ضرب و شتم بی‌‌سابقه زندانیان سیاسی بند ۳۵۰ اوین.

+125
رأی دهید
-13

بت شکن - مونترال - کانادا
الان است که لاریجای‌ها بگویند: (بیش از ۱۰۰ نفر از زندانیان سیاسی بند ۳۵۰ اوین ماموران زندان را مورد ضرب و جرح قرار دادند، چون می‌‌خواسته اند به زور آزادشان کنند آنها هم قبول نکرده و مامورن مظلوم را زده اند!!!!)
‌پنجشنبه 28 فروردين 1393 - 20:19
ekman - شیراز - ‫ایران
صدام حسین هم برای اسرای ایرانی تونل سربازان باتوم به دست میگذاشت،آنطور که در فیلم های دفاع مقدس دیده ایم.حالا اطلاعات و سپاه هم همین کار را با زندانیان سیاسی انجام میدهند!! با مقایسه صدام و حکومت اسلامی کار کدام یک زشت تر است ؟
‌پنجشنبه 28 فروردين 1393 - 20:43
علیرضا خان - لندن - انگلستان
اونوقت میگن ایرانیان خارج برگردند کاری باهاشون نداریم.بابا اونایی که دستتون هستند رو نکشید ماها اینجا یه جوری دوری شما عزیزان رو تحمل میکنیم سخته اما همیشه گفتن دوری و دوستی.
‌پنجشنبه 28 فروردين 1393 - 21:23
سلطنت طلب - ابوظبی - امارات متحده عربی
اندکی صبر ،سحر نزدیک است.اخوندان مرتجع صفوی به بایان خویش میرسند
‌پنجشنبه 28 فروردين 1393 - 22:11
nimaaa - نیویورک - امریکا
چون جامعه ایرانی عوام زیاد داره من فکر میکنم زندانیان سیاسی بی جهت برای مدنیت جامعه تلاش میکنند در واقع اونها دارند عمرشون رو به خاطر این مردم تباه میکنند
‌پنجشنبه 28 فروردين 1393 - 20:58
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
از آزادی و حقِ زندگی محروم‌شان کرده اید ، در سلول از آنها نگهداری می‌کنید و بهترین سالیانِ زندگیشان را باید پشت میله‌ها بگذرانند، موردِ ضرب و شتم شان هم قرار می‌دهید تا خود بیشتر جنایت و خیانت کنید و چپاول؟! این بود وعده‌های آن پیرِ مکارِ جاه طلب ، خداوند خود به دستِ خودتان از این مفلوکتر و ویران ترتان کند هر چقدر، صدام ، قذافی , هیتلر و استالین و امثالهم توانستند ادامه دهند عاقبت به خیر شدند و نامشان به نیکی‌ بر جای ماند شما هم میشوید.
‌پنجشنبه 28 فروردين 1393 - 22:53
TEHRANNN21 - تهران - ایران
تفرقه طلب - ابوظبی .اول اینکه هزاران لعنت به هرچی‌ ظالم پست فطرت هست. و اما بعد! افراطی‌ترین و بد‌ترین آخوند، هزاران بار شرف داره به تکفیری‌های وحشی و صدام که تو براش مراسم سوگواری گرفتی‌ و شهید بهش میگی‌!! / اینجا هم که در مورد حقوق زن می‌خواستی ادای انسان در بیاری برات کامنت گذاشتم برو انسان شو! https://www.iranianuk.com/page.php5?id=20140417110243018
جمعه 29 فروردين 1393 - 00:09
سرسره - اهواز - ایران
لعنت خدا نثارشما ناانسانهای پلید خون اشام به امید خدا روز مرگتان هرچه زودتر فرامیرسد
جمعه 29 فروردين 1393 - 04:08
amir-amir - تورنتو - كانادا
باز مثل سگ هار پاچه هاى مردم را گاز گرفتند٠ تما م این وحشى گرى ها به علت آن است که مال حرام خورند نان و روزى اشان حرام و نامشروع است نه تنها خودشان بلکه خانواده هایشان نیز همین گونه حرامى بار مى آیند٠
جمعه 29 فروردين 1393 - 06:55
Azadikhah - تكسل - هلند
ای نامردن دزد.بزدلان ترسو!زندانی که در زندان هست دیگه اونجا هم دست از زدن آنها برنمیدارید.طرفداران روحانی تحویل بگیرند. در نظامی که رئیس جمهورش حتی قدرت ندارد که جلوی ضرب و شتم زندانیان هم فکرش را بگیرد من نمیدونم امید به اصلاح چه بسته اند؟؟از موقع آمدن رییس جمهور معتدل حسن روحانی موقعیت حقوق بشر نه تنها بهتر نشده است بلکه ایران بعد از چین در رده اول تعداد اعدام ها در جهان قرار دارد. انتخاب حسن روحانی به عنوان رئیس جمهور در جون ٢٠١٣ تغییری در راه بهبود حقوق بشر در ایران به همراه نداشته است. حتی از آغاز سال ٢٠١٤ میلادی ١٧٠ نفر در ایران اعدام شده اند که ٢ نفر از آنها زن بودند. از طرفی دیگر تعداد اعدام ها در ملاعام در ایران آشکار افزایش پیدا کرده است.
جمعه 29 فروردين 1393 - 09:56
باور عمیق - قم - ایران
این خبر دروغه .. همچین اتفاقی نیفتاده
جمعه 29 فروردين 1393 - 13:18
Azadikhah - تكسل - هلند
بر این اساس، ضرب و شتم زندانیان در محوطه هواخوری، سالن منتهی به خروجی بند ۳۵۰، اتاق‌ها و خیابان‌های داخلی زندان اوین صورت گرفته و بخش عمده جراحات ناشی از اصابت باتوم، ریختن شیشه شکسته بر روی بدن زندانیان، حمله عصبی و قلبی و ممانعت از دسترسی به داروهای قلبی و خصوصا قرص زیرزبانی بوده است. باور عمیق - قم - ایران:شما با همفکرانتان اینجا بیشتر خبر از زندان دارید تا خود خانوادهای زندانیان!آره شما فکر کن دروغه کسی‌ اینجا به شما اهمیتی نمیده.
شنبه 30 فروردين 1393 - 11:40
کبالت3 - کرج - ایران
این قبیله آدمخوار دنباله همون اراذلین که محکومین به زندان رو که حکم حبس داشتن هزار هزار اعدام کردن دیگه ضرب و شتم زندانی محلی از تعجب نداره .
شنبه 30 فروردين 1393 - 20:04
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.