هویت سرمایه‌گزاران این بانک» امکان‌پذیر نیست.
 
روزنامه نیویورک تایمز از قول مقاماتی که به استقبال هواپیما رفته‌اند، نوشته است که این هواپیما «وی. آی. پی» یا متعلق به افراد بسیار مهم بوده است. علاوه بر این و بر اساس اظهارت کسانی که کارشان ردیابی هواپیماست، یکی از آخرین مکان‌هایی که این هواپیما در آن ردیابی شده، زوریخ و همزمان با برگزاری کنفرانس داووس در ماه ژانویه بوده است. حسن روحانی، رئیس جمهوری ایرانی همراه با هیئتی بلندپایه در این کنفرانس شرکت کرده بود.

+5
رأی دهید
-16

mehrdad58 - لندن - انگلیس
چقد ما ایرانیا بد بخت شدیم، چقد مردم ما بد شدن آخه
شنبه 30 فروردين 1393 - 09:54
فضول میرزا - استكهلم - سوئد
ای منصوری جفنگ گو که آبروی شیرازی ها را هم برده ای. سخنگوی وزارت امور خارجه وجود چنین هواپیمائی را تایید کرده اونوقت توی بی همه چیز و دروغگو قضیه را از بیخ منکر می شوی؟ ای خاک بر سرت که برای نگهداری اون مقام پوشالیت حاضری به هر خفتی تن بدهی. مطمئن باش که این روش دروغگوئی و لاپوشانی در خانواده خودت هم رخنه کرده و صد در صد شامل همسر و دخترانت هم شده و آنها هم دروغگوئی و حقه بازی را از بزرگ خانواده شان آموخته اند. خدا می داند آنان چه حقایقی را از تو پنهان داشته اند!
شنبه 30 فروردين 1393 - 11:42
Azadikhah - تكسل - هلند
دروغ که حناق نیست.خود آمریکا میگه این هواپیما اونجا بوده و چند تا خبر گذاری هم تائید کردند اونوقت نصرالله منصوری شیرازی، مدیرکل فرودگاه مهرآباد در روز روشن دروغ میگه!
شنبه 30 فروردين 1393 - 18:13
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.