قلعه‌نویی: ضعیف‌ترین داور عمرم را دیدم!/ این فوتبال نیست؛ نتایج باید داخل زمین رقم بخورد

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: فوتبال آسیا با این وضعیت داوری هرگز پیشرفت نخواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت باشگاه استقلال، امیر قلعه‌نویی سرمربی این تیم بعد از شکست 2 بر یک مقابل الشباب عربستان در کنفرانس خبری اظهار داشت: متاسف هستم برای فوتبال آسیا، شما مطمئن باشید که فوتبال آسیا با این وضعیت داوری پیشرفت نخواهد کرد،چرا که مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا عرب هستند و داور امروز هم عرب بود و این فوتبال نیست.

قلعه‌نویی ادامه داد: اگر فوتبال آسیا می‌خواهد پیشرفت کند، باید نتایج داخل زمین رقم بخورد. شاید شما عرب‌ها از این فوتبال لذت ببرید ولی ما لذتی از این وضعیت نمی‌بریم. چرا که در این شرایط یک تیم قربانی می‌شود و تیم دیگر پیروز میدان لقب می‌گیرد.

سرمربی استقلال در آخر نیز افزود: یک سوال از کنفدراسیون فوتبال آسیا دارم که چرا برای یک دیدار حساس داور عربی انتخاب می‌کنند؟ بنده قبل از بازی هم گفته بودم که از وضعیت داوری نگران هستم و امیدوار بودم که این مسئله در جریان بازی تاثیرگزار نباشد. این ضعیف‌ترین داور در طول عمر ورزشی‌ام بود که به چشم دیده بودم و شک ندارم که آن صحنه پنالتی نبود و این اتفاق باعث بر هم خوردن آرامش تیم ما شد.

