«برخی وزرای دولت حسن روحانی ثروت افسانه‌ای دارند».

+60
رأی دهید
-11

مهرداد2538 - تهران - ایران
توی این مملکت، اگر سیاست مداران بی پول باشند مردم می گویند این گدا گودورها دیگه کیند؟! اگر سرمایه دار باشند باز می گویند چرا باید اینهمه پول داشته باشند؟! ای ملت! تکلیف خودتون را روشن کنید.
‌پنجشنبه 28 فروردين 1393 - 19:19
Azadikhah - تكسل - هلند
در دولت احمدی‌ نژاد هم وزرای ثروتمند داشتیم!
‌پنجشنبه 28 فروردين 1393 - 19:24
oghab - هلسینکی - فنلاند
ﻣﻤﻠﻜﺖ اﻣﺎﻣﺰﻣﺎﻧﻲ ﺑﺎﻳﺪ ﻭﺯﺭاﺵ ﺩﺯﺩ ﺑﺎﺷﻨﺪ ..ﻭﻋﻮاﻡ ﻛﻞ اﻟﻨﻌﺎﻡ ﺯﻳﺮ ﺳﺎﻳﻪ ﻭﻟﻲ ﻓﻘﻴﻪ و ﻧﺎﻳﺐ ﺁﻗﺎ ﺑﻊ ﺑﻊ ﻛﻨﻨﺪ ....اﻳﻦ ﻛﺠﺎﺵ اﺷﻜﺎﻝ ﺩاﺭﻩ
‌پنجشنبه 28 فروردين 1393 - 20:06
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
چرا در رابطه با ثروتِ بیتِ خبیث که تمامِ دارأیی ایران در آنجا و نزدِ سپاه است حرفی‌ نمیزنی، باز دولتی پیدا شد که از سرِ اجبار و حفظِ همین حکومتِ اجنبی کمی‌ به مردم اهمیت دهد ببین باز چه جفتک چکشی میزنید.
‌پنجشنبه 28 فروردين 1393 - 21:08
Hamid411 - لس آنجلس - آمریکا
اولا این آخوندها (چه از نوع عبایی و چه از نوع کت شلواری) از زمان صفویه رؤیای حکومت و تصاحب منابع ایران رو داشتن، حالا هم که افتادن روش به این سادگی پایین بیا نیستن، دوما این وزرایی که اسم بردید اکثرا تو کابینه رفسنجانی بودن و اونجا جون گرفتن (همین نعمت زاده کلی شرکت اقماری تأسیس کرد و خودش رئیس هییت مدیره بود و برای هر جلسه ساده که هر ماه برگزار میشد، دو برابر حقوق ماهانه مهندس میگرفت! دیگه خودت تا آخرش بخون!
‌پنجشنبه 28 فروردين 1393 - 22:58
رجب علی - تگزاس - امریکا
البته ملت فهیم ایران باید انصراف بدن تا دولت بتواند پول ملت را جمع نموده وبه بابک زنجانی ها و حضرات عظام بده شما از دولت علی محور چه انتظار دارید ؟ تازه این ملیاردراشون کوچیک کوچیکاشون هستند.
جمعه 29 فروردين 1393 - 00:40
Moama123 - بوداپست - مجارستان
برا همینه که میگه ما اجازه نمی‌دیم کسی‌ حساب بانکی‌ هارو برسی‌ کنه
جمعه 29 فروردين 1393 - 03:16
paksan - آمریکا - آمریکا
همیشه گفتن آدم مایه دار و پولدار رو باید گذاشت برای مملکت داری چون انقدر داره که دیگه دنبال دله دزدی و سوء استفاده نیست ولی یکی مثل احمدی نژآد و خیل عظیم سپاهی هایی که حقوق بگیر دولت هم هستند وقتی به پستی می رسند اول از همه دنبال پرکردن جیب خودشون و اطرافیانشون و .. هستند و بخور بخورشون تمومی نداره و اصلاً دنبال کار مردم و کشور نیستند فقط دنبال زد و بند و قرارداد درست کردن و واسطه گری در دولت بودند .باید یاد بگیریم که این یک حقیقت هستش که باید پولدارا و افرادی که نیازی به رانت دولت و بودن سرقدرت برای پول ساختن ندارن رو بگذاریم سرکار و بفهمیم که گداگشنه ها خودشون از هر دزدی بدتر هستند و وقتی سرکار بیان چنان می کنند که گرگ بیابون رو سفید میشه در مقابلشون نمونه اش احمدی نژادی ها بودند که صد میلیارد دلار پول نفت مشخص نیست کجا رفته حالا شما دیگه از ریالها و زد و بندهای بیمه ها و بانک ها تو دوره مادر فساد ها نپرس
جمعه 29 فروردين 1393 - 05:13
هستیا - شیراز - ایران
از یکی از نماینده های سابق مجلس شنیدم نعمت زاده1000میلیارد!ثروت داره پیش خودم بهش گفتم بروبابا نگو جقیقت داره
جمعه 29 فروردين 1393 - 07:59
aram.01 - کردستان - ایران
باید بررسی بشه مو به مو که معلوم بشه این پولها از کجا اومده؟ هزار میلیارد تومان!!! من تا آخر عمرم سگ دو بزنم ثروتم به یک میلیارد نمی رسه یعنی عمرا که برسه.
