فیلم تازه ‌گلشیفته فراهانی؛ "سرزمین شیرین فلفلی من".

+115
رأی دهید
-60

mamal amrikai - دانکرک - فرانسه
به کوری چشم دشمنت پیروز، سربلند،سالم و پر کار باشی‌
‌چهارشنبه 27 فروردين 1393 - 20:08
oghab - هلسينكي - فنلاند
ﺑﻂﻮﺭ ﻳﻘﻴﻦ ﻧﻘﺶ ﺩﺳﺘﻤﺎﻝ ﻛﻠﻴﻨﻜﺲ ﺭا ﺩاﺭﻩ
‌چهارشنبه 27 فروردين 1393 - 20:27
شیعه ولایتمدار - مونیخ - آلمان
سلحشور
‌چهارشنبه 27 فروردين 1393 - 20:37
piade - تهران - ایران
حتما باز از این نقش های دوزاری که هیچکس قبول نمیکنه بهش دادند.
‌چهارشنبه 27 فروردين 1393 - 21:50
perser68 - آلمان - آلمان
دختر ایرونی تکه،خوشگله بانمکه،موفق و موفق و موفقه.یه آفرینه چاق برای گلشیفته :-)
‌چهارشنبه 27 فروردين 1393 - 22:40
jila.purple - وین - اتریش
جونم گلشیفته <3 سربلند و پیروز باشی شیرزن آریایی
‌چهارشنبه 27 فروردين 1393 - 23:15
rahaei - تهران - ایران
چقدر خوشگل شده! آخی! اگر فیلم خورش مرغ و آلو را ندیدید حتما ببینید.
‌چهارشنبه 27 فروردين 1393 - 23:41
ali-dk - لونگبو - دانمارک
oghab - هلسینکی - فنلاند ; ﺩﺳﺘﻤﺎﻝ ﻛﻠﻴﻨﻜﺲ ارزشش بیشتر از گلشیفته است . به زودی گلشیفته .... مثل ﺩﺳﺘﻤﺎﻝ ﻛﻠﻴﻨﻜﺲ به لوله WC روانه می شود .
‌پنجشنبه 28 فروردين 1393 - 01:19
elief - ایذه - ایران
دستمال توالت عمامه ای هست که بهش اعتقادداری
‌پنجشنبه 28 فروردين 1393 - 08:05
elief - ایذه - ایران
oghab - هلسینکی - فنلاندali-dk - لونگبو - دانمارک توهنوزنمی دونی دستمال کلینکس یه مارک بعد بزرگترازدهنت صحبت می کنی بایدبدونی دستمال کاغذی دستمال توالت.
‌پنجشنبه 28 فروردين 1393 - 08:09
دختر شرقی - تهران - ایران
ایول
‌پنجشنبه 28 فروردين 1393 - 10:12
شیعه ولایتمدار - مونیخ - آلمان
فرهنگ که در برهنگی نیست . ایشون بازیگر خوبی‌ بود. ولی‌ حیف . آیا شهره آغداشلو بازیگر نیست؟. آیا ایشون هم تن به برهنه شدن برای جلب توجه داد؟
‌پنجشنبه 28 فروردين 1393 - 12:02
biparva-jan - تهران - ایران
حالا چون برا همه لخت میشه شد شیرزن آریایی؟
‌پنجشنبه 28 فروردين 1393 - 12:47
perser68 - آلمان - آلمان
elief - ایذه- ایران. عزیز،عمامه رو عالی اومدی:-)
‌پنجشنبه 28 فروردين 1393 - 12:57
gaagol - دالاس - آمریکا
نقش یک معلم صبور که همش مورد تجاوز اطرافیان قرار می گیره ولی بازم صبرشو حفظ میکنه.