+30
رأی دهید
-23

یا علی مدد - منچستر - انگلستان
واقعا پنالتی گرفته شده بر علی استقلال اصلا پنالتی نبود چون اولا به دستش نخورد و ثانیا اگر هم به دستش بخور در آن فاصله کم بازیکن حریف چه کاری می تواند بکند ! ؟ حتی اگر توپ به دست بازیکن حریف بخورد باز هم پنالتی نیست . اما این داور بحرینی چون عرب بود و دوست داشت که تیم عربی برنده بازی باشد ، لذا پنالتی گرفت ! اگر سایر قضاوتهای این داور را با این قضاوت او در صحنه های مشابه مقایسه کنند ، متوجه خواهند شد که وی تعمدا و جانبدارانه این پنالتی را بر علیه استقلال گرفته بود!
‌پنجشنبه 28 فروردين 1393 - 13:48
زوربا - اصفهان - ایران
در بی معرفتی اعراب که شکی نیست,ول شما هم وقتی نتیجه مورد دلخواهت رامیگیری,میگویی این برد عنایت ائمه اطهاربود.
‌پنجشنبه 28 فروردين 1393 - 14:04
Afshin London - لندن - انگلستان
زهرا و فاطی و علی اصغر هم به دادت نرسیدند؟! جالبه که وقتی میبازه دم از فوتبال میزنه وقتی میبره کار ائمه افسار بوده
‌پنجشنبه 28 فروردين 1393 - 14:32
همسایه دکتر شریعتی - ایران - ایران
احتمالا این باخت عنایت ابوبکر و عمر و عثمان به تیم الشباب بود! ائمه اطهار اون موقع خواب بودن خبر نشدن وگرنه حتما یه کاری می کردن!
‌پنجشنبه 28 فروردين 1393 - 14:49
dark night - تهران - ایران
برای کیسه کش جماعت ،داور فقط قهرمانی.
‌پنجشنبه 28 فروردين 1393 - 15:17
tony_3344 - بوخارست - رومانیا
اگر یک مسلمان چاپلوسی کند اسمش را نمی‌توان گذاشت یک مومن حقیقی‌ اسمش همان چاپلوس است . آندسته از مربیانی و بازیکنانی که عوض خدمت خیانت میکنند برای ایرانیهای محترم ثابت شده است آیا دست مافیان فوتبال رو خواهد شد به امید آن روز
‌پنجشنبه 28 فروردين 1393 - 16:30
عقاب سرخ - پرسپولیس - پرشیا
کله مرغی لطفا فرا فکنی نکن اینهمه شما سر تیم های داخلی رو با داورهایتان بریدید یک بار هم آن ها این کار کردند هرچند که پنالیی هم درست بود در ضمن تیم شما الان چهارم گروه هست و با توهین به قول خودتون اجنبی ها دنبال پاک کردن کارنامه بد خود هستید .اولادی دقیقا هر دو دستش رو به سمتی برد که توپ می رفت. اما صورتش رو برگردوند و توپی که ممکن بود به سه گوش دروازه برود متوقف کرد. هر دو دست نمی تواند به یک سمت آن هم سمتی که مسیر توپ است برود. تحمل باخت سخت و سنگین است و این حرف ها همیشه تکراری.ببخشید چوب خدا صدا نداره ..دست بالای دست بسیار است آقای کله مرغی .حالا گیریم که پنالتی هم درست نبود.مافیای بزرگ ،مافیای کوچک رو بلعید..
‌پنجشنبه 28 فروردين 1393 - 16:33
رجب علی - تگزاس - امریکا
متاسفانه وقتی تو ایران فرهاد مجیدی با دست گل میزنه پنالتی نیست و وقتی دفاع توپ را میزنه در دقیقه 2(سپاهان -پرسپولیس)اخراج میشه دیگه همینه. بایست علی خسروی و یا قهرمانی را برای داوری انتخاب میکردن. اون موقع داوری خوب میشد .طرف دستش رو بالا برده به علامت موفق باشید(بنگر)محروم میشه یارو التش رو به تمام تماشگرهای شمالی نشون داده(رحمتی)میگه منظوری نداشته
جمعه 29 فروردين 1393 - 01:01
عاشق تبریز - تبریز - ایران
اقای مربی ..بله صعیف بود چون تو اسیاه نمیتوانید داوران و بازیکنان بخرید که برندتون کنن..
جمعه 29 فروردين 1393 - 02:22
آبی ترین - تهران - ایران
سرور هرچی لنگیه امیر قلعه نوعیه . تنها کسی که جلو بلند مافیای لنگ رو گرفت ژنرال امیر بود.خدا نگهدارش باد.
جمعه 29 فروردين 1393 - 09:16
Azadikhah - تكسل - هلند
استقلال در تهران هم به همین تیم‌ ۱-۰ باخت.امسال سال استقلال نبود.
جمعه 29 فروردين 1393 - 09:26
janahi - دبی - امارات عربی
داور اشتباه کرد . این هم جزئی ازفوتبال هستش یک زمان بنفع ماست و یک زمان به ضرر ماست بازی با الجیره یه پنالت برای الجیزه گرفته نشد و ساموئل هم باید اخراج میشد که نشد بیایید واقعیت را قبول کنیم تیم استقلال امسال ضعیف بسته شده صحبت از خریدن داور نیست نه برای ما و نه برای عربها .
جمعه 29 فروردين 1393 - 09:52
Azadikhah - تكسل - هلند
آبی ترین - تهران - ایران:بهتر هست دست از کمرت بندازی و واقعیت رو ببینی‌ امسال که پنجم شدید و اینم از بازیهای آسیا!در تهران هم به اشباب استقلال باخت.دیگه چی‌ میگی‌؟!باند مافیا کدومه؟! چه ربطی‌ به موضوع داره این حرفها بی‌ سند و بی‌ مدرک!.
جمعه 29 فروردين 1393 - 21:24
راهجو - فریدونکنار - ایران
گیریم داور یه صحنه اشتباه کرد شما لطف میکردی از اون کله ات یه ضد تاکتیکی و چیزی ارائه میکردی خدا پدرومادر خسرو رو بیامرزه که باعث و بانی همین مقامی هم که در لیگ داره همین بابا بوده وگرنه امیر و چه به فوتبال
یکشنبه 31 فروردين 1393 - 10:13
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.