گفتگو با با خانم شهره آغداشلو بازیگر بزرگ سینما و تئاتر ایران

خانم آغداشلو در سال ۲۰۰۳ میلادی، کاندید جایزه اسکار بهترین بایگر نقش مکمل زن برای بازی در فیلم خانه‌ای از شن و مه شد. در سال ۲۰۰۹ میلادی، برای بازی در نقش مکمل زن در مجموعه تلویزیونی خاندان صدام، موفق به دریافت جایزه معتبر اِمی شد. افزون بر آن، چهار جایزه منتخب انجمن منتقدین لوس آنجلس، نیویورک، سین سیناتی و آن‌لایم را از آن خود کرد. شهره آغداشلو در سال ۱۳۵۷ عنوان محبوب‌ترین بازیگر زن سینما را به خود اختصاص داد.


+123
رأی دهید
-52

metiuk - بردفورد - انگلیس
الان اگر مصاحبهٔ گلشیفته ممه نما رو میذاشتید ۱۰۰۰ تا لایک خورده بود تا اینجا .
‌پنجشنبه 28 فروردين 1393 - 14:17
همسایه دکتر شریعتی - ایران - ایران
ازش خوشم میومد تا زمانی که دیدم توی سریال هوم لند نقش تروریست ایرانی رو داره ازش متنفر شدم. وطن فروشی آخوند و غیر اخوند نداره و وطن فروشها با هر شکل و شمایلی منفورن
‌پنجشنبه 28 فروردين 1393 - 14:51
Afshin London - لندن - انگلستان
کاش چهارتا هنرمند (هر هنری) از یکی مثل شهره آغداشلو انتقاد میکردند که ما هم یک چیزی یاد بگیریم. ساندیسخورا که وضعشون مشخصه: خودشون چیزی برای گفتن ندارند. رهبر سگ دستشون میگه کی خوبه و کی بده اینا هم بالاآورده اونو نشخوار میکنند
‌پنجشنبه 28 فروردين 1393 - 17:19
باور عمیق - قم - ایران
بازیگر بزرگ سینما و تاتر ایران...هر کس بهتر خودفروشی و وطن فروشی کنه واسه اینا عزیزتره . نفرت انگیز ترین فیلمش که سراسر آغشته به دروغ بود سنگسار ثریا . حالا این خانم شده بازیگر بزرگ سینمای ایران
‌پنجشنبه 28 فروردين 1393 - 19:25
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
جایِ بسی‌ خوشوقتی است افرادی که در حکومتِ شاهِ فقید مانندِ ایشان به بار نشسته ثمره دادند تا الان بدونِ وقفه به تلاش و موفقیت مشغولند، مشت نمونه خروار است ، این است یک نمونه از هنرمندانِ آن زمان، فروتن، باسواد، مشرف به کار، همگام با هنرِ جهان گام به گام و مطرح در عرصه بین المللی، نمونه یک زنِ ایرانی زیبا شرقی‌ که با ظرافت و هنرمندی رموزِ دلبری میداند بی‌ آنکه طرفِ مقابلِ را به سمتِ جنسیتش سوق دهد بلکه او را متوجه لطافتِ زن می‌کند که باعث شده دنیایِ ما پر از زیبائی و پر از جلوه شود . کسی‌ که جادوی بازیگری مریل استریپ را با تمامِ وجود درک کرده، خود به درکِ آن رسیده، خوشحالم او را داریم ، بی‌ ادعا ، بی‌ عقده و خودمانی، تندرست و پیروز باشد و مانندِ همیشه زیبا شاداب و طناز.
جمعه 29 فروردين 1393 - 00:09
sarap - ونکوور - کانادا
بازیگر بزرگ؟؟؟ از کی تا حالا یک بازیگر درپیتی خودفروخته شده بازیگر بزرگ؟ جای تاسفه واقعا. آدم بهتره یکم شرف هم داشته باشه
جمعه 29 فروردين 1393 - 06:43
vahidtaheri - کوالالامپور - مالزی
باور عمیق - قم - ایران. دوست عزیز ترازوها خیلی وقت هست که درست کار نمی کنند. هالیوود بودن نمی تواند ملاک بزرگی باشد. صحنه گردانان سیرک هالیوود برای تکمیل کلکسیونشان یکی را علم می کنند بعدش هم اسمش را می گذارند <بزرگ> که جهان سومی ها را استحمار کنند. در ضمن زیاد رو <بزرگ-بزرگ> کردن های ما ایرانیهای احساساتی و لحظه اندیش نباید حساب باز کرد. مردمی هستیم که قبل از طهر می گفتیم مصدق بزرگ وگرقته بودیم بالای سرمان ولی بعد از طهر فحشش دادیم و با سر کویبدیمش زمین.