‌پنجشنبه 28 فروردين 1393 - 13:40
همسایه دکتر شریعتی - ایران - ایران
شیعه ولایتمدار - مونیخ - آلمان اصلا نمی خوام از لخت شدن گلشیفته حمایت کنم یا توجیهش کنم اما سگ گلشیفته به وطن فروشی مثل شهره اغداشلو شرف داره سریال هوم لند رو دیدی؟
‌پنجشنبه 28 فروردين 1393 - 14:55
biparva-jan - تهران - ایران
حدث میزنم مهمترین انگیزه برای بیشتر شمایی که ایران رو ترک کرده اید انگیزه جنسی بوده. نه ازادی بیان و این جور چیز ها. توی ایران هم میتونستید بشینید پشت رایانه هاتون و فحاشی کنید. پشت تحسین هاتون برای این زنیکه هرجایی که عکس هاش بغل شاهزاده های عرب هم منتشر شده انگیزه های جنسی نهفته است. وگرنه این شخص چیزی که ارزش تحسین داشته باشه نداره.
‌پنجشنبه 28 فروردين 1393 - 16:07
Afshin London - لندن - انگلستان
درود بر گلشیفته فراهانی بانوی زیبای هنرمند
‌پنجشنبه 28 فروردين 1393 - 17:13
shamillan - مونترال - کانادا
میدونید از چی این گلشیفته خوشم میاد که محل به هیچ کسی نمیزاره ....همین جور سر خوش برای خودش داره ..راهش رو میره کلی هم پول دار شده .. حالا یک مشت بیان تو این سیت ها .....تربیت و فرهنگ خانواده خودشو ن رو نشون بدن ....حرف زدن خیلی ها آدم متاسف میکنه ....چه مادر پدری این ها رو تربیت کردن و کجا !!!؟؟؟
‌پنجشنبه 28 فروردين 1393 - 18:46
oghab - هلسينكي - فنلاند
اﻟﻴﻒ..ﻳﺎ ﻫﻤﻮﻥ ﻋﻠﻴﻒ..ﻣﺜﻼ ﻧﻂﻖ ﻛﺮﺩﻱ ﺣﻀﺮﺕ ﻣﻌﺼﻮﻣﻪ?ﺑﺮﻭ ﺗﻮ ﻳﻜﺸﻨﺮﻱ ﺁﻧﻼﻳﻦ ﭼﻚ ﻛﻦ ﺑﺒﻴﻦ ﻛﻠﻴﻨﻜﺲ ﻳﻌﻨﻲ ﭼﻲ...ﺩﺭ ﺿﻤﻦ ﺗﻮ ﻫﺮ ﺩﻫﺎﺕ ﺁﺑﺎﺩﻱ ﺑﮕﻲ ﻛﻠﻴﻨﻜﺲ ﻫﻤﻪ ﻣﻴﺪﻭﻧﻨﺪ ﻣﻨﻆﻮﺭﭼﻴﻪ .ﺣﺎﻻ ﺗﻮ ﻧﻤﻲ ﺩﻭﻧﻲ ﺩﻳﮕﻪ ﺷﺮﻣﻨﺪﻩ....ﺩﺭ ﺿﻤﻦ .ﮔﻠﺸﻔﺘﻪ ﺩﻳﮕﻪ ﺿﺎﻳﻊ ﺗﺮ اﺯ اﻳﻦ ﺗﻮ ﺩﻳﺪ اﻳﺮاﻧﻲ ﻫﺎ ﻧﻤﻴﺸﻪ ...ﭼﻮﻥ ﺧﻮﺭاﻙ ﺗﻤﺴﺨﺮ ﺷﺪﻩ ..ﺑﺮﻭ ﻛﻤﻲ اﺧﺒﺎﺭ ﺭا ﺑﺮﺳﻲ ﻛﻦ .
‌پنجشنبه 28 فروردين 1393 - 19:50
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
همسایه دکتر شریعتی - ایران - ایران -من این سریال رو ندیدم اگر شهره آغداشلو در آن سریال در نقشِ یک تروریست بازی کرده که به ایران ربط نداره و بر نمیخوره بلکه به تروریستهای القاعده ، وهابی سلفی و آخوند راب داره، اما گلشیفته که یک زن ایرانی است به آن صورت در نقشی‌ بین المللی ظاهر شد.
