شیث رضایی: هوادار پرسپولیس با نایب قهرمانی راضی نمی‌شود/ در ۸ سال ۸۰۰ میلیون دستمزد گرفتم

مدافع سابق تیم پرسپولیس گفت: هوادار این تیم قهرمانی می‌خواهد و با نایب قهرمانی راضی نمی‌شود.

شیث رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،در مورد وضعیت تیم مس کرمان گفت: بعد از پایان محرومیتم و با مشورت کاشانی به تیم مس کرمان رفتم. البته پیشنهادات دیگری هم داشتم اما به این تیم رفتم. بازیکنان مس تلاش کردند تا این تیم در لیگ برتر بماند. اما هر کاری که کردیم نشد و در نهایت تیم مس سقوط کرد. مس تیم خیلی خوبی بود کرمان هم مردم خونگرمی داشت اما مس از ابتدای فصل بد بسته شده بود و در ادامه هر تلاشی که کردیم نتوانستیم به پیروزی برسیم.

وی در مورد اینکه برخی رسانه‌ها از صحبت‌های مدیرعامل باشگاه برداشت کرده بودند که او و آبشک دو بازیکن کم‌کار تیم در اواخر فصل بودند، گفت:‌ مدیرعامل باشگاه اسمی نیاورده است و من هم نمی‌توانم در این مورد اظهار نظر کنم. اما می‌دانم که بازیکنان و کادر فنی تمام تلاش خود را کردند تا تیم را در لیگ برتر نگه دارند اما مس شرایط سختی را در ابتدای فصل داشت. در نهایت هم 4 مربی عوض کرد. با این حال هیأت مدیره باشگاه برای هر برد و ماندن تیم در لیگ برتر 5 میلیون تومان پاداش در نظر گرفته بود. کدام بازیکن است که دوست نداشته باشد با یک پیروزی در 90 دقیقه 5 میلیون تومان پاداش بگیرد. می‌دانم که همه بازیکنان برای موفقیت مس تلاش کردند. آبشک هم که از داماش آمده بود عملکرد خوبی داشت.

رضایی در مورد اینکه تغییر 4 سرمربی نشان از بی ثباتی در باشگاه مس می‌داد و این مسئله می‌تواند دلیل منطقی‌تری در سقوط باشد تا کم‌کاری دو بازیکن، در هر حال آنهایی که فوتبالی هستند این مسائل را بهتر متوجه می‌شوند. همه بازیکنان مس با تمام وجود تا لحظه آخر برای بقای تیم جنگیدند.

شیث رضایی در مورد اینکه فصل آینده به کدام تیم خواهد رفت، گفت: من اکنون 29 سال و خورده‌ای دارم. روزی دست پروردگار است. در فصل گذشته به مس کرمان رفتم و از هر گونه حاشیه هم دوری کردم. باید ببینیم فصل آینده چه اتفاقی می‌افتد.

وی در مورد اینکه آیا هنوز به پرسپولیس هم فکر می‌کند، گفت: تا زمانی که سنم به من اجازه بدهد به حضور در پرسپولیس فکر می‌کنم. البته می‌خواهم بازیکن مفیدی برای این تیم باشم و حاضر نیستم به هر قیمتی در تیم بازی کنم.

مدافع سابق پرسپولیس در مورد نایب قهرمانی این تیم در فصل گذشته گفت: پرسپولیس همیشه مشکل داشته است. همواره مشکلات مالی و کسر امتیاز این باشگاه را تهدید کرده است. با این حال در همان فصل هم که ما قهرمان شدیم از پرسپولیس امتیاز کسر شد. با توجه به خریدهایی که پرسپولیس فصل گذشته انجام داد و بازیکنان خوبی که گرفت این تیم باید قهرمان می‌شد و نباید به نائب قهرمانی بسنده می‌کرد. پرسپولیس اگر مقابل راه‌آهن پیروز شده بود اکنون قهرمان بود.هوادار پرسپولیس قهرمانی می‌خواهد و با نائب‌قهرمانی و کسب سهمیه راضی نمی‌شود.

وی در مورد دستمزدهایی که بازیکنان پرسپولیس در این فصل گرفتند و خودروهایی که به آنها داده شد، گفت: فوتبالیست با توجه به زحمتی که می‌کشد هر پولی که می‌گیرد حلال است. به من هم ماشین دادند. یک خودروی سانتافه که حدود 80 میلیون قیمت داشت. اما نه سند داشت نه پلاک و در نهایت هم رویانیان آمد و آن ماشین را از پارکینگ خانه من برد. در زمانی که من در پرسپولیس بودم و در زمان کاشانی یک سال سقف قرارداد 500 میلیون تومان بود و یک سال هم 350 میلیون تومان که کاشانی این سقف را رعایت کرد. من در 8 سالی که در پرسپولیس بودم در مجموع 800 میلیون تومان دستمزد نگرفتم.

