مصاحبه با محمد نوریزاد : مردم به من می گفتند ما این حکومت را نخواستیم , ما را برگردانید به همان نظم قبل از انقلاب

محمد نوریزاد در مصاحبه با علیرضا نوریزاده: در سفرم به جنوب کشور ، مردم خرمشهر، آیادان و اهواز به من گفتند ما این حکومت را نخواستیم ما را برگردانید به همان نظم قبل از انقلاب به همان آبادانی و خوشی، ما را به خیر شما امیدی نیست، شر مرسانید ما اینجا آبرو داشتیم، احترام داشتیم ... و نوریزاد در ادامه می‌گوید: اینکه شما می‌پرسید این نترسیدن از کجا آم ده، من می‌گویم اتفاقا این پیمان کاران دزد‌، فریبکار و ریاکار هستند که باید بترسند، ما چرا باید بترسیم؟ ما مردمی هستیم طلبکار، بعد از ۳۵ سال می‌خواهیم بپرسیم چه کردند اینها؟ جز آدم کشی و فریب، ...


مصاحبه با محمد نوریزاد : مردم به من می گفتند ما این حکومت را نخواستیم , ما را برگردانید به همان نظم قبل از انقلاب
 

+175
رأی دهید
-6

franktehrani - ونکوور - کانادا
درود بر محمد نوریزاد. واقعا شجاع و مرد
‌پنجشنبه 28 فروردين 1393 - 02:19
shayan_nahavandian - پاریس - فرانسه
مرتیکه روانی،من نمیدونم ملت به چه چیز این آدم دلخوش کردن؟
‌پنجشنبه 28 فروردين 1393 - 02:01
mazandarani 1 - وین - اتریش
درود به تو ای مرد شریف ، ای ایرانی واقعی
‌پنجشنبه 28 فروردين 1393 - 02:38
paksan - آمریکا - آمریکا
درود بر نوری زاد. واقعاً این مرد آخر بزرگی و استوره هستش و انقدر که کلام و حرفهای محمد نوری زاد رو قبول دارم حرفها و نقل قولهای خیلی از بزرگان شیعه رو قبول ندارم . این مرد آخر اراده و استقامت و درستی و ساده زیستی است و روحش به بزرگی کل ایرانه و برای من یک اسطوره تمام معنا از مفهوم معنوی و عملی خواستن هستش .
‌پنجشنبه 28 فروردين 1393 - 04:46
تیردادسورنا - ایران - ایران
بیچاره خر ارزوى دم کرد نایافته دم دو گوش گم کرد! حالا حکایت مردم ایرانه..
‌پنجشنبه 28 فروردين 1393 - 05:10
فارسان - مرکزی - ایران
توهم زده های دهه پنجاه تحویل بگیرید! البته اگر زنده اید!؟
‌پنجشنبه 28 فروردين 1393 - 07:11
تیردادسورنا - ایران - ایران
shayan_nahavandian - پاریس - فرانسه ..به همان چیزی دلخوش کرده اند که تو نداری و در وجود ساندیسخورها نیست!
‌پنجشنبه 28 فروردين 1393 - 07:21
irani paak - لندن - انگلیس
به به خوشکلم اومد, یه خورده بهم نشون بده, من بیشتر میخام
‌پنجشنبه 28 فروردين 1393 - 04:27
klopatra7 - دوسلدورف - آلمان
کسانی که از نوری زاد ایراد می گیرید خودتون یک صدم او جرات ندارید که گذشته خود را نقد کنید. نشستید در اروپا با اسم مستعار در ایننرنت کامنت می نویسید ادعا هم میکنید. نوری زاد هر کاری تا قبل از این کرده باشه الان کس دیگریست. کدوم از شما از مادر ستار بهشتی دلجویی کردید.
‌پنجشنبه 28 فروردين 1393 - 11:03
taghebostan - فرانکفورت - آلمان
shayan-nahavandian - پاریس - فرانسه - اگر میخوای بفهمی بایست بری تو ایران زندگی‌ کنی‌ نه‌‌ در پاریس سرزمین آزادی !! روانی تر از ساندیسخور جماعت وجود ندارد
‌پنجشنبه 28 فروردين 1393 - 12:24
کبالت3 - کرج - ایران
