ارث خونین : قتل هولناک در زمین های کشاورزی

مردی که روز گذشته برادر بزرگ ترش را به خاطر اختلاف بر سر زمین های موروثی به قتل رساند متواری شد. به گزارش خراسان، دو برادر ۵۸ و ۵۳ ساله به خاطر زمین های موروثی در منطقه خلق آباد مشهد دچار اختلاف شدند و بدین ترتیب پرونده ای برای حل مشکل در دستگاه قضایی تشکیل دادند. در حالی که پرونده آن ها تحت رسیدگی قرار داشت، عصر روز گذشته برادر بزرگ تر با راننده تراکتوری که از اهالی محل بود تماس گرفت و از او خواست برای کار روی زمین های کشاورزی موروثی بیاید. مرد ۵۸ ساله خود نیز سوار خودرو سمندش شد و به محل قرار رفت. برادر ۵۳ ساله او که متوجه موضوع شده بود با عصبانیت سوار موتورسیکلت شد و در حالی که چاقویی نیز به همراه داشت به طرف زمین های کشاورزی حرکت کرد. به محض رودررو شدن دو برادر، مشاجره لفظی بین آن ها درگرفت که ناگهان برق چاقویی در فضا درخشید و بر پیکر برادر بزرگ تر فرود آمد. مرد ۵۳ ساله با ۳ ضربه چاقو که به شکم و زیر بغل برادر بزرگ ترش زد او را نقش زمین کرد و از محل متواری شد. مرد مجروح در حالی که دستش را روی شکم گرفته بود تا از خونریزی شدید جلوگیری کند سوار خودرو سمندش شد و با سرعت به طرف بیمارستان حرکت کرد اما خون های زیادی که از محل ضربات چاقو جاری بود موجب شد تا او وضعیت وخیمی پیدا کند. در همین حال که مرد مجروح بر سرعت خودرو می افزود ناگهان با یک دستگاه موتورسیکلت برخورد کرد و راکب موتورسیکلت که به هوا بلند شده بود روی شیشه خودرو سمند قرار گرفت و خون آلود روی زمین افتاد. خودرو مرد ۵۸ ساله سپس با فرد دیگری نیز برخورد کرد و او نیز مجروح شد اما راننده مجروح خودرو سمند با آن که کنترل فرمان از دستش خارج شده بود همچنان با سرعت به حرکت خود ادامه می داد که با خودروهای عبوری دیگری مانند پیکان، پراید و پژو ۴۰۵ تصادف کرد و بدین ترتیب متوقف شد. رانندگان عبوری وقتی وضعیت وخیم راننده سمند را دیدند بلافاصله با اورژانس تماس گرفتند و ۳ مجروح این حادثه به بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد منتقل شدند. پزشکان بیمارستان پس از معاینه راننده سمند اعلام کردند که او علایم حیاتی ندارد و دقایقی قبل به خاطر خونریزی شدید و همچنین ضربات ناشی از چاقو جان خود را از دست داده است. بنابر گزارش خراسان، راکب موتورسیکلت نیز که حال وی بسیار وخیم گزارش شده است در حالی که قادر به بازجویی نبود در بیمارستان بستری شد اما فرد دیگری که در این حادثه مجروح شده بود به صورت سرپایی مداوا و از مرکز درمانی ترخیص شد. با اعلام ماجرای این جنایت هولناک و حوادث پس از آن به قاضی ویژه قتل عمد، دقایقی بعد قاضی موحدی راد برای بررسی ماجرا عازم محل وقوع جنایت شد. تحقیقات قضایی بیانگر آن بود که مرد ۵۳ ساله پس از ارتکاب جنایت به مکان نامعلومی متواری شده است. بنابراین به دستور مقام قضایی جسد مرد ۵۸ ساله به پزشکی قانونی انتقال یافت و قاضی موحدی راد پس از انجام یک سری تحقیقات میدانی درباره چگونگی وقوع جنایت، دستورات خاصی را برای دستگیری متهم صادر کرد. این گزارش حاکی است: بررسی های قضایی و پلیسی برای کشف زوایای پنهان این پرونده جنایی همچنان ادامه دارد.