جمعه 29 فروردين 1393 - 10:14
آزاد10 - آلمان - المان
خودت چقدر داری نادران؟ تو که از وقتی من یادم میاد یه کاره ای بودی تو این رژیم. 800 میلیون تومن داشته باشند و توی اقتصاد کشور سرمایه گذاری کنن بهتر از اون رفیقهای تواند که 800 میلیارد دلار رو به باد دادن.
جمعه 29 فروردين 1393 - 10:30
hossein+87 - ایران - ایران
الاغ ، داره که بهتره. شکمش سیره دنبال مال مردم نیست. گدا گشنه باشه مثل خودتون بهتره؟! تازه ، یارانه هم نمیگیره...خخخخخ
جمعه 29 فروردين 1393 - 13:04
Rezahiz - ویسبادن - آلمان
توخود مجلس به عنوان نمونه «ارسلان فتحی پور» برای پسرش و عروسش یک دستگاه اآلفا رومئو کادو داده و واردات بخشی از خودرو های بی ام و هم دست پسرش...برای عروسش فوق لیسانس معماری جور کرده والان هم دنبال تاسیس شرکتی درایتالیاست . حالا این آقایان حساب خودشون اول بررسی کنند. همه تو کثافت غرق شدن.
جمعه 29 فروردين 1393 - 13:23
reality check - تهران - ایران
ایران شده مملکت بچاب بچاب. کاش اصلا نفتی در کار نبود. دوران ایذئولوژی اسلام و ان ایثارگران ایماندار هم بسر امده. جمهوری اسلامی سرپوشی برای تاراج این کشوردر لباسهای مختلف از عمامه گرفته تا کراواتی های پشت صحنه خارج نشین که تمام عیش و نوش و کاخهای بهتر از کویین الیزابت دارند . ایران را فقط ملاها نمیچاپند چپاول گران تازه با هم متحد شدهاند کجای دنیا همچین سفره رنگینی میتوانند بیابند. بیچاره مردم عوام و ساده باور که یه روز زرتشتی میشوند یه روز مسیحی یه روز سلطنت طلب یه روز کورش پرست. هر کدام شوید بخاطر نفت با نام و لباس دیگری چپاولتان خواهند کرد.
جمعه 29 فروردين 1393 - 13:53
ذک گرجی - فررارا - ایتالیا
ای ساندیسخورها به خود ائید مگه خبر جدیدی بود دولت مردان و وزیران و ولایت فقه خمینی وبعد خامنه ای از روز رسیدن به قدرت شروع بدزدی بیت المال کرد مصادر ه انول با مارک زذن این بهائی این ساواکی این وان نزول خوار بوده زمان شاه ان سرمایه داران را اعدام کرد وپولهای انها را مصادره کرد و خمینی دجال اول وبعد علی گدا رسید به کشتن مخالفان ومصادره انوال انها اگر روزنامه خود حکومت را در روزهای گذاشته مرور کنید می گویند مصادره انوال کار اشتباهی بوده است ولی افراد ان خانواده که پولهایشان مصادره شده هنوز هستند و راحت می توان پولهای مصادره شده بخانواده ها داد ولی نمی دهند از خمینی دزد ی رفسنجانی خاتمی ممودی روحانی از اول علی گدا که همه می داننند رهبر دزدان است
جمعه 29 فروردين 1393 - 17:49
کبالت3 - کرج - ایران
اینها احتمالا یا ارث پدری داشتن یا از نوزادی کار کردن و خشت و نیمه پرت کردن بالا و تومن رو تومن گذاشتن ما که تو این حکومت دزد و غارتگر بیت المال ندیدیم والله هر چی بوده پاکی بوده پاک از هر لحاظ ،مالی ، جسمی ،ناموسی، قلبی ، و مخی پاک پاک.عینهو فرشته جات کبلائی.
جمعه 29 فروردين 1393 - 21:05
hovakhshatare - تهران - ایران
کبلایی جان شما کامنت‌های منو قبل از من می‌نویسی! من خیلی وقت‌ها میام کامنت بذارم می‌بینم همون چیزی رو که می‌خواستم بنویسم شما نوشتی و زحمت من رو کم کردی!
شنبه 30 فروردين 1393 - 07:44
کبالت3 - کرج - ایران
hovakhshatare -شرمندتم هووخ جان
شنبه 30 فروردين 1393 - 18:14
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.