‌پنجشنبه 28 فروردين 1393 - 23:35
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
گلشیفته برای من یکی‌ از بازیگرانِ تقریبا همه فّن حریفی بود که در درختِ گلابی اوجِ هنرش را به نمایش گذاشت بعد از تنها در درباره الی این اوج دیده شد، در فیمهایِ دیگرش خوش درخشید اما همواره خودِ واقعیش در کنارِ نقشش حضور داشت که بر خلافِ ظاهرِ به ظاهر شادش بیشتر نزدیک به درونِ غمگینش بود، هر چند که حالت طنز گونه هم در شخصیتش موجود است اما حقیقت همان غم است، در تمامِ نقشها میتوانی‌ گلشیفته واقعی‌ را به وضوح در کنارِ گلشیفته بازیگر ببینی‌ ، فقط در درباره الی تنها گلشیفته بازیگر نقش آفرینی میکرد که من از مهارتِ اصغرِ فرهادی میدانم که به گلشیفته واقعی‌ اجازه جولان در صحنه‌هایِ فیلمش را نداد،و در درختِ گلابی که هنوز بارِ زندگی او را درگیرِ خود نکرده بود و حضورش بکر بود، باید دید در فیلمِ جدیدش گلشیفته کجا ایستاده او زنی‌ با تلاش است و با اراده اما اینها کافی‌ نیست.
‌پنجشنبه 28 فروردين 1393 - 23:52
همسایه دکتر شریعتی - ایران - ایران
shirzan e irani - استکهلم - سوئد . سریال هوملند الان در حال پخشه که البته تمام قسمتهاش توی ایران قابل دسترسیه و سیزن آخرش در مورد ایرانه و بمب اتمی و بقیه قضایا که شهره اغداشلو نقش مادر یک تروریست ایرانی(دقت کنید نه آخوند و نه سلفی و نه القاعده بلکه ایرانی) رو بازی می کنه که اتفاقا از کارهای تروریستی فرزندش و چند تا ایرانی دیگه هم حمایت می کنه و تصویر بسیار بد و تروریستی از ایرانی ها (و نه آخوندها یا حکومت) به تصویر می کشه. آغداشلو با وجود فیلمهای خوبی که داشت واقعا این آخری رو گند زد
جمعه 29 فروردين 1393 - 00:57
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
همسایه دکتر شریعتی - ایران - ایران- بسیار خوب، اما مگر واقعیت غیر از این است؟! مگر کسانی‌ که در رابطه با مساله هسته ائی ایران که تنها هدفِ حکومتِ آخوندی ساختِ بمب اتم بود اسما ایرانی‌ نیستند آیا همه آنها آخوند هستند ؟ منظورِ من تفکرِ آخوندی است، ایرانیها این را ببینند شاید به غیرت آمده ببینند دنباله روی کردن از آخوند باید به کجا برساندشان که از خوابِ غفلت بیدار شوند و بدانند مهره ائی بیش در دستِ آخوند نیستند که به موقع همه آنها را کیش و مات و خود در زیرِ لباس آخوندی مانند خامنه ائی و آن عده دیگر فرعونی کرده حتی جای خدا می‌نشیند. مشکلِ من با سؤ استفاده ابزاری از هر مقوله ائی ست، خواه هنر باشد ، مذهب ، علم و دیگرِ مسائل، برایِ مثال در هنر بازیگری کسی‌ باید کیت وینسلت شود در فیلمی از جیمز کامرون بازی کند که فیلمش یازده جایزه اسکار می‌گیرد آنوقت صحنه ائی را در فیلمِ تایتانیک بازی , جلو دوربین بشکل عریان ظاهر میشود، صحنه ائی که به نظرم اگر در این فیلم نبود جایش بسیار خالی‌ و فیلم از این بارِ بی نظیر می افتاد، ...