جمعه 29 فروردين 1393 - 12:46
hovakhshatare - تهران - ایران
واقعا ساندیس‌خورهای رژیم چقدر نفرت‌انگیزند! کی به شماها یاد داده فارسی حرف بزنید؟ برید گمشید از ایران توی سوریه و لبنان و فلسطین برای خودتون حال کنید. ایران رو بذارید برای ایرانی‌ها. کسی اینجا شماها رو نمی‌خواد. یه روز همه‌تون رو از ایران میندازیم بیرون. اون روز اگرچه دیر شده اما دور نیست.
شنبه 30 فروردين 1393 - 07:22
nassau - مالاگا - اسپانیا
تار کور شود هر آن‌ کس که نتوان دید
شنبه 30 فروردين 1393 - 16:57
vahidtaheri - کوالالامپور - مالزی
الهی درد و بلای ساندیس خورهای فهمیده بخوره به کله پوک عرق سگی خور های نفهم و بی منطق و بی ادب.
شنبه 30 فروردين 1393 - 16:24
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
vahidtaheri - کوالالامپور - مالزی-ساندیس خور و فهمیدگی ؟! کسی‌ که به خاطرِ سیاهی لشکرِ حکومتِ مافیأیی انسانیتش رو به ساندیس میفروشه، اصلا زنده هست که درد و بلا داشته باشه ! اونا و کسانی‌ که حمایتشون می‌کنن فقط یک جنازه هستن و بس.
یکشنبه 31 فروردين 1393 - 03:46
vahidtaheri - کوالالامپور - مالزی
shirzan e irani - استکهلم - سوئد. بر خلاف اختلاف دبدگاهی که با شما دارم احساس می کنم جنس شما با دیگرانی در این سایت که ادعا ها دارند متفاوت است. اگر منصف باشید خواهید گفت که این انگ ساندیس خور یک توهین دم دستی است که وقتی در مصاف منطق و استدلال کم می آورند به آن دست می یازند. متاسفانه این فرهنگ سیاه سیاه یا سفید سفید دیدن بین ما ایرانیها خیلی رایج و ریشه دار است و هیج نگاه حد وسط و دیدگاه نا موافق خودمان را برنمی تابیم. بر اساس کدام استدلال اگر کسی با <بازیگر بزرگ> نامیده شدن خانم آغداشلو موافق نبود می شود ساندیس خور وجیره خوار جکومت که باید بهش توهین بشه؟
یکشنبه 31 فروردين 1393 - 14:37
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
vahidtaheri - کوالالامپور - مالزی- بزرگی‌ شهره آغداشلو در بازیگری از هالیوود شروع نشد که از تئاتر در ایران و بازی در کنارِ بازیگرانِ برجسته و کارگردانان مطرح و نابِ ایران بود، دلیلِ بزرگی‌ او هم اینکه از هالیوود سر در آورد، هالیوود هر سیاستی داشته باشد جایگاه خود را با آوردنِ بازیگرانِ ضعیف به خطر نمی‌‌اندازد و توانا‌ترین بازیگران پایشان به آنجا باز میشود خصوصاً اگر خارجی‌ باشد که حساسیت بیشتر است، وقتی‌ نظراتِ امثالِ شما با ساندیس خورها یکی‌ میشود و در هر مورد مشابه است این ذهنیت برایِ دیگران پیش میاید که شما هم جزِ آنان هستید خصوصاً که از آنها اینگونه دفاع می‌کنید.
