مرد آدم‌خوار در پاکستان برای بار دوم دستگیر شد

پلیس پاکستان مردی را بار دیگر به ظن آدم‌خواری بازداشت کرد. در خانه این مرد سر یک پسر جوان پیدا شده است. وی پیش ‌از این نیز به همراه برادرش به اتهام آدم‌خواری دو سال را پشت میله‌های زندان گذرانده بود.

پلیس پاکستان روز دوشنبه (۱۴ آوریل/۲۵ فروردین) محمد عارف، ۳۵ ساله، را به ظن آدم‌خواری دستگیر کرد. مقامات پلیس گفته‌اند که به هنگام بازداشت وی، در خانه‌اش سر پسر جوانی را یافته‌اند.

محمد عارف علی به همراه برادرش محمد فرمان، ۳۰ ساله، اهل شهر کوچک دریا خان، در مرکز پاکستان هستند و پیش از این نیز به اتهام آدم‌خواری دو سال در زندان بوده‌اند. این دو سال گذشته آزاد شدند. پلیس می‌گوید این دو برادر بیش از ۱۰۰ جسد را از قبرستانی محلی نبش قبر کرده و خورده‌اند.

امیر عبدالله، رئیس پلیس محلی، به خبرگزاری رویترز گفته است: «ساکنان محل در پی استشمام بوی تعفنی که از خانه این دو برادر ناشی می‌شده، با پلیس تماس گرفتند. ما صبح روز دوشنبه به این خانه یورش بردیم و سر یک پسر جوان را پیدا کردیم.»

این مقام پلیس با اشاره به دستگیری محمد عارف اضافه کرده است که تلاش‌ها برای دستگیری برادر دیگر در جریان است.

به گفته وی، پلیس همچنین در حال بررسی قبرستان‌های محلی است تا دریابد آیا به قبرهای دیگر نیز خسارتی وارد شده یا خیر.