جمعه 29 فروردين 1393 - 12:03
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
...اما در آنجا که رابطه جنسی‌ برقرار میشود کارگردان بیننده را به تماشایِ زفاف آن دو دعوت نمیکند و اوجِ هنرش را در ردِ پنجه دستی‌ که در بخارِ شیشه ماشین بر جای میماند نشان میدهد اوجِ نمادِ جنسی‌ دیده میشود و این یعنی هنر, این است که تایتانیک میشود فیلمِ برترِ دنیا، اما حرکتی که گلشیفته کرد بر عکس آن است که از جاه طلبی و تیز هوشی اش نشات می‌گیرد، هیچ چیز مانندِ این کارش نمی‌توانست او را بر سرِ زبان اندازد، بازیگری که در حکومتی به این حرفه مشغول بود که بی‌ شک، دگم‌ترین ، فناتیک ترین و عقب مانده‌ترین حکومتِ رسمی‌ دنیا از نظرِ مقوله جهان شمولی ست ، این بازیگر وقتی‌ در بین عده بسیاری بازیگر که در کشورهایِ آزاد رشد و تربیت شده اند ایفایِ نقشِ برهنگی را به عهده می‌گیرد یقیناً از بدنش استفاده ابزاری کرده تا پلی‌ برایِ شهرت و موقعیتش شود، موضوع فراتر از این قضایاست ، نه مجالی است و نه وقتِ بنده ایجاب می‌کند بیشتر به آن بپردازم، تمامِ تلاشم بر این است درست ببینیم که بتوانیم به نتیجه و برداشتِ درست برسیم.
جمعه 29 فروردين 1393 - 12:03
zagros_finland - هلسینکی - فنلاند
خیلی هم هنرپیشه خوبی است . شما ها با اون ذهن اخوندی تحمل دیدن زن بدون روسری رو ندارید اما در خفا شب و روز فیلم پورنو مببینید و دختر ۹ ساله رو برای خود حلال میذونید . دست بردارید بابا حنا تون رنگی نداره اخه به شما چه که گلشیفته چه نقشی رو بازیدمیکنه !؟؟ ۸۰ درصد کشورهای جهان هنرپیشه این نقشه ها رو داره بغیر چند کشور مسلمان تند رو مثل جمهوری ملاها در همین ترکیه برای فیلم مثل اروپاست . و کسی هم زر نمی زنه .
جمعه 29 فروردين 1393 - 12:57
Madjid aramesh - پاریس - فرانسه
biparva-jan - تهران - ایران الان که تو ایران رابطه جنسى بیشتر از اینجاست بخصوص که الان بعد از خانه هاى عفاف و صیغه کوتاه مدت اخوندا هم کمیسیونشو رو میگیرن
جمعه 29 فروردين 1393 - 19:43
hovakhshatare - تهران - ایران
واقعا چقدر بعضی‌ها می‌سوزند! شماها هم برید مثل رییس‌جمبون محبوب‌تون آب رو بریزید اونجاتون که سوخته. تا چشم‌تون هم در بیاد. برید ننه و آبجی‌تون رو بپیچید لای کفن سیاه تا دست از پا خطا نکنند. این شماهایید که به خودتون اطمینان ندارید. مردهاتون اگه یه تار مو ببینند یه ...... و زن‌هاتون رو اگر توی گونی نپیچید باید هر روز برای آزمایش اچ آی وی بفرستیدشون بیمارستان! مردم عادی و انسان‌ها معمولا این‌طوری نیستند، با موی کسی مردونگی‌شون نمی‌جنبه و اگر توی گونی نباشند فاسد نمی‌شن. شماها خودتون دارید خودتون رو معرفی می‌کنید. دارید می‌گید ما آدم نیستیم و باید توی گونی باشیم وگرنه خودمون رو خراب می‌کنیم. اما آدم نبودن خودتون رو به پای بقیه نذارید.
شنبه 30 فروردين 1393 - 07:30
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
به نظرم در فیلمِ خورشتِ آلو گلشیفته اصلا در فضایِ فیلم نیست، هر چقدر که مرجانِ ساتراپی و دیگرِ بازیگران در این فیلم گٔل کاشتند، گلشیفته در این فیلم بسیار مصنوعی ظاهر شد، چرا باید حقایق را وارونه جلوه دهیم و همیشه درجا بزنیم، چرا نباید نقاطِ ضعف و قوت را بیان کنیم و فقط به تمجیدِ بی‌ محتوا پرداخته یا انتقادِ مغرضانه، گلشیفته خودش را باخته هیچ کدام این را درک نمی‌کنیم، او ترسیده ، از گمنام شدن از میدان خارج شدن ، چرا نباید با او همراه شویم تا بتواند خودِ واقعی‌ اش را بیابد ، این رفتار دلسوزانه نیست که ما با هنرمندانِ خود می‌کنیم، هنرمند با مردم وجهه‌ خود را بدست میاورد پس حقِ اظهارِ نظر را از خود نگیریم.