دوشنبه 1 ارديبهشت 1393 - 00:46
coco - تورنتو - کانادا
vahidtaheri - کوالالامپور - مالزی- دوستِ عزیز شما برو ساندیسِ تو را بمک - شمارو چه به نظر دادن در مورد یه هنرپیشه زنِ ایرانی‌؟ دمِ در رو چک کن ببین چکِ دولتی ایرانی‌ برات رسیده این ماه یا ناتو اینترنت هم که میآیی لطف کن فقط پیج سرلشگر فیروز آبادی را باز کن ببین رژیمِ غذائی این ماه چه چیزی به لیستِ غذا‌ها اضافه شده همین - یه دیوار سفارتخونه هم اگه پیدا کردی ازش برو بالا پرچمِ آمریکا را بسوزون -آفرین بر شما دوستِ خوب
دوشنبه 1 ارديبهشت 1393 - 03:23
vahidtaheri - کوالالامپور - مالزی
coco - تورنتو - کاناداچشم جناب پناهنده! بیشتر دستمال کشی کن جیره بیشتری جلوت بندازند بدبخت آواره!
دوشنبه 1 ارديبهشت 1393 - 11:44
coco - تورنتو - کانادا
vahidtaheri - کوالالامپور - مالزی - -محض اطلاع شما باید بگم که من روزی که اومدم کانادا یک قرون تو جیبم نبود الان مدارک دانشگاهی در سخت‌ترین رشته‌ها و از یکی‌ از بهترین دانشگاه های دنیا دارم، کار می‌کنم و مولتی‌ میلیونیرم - برو خودتو جم کن بسیجی‌- سر مرز وقتی‌ می‌خواستم از ایران بیام بیرون و منو سه‌ بار همین بسیجی‌ هائی مثل تو بازداشت کردن بم گفتن تو میخوایی بری انور تو رستوران‌ها زمین بشوری و از دولت پول بگیری؟ حالا همون بسیجیا بیان منو ببینن - اگه ایران مونه بودم تا الان مثل بقیه یا زندون بودم یا کشته بودنم بی‌ سر و صدا - زنگ میزنن فکر کنم چک این هفته ات‌ رسیده بدو برو سر کوچه ساندیس بخر باش. .
دوشنبه 1 ارديبهشت 1393 - 18:22
vahidtaheri - کوالالامپور - مالزی
shirzan e irani - استکهلم - سوئد. به همان اعتبار هم وقتی نطرات امثال شما با عرق سگی خورهای همه چیز فروش که برای یک زندگی سگی در امریکای شمالی یا اروپا حاضرند تن به هر خفت و خواری بدهند و برای هر کس و ناکسی یک عمر دم تکان بدهند یکی می شود و در هر مورد مشابه است این ذهنیت برایِ دیگران پیش میاید که شما هم جزِ آنان هستید خصوصاً که از آنها اینگونه دفاع می‌کنید. من یکی یک تار گندیده لمپنهای شپشوی جمهوری اسلامی را هزاران بار تر جیح می دهم به کل بی مقدار این آواره های کاسه لیس همیشه شرمنده و طرفدران بی فکر و منطق آنها.
دوشنبه 1 ارديبهشت 1393 - 18:52
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
vahidtaheri - کوالالامپور - مالزی- کسی‌ که عرق سگی‌ میخوره به خودش آسیب می‌رسونه به شما چه ربطی‌ داره که می‌خورد ، اما به همه ما به عنوانِ یک ایرانی ربط دارد که کشور و هموطنانمان در دستِ یک عده به قولِ شما لمپنِ شپشو اسیر است و به کلِّ پیکرِ ایران و ایرانی لطمه میزند، دوره عرق سگی گذشته علاوه بر آن تیپِ خاصِ خودش را می‌طلبد که همان ساندیس خورهایِ کنونی هستند که عربده کشی‌ میکنند و لات بازی در می‌آورند، عرق خورهای الان شیک و پیک میرن متمدنانه گیلاسی میزند ، عربده هم نمیکشند و از جیبِ خودشان خرج میکنند، شما که خود در مالزی که هویتش بر همگان مشخص است هستید نمیخواهد از دیگران انتقاد کنید، اگر عرق خور هم باشم به خودم مربوط است نه به شما ، مهم اینست که مانندِ زالو خونِ هم وطنم را نمی‌خورم و از بیت المال و سهمِ آنها زندگی‌ خود را نمیگذرانم.
دوشنبه 1 ارديبهشت 1393 - 23:03
vahidtaheri - کوالالامپور - مالزی
shirzan e irani - استکهلم - سوئد. کسی به شما نگفت نخور.حتما بخور با جون دل هم بخور که لذت ما هم در خوشی شماست. تا قطره آخرش هم سر بکش!