+79
رأی دهید
-17

be_pa.khaste - هارلم - هلند
خدایا چرا اینا چرا اینقد قیافشون چندش آور . من مندم والا این پکستنی و هدنیها چرا اینجورین
‌پنجشنبه 28 فروردين 1393 - 00:35
franktehrani - ونکوور - کانادا
واقعا انسان باید به چه درجه ی نزول کنه که جسد مرده انسان رو بخوره. دنیای عجیبی است.
‌پنجشنبه 28 فروردين 1393 - 00:49
karkas - اصفهان - ایران
این مسلمانان چه سنی چه شیعه چه بهائی چه,,,,,, همشون آدم خوارند
‌پنجشنبه 28 فروردين 1393 - 01:25
دنیای وحشی - تهران - ایران
باشنیدن این نوع خبرهای وحشتناک و چندش آور بی جهت نیست که هر روز بدتراز روز قبل از سایه خود نیز وحشت داریم . درست است که در هر قوم و ملیت و مذهب و نژادی هم بد دارند و هم خوب .ولی بایستی بپذیریم که ایران دیگر ایران قبل از انقلاب نیست و همینطور همسایگانش پاکستان و افغانستان و امثالهم نیز روز به روز از انسانیت دور شده وبه ذات بد شیطان نزدیک میشوند .خدا به فریاد عالم برسد بااین مخلوقات به ظاهر انسان و بدتراز شیطانش .پناه می برم به خدا .
‌پنجشنبه 28 فروردين 1393 - 02:18
nemat420 - لندن انتاریو - کانادا
ﺗﻮ ﭼﻲ ﻣﻲ ﺧﻮﺭﻱ ﻛﺮﻛﺲ
‌پنجشنبه 28 فروردين 1393 - 02:34
maximus2015 - دالاس - تگزاس
karkas عزیزم کامنتت معلومه که خیلی از لحاظ فهم پایینی. اول اینکه تو هیچ جای کتاب مسلمانان و یا هیچ دین آسمانی دیگری و یا قوانین آنان به کسی اجازه داده نشده که آدم بخورن. دوم اینکه بهاییت دین جدا از اسلام هست.
‌پنجشنبه 28 فروردين 1393 - 04:26
homopersia - ملبورن - استرالیا
امیدوارم روزی به حدی از شعور و بینش برسیم که به اعتقادات انسانهای دیگه توهین نکنیم.. انسانهای بیمار در هر دین و مسلکی ممکن وجود داشته باشند.
‌پنجشنبه 28 فروردين 1393 - 07:36
rashin 83 - تورنتو - کانادا
گوشت نخوری میمیری نکبت؟؟؟؟
‌پنجشنبه 28 فروردين 1393 - 08:18
دوستدار - استهکلم - سوئد
نمیدانم چه به این انسان نماهای ادم خوار بگویم! اینهارا باید با چند امپل سمی از بین برد و اجسادشان را هم در اسید انداخت تا اینکه تار و پودشان برای همیشه از روی زمین پاک شود.
‌پنجشنبه 28 فروردين 1393 - 08:45
waahed - منامه - بحرين
یعنی هر طور شده باید حضرات به ایران و اسلام ربطش بدهند ! !
‌پنجشنبه 28 فروردين 1393 - 09:22
shahab46 - هانوفر - المان
پی‌ گیری کنند کارت بسیج و یا سپاهشان در میاید. شاید هم نماینده ولی‌ فقیه در پاکستان باشند
‌پنجشنبه 28 فروردين 1393 - 10:19
bita-gh - لیدز - انگلستان
اینها مشکل روانی‌ دارن باید درمان بشن
‌پنجشنبه 28 فروردين 1393 - 12:27
PARVANE1 - برنموث - انگلستان
کرکس>>>>>> شاید نمی‌دونی معنی‌ واقعی‌ کرکس یعنی‌ چی‌. اگر میدونستی، حد اقل در مورد این خبر ساکت می‌شدی. من هیچ دینی ندارم و در ضمن به تمام ادیان احترام می‌گذارم، به کسی‌ توهین نمیکنم.
‌پنجشنبه 28 فروردين 1393 - 20:06
TEHRANNN21 - تهران - ایران
کرکس ،تو ثابت کردی روانی‌ تر از این آدمخوار هستی‌.از اسم کاربریت گرفته تا کامنت‌هایی‌ که میدی نهایت کودنی و بی‌ عقلی یک موجود را می‌رسونه...
جمعه 29 فروردين 1393 - 00:23
سرسره - اهواز - ایران
یعنی بهترین مجازات برای سران ادمکش این رژیم اینجور موجوداتو چندروز گرسنه نگه دارن وبعد امثال خامنه ای وخانواده محترم وازغدی وجلیلی ومکارم وبازجوها وشکنجه گرهارو بندازن توقفس اینا حالشوببرن
جمعه 29 فروردين 1393 - 04:27
m.n.s - کرج - ایران
این حکومت کثیف پاکستان که ازینها بدتر و بدتر است بی وجدانها خوب دیدید که اینها وحشی شدند و آدم میخورند چرا رهایشان کردین ؟ به جرم آدم خواری گرفته پس از دوسال زندان آزادشان کرده اون دکتوریکه به بشریت خدمت کرد بن لادن تروریست را افشا کرد به چند سال زندان محکوم شده شایدم اعدامش کنند حالا به این کثافت خانه میگن پاکستان .
جمعه 29 فروردين 1393 - 20:46
iranking - مونیخ - المان
کرکس جان تو از چه دینی هستی ؟ لابد یهودی یا مسیحی ....چون همه رو ادمخوار دونستی جز یهودی و مسیحی !! بهر حال من فرقی بین ادیان ابراهیمی نمیبینم .......هر چی هستند همه همونند !! اگه همه ادمخوار یا غیر ادمخوار باشند تو لاشخور بودن کرکس هیچ شکی نیست !
جمعه 29 فروردين 1393 - 21:24
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.