برادر نوریزاد به اون جماعت از قول من بگو ،،داداش مگه اتوبوس یا تاکسی سوار شدی که از طرف میخوای دور بزنه برگرده سر جای اول باید قبل از سوار شدن مسیر و راننده رو درست انتخاب میکردی دخیل بستن به کسانی که خودشون شمار رو به جای آبادی لب دره مرگ بردن حماقتیه از حماقت اولی بزرگتر کبلائی.
‌پنجشنبه 28 فروردين 1393 - 16:45
تیردادسورنا - ایران - ایران
کربلایی کبالت حالا شما خودشو ناراحت نکن. نوریزاد هم حتما پیام شما رو به مردم فلک زده خرمشهر،آبادان و اهواز میرسونه علی الخصوص که اونها مذهبی نبودند و نیستند و فقط شاه مذهبی بود..یکی میمرد ز درد بینوایی - یکی میگفت خانوم زردک میخواهی ؟!
‌پنجشنبه 28 فروردين 1393 - 19:52
کبالت3 - کرج - ایران
تیردادسورنا - ایران - ایران -خیالت تخت من ناراهنی تو کارم نیست .اما دمت گرم بلاخره از نمکنشناسای عاشورای 57 حاج ممرضا دو تا شهر رو تبرئه کردی اما تاریخ رو بخونی میگه آبادان و صنعت نفت نقش مهمی تو اون مظلمه کربوبلا داشتن تاریخ علاقه نداری روزنامه های اون زمان رو بگردی سبزی فروش محلتون شاید داشته باشه هنوز چطور از گناهشون میگذری الان روح اون مرحوم ازت شاکی میشه و نورهای ارسالی رو پس میفرسته برات شما قراره نه فراموش کنی نه ببخشی این نمکنشناسای خاک ناسپاس رو کبلائی.
‌پنجشنبه 28 فروردين 1393 - 22:30
همسایه دکتر شریعتی - ایران - ایران
شما خودشو ناراحت نکن حاجی! مردم ایران نشون دادن که تو موقعیت های سخت عادت می کنن!
جمعه 29 فروردين 1393 - 00:59
samad agha75 - ایران - ایران
کبالت3 - کرج - ایران این چرت و پرتها چیه اینجا مینویسی؟حالا هر وقت فرق عرض مستطیل و ارز رو فهمیدی بیا اینجا برا مردم نسخه بپیچ.رعیت قجری رو چه به عزت؟
جمعه 29 فروردين 1393 - 02:26
تیردادسورنا - ایران - ایران
کربلایی دوزاریت هم که کجه! نفهمیدی که من چی برات نوشتم برای بهتر فهمیدنت توضیح میدم منظورم این بود که در اون هنگامه شور و شعف انقلاب، 90درصد مردم مذهبی بودند حالا اگرچه نماز نمیخوندن و روزه نمیگرفتند و عرق میخوردن اما برای مذهب رگ گردنشون بالا میزد و حالا که بقول شادروان کسروی طلبشونو به روحانیت پرداختند فهمیدن که اسلام چه معجونیه..بحث من این بود که شما طبق عادت مردم خوبمان همیشه دنبال مقصر میگردی که تمام تقصیرات رو بندازی به گردنش و حالا اینجا هم مرتبا به این استناد میکنی که شاه مذهبی بود و مقصر این انقلاب! هیچوقت نیومدی بگی که اسلام زده شده بودی و فکر میکردی با اومدن اسلام و قوانینش ایران میشه بهشت! نه کربلایی مردم آبادان در 57 هم بخاطر اسلام رگ گردنشون مثل جنابعالی بیرون زده بود فقط حالا میفهمند که چه غلطی کردن که دیر شده
جمعه 29 فروردين 1393 - 05:00
vahidtaheri - کوالالامپور - مالزی
به محمد نوریزاد ارادت دارم ولی این علیرضا نوری زاده (جاسوس سعودی) همه چیز فروشی هست که لنگه ندارد. ببینید چطور در دوحه دبیت علیه منافع ایران با افتخار حرف می زند.
جمعه 29 فروردين 1393 - 12:56
کبالت3 - کرج - ایران
samad agha75 - ایران -باز اسم کربوبلای حاج ممرضا اومد تو طول و عرض لحدش یادت اومد و داغ دلت تازه شد امشب برو پای تعزیه و پرده خونیه شهرام همایون یه سینه و زنجیری بزن دلت واشه امان از دل زینب کبلائی.
جمعه 29 فروردين 1393 - 17:21
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.