دوشنبه 1 ارديبهشت 1393 - 00:57
جنگنده - تهران - ایران
آخه این بازیگره درجه سه اصلا ارزش این همه بحث داره. ولش کنید بذارید به هرزگیش برسه.
‌سه شنبه 2 ارديبهشت 1393 - 07:34
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
جنگنده - تهران - ایران -خداوند جنسِ درجه هیچم خود را که دیگر در مقامِ انسانیت نیست و فرسنگها از آن فاصله گرفته مانندِ حکومت و اراذل و اوباشش را هنوز تحویل می‌گیرد و فرصت داده شاید قبل از اینکه دیگر فرصتی نباشد به خود آیند، بعد از کیسه خلیفه میبخشی و میگویی که ولش کنید، اولا در ایران بازیگرِ درجه یک بود، در بیرون از ایران هم اگر خودش را پیدا کند آینده جلویِ رویِ اوست، با این تفاصیل تمامِ بازیگران از دیدِ تو هرزه هستند ،...
‌سه شنبه 2 ارديبهشت 1393 - 19:05
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
.. این حرفه شرایطِ خود را دارد، چطور وقتِ تماشایِ فیلمهایشان شما‌ها هرزه نیستید که تماشا می‌کنید اما آنها هرزه هستند که آن را بازی میکنند، در زمانه ما معنی هرزه گی‌‌ عوض شده و بسیاری از تابو‌هایِ جامعه به خاطرِ هنر شکسته میشود، علاوه بر آن اگر هرزه هأیی در حکومت حضور نداشتند که ایرانی آواره هر جا شود و در کشورِ خودش امنیت, آزادی , احترام , رفاه و آینده نداشته باشد یقیناً امثالِ گلشیفته به هر راهی‌ برای پیدا کردنِ جایگاه خود متوسل میشوند، چه بسا اگر اینگونه نمیکرد به دپرشن دچار و کنجِ خانه در غربت و انزوا زندگی‌ می‌گذراند، مگر بهروز چه کرد ، چنین بازیگری که شاید در نسلها نمونه او نباشد بهترین دورانش را در انزوا و سکوتِ هنری گذراند تازه او مرد بود و بهتر می‌توانست در جامعه دوام بیاورد، حال که حکومت با رفتارش کشورِ گلشیفته را از او گرفت بقیه زندگیش را هم بگیرد و به کنج براند ! به همین خاطر این هرزگی نیست بلکه ناچاری است ، معنی هرزه گی‌‌ را توضیح دادم بغلِ گوشت است اما با افسوس و صد افسوس از آن غافلی و به گلشیفته گیر دادی.
‌سه شنبه 2 ارديبهشت 1393 - 19:05
جنگنده - تهران - ایران
shirzan e irani - استکهلم - سوئد .............. اولا که بنده به هیچ وجه علاقه ای به فیلمهای این هرزه که به راحتی میگوید در تخیلاتش دوست دارد انسان بکشد ندارم، دیدم اینجا ملت دارن باهم دعوا میکنند سر این هرزه گفتم ارزش ندارد بخاطر یک دلقکه دسته چندم انقدر به جون هم بیافتید. بعد از نظر شما مدافعان حقوق بشر و زنان مگر هرزه کلمه بدی میباشد؟؟؟؟؟ هرزه یعنی تن فروش و از نظر امثال شماها تن فروشی شغل بسیار شریفی میباشد پس هرزه کلمه بدی نیست برای تفکر شماها و برای امثال خودشیفته کلمه بسیار شریفی هم میباشد که اگر هرزه نبود به راحتی جلوی دوربین عریان نمیشد. تو هم بهتر بجای اینکه به دنبال عقده های از دست رفتت باشی و آزادی را مساوی با هرزگی بدانی در تفکر تجدید نظر کنی و هر منتقدی را هم به حکومت نسبت ندهی.
‌چهارشنبه 3 ارديبهشت 1393 - 14:44
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.