وی ادامه داد: در زمان رویانیان 490 میلیون تومان گرفتم که جریمه هم شدم. در سال اولی که در پرسپولیس بودم 50 هزار تومان قراردادم بود. سال دوم 13 میلیون تومان، سال سوم 36 میلیون تومان. در مجموع هر چه حساب کردم در 8 سال کمتر از 800 میلیون از پرسپولیس پول گرفتم. باز هم تاکید می‌کنم بازی فوتبال سخت است و فوتبالیست هر پولی که می‌گیرد حلالش باشد.

رضایی در مورد اینکه مشکلش با دایی حل شده است یا نه، گفت: من مشکلی ندارم اما سوءتفاهم‌ها از طرف او همچنان ادامه دارد. دایی بامن مشکل دارد. من حاضر نیستم با پاچه‌خواری فوتبال بازی کنم. فوتبالیست‌هایی مثل من هم زیاد هستند که با سرمربی خود اختلاف پیدا می‌کنند.

+9
رأی دهید
-17

behruz22 - لوزان - سویسی
۹۰ دقیقه میری دنبال توپ می‌دوی= ۸۰۰ میلیون تومان، بد میگی‌ فوتبال خیلی‌ سخته؟؟؟؟. یکی‌ دیگم صبح تا شب مثل خر کار می‌کنه، واسه ماهی‌ ۳۰۰ تومان!!! کجای این انصافه؟؟ نه تنها ایران، تمام دنیا رو میگم، یکی‌ هم مثل رونالدو سالی‌ ۵۰ میلیون یورو، چرا آخه، مگه این آقا کیه که اینقدر باید پول بگیر؟؟ یا چه کار مفیدی واسهٔ جامعه انجام داده؟؟.
جمعه 29 فروردين 1393 - 20:42
zoroye iran - وين - اتريش
تو خوبی‌ سرخ پرسپولیس از شرت راحت شد چند سال بود پرسپولیس با این و ممد نصرتی و شیری بدترین دفاع لیگ بودن الان ۲ساله تیم‌ دفاعش قوی شدیمسل با این برنامهای که برای پرسپولیس در آوردن نایب قهرمانی شاهکار بود و این نتیجه کمتر از قهرمانی نیست
جمعه 29 فروردين 1393 - 21:26
بی غم - تهران - ایران
امشب رضا شاهرودی هم توی مصاحبش با شبکه دو گفت با این بازیکنانی که پرسپولیس امسال جذب کرده بود باید با اختلاف 6 امتیاز قهرمان لیگ می شدیم اما الان در عوض خوشحال هستیم که نایب قهرمان شدیم!!!
جمعه 29 فروردين 1393 - 22:39
aidina - تهران - ایران
دکتر مهندسشم ماهی‌ ۹ میلیون حقوق نمیگیره. این ۲ زاری میگرفته!
جمعه 29 فروردين 1393 - 23:00
اميد بن - بن - آلمان
آقاى چندش .
جمعه 29 فروردين 1393 - 23:04
رجب علی - تگزاس - امریکا
برو بابا ما میگیم علی دایی عزیز همه پرسپولیسیهاست تو برو مثل بقیه(محمد مایلی و...)بسوز بابا اینقدر واسه این تیم حاشیه درست کردن که هر که غیر از دایی بود باید پرسپولیس امسال دسته یک بود. تو این لیگ اس دق لال که پارسال قهرمان بود امسال با ضرب و زور فدراسیون 5 شد . تازه قراداد 11 تا بازیکن اسدق لال اندازه کل تیم پرسپولیس بود . ابرو هر چه پرسپولیس بردی با اون رفتارهای منشوریت
جمعه 29 فروردين 1393 - 23:46
داماهی - بندرعباس - ایران
والا برای توپاکج وکوله که دربازی یاپنالتی میدی ویاتوپ هارا لو میدی حیف 8میلون چه برسد به 800میلیونید .
شنبه 30 فروردين 1393 - 12:26
good year - سن خوزه - امریکا
لابد هوادار پرسپولیس با دیدن انگشت تو و نصرتی راضی میشه!!!!!! تو خفه بشی و حرف نزنی خیلی بهتره
شنبه 30 فروردين 1393 - 19:07
rezamlove - ایران - ایران
از سرت هم زیادی بوده
یکشنبه 31 فروردين 1393 - 16:55
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.