+19
رأی دهید
-4

دوستدار - استهکلم - سوئد
در رژیم اسلامی ایران به حدی ثروت محبوبیت پیدا کرده که خیلی ساده برادر به روی برادر به خاطر پول چاقو میکشد. به خاطر پول پدر پسر را میکشد فرزند والدینشان را, رفیق , رفیق را زنان و شوهرها هم همینطور ! در ایران ثروت و سرمایه حرف اول را در جامعه میزند. اگر سرمایه نداشته باشید نزد خانواده , دوستان و اشنیان , در کوچه و بازار و غیره پشیزی ارزش ندارید!!! ما هم که کوچک بودیم برادر بزرگمان کل ارث پدریمان را خرج سفر خود و زن وبچه هایش کرد و انچه مانده بود بعداز سفر شان همه را در قمار باخت. و برای اینکه هیچ کس سرزنش نکند در حدود یک سال خودش را سرگردان و دربه در کرده بود . حتی زن و بچه هایش را همراه خودش نبرده بود و انها هم سربار ما شده بودن. خیلی از برادر بزرگها در تقسیم ارث ظلم از برادر و خواهران کوچکتر از خودشان میکنند. خدا لعنت کند ان برادر بزرگی که حق ارث خواهر برادر کوچکتر از خودش را بالا میکشد! امین یا رب العالمین!
جمعه 29 فروردين 1393 - 01:33
perser68 - آلمان - آلمان
دوستدار - استکهلم - سوئد. توضیحاته خوبی دادی و چنین اتفاقی برای خیلی ها افتاده و می افته و بعده اون طاعون57 میزانش بالا تر و غلظتش هم بیشتر شده!خوشبختانه هنوز تو خانواده خودم چنین اتفاقی نیوفتاده،اما چیزی که باعث شد این کامنت رو برات بگذارم،جمله آخری بود که اونهم به زبان عربی نوشتی و واقعیتش اصلاً معنیش رو کامل نمی دونم چون هیچ وقت به زبان عربی علاقه نداشتم،هر چند میدونم و بار ها و بار ها شنیدم که دونستن هر زبانی حکم یه اسلحه و دفاع رو داره و خوبه ،میخواد عربی باشه یا هر زبان دیگه ای!اما چرا اینهمه جمله های زیبای فارسی وجود داره،ما حداقل تو این سایت که آزادیه کامل داریم استفاده نکنیم ؟مثلاً،در آخر آرزو میکنم که چنین اتفاقی برای کسی نیوفته و هیچ کس به خاطر پول و ماده از حق زندگی سالم و جانش محروم نشه!باز هم در آخر همیشه کامنت ها تو میخونم و لذت میبرم.بدرود:).
جمعه 29 فروردين 1393 - 11:53
perser68 - آلمان - آلمان
البته این کامنت من حکم نژاد پرستی برای من صادر نکنه و منظور من اینجا بیشتر و بیشتر دل بستن همیشگیه بعضی ها به خدا و بقولی دندون داد و نون هم میده بود!من دوستان عرب زیاد دارم ،اما یا به آلمانی و یا به انگلیسی باهاشون حرف میزنم و هنوز نتونستم عربی یاد بگیرم!
جمعه 29 فروردين 1393 - 12:13
hossein+87 - ایران - ایران
دوستدار - استهکلم - سوئد - شما هم ر..به خودتون با این جمهوری اسلامیتون! جمع کنید نشخوار کردن دیگران رو بابا. این اتفاقات تو دهات عادیه. میبینی یارو واسه 4تا دونه سیب صاحب باغ بغلی رو با بیل و کلنگ لت و پاره میکنن. از اونجایی هم که پای این تیپ آدما به شهر وا شده، مشابهش تو شهر هم اتفاق میفته. بر میگرده به اون فرهنگ تربیتی این تیپ ادما که مشکلاتشون رو با زور حل میکنن.
جمعه 29 فروردين 1393 - 13:31
دوستدار - استهکلم - سوئد
hossein+87 - ایران - ایران؟ ان جمله اولت را حالی نشدم. عمو عقلانیت انسانهای شهر نشین و دهات هیچ فرقی با هم نداران و این را بدان من و خانواده ام هرچند شهری و شهرنشین بودیم ولی هیچگاه عقل و شخصیت خانوادگی خودمان را از یک دهاتی بیشتر ندانسته ایم و مخلص هر چه دهاتی هم هستم. از زمانیکه جمهوری اسلامی حاکم بر ایران شده است پول و ثروت حرف اول را در جامعه ایران میزنند. خیلی از خانواده ها به خاطر تقسیم ارث و مال دنیا دچار مشکلات و از هم پاشیدگی شدن. و حتی بعضی وقتها همدیگر را هم به خاطر تقسیم ثروت و ارث از پی در اورده اند.
جمعه 29 فروردين 1393 - 20:11
windy1234 - لندن - انگلستان
دوستدار - استهکلم - سوئد:کاملا حق با شماست ،تو ایران همه چی شده پول و مردم نسبت به ثروتمند بودن اشخاص براشون ارزش قایلند.
جمعه 29 فروردين 1393 - 20:59
شاهنشاه روحت شاد - تهران - ایران
لعنت بر جمهوری اسلامی که مردم را عصبی و اوباش کرده
جمعه 29 فروردين 1393 - 21:18
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.