فولاد خوزستان، راهی مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا شد

فولاد خوزستان جمعه گذشته به قهرمانی لیگ برتر ایران رسید



فولاد خوزستان، قهرمان لیگ برتر ایران، با شکست دادن الجیش قطر در لیگ قهرمانان آسیا موفق شد به مرحله حذفی این مسابقات راه پیدا کند.

فولاد که پر امیدترین تیم ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیاست در هفته پنجم این لیگ، امروز (چهارشنبه) میزبان الجیش قطر بود.

این تیم با ارائه بازی برتر مقابل الجیش در نهایت با نتیجه ۱-۳ پیروز از میدان بیرون آمد.

گل اول این بازی را نیلمار، مهاجم برزیلی الجیش در دقیقه ۹ بازی و در موقعیت تک به تک با سوشا مکانی، به ثمر رساند. اما بختیار رحمانی در دقیقه ۲۱ نتیجه بازی را به تساوی کشاند.

در دقایق آخر نیمه اول، غلامرضا رضایی گل دوم فولاد را زد تا این نیمه با پیروزی فولاد به پایان برسد.

نیمه دوم این بازی با موقعیت‌های گل برای فولاد همراه بود. در دقیقه ۵۹ بازی امید خالقی ضربه‌ای را راهی دروازه کرد که با فاصله کمی از کنار دروازه از زمین خارج شد.

تنها دو دقیقه بعد بازیکن الجیش توپی را به سمت دروازه مکانی فرستاد که از دروازه‌بان فولاد گذشت اما مهرداد جماعتی به موقع مسیر حرکت توپ را تغییر داد و مانع از به ثمر رسیدن گل دوم الجیش شد.

اما در نهایت این بازیکنان فولاد بودند که موفق شدند با باز کردن دروازه حریف برای بار سوم برنده میدان باشند. گل سوم فولاد را پریرا، در دقیقه ۹۳ بازی زد.

بختیار رحمانی، کاپیتان فولاد، بهترین بازیکن این میدان شناخته شد.

پس از پایان این بازی فولاد با یازده امیاز صدر نشین گروه خود و راهی دور حذفی لیگ قهرمانان آسیا شد.

+77
رأی دهید
-3

chi begam ke nagoftanesh - هلند - هلند
متاسفانه در حق فولاد قهرمان لیگ جفا شده، همش ۳ تا بازیکن، در واقع ۲ تا بازیکن و ۱ درواز‌بان، پرسپولیس ۷ تا استقلال ۶ سپاهان.... این یعنی‌ چی‌، فولاد بازیکنان بسیار خوبی‌ داره که لیاقت رفتن به جامعه جهانی‌ رو دارند.فولاد بازیکنان جوان پر انرژی و با انگیزه فراوانی‌ دارد. با میانگین سنی‌ ۲۳ سال. تنها تیمی که در ایران تا الان به سبک اسپانیا با پاس کوتاه یه ضرب فوتبال میکنند، بعضی‌ تیمهای پایتخت نشین همش با حاشیه پول فراوان مافیا زدبند همراه، متأسفم برا فوتبال ایران،.
‌پنجشنبه 28 فروردين 1393 - 08:23
ghomar baz - کوپنهاگ - دانمارک
خوزستان برزیلته. دمتون گرم بچه‌های بی‌ ادّعا، امیدوارم مسئولین بی‌ لیاقت بیشتر توجه کنن به تیمهای خوزستانی نه اینکه همش زوم کردن رو دو تا تیم‌ چاپلوس پرور پایتخت.
‌پنجشنبه 28 فروردين 1393 - 09:55
Azadikhah - تكسل - هلند
بازی خوبی کردند.آفرین
‌پنجشنبه 28 فروردين 1393 - 11:39
عقاب سرخ - پرسپولیس - پرشیا
کیسه‌ها بازی‌های فولاد را نگاه کنن و خجالت بکشن تیم‌ کله مرغی فوتبال بازی میکنه فولاد هم همین‌طور اما فرق بین این دو فرق ماه من است با ماه گردون،،،خسته نباشی‌ جانانه به فولاد با بازی‌های زیبا و نتایج خوب و سر مربی‌ بی‌ حاشیه با سواد و فوتبال فهم
‌پنجشنبه 28 فروردين 1393 - 20:57
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.