‌سه شنبه 2 ارديبهشت 1393 - 04:24
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
vahidtaheri - کوالالامپور - مالزی- من سنگِ خودم را به سینه نمیزنم که میدانید نمی‌خورم وگرنه منتظرِ اجازه شما نبودم، به آن نیازی ندارم و بی‌ خویشی من از عرق و مستی آن سرچشمه نمی‌گیرد، خواستم یاد آوری کنم سرتان به اعمالِ خود باشد و اینقدر در نخِ زندگی‌ خصوصی خلقِ خدا نباشید به جایِ آن به میهنِ خود و نجات از دستِ فرهنگِ ضدّ ایرانی و غاصبِ آن بیندیشید و چاره کنید، شما خدایِ انسانها نیستید که برایشان تعیین تکلیف کنید، اما خاک ، خون , زبان , مادر ، پدر ، اجداد و ریشه تان از آن سرزمین است آنرا دریابید که اینگونه از دست نرود.
‌سه شنبه 2 ارديبهشت 1393 - 15:04
vahidtaheri - کوالالامپور - مالزی
coco - تورنتو - کانادا...همونجایی که زیست می کنی مردم می گویند Talk is cheap. معنیش به زبان ساده که متوجه بشی این هست که ازت مالیات نمی گیرند که هرچه دلت تنگت می خواد بریز بیرون!!! هی بیا اینجا و تو هپروتت خوابهای تعبیر نشده ات را اینجا تعریف کن و کیفور شو. در ثانی به تیپولوژیت این حرفها و مناصب آدم بزرگها نمی خوره. ضمنا کانادا جای سردی است (البته اگر واقعا اونجا باشی) بنابراین این اوهام و رویاها را هم نگه دار وقتی ننه جونت اومد و نشستین دور کرسی برای اون تعریف کن که دستی به سرت هم بکشه عزیز مادر. حالا برو مشقت رو بنویس پسرم!!!
‌سه شنبه 2 ارديبهشت 1393 - 18:20
vahidtaheri - کوالالامپور - مالزی
shirzan e irani - استکهلم - سوئد. مطمءن باشید حکومت را از دست آخوندها هم بگیریم به دست افراد بی منطق و فاشیست (مثل بعضیها تو این سایت) که به هر کس غیر آنها فکر بکند توهین می کنند نخواهیم داد. .
‌سه شنبه 2 ارديبهشت 1393 - 19:04
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
vahidtaheri - کوالالامپور - مالزی- جوابی‌ طولانی‌ برایِ این مطلبی که گفتید داشتم اما دلیلی برایِ جوابگویی نمی‌بینم، فقط بدانید شما هیچ کاره هستید که بخواهید یا نخواهید، اول اینکه ازادیخوه نیستید و دوم اینکه خدا نیستید، پس ببینیم که این دو چه میکنند و تابع آنها باشیم ، در ۵۷ عده ائی برایِ مردم تصمیم گرفتند و این تجربه تلخ و سیاه برایِ تمامِ عمر مردم و تاریخِ ایران کافی‌ ست.
‌چهارشنبه 3 ارديبهشت 1393 - 10:34
vahidtaheri - کوالالامپور - مالزی
shirzan e irani - استکهلم - سوئد..من به طریق اولی وقت ندارم که بخواهم با شما دهن به دهن بشم زیرا وقتم ارزش دارد و نمی خواهم وارد بحث های بیهوده با آدمهای متعصب فکری بشوم ولی به اندازه کافی آدم علاف و هم پیاله بیکار و بیعار هست که بتوا نید با همدیگر اینجا مباحثات دیالکتیک!! انجام دهید. به حال آن گربه باید زار زار گریست که طرفدارانش شماها هستید.
‌چهارشنبه 3 ارديبهشت 1393 - 17:07
coco - تورنتو - کانادا
- vahidtaheri - کوالالامپور - مالزی -- برا من مهم نیست که تو حرفمو باور کنی‌ یا نه، اگه باور نمیکنی‌.... - صد سال دیگه هم که سعی‌ تو بکنی‌ نمیتونی‌ چیزی به من بگی‌ که بم بربخوره تا الان همه چیز شنیدم تو عمرم و واقع واقعِ هم جور سگ.
‌چهارشنبه 3 ارديبهشت 1393 - 